Trebuie să schimb foarte multe lucruri

Septembrie 13, 2009 at 2:58 (Acum)

şi n-am curaj să încep cu nici unul. Trebuie să încep de undeva. De la mine, de la tine, de la motivul pentru care te târăşti de la o zi la alta, aşteptând să se întâmple o minune şi să începi să trăieşti din nou, de la permanenta muncă de a evita să-ţi întâlnesc privirea, de la nonşalanţa cu care te iau peste picior când chiar nu pot evita dialogul, de la miile de întrebări pe care le-am strâns în cap, de la misterul crizei prin care trec bărbaţii când realizează că nu mai au chiar 25 de ani, de la zâmbetul pe care nu mi-l pot reţine când intri în încăpere, de la căldura care îmi invadează corpul, de la avântul pe care şi-l iau braţele mele spre tine când te apropii, de la oboseala mea cronică, de la un suflet încremenit de spaima încă unei deziluzii, de la talentul de detectiv pe care îţi doresc să-l ai, pentru că eu n-o să-ţi nici un link ajutător, de la curajul pe care va trebui să ţi-l faci, pentru că de data asta chiar nu mai am de gând să ridic nici un deget. Trebuie, într-adevăr, să schimb foarte multe lucruri. Aşa că, dragul meu, te invit să dai tu startul.

33 comentarii

  1. Primul Pas « TIR said,

    […]  Trebuie să schimbi  foarte multe lucruri atunci cand faci primul pas. Primul pas este […]

  2. diana said,

    stii ce eloa..?e ora 1, si afara ploua, si ultimul lucru pe care l vreau e sa ma regasesc in cuvintele tale…

  3. Helena said,

    stii ce, Eloa?
    Io in orice alte conditii, te-as fi luat de nevasta de mult, da din pacate sunt si eu doar o femeie, deosebita ce-i drept si recunosc dechis, crizata in rastimpuri.
    Asa ca da, ar trebui schimbate multe chestii, dar pana una alta, eu, din pacate, sexul nu mi-l schimb, iar viata e (in continuare) grea.
    Eu te sfatuiesc sa-i dedici asta: http://www.youtube.com/watch?v=9uLGaioCyig
    Cateodata functioneaza. Cateodata nu.

  4. Po@e said,

    E mai degrabă din gură…

  5. Cora said,

    Hmm..imi pare ca ai facut deja o schimbare…parca vorbesti de un alt EL🙂

  6. Maria said,

    Scrii extraordinar de frumos..ar trebui sa scrii mai des..:)

  7. Eloa said,

    Cora, esti foarte perspicace🙂

  8. vreau said,

    asta ar trebui sa fac si eu:( dar pur si simplu nu am curaj…sau nu stiu de unde sa incep.. si cum sa incep ceva fara el?:|

  9. Florin said,

    Deja vad ca ai schimbat. Ma sincer iti spun ca nush cati ani, nu e treaba mea dar pare sa ai cam multi. Probabil ai avut o experienta sau mai multe in care te-ai decis tu sa urasti barbatiii. Fine by me, sunt toti niste porci cum spunea o prietena de-a mea, daca nu ii educi. Dupa mine femeia este cea care conduce casa, daca stie sa faca asta, cu tact si sa lase barbatul sa creada ca el este cocosul va fi cea mai fericita. Va avea si protectie si iubire si **** tot ce vrea. Sa-l gadile la orgoliu cum imi place mie sa zic.
    Cred ca tu nu ai stiut sa faci asta. Probabil ca te-a inselat nu ca esti urata ci pentru ca a gasit in alta parte ce nu ai dat tu. Dar te iubea si a ramas cu tine. Bine vei spune daca ma iubea nu facea asta. La barbati e diferit decat la majoritatea femeilor. Vin baga ies fara nici o alta chestie. Nu le caut scuze, nu ma intelege gresit, asta e natura baietilor. Asa cum voua va place sa cicaliti sa fiti perfectioniste.
    Am observat cateva sincope in blog-ul asta probabil a fost atunci cand ai intalnit pe cineva si ai observat ca el e Mister Right si ai incetat ca nu cumva sa il sperii. Super tare acum cred ca l-ai gasit. Ai grija doar sa nu il sperii cu ideile tale. O noua deceptie ar umple iar paginile acestui BLOG🙂
    In rest numai bine!

  10. Med' said,

    Esti eu intr-un univers paralel?

  11. overcomer said,

    ai auzit de codependenta ? o au toti cei care au trait langa alcoolici, sau langa oameni dependenti afectiv, sau din familii dezechilibrate, sau cu unul din parinti cu caracter dominant. NU toata lumea sufera asa, doar cei care o au pot intelege cum e sa ai mintea un labirint de ganduri. mai ales cand te indragostesti si iubesti asa de mult incat simti ca tot universul poate incapea in inima ta. si crezi ca arati asa de multe, si faci asa de muulte pt „partener” si ii arati, dar de fapt e doar in mintea ta, si foarte probabil, EL, este persoana nepotrivita pt tine, care vrea altceva de la viata, de la o femeie. Nu poti face pe cineva sa te iubeasca, cel mai bun lucru pe care poti sa`l faci e sa te lasi iubita si sa ierti. nu poti trai din ura si din demoni, believe me.

  12. Po@e said,

    @ fiinţa triumfătoare:
    Şi tot aşa, la rândul tău, nu poţi fi făcut să iubeşti pe cineva, dar nici să nu iubeşti pe altcineva. O fi bine să te laşi iubită, dar de cine? Să ierţi pe cine? Unii reuşesc să-şi facă din ură şi demoni tovarăşi de nădejde. Iar dacă nu te poţi hrăni cu ei, măcar ei să profite plenar de sublima şi întortocheata-ţi fiinţă (ne)iubit(ă)oare…

  13. Crash said,

    Oamenii-si uita durerile si o iau de la capat. Sperand ca o sa fie mai bine. Nimic nou, dar intotdeauna special!

  14. livia_diana said,

    oamenii nu-si uita durerile, ci doar se obisnuiesc cu ele, se adapteaza, mai bine zis. exista oameni puternici, care o pot lua de la capat si altii care decad pana la nulitate, si-apoi se adapteaza nulitatii devenind, iata, schimbati.

  15. valentina said,

    Superb!

  16. Dan said,

    si eu te urasc pentru ca ai incetat sa mai scrii aici! da-mi un „link ajutator”, macar…🙂

  17. eu said,

    ma urasti, stiu!🙂

  18. shanza said,

    tu nu-i mai urasti🙂

  19. Gia said,

    ana (parca asa te chema), de ce nu mai scrii? nu trebuie sa scrii pe acelasi subiect daca nu iti mai spune nimic, dar imi placea sa te citesc.

  20. Offshore said,

    te schimbi oricum fara sa vrei…

  21. aidon said,

    Asa cum spunea Maiorescu,despre Eminescu,ca daca ar fi fericit,literatura ar avea mult de pierdut….
    Asa si cu tine,se pare ca blogul stagneaza,in timp ce tu-ti rontai bucatica de fericire…
    enjoy it !

  22. Adrian Enaru said,

    Si schimbate au fost!

  23. Ionut said,

    E greu sa schimbi o persoana .. mai bine te schimbi tu daca poti .

  24. Offshore said,

    fain scris:)

  25. OanaG said,

    Pur si simplu fara cuvinte. Nu ma satur sa citesc fiecare din scrierile tale. Si , ciudat, niciodata nu ma plictisesc, intotdeauna imi trezesc amintiri si sentimente puternice, ma regasesc cum nici nu mi-am putut inchipui . ;)) Felicitari.

    P.S . mai scrie, te rog, unge-ne inimile…

  26. MAZAREL said,

    frumos

  27. valentin said,

    eu nu vreau sa ma schimb dar mi-e teama ca o sa se intample fara sa stiu

  28. deea said,

    De ce nu mai scrii pe blog?

  29. Crash said,

    scrie, dar nu pe asta

  30. Iri said,

    oohhh!…ce schimbari dificile, confuze si zic eu fara sens !
    Inteleg ca e foarte bine sa folosim sare si piper (dupa ocazie) dar pe bune 1 , cel mai bun lucru pe care il poate face cineva atunci cand vrea o schimbare in viata sa in bine este sa fi calm si sa poti sa te autoanalizezi.
    Mi se par sovaielnice agumentele tale si in plus nimic concret !
    Motivul si cauza….stabileste-le ! Si apoi inceteaza sa debitezi atatea chestii neimportante si treci la esential
    Spor la treaba…si ai grija sa nu te impiedici in prea multe argumente!

  31. Alexandru Husaru said,

    Sunt bărbat, (probabil mai puțin decât mă consider) dar achiesez gândurilor tale. Ai spus multe lucruri printre cuvinte și m-ai făcut să citesc cap-coadă tot articolul.
    Simt că dorința pentru schimbările de care vorbești vine din alter ego-ul nostru, din permanenta noastră nevoie de a gândi, de a măsura, de a împlini, de a fi umani – într-un final.
    Să auzim de bine!

  32. justintime said,

    Nu cred ca e vorba de curaj ci de motivatie. Cel putin asa e la mine. Stiu ca trebuie sa skimb multe dar pt ce?…pt cine?… de ce?…
    Mai bine martir decat eroul nimanui… poate sunt doar eu nebun…

  33. Anastasia said,

    si eu😦

Lasă un răspuns

