Don’t we all love money?

Mai 5, 2009 at 20:50 (Şăd şi cujăt)

All of us.

Cei mai perverşi dintre noi se îndrăgostesc prin autosugestie. Mai întâi facem calcule şi apoi începem să inventăm calităţi pentru viitorul partener de viaţă. Şi dacă unele dintre ele nu sunt chiar atât de evidente, i le spunem şi lui, să înceapă şi el să creadă o dată cu noi că olimpiada aia pe şcoală la mate dintr-a V-a e dovada incontestabilă că e un geniu.

Uneori, în momentele de tristeţe/singurătate/luciditate, alunecăm spre numele ăla nenorocit din telefon care nu ne dă pace când ne gândim ce căldură ne invada corpul când l-am văzut pe posesorul lui ultima dată.

Femei sau bărbaţi. Suntem toţi la fel. Profitori ordinari. Pentru că grija zilei de mâine n-are cum să fie sexy. La nimeni. Pentru că dragostea şi mila nu au cum să existe în acelaşi corp. Corp, că suflet nu cred că mai avem de mult.

14 comentarii

  1. ce-simti said,

    Da stiu ca trebuie sa ma mint pe mine ca să ma pot indragosti, dar o fac pentru că sunt un scârbos(ă) care nu se apreciază pe sine, iar de bani am nevoie şi de sex suntem capabili toţi.

    Cam scârbos postul asta al tau, dar adevărat.

    Eu, mai bine mă mut la ţară şi mă indrăgostesc de naivitatea unei fătuci de acolo.

  2. Eloa said,

    @ce-simti good luck finding one🙂

  3. catia said,

    ei, îndrăgostit… asta e similară cu faza cu moş crăciun. e timpul să-ţi spună cineva că nu există…

  4. spyked said,

    Uneori, în momentele de tristeţe/singurătate/luciditate, alunecăm spre numele ăla nenorocit din telefon care nu ne dă pace

    Există o soluție simplă: delete. Imaginează-ți cum e când un astfel de nume nu există. There, problem solved.

    Tristețea și singurătatea, astea două sunt alte denumiri ale plictiselii. Luciditatea… e o idee mai interesantă.

  5. Eloa said,

    @spyked al meu e numele care nu îi dă pace. calculele preliminare în privinţa mea nu au fost atât de încântătoare, de-asta am rămas rezervă.

    i’m stupid thinking about him, i know.

  6. rad dalyda said,

    de ce urasc barbatii?!! pai este foarte sinplu> ei m au facut sai urasc> pt ca sunt niste animale salbatice fara suflet!!! numai atunci cand vede ca te au pierdt cu adevarat te inplora sai ierti ancercand orce sa te faca sa te antorci la ei !!! ce credeti ca inimile noastre sunt hotelurii, sa intrati si sa iesiti cand vreti voi?!!!

  7. Adrian Moertz said,

    @rad dalyda, oare de ce nu mă miră că aceste „animale sălbatice fără suflet” te-au părăsit ? Or fi găsit pe alta cu mai mulţi bani ? Sau pe una care ştie să folosească şi cratima ? Mă uit la ce-ai scris şi izbucnesc în râs.

  8. ce-simti said,

    @eloa :)) Ironia ta e pe buna dreptate, căci la ţară cred ca e mai jalnic chiar decât la oraş, acum că m-am gândint mai bine mi-am dat seama.

    De fapt doar de vreo două săptămâni m-a anunţat o mătuşă că neapărat vrea să-mi prezinte o fată. Cică e din familie înstarita, au ceva benzinărie nu stiu unde şi fata a terminat dreptul. Înaltuţă, numai bine s-ar potrivi cu mine. Cică a venit măsa la matuşa mea să întrebe de mine. Nu stiu cum de ştia de mine, ca eu ma duc acolo doar de două ori pe an, şi mă îndoiesc că-mi citeşte blogul, dar ştii cum e la sat. M-a înveselit pe toată ziua întâmplarea, dar se pare că o uitasem. I-am spus la taicămeo să o anunţe că nu mă bag chiar dacă poate mi-ar plăcea fata. Oare am greşit, ce ziceţi? Probabil trebuia să intreb ce mai are în afară de benzinărie ca să mă pot hotărî.

    Acum însă că am înţeles din comentariile eloei că ea însuşi e o partida bună, olimpică la matematică, super faină pe blog, un pic mai la urmă in agenda de telefon , dar asta probabil din cauza iniţialei tatălui, mă bucur că nu am răspuns mătuşii.

    Eloa să ştii că tipul ala doar pretinde că s-a îndrăgostit de tine, eu te iubesc de-a dreptul. Mi-e puţin cam greu să-ţi demonstrez asta mai ales acum că te-ai prins de şmecheriile astea, iar maşina mea e second şi casa la ţară… Dar nu mă las doar de aia suntem bărbaţi ca să fim curajoşi.

    Iar de se mai bagă cineva, anunţ de pe acum că mă bat cu oricine pt eloa.

  9. casargoz said,

    Cei cu adevarat perversi se indragostesc din ura. Nu fac nici un calcul si inventariaza defectele anturajului din fata. Si daca defectele nu sunt evidente le creem si le tinem in noi, le repetam zi de zi, iar faptul ca a fost la olimpiada de mate din a cincea, nu inseamna altceva decat ca a fost un dobitoc tocilar, un element antisocial care in loc sa socializeze la locul de joaca, a stat in casa invatand la mate.
    Uneori in momente de tristete si singuratate, atunci cand frustrarea ne face sa ne urcam pe pereti, simtim nevoia sa chinuim un cidatenia, nu de alta dar in urma inventarului stim ca merita. Alunecam incet spre telefon simtind fiorii, pecare ii simtim cand vedem justitia implinita. Nenorocitii trebuie sa sufere!
    Femei sau bărbaţi. Suntem toţi la fel. Profitori ordinari, iar cei ce ne stau in drum merita un bocanc. Pentru că grija zilei de mâine n-are cum să fie sexy. La nimeni. Pentru ca dragostea nu exista, exista doar un CAP cu doi membri in care membrii cooperatori isi pun bunurile la comun. Partea buna este ca la cooperativa poate fi presedinte sau numai femeia sau numai barbatul.
    Pentru că presedintele şi membrul nu au cum să existe în acelaşi corp, se exclud. Corp, că suflet nu cred că mai avem de mult. Iar cand timpul trece, si faci inventarul defectelor, la un moment dat ti se face lene sa mai ai gestionezi un inventar asa de bogat de defecte, asa ca mai tai unul cate unul, pana cand nu mai raman decat calitati, si atunci constati ca esti iremediabil indragostit: din ura.

  10. un baiat oarecare said,

    voua va place sa va plangeti de mila? puteti sa faci mii de bloguri problemele vor disparea atunci cand o sa fiti capabile sa va controlati pe voi in primul rand. Ce semeni aia culegi nu va obliga nimeni sa stati cu toti terminatii de baieti care desi observati de la prima intalnire ca nu dau 2 bani pe voi, voi tot continuati, daca ne purtam prea frumos cu voi va luati lumea in cap. Iar majoritatea fetelor vor baieti cu bani, puternici influenti in societate, pai baietii de genul asta se vor pune mereu pe ei pe primul loc, apoi cariera lor iar pe voi pe ultimul loc, nu poti sa le ai pe toate in viata si baiat cu bani si devreme acasa, pnt ca e logic ca pe el ” puful ” in care e obisnuit i sa urcat la cap si uita sa mai respecte si pe cei din jur

  11. un baiat oarecare said,

    daca vreti cu adevarat o relatie stabila incercati sa evitati genul de persoane care vor zice ” ee ce sa stau eu cu asta, pot gasi oricand pe alcineva mai bun, tanar sunt, bani am, frumos sunt, dc sa imi bat capu cu ea ? ” incercati sa gasiti persoane care vor zice ” frate… sa nu o pierd ca numai gasesc eu o fata ca ea „. E adevarat poate unii dintre noi suntem grasi, urati poate si prosti, dar daca nu avem nimik la exterior cu care sa atragem nu ne ramane decat sa atragem cu interiorul nostru, sa le dovedem partenerilor ca suntem niste persoane bune la suflet, intelegatoare si ca daca ne pierd pe noi nu vor mai gasi pe cineva atat de iubitoar, daca persoana nu poate intelege asta insemna ca trebuie sa fugim cat mai departe de ea

  12. Invizibilul said,

    @un baiat oarecare a zis: total decord cu unele subiecte punctate de tine.🙂 de cele mai multe ori aud de la femeile din jurul meu tot felul de scuze sau acuze … insa de cele mai multe ori ele singurele isi complica existenta.

  13. Bullshit. said,

    10, 11, 12..Bullshits. Again. Agramari şi elucubraţii, trăiască. Trăiască.

    Dacă n-ai înţeles nemeca din ce-o scris fătuca asta mai sus, de ce mai comentezi, ‘trăi-ţi-ar? Am impresia că unora chiar le place să fie compătimiţi pentru prostia lor.

  14. Daniel said,

    Vai de capu tau ce tampenii poti sa scrii.

Lasă un răspuns

