Te urăsc.

Iunie 3, 2009 at 22:58 (Te urăsc de-mi ies ochii din cap)

14 comentarii

  1. Helena said,

    Te urasc but I still got the blues for you. That lucky bastard does not diserve you.

  2. spyked said,

    Sunteți doi creminali, tu și melodia asta.

    Da’ știi, mie nu mi se pare semn bun iutubul pe plaiurile tale. Preferam să văd text.

  3. Eloa said,

    @spykey vine.

  4. Christinee said,

    Sincer,esti grozava! mi`am petrecut toata ziua citind blogul TAU. t pup

  5. Badly Broken Butterfly said,

    ”I hate you. Please, don’t leave me.”

  6. Med' said,

    cu exceptia ce eu nu urasc barbatii ….ma enerveaza de mor ca nu imi citeste gandurile sau ca le citeste, dar ii place sa ma vada cum ma zvarcolesc pentru el ……. nu-i port pica, da ma enerveaza !!!! I’m a freak, dar nu asta e motivul pentru care imi place blogu’ tau…:P

  7. alexu said,

    da ” te urasc” pt ca esti prost , pt ca nu simti niciodat ceea ce vreau … pt ca iubesti dar nu arati … pt ca esti mare dar defapt un copchil depravat … pt ca esti un natarau … pt ca eti al meu … te urasac pt ca te iubesc asa mult …

  8. emanuela said,

    Iubesc ceva ce nu mi apartine, poftesc la ceva ce nu am dreptul si daca il voi pierde voi pierde ceva ce nu a fost al meu niciodata… desi il iubesc enorm

  9. sailor moon said,

    prosti, dar suntem moarte dupa ei

  10. crisuadi said,

    Gary Moore – un barbat nu prea aratos , adica n-are un chip fermecator , e scund de statura , dar canta dumnezeieste ! !
    Jeff Beck – simpatic dar urat , slab , scund , dar ce-i iese din chitara….!

  11. Eloa said,

    @crisuadi suna f. sexy🙂

  12. ioana said,

    te urasc pentru ca ma consideri o tarfa;te urasc pentru ca te doare in fund,pentru ca nu ti pasa decat de tine,pentru ca niciodata nu m ai iubit…te urasc pentru ca ma i inselat atunci cand te iubeam mai mult,pentru ca tia i batut joc de sentimentele mele,pentru ca ma-i folosit si pentru ca esti un oportunist…si daca mi ai facut atatea,de ce ar trebui sa te mai iubesc?acum te urasc,mai tarziu nici nu voi mai vrea sa aud de tine si i voi multumi lui dzeu ca mi te-a scos din viata si mi a lasat lacrimi…

  13. Irina said,

    și eu îl urăsc pe al meu că m-a făcut să pic în clișeisme patetice, pentru că m-a făcut să mă simt mai puțin specială decât știam eu că sunt, și că de fapt sunt chiar nesemnificativă. îl urăsc că m-a alăturat restului de femei din lumea asta care au fost părăsite și neapreciate. bine am venit în clubul vostru.

  14. grinch said,

    phahaha ce efect are post-ul asta..haideti gagicilor ca pana la urma toate va urati baietii:))

Lasă un răspuns

