iar scoţi sunetul ăla

Aprilie 11, 2011 at 2:08 (Acum)

îmi vine să smulg tastele cu unghiile. le opintesc în canturi şi trag de ele spre mine, cum tragi tu de corzi când cânţi. mă învârt în jurul butonului de add pe FB, dar ştiu că risc să rup toată vraja. în cuvinte nu mai are nici un farmec. cu artiştii ca tine trebuie să fie acolo, în timp ce cânţi şi ai toată lumea aia la picioare… acolo… ştiu că mă vezi… au, iar ai început să faci aşa… Black Magic Woman… o ascult de o oră şi 14 minute. în seara asta am avut timp să caut. am găsit toată istoria cântecului ăstuia, am ascultat vreo 5 variante ale lui Santana… acum scriu în timp ce o ascult pe a ta. licoarea asta mi s-a urcat iar la cap. îmi dă o ameţeală care se unduie ca muzica aia dureroasă pe care o scoţi de acolo… când te uiţi doar la ea şi nimeni în jur nu mai există… ah, mă ustură pe dinăuntru mai mult cu fiecare sunet.

ştiu că m-am oprit şi pentru cuvinte tocmai la cântecul ăsta, dar vorbele sunt acolo doar ca să confirme că ne gândim amândoi la acelaşi lucru când auzim chitara. simt că mă vezi de pe scenă… altfel nu te-ai mai nimeri absolut întâmplător în locul unde sunt eu după fiecare show… mă faci să uit de toate mizeriile din timpul săptămânii… sunetul ăla… mă lasă fără respiraţie.. am nevoie să-ţi ridici privirea de acolo şi să-mi dai voie să respir. mă ţii prizonieră între corzi şi dacă la început încercam să scap, acum am rămas între ele şi îmi place cum îmi zgârie pielea… o să mă omori cu sunetul ăla şi văd că n-ai de gând să te opreşti. cu cât mă chinui mai tare, cu atât îţi place mai mult… got a black magic woman …got me so blind i can’t see… got a black magic woman… she’s trying to make a devil out of me…

4 comentarii

  1. Alex Trusk said,

    Bine piesa. Bine de tot! Btw, nu-i da add. Nu inca🙂

  2. sami said,

    unde e carapacea?

  3. blackmetal said,

    s-a uzat, se pare…

  4. KatDj said,

    Nu sunt chiar asa speciali artistii astia crede`ma .. ;)) e un miraj Eloa, doar un miraj .. they AAAALLL think with one head, and it`s not the one on their shoulders :))

    Checked . Chiar daca nu aprobi comentariul, sper macar sa te inveseleasca :* Kat

Lasă un răspuns

