Să ne mai plângem puţin de milă.

Mai 27, 2011 at 1:08 (Acum)

Stai puţin aşa. Cine curu’ meu a spus (da, am zis cur) că viaţa ar fi dreaptă? A semnat cineva ceva înainte să te elibereze de la maternitate, ţi s-a oferit să semnezi vreun contract înainte să ieşi la lumină şi să faci ochi, ţi-a indus cineva vreun moment senzaţia că poţi avea tot ce vrei în viaţă?

Şi atunci de ce te întorci mereu şi mereu şi iar şi iar în acelaşi loc de căcat din creierul ăla al tău putred? De ce trebuie să ajungi de fiecare dată la concluzia că ai pierdut ceva? Nu poţi pierde ceva ce nu a fost niciodată al tău. Nu poţi pierde ceva ce nu ţi se cuvine. Nu poţi pierde un lucru pe care nu-l meriţi. Nu poți ajunge de fiecare dată la concluzia că „vai, eu nu am dreptul să fiu fericită!”. Hai să stabilim asta o dată pentru totdeauna și să nu ne mai dăm cu capul de ziduri analizând de fiecare dată dacă „nu cumva… de data asta… poate că axioma nu se aplică”.

M-am săturat de şerveţele.
Aşa că taci dracului din gură şi nu mă mai tortura cu ideile tale tâmpite.

8 comentarii

  1. s said,

    mi-a fost dor de tine

  2. zahariarobert said,

    Cand ne nastem este ca la loterie uni au noroc altii nu asta e oricum tot ce avem este al nostru indiferent si trebuie sa ne multumim cu el,caci noi cand venim pe lume nu aducem nimic si drept urmare de ce am crede ca meritam ceva sau ca am pierdut ceva,oare insasi viata nu este indeajuns.

    http://viatalamicroscop.com/2011/04/02/the-gita-simplificata/

  3. fixeru said,

    karma!

  4. someone said,

    mai devreme sau mai tarziu va trebui sa (si) poti sa accepti lucrurile astea despre care vorbesti in post.

  5. Nostalgicul said,

    sufletul tau rece ma face sa cred ca nu traiesc in societatea potrivita. ai dreptate, viata nu este corecte, insa asta nu iti da dreptul sa o umpli cu energie negativa.

  6. Cristian Oprea said,

    Iti ramane hartia igienica…
    Si daca are idei tampite, ce ? Crezi ca pentru el a semnat cineva la iesirea din maternitate?
    Lasa-l sa se-mpuste! De mila…

  7. toteu said,

    mie imi este suficient ca nu pot sa fiu nefericita…

  8. Lillee said,

    Viata nu e dreapta, asta e clar. Dar macar s-o facem noi un pic mai dreapta, nu?

Lasă un răspuns

