încă puţin

Iulie 24, 2011 at 22:26 (Acum)

dulce agonie. mai toarnă puţin. când mă săruţi e ca şi cum mi-ai turna miere pe buze. lasă-mă să mai gust puţin… încă puţin… nu mă laşi niciodată să pun eu mâna pe carafă… îţi place să controlezi tu ritmul în care curge… o poţi opri oricând… mă simt neputincioasă, nu am nici un control, nu ştiu niciodată când se va opri, dar nici când va începe să picure din nou… şi mai vreau puţin, în fiecare clipă mai vreau încă puţin, îmi petrec zilele şi nopţile tânjind la dulcea otravă a buzelor tale… aşa… încă puţin… nu te zgârci, ştiu că mai ai… încă puţin… în câteva zile o să uit gustul ăsta. şi nu vreau să-l uit… mă ameţeşte mai rău ca vinul… încă puţin… am nevoie de gustul tău mai mult decât de aer. hai, încă puţin, aşa, nu te opri, încă puţin… nu, nu pleca, nu acum… mai stai puţin, hai, încă puţin, încă puţin, încă puţin…

şi uite-aşa au trecut vreo 3 luni de agonie.

dacă vii acum, nu vreau să mai pleci niciodată.

4 comentarii

  1. jerkoffsky said,

    Damn, am descoperit tarziu blogul. Shame on me.

  2. sedna22 said,

    Foarte frumos🙂

  3. dragutzza 23 said,

    AI DREPTATE dar de ce mereu pe tipi care nu merita ii iubim cchii din cap iar pe cei ce ne iubesc si ne fac toate poftele nu le dam importanta si ne batem joc de ei nu intrekleg asta imi poate zice cineva DE DE

  4. doina said,

    pentru ca asa e viata………

Lasă un răspuns

