Sărut cu sânge și apă

Septembrie 12, 2010 at 21:29 (Şăd şi cujăt)

N-a mai apucat decât să-i strige numele privind cum se prăbuşeşte în apă. Două corăbii se apropiau primejdios de repede una de alta, iar el era prins la mijloc. În întunericul sălii de cinema, aşteptam cu sufletul la gură să văd cum trage aer în piept şi se lasă la fund, în apă, ca să nu fie strivit. Ucigaşul se aruncase în şa şi se îndepărta în galop, după ce o lăsase să cadă ca secerată, în apa tulbure.

În momentul în care moartea părea să-și lase aripile grele deasupra întregului tablou, aproape că-mi sună în minte strigătul de luptă al întregului film, enigma care a declanșat întreaga poveste de dragoste: „Rise and rise again, until lambs become lions”.

Lăsând momentul de suspans să se bucure de cele 30 de secunde de glorie cuvenite, s-a ridicat din apă mai puternic ca oricând, deși una dintre corăbii îi crestase pe frunte un semn din care curgea sânge. Am crezut că se duce la ea, să o ridice din apă, să o plângă, să o aducă la viață…

Dar a trecut pe lângă trupul ei care plutea în apă îmbrăcat în veșminte de ostaș și a ieșit la mal. Și-a încordat arcul, a străpuns cu privirea puhoiul care încă se lupta pe țărm, a țintit ucigasul care gonea cu vitejie în depărtare și a trimis săgeata morții s-o răzbune. De data asta n-a mai dat greș. L-a ajuns și i-a străpuns gâtul, făcând rânjetul să-i înghețe pe față, într-un urlet surd.

S-a aplecat apoi deasupra femeii care zăcea în apa răscolită de moarte. Un strop de sânge de pe fruntea lui i-a colorat obrazul alb. A ridicat-o din apă pe genunchi și alte picături roșii au început să-i curgă pe față. Cu ultima suflare și cu ultimul strop de speranță, a sărutat-o cu setea unei lungi despărțiri, cu sufletul ars de dor și de neputința regăsirii. Părea sărutul morții, scăldat în sânge și apă. Nu știam dacă voia să-i dea aer sau să-și ia rămas bun.

Continuarea: Robin Hood (2010).

18 comentarii

  1. ieseanul suparat said,

    Hei, bine ai revenit. Te asteptam.

  2. Eloa said,

    @ieseanul bai, mi-era frica sa nu mai fie nimeni pe-aici. mi-a mai venit inima la loc, mersi🙂

  3. deea said,

    Bine ai revenit Eloa!!!🙂

  4. crisuadi said,

    Excelent scris , cu exceptia inceputului confuz : „N-a mai apucat decât să-i strige numele privind cum se prăbuşeşte în apă. „….”Ucigaşul se aruncase în şa şi se îndepărta în galop, după ce o lăsase să cadă ca secerată, în apa tulbure.” , in rest , dar chiar si-asa , imi place mult ! !🙂

  5. kOoDoO said,

    Salut, sunt nou aici. Am apucat sa citesc cateva din primele articole si alte cateva random plus reactiile altor bloggeri blabla si apoi am ajuns la ultimele articole postate.
    Intrebare : ti-ai gasit locul? Also, ce s-a intamplat cu generalizarile asupra barbatilor, erau doar pentru trafic? Just curious.

  6. magdici said,

    Se strange lumea🙂 scrii din nou sau doar ne amagesti?😛

  7. Eloa said,

    @deea mersi mult!

    @crisuadi ah, eu incercasem sa fie misterios, sa te intrebi ce s-a intamplat si apoi sa-ti compui in minte tabloul treptat, din indiciile date in continuare; well, poate imi iese mai bine next time😛 (mersi pentru critica, ma face sa fiu mai atenta data viitoare)

    @magdici ei, daca pui problema asa, ma ambitionezi sa scriu si mai des decat aveam de gand:)

  8. Eloa said,

    @kOoDoO ah, am inceput blogul din amuzament, nu pentru trafic. m-am distrat foarte tare urmarind reactiile baietilor care citeau, de parca i-as fi atacat personal. foarte putini au fost cei care au inteles de ce scriam ce scriam. si, din nefericire, pana in momentul asta nu cunosc nici macar unul despre care sa nu fie adevarata macar una din mizeriile pe care le-am scris aici despre barbati

  9. Bella said,

    Hei, ai revenit!! Cred ca de juma’ de an, daca nu de mai mult, tot iti verific blogu’ sa vad daca nu ai mai postat ceva:D. Welcome back Eloa!!

  10. Eloa said,

    @Bella mersi mult, nici nu stii cat conteaza incurajarile de la oamenii care nu m-au uitat🙂

    PS: incearca sa-ti adaugi blogurile preferate in http://www.google.com/reader – sunt mai usor de urmarit asa

  11. bubu said,

    In sfarsiiit! Are you back for real? Mi-era dooorr de tine. Esti la Bookmarks -urile mele.. Cred ca te verific in fiecare zi, cand citesc si presa:)). Anyway,mi-a placut si abia astept sa vad what’s next. Kisses:*

  12. Nick said,

    fain filmul

  13. Cinci said,

    sincer, nu prea mă bucur de revenire. Liniştea apărută aici = linişte la pusul capului pe pernă. Îmi pare rău că n-o mai ai.

  14. ce-simti said,

    M-am uitat la film pentru că am citit acest articol.

    Filmul tocmai s-a terminat.

    Dezamăgit profund, îți spun că nu e deloc așa cum mi l-am imaginat citindu-te. Mi-a plăcut un pic (poate fiindcă îmi plac arcurile, săbiile și onoarea care mi-o închipuiesc eu că anima oamenii care le considerau printre cele mai periculoase arme ale vremii) până pe la mijloc, dar sfânșitul, inclusiv șcena pe care ai descris-o tu mi-a părut realizarea unui amator.

  15. Ada said,

  16. omidaverde13 said,

    Impresionant.
    Frumoasa imagine cu sange si apa.
    Frumos.

  17. verdedeparis said,

    Sper ca stii ca ma apuc si iti rasfoiesc tot blogul.

  18. marillena said,

    superb acest rticol -felicitari….:-)

Lasă un răspuns

