Aşa, joacă-te cu mine.

Aprilie 4, 2009 at 3:30 (Push, darling, push!)

Întărâtă-mă, ademeneşte-mă, vrăjeşte-mă, hipnotizează-mă, aruncă-mă şi-apoi trage-mă-napoi râzând, fă-mă să alerg spre tine şi apoi întoarce-mi spatele ca şi cum nu mi-ai fi făcut niciodată semn să vin, prinde-mă ca-ntr-un cârlig şi dirijează-mă încotro vrei, frământă-mi umerii şi dă-mi fiori, uită-te-n gol ca să mă ţii departe, aruncă-mi o privire la răstimpuri, zdrobeşte-mă de tine când mă aştept mai puţin şi lasă-mă fără suflare, apleacă-te peste mine pe o canapea fără să mă atingi şi inventează-mi ceva la ureche, studiază-mă-ndelung şi spune-mi ceva ce nu ştiu despre mine, dispari şi reproşează-mi că nu te-am căutat, trage repede linie şi convinge-te că nu îmi pasă, soarbe-mi fiecare zâmbet, smulge-mi fiecare suflare, stai departe când mă vezi nervoasă, priveşte-mă adânc, fii gata să mă prinzi când îmi dau drumul, absoarbe-mi fiecare trăire, prefă-te sfâşiat când îţi neg dreptul la privire, zvârcoleşte-te când sunt pe punctul de a mi te şterge din minte, răsari de nicăieri şi atinge-te de mine cald, mişcă-te uşor să nu mă sperii, tresari când îţi strâng mâna cu putere, fă-mă să cred în tine, fă-mă să te visez, fă-mă să scriu un blog despre tine şi-apoi…când singurul lucru de care mai am nevoie e siguranţa că mă vrei pe mine şi numai pe mine…

21 comentarii

  1. casargoz said,

    Întărâtă-mă, ademeneşte-mă, vrăjeşte-mă, hipnotizează-mă, aruncă-mă şi-apoi trage-mă-napoi râzând, fă-mă să alerg spre tine şi apoi întoarce-mi spatele ca şi cum nu mi-ai fi făcut niciodată semn să vin, prinde-mă ca-ntr-un cârlig şi dirijează-mă încotro vrei, frământă-mi creierul şi dă-mi fiori, uită-te-n gol ca să mă ţii departe, aruncă-mi o privire la răstimpuri, zdrobeşte-mă când mă aştept mai puţin şi lasă-mă fără suflare, apleacă-te peste mine peste birou fără să mă atingi şi inventează-mi ceva la ureche, studiază-mă-ndelung şi spune-mi ceva ce nu ştiu despre mine, dispari şi reproşează-mi că nu te-am căutat, trage repede linie şi convinge-te că nu îmi pasă, soarbe-mi fiecare zâmbet, smulge-mi fiecare suflare, stai departe când mă vezi nervos, priveşte-mă adânc, fii gata să mă prinzi când îmi dau drumul, absoarbe-mi fiecare trăire, prefă-te sfâşiat când îţi neg dreptul la privire, zvârcoleşte-te când sunt pe punctul de a mi te şterge din minte, răsari de nicăieri şi cu un sandwich cald, mişcă-te uşor să nu mă sperii, tresari când îţi strâng mâna cu putere, fă-mă să cred în tine, fă-mă să te visez, fă-mă să muncesc pentru tine şi-apoi…când singurul lucru de care mai am nevoie e siguranţa că mă vrei pe mine şi numai pe mine…
    VOI SEMNA FIȘA POSTULUI, pentru că doar tu ești directorul de HR de care am nevoie.

  2. vanghelie almanahe said,

    …fă-mă să cred în tine, fă-mă să te visez, fă-mă să scriu un blog despre tine şi-apoi…când singurul lucru de care mai am nevoie e siguranţa că mă vrei pe mine şi numai pe mine…

    …. şi când, în sfârşit, te-ai decis să o faci şi pe asta, aşa, pur şi simplu, ancorată în sinergia faptelor şi fără a eluda meandrele concretului, revelaţia se insinuă dintr-o dată:

    – Costele, nu mai eşti bărbatul de care m-am îndrăgostit la început !

  3. Trollii`s log » Blog Archive » Aşa, joacă-te cu mine. said,

    […] 06th, 2009 | Author: Trollii Un post dragutz, frumos, care mi-a placut enorm preluat de AICI . mai jos? el […]

  4. luc said,

    daca-mi da-i voie s-o citez pe sor-mea: „bate-ma, omora-ma, da-ma cu capul de pereti…”

  5. Daianara said,

    Aceiasi stare. Cu raspunsul deja stiut la ultima intrebare. Un “nu” categoric. Oh well, sa speram ca, eventual, cu timpul, va trece si starea asta masochista de love&hate. Te salut.

  6. Helena said,

    Hai sa nu mai exageram atat. Barbatii nu constientizeaza ce fac, nu au atata literatura in cap, ei stiu una si buna: „imi pica ceva sau nu?”
    Pacat ca noi, femeile inca mai dam doi bani pe „Întărâtă-mă, ademeneşte-mă, vrăjeşte-mă, hipnotizează-mă, aruncă-mă şi-apoi trage-mă-napoi râzând”.

  7. marylina said,

    Nu cred ca strategia „du-te vino” e folosita numai de barbati. Femeile au si ele arta de a spune „nu” hotarat ca mai apoi sa isi retraga cuvintele cand indureratul se asteapta mai putin. facandu-i si mai mult rau.

    Multe relatii sunt facute de „masochisti emotionali” si „sadici emotionali” rolul depinde de la relatie la relatie. Un lucru e sigur, e unu din jocurile cele mai dureroase si creeaza dependenta.

    Super articolul.

  8. spyked said,

    … profit!

    Also, that’s what she said.

  9. Piry said,

    Eloa you still owe me that redbull and I still owe you that full body massage.

    Pot sa-l fac pana implinesti 50 de ani ? Thanks.

  10. Crash said,

    ce de oameni inteligenti… am ramas cu gura cascata!

  11. j'adore said,

    Hotarat lucru, femeile au mai multa „literatura in cap” … pentru ca literatura o intelegi cu sufletul, nu cu „capul” . Am intalnit, nu demult, un barbat care mi-a sarutat mana, un barbat pentru care modul de exprimare „imi pica ceva sau nu? ” nu exista -desi emana sexualitate prin fiecare por. Barbatul acela care pentru ” Va fi o zi friguroasa in iad, inainte sa ma culc cu tine” mi-a raspuns: ” Ghici ce!? Stire de ultima ora: Pentru noi a inghetat iadul”… Sunt barbatii – toti barbatii pe care ii iubim – niste bestii!!! Pentru ca ei nu ne intreaba niciodata daca: „Nu vrei sa incercam in Rai?” ci sunt dispusi sa „inghete iadul” , caci oricum… indiferent de cate ori ne-ar face sa atingem Cerul, tot iadul ne asteapta pentru toate pasiunile noastre care ard… ard… ard…
    Felicitari pentru blog! Si pentru ca in el e pusa toata viata ta, permite-mi sa spun ca viata ta e o carte legata in piele si fir de aur, dintr-o editie de lux. Cu deosebit respect, J’adore.

  12. giapapadia said,

    tu poti sa urasti barbatii primavara? : )

  13. fan deaia said,

    … spune-mi ca esti cu alta. De o luna.

  14. otilia said,

    dragut, dar prea dragut pentru realitate

  15. aidon said,

    Pacat de poem…finalul l-a cam paradit. Pt. ca tocmai de-aia suntem doriti: pt. ca ne doresc,sau ne pot dori si altele…

  16. calin said,

    am citit toata „inchipuirea„ asta de zeci de ori…. si pana la urma am inteles-o…am stat si am ascultat-o..si am inteles-o si mai mult….dar m-am oprit…pentru ca duce nicaieri…pentru ca duce in lumea fanteziei…..trezirea….concluzii:
    1.nu putem trai unii fara ceilalti
    2.chiar daca am putea nu am faceo…
    3………

  17. Med' said,

    Exact fiecare detaliu din situatia mea l-ai cuprins in articolul asta. Are you inside my head?De astazi m-am hotarat!!!! … vreau fapte care sa ma duca mereu inapoi spre, nu vorbe! (macar atat, jocul va continua-asa e el)

  18. cosmina said,

    nimeni nu recunoaste k drumul pana la o relatie e cel mai interesant…jocul asta e interesant mai ales la fete pt k stim ce vrem si ne masuram puterile..fara sa ne subestimam…sunt convinsa k dak iti doresti cu adevarat ceva obtzii! tb doar sa fii inteligenta si sa observi momentul potrivit🙂

  19. dandelionlover said,

    mai scrie!!!!

  20. dandelionlover said,

    sunt unele articole pa care atunci cand le citesc ma gandesc: „De ce nu m-am gandit eu la asta?!” – „Aşa, joacă-te cu mine.” – e unul dintre ele + unul dintre preferatele mele

  21. Iri said,

    Caut sa inteleg de ce atatea persoane cauta sa te inteleaga. :))..foarte amuzant
    Sti de ce?!..hai ca-ti spun: te joci cu mintea oamenilor care rezoneaza cu subiectul pe care tu il publici. De ce spun ca te joci?
    Pai simplu! In primul rand cand deschizi topicul nu vorbesti despre ceva concret -o intamplare- ci arunci o gramadenie de cuvinte menite sa sensibilizeze cititorul .
    Pe mine ma lasa rece dar probabil ca sunt destule peroane care abea asteapta un topic nou ,lacrimogen, ..ceva care sa inlocuiasca emisiunea „Din dragoste”.
    Sper ca te-ai amuzat:!

Lasă un răspuns

