Evident că-ţi place marea

Iunie 8, 2009 at 0:53 (Dileme)

Te uiţi la ea nemişcat de ore întregi. N-ai o expresie anume pe faţă, aşa că nu ştiu ce să cred despre asta. Probabil că v-aţi luat la întrecere, să vedeţi care are ochii mai verzi dintre voi, iar acum soarele nu ştie în care să se oglindească mai repede. Arunci cu săgeţi în larg, iar ea îţi răspunde cu sclipiri. Eşti atât de relaxat încât nimeni n-ar putea spune că eşti în mijlocul unei dispute atât de aprige. Ai genunchii îndoiţi, câte un cot sprijinit pe fiecare dintre ei şi gura relaxată. Nici un surâs la orizont. N-ai colţurile gurii prea lăsate, nici cute care să-ţi umbrească fruntea. Dar nici ea nu se lasă mai prejos. Te scrutează la rândul ei netulburată şi rece, dar numai eu ştiu cât de tare clocoteşte în adânc. Îşi aruncă privirea spre mal, aşa cum tu o arunci pe a ta în larg, iar eu am rămas de mult cu răsuflarea tăiată, de teamă să nu vă-ntrerup.

11 comentarii

  1. casargoz said,

    Te uiţi la ea nemişcat de ore întregi. N-ai o expresie anume pe faţă, aşa că nu ştiu ce să cred despre asta. Prpbabil esti din seria T-800. Probabil că v-aţi luat la întrecere, să vedeţi care are ochii mai verzi dintre voi, iar acum soarele nu ştie în care să se oglindească mai repede. Daca stau sa ma gandesc ai putea fi un tTerminator din seria 600. Arunci cu săgeţi în larg, iar ea îţi răspunde cu sclipiri. Numai T1000 poate sa straluceasca asa. Eşti atât de relaxat încât nimeni n-ar putea spune că eşti în mijlocul unei dispute atât de aprige. Ai genunchii îndoiţi, câte un cot sprijinit pe fiecare dintre ei şi gura relaxată.Chip-urile astea noi isi fac bine treab. Nici un surâs la orizont. N-ai colţurile gurii prea lăsate, nici cute care să-ţi umbrească fruntea. Perfet ca sa te poti infiltra printre oameni. Dar nici ea nu se lasă mai prejos. Te scrutează la rândul ei netulburată şi rece, dar numai eu ştiu cât de tare clocoteşte în adânc. Îşi aruncă privirea spre mal, aşa cum tu o arunci pe a ta în larg, iar eu am rămas de mult cu răsuflarea tăiată, de teamă să nu vă-ntrerup., stau sa ma gandesc intre timp, daca nu exista IVR cum mai putea Cyberdibe sa activeze Skynet. Dar daca ma uit la mare nu pot sa ma gandesc esti un IVR cu AI sau un AI cu IVR?

  2. giapapadia said,

    work of genius. imi pare rau de comparatia anterioara, chiar nu aveti nimic in comun. missed this blog.

  3. albastru said,

    Esti talentata!

  4. Crash said,

    ah, iar ma provoci! hai sa te vad!

  5. sailor moon said,

    mie imi plac muntele

  6. sailor moon said,

    place*

  7. floarea-soarelui said,

    salut, dragut blogul tau, imi place cum scrii si cred ca ar trebui sa o faci mai des, dar, si eu ca si sailor moon , prefer muntele , e mai calm, marea e prea agitata si oricat de amuzant ar fi lupta intre t1000 si t800 sau altele de genul, tot lupta e pana la urma, romantismul moare incet dar sigur si e inlocuit de o psihologie, un tipar gol. de cand ma stiu aud doar chestii de genul – sa lupti pentru el, sa lupti pentru fericire sau bani sau sanatate sau ectc, lupta lupta si agitatie, nu e plictisitor? recunosc ca si mie imi place lupta dar doar atunci cand sunt plictisita.
    oricum sunt frumoase articolele tale si expresive , succes in continuare!

  8. beheader69 said,

    imi pace cum scrii, mai putin titlul

  9. verdedeparis said,

    Nu-i urasc, deloc, dar imi place cum scrii de mooooor (:

  10. Mihaela Filip said,

    Dragoste si mare. Extraordinar. De fapt, e ghidul pentru viata mea. Felicitari!

  11. Eloa said,

    @mihaela ma bucur ca ti-a placut🙂

Lasă un răspuns

