Nu mă lași pe mine să conduc?

Aprilie 8, 2011 at 1:07 (Timizi)

Nu cred că o să fie cineva mirat că mi-a venit ideea asta. Era destul de penibil în seara aia –  de faţă cu mai mulţi prieteni, într-un club, el încerca să danseze salsa cu mine – nu ştiu de unde i-a venit în cap ideea că m-aş descurca – iar eu nu știam pașii. I-am zis că mi s-a reproșat dintotdeauna că nu știu să mă las condusă când dansez în pereche și că nu sunt bună pentru dansurile de societate, am făcut nişte cursuri la un moment dat, dar nu sunt în stare să nu fiu eu în control.

Ca să evităm penibilul situației, îi spun totuşi: „dacă mă lași pe mine să conduc, poate că o să ne iasă ceva”.

El, foarte jenat, priveşte în jos şi puţin în lateral stânga, îşi caută cuvintele de parcă urma să-mi zică „eu locuiesc cu părinţii de fapt” şi în cele din urmă îmi zice cu juma’ de glas: „dar ştii, cu dansul ăsta latin… nu e chiar aşa… e o chestie de seducţie, nu pot să te las să conduci tu, nu mai are nici un farmec”. Aşa că revine la mişcările de discotecă şi abandonează dansul seducţiei fără să mai pot face nimic.

Parcă a avut gura aurită. DA! Aşa e! De ce nu vă daţi seama că dacă nu conduceţi voi nu are nici un farmec? TREBUIE SĂ FAC O SCHEMĂ?

PS: da, e pentru tine postul ăsta, nu e încă o întâmplare.

5 comentarii

  1. blackmetal said,

    Încă mai predai? Mi-era teamă că s-a închis catedra😀
    Spor!

  2. Eloa said,

    trebuie cineva sa le ghideze pasii in viata tinerilor dezorientati😛

  3. Mihaela said,

    Cata dreptate ai, nici prietenul meu nu vrea sa inteleaga niciodata chestia asta si pana la urma renuntam la dans.

  4. andreea said,

    :)) barbatii nu suporta sa li se ia cei al lor! se numeste ORGOLIU!

  5. Alopex said,

    Mare dreptate aveti dragele mele! Bravo!!!!!!

Lasă un răspuns

