Baraj

Ianuarie 29, 2012 at 17:24 (Acum)

Aseară n-am mai avut puterea să zâmbesc. Să mă uit la oameni. Să încerc să mă bucur de prezent, să caut lucruri amuzante în jur. Să mă prefac că nu îmi pasă, că sunt o femeie puternică şi independentă care nu are nevoie de nimeni ca să se bucure de viaţă.

Aseară masca a căzut. Aseară n-am mai avut timp să caut şi să mă bucur de fericirea altora. Stăteam şi priveam în mine ca într-un beci şi mă miram că nu mă surprinde deloc atâta întuneric. Mă durea muzica. Erau bucăţi în care simţeam apele galopând spre baraj, izbind cu copitele tot mai puternic în zid, cerând libertate.

Mi-era frică să dăm ochi în ochi. Te-am evitat cât am putut toată seara. Mă bucur că nu te-am văzut faţă în faţă. Mă bucur că n-ai avut timp pentru mine. Mă bucur că barajul a rezistat aseară. Nu voiam să mă vezi aşa. În beciul în care mă uitam apăruse imaginea ta. Stăteai mai trist ca niciodată în faţa barajului spart, îmbrăţişat pe vecie într-o cascadă de lacrimi.

6 comentarii

  1. Samira said,

    De ce nu putem sa fim tristi sa plangem , sau sa radem cand vrem si unde vrem?
    De ce trebuie mereu sa purtam o masca de dragul convenientelor:-j.

  2. joker said,

    Că nu i a ţi învăţat ce mişto vă pot linge labiile una câte una..
    🙂

  3. Ada said,

    @joker: mediocritatea este locul unde te simti cel mai bine!!! esti acasa

  4. sign said,

    vidraru…baraj

  5. joker said,

    Ada. Imi pare rau dar esti proasta.

  6. Amanet Auto said,

    Ieri am fost inundata de un moment asemanator si atunci am puterea sa empatizez cel mai bine cu scrierea ta pe care am gasit o intamplator. Astazi, incerc sa adun toate resturile de pe jos si sa mi pun masca la loc.

Lasă un răspuns

