Postponing happiness

Ianuarie 30, 2011 at 19:24 (Autopsia unei obsesii)

Azi nu e o zi bună pentru mine. Poate mâine. Poate mâine o să am chef să mă uit în jur. Azi am chef să fac ce am făcut și ieri, și alaltăieri, și în fiecare zi. Azi am chef să mă uit doar în mine. Adică în trecut. În ce a mai rămas de atunci. Partea bună cu amintirile astea e că răsar așa pe rând, ca florile primăvara. Mai întâi aici câteva firișoare, apoi acolo câteva gălbioare, aici câțiva brebenei. Mereu mi-am dorit să scriu un text în care să pot include în mod natural cuvântul brebenei. Nu știu de ce. Cred că aveau o legendă fascinantă pe vremea când trebuia să citim așa ceva pentru școală.

Amintirile care răsar pe rând, ca florile. Unele se ofilesc, dar răsar mereu altele și altele. Și mă trezesc din nou privindu-mă printr-un geam și mă văd zâmbind. Cred că eram fericită. Pe geamul ăsta care sunt conștientă că nu-mi arată decât ce vreau eu să-mi arate despre trecut, eram fericită. Câteodată, când mă gândesc că ar fi timpul să părăsesc tărâmul fermecat în care timpul a rămas în loc și în care sunt încă fericită, îmi dau seama că geamul ăla nu înfățișează realitatea și că au fost o grămadă de momente penibile în care nu voiam decât să intru în pământ. Țin minte că o dată mă simțeam atât de prost că ai apărut la o întâlnire cu mai mulți prieteni ai mei încât rămăsesem blocată. Nu știam ce să zic. Și eu găsesc întotdeauna ceva de zis. Mă simțeam atât de prost că te folosești de mine ca să obții ce vrei încât am rămas șocată în fața fiecărui subiect pe care l-ai adus în discuție. Atunci ai plecat. Și când ți-am zis că aș vrea să vin unde ești nu mi-ai mai răspuns deloc. Atunci ai ales. Nu voiai să fii cu mine.

E prea târziu acum. Trebuie să mă trezesc. Nu mai vreau să te aud văicărindu-te că ești nefericit acum. Fericirea nu se amână. Fericirea se trăiește pe loc. Și e clar că nu erai cu mine atât de fericit pe cât eram eu cu tine.

10 comentarii

  1. zahariarobert said,

    Accepta tot asa cum e,nu face presupuneri,nu te gandi la ce a fost la ce va fi,lasa trecutul si uita viitorul,traieste acum in clipa,traieste pentru altii caci numai ei iti pot aduce fericirea,nu poti fi fericit in limita propriei persoane sau prin prisma ei.Nu poti fi fericit de unul singur.Nu ai ramas niciodata singura si nici viata si fericirea nu te-au parasit,tu le-ai parasit pe ele.

  2. lecteurdesprit26 said,

    :-<cat de familiara imi este aceasta stare…

  3. Eva said,

    Te citesc de multa vreme. De fapt, te citesc de la inceput. Nu ti-a trecut niciodata prin minte faptul ca niste situatii si stari s-ar putea transforma in ceva nou, daca schimbi ceva? Da, stiu ce scriai in septembrie 2009. Ma gandesc la alt „altceva” , insa.🙂
    Schimbata sau nu, transformata sau nu (tu sau eu) , iti raman insa fan.

  4. verdedeparis said,

    Ce-mi place finalul, e superb🙂

  5. James Blunt said,

  6. Luna said,

    Servus,
    Nu stiu ce as putea spune sa te fac sa asculti ce spune omul asta, stiu doar ca citindu-ti entry- ul asta (acum vreun ti-am descoperit si l-am citit tot intr-o zi in care nu-mi era bine), m-am gandit ca ti-ar face bine, asa cum mi-a facut mie…🙂

    http://www.2011tappingworldsummit.com/tws/BruceLipton_n.php

    Mi-ar placea ca printre urmatoarele randuri pe care le vei scrie sa te vad senina, plina de speranta🙂

  7. blackmetal said,

    cică, ce e aia longevitate?🙂 chiar dacă zecile de comentarii s-au mai… restrâns. fain.

  8. nihasa said,

    Si eu care credeam ca ai lasat blogul sa moara🙂

  9. dru said,

    nu am reusit sa adorm si mi-am amintit de tine.uitasem cum e sa te citesc. thanks.

  10. Eloa said,

    @dru mersi pentru comment, makes me keep going. whoever you are (mor de curiozitate, iti dai seama)

Lasă un răspuns

