nu mai simt nimic

Septembrie 23, 2008 at 14:49 (Uneori)

mi-e silă. mă car aşa de la o zi la alta, încercând să întorc capul în partea celaltă când mai scuipă cineva spre mine…chestia e că n-am avut niciodată răbdare să aştept să se întâmple ceva. eu am făcut întotdeauna lucrurile să se întâmple. acum mi-e silă şi nu ştiu de ce mă mai trezesc dimineaţa. ştii cum e când nu mai are nici un sens? când nu mai găseşti nici un motiv, când speri ca scrutând înălţimile tavanului să coboare din el o idee salvatoare şi să ai un motiv ca să începi să trăieşti din nou?

37 comentarii

  1. Stel said,

    Auzi, o sa termini vreodata sa te vaicaresti si sa-ti vezi de viata? Crezi ca o sa stea cineva sa te ridice cand tu repeti la infinit „imi place sa ma plaaaang cand sunt cazutaaaa”.
    Get a life. Really!

  2. Eloa said,

    @stel blogul asta pentru asta E EL FACUT. si sa stii ca imi pasa ca lasi un comentariu in treacat si apoi iti vezi de viata. mesajul e pentru aia care citesc mai des si stiu ce mi se intampla in ultima vreme. asa ca viata nesfarsita.

  3. ingrid said,

    mie tot imi place:-)

  4. Kat said,

    Citeste! O carte groasa, de preferat. Sau o serie cu t’spe carti groase.

  5. Cora said,

    Draga mea, daca tu nu te simti bine cu tine insuti, cum crezi ca se simte altul alaturi de tine ? Ma enerveaza ca tu chiar crezi ca fara EL nu esti nimic…ba esti….esti la fel de frumoasa, de inteligenta, de capabila ca atunci cand erai cu el….Si vezi si tu cum faci sa ramai asa si in absenta unui barbat….Nu ii mai face mai importanti decat sunt…

  6. impropriu said,

    „ştii cum e când nu mai are nici un sens?” mult prea bine…şi am câţiva ani de simţit aşa înaintea ta…Da la fel de bine ştii că o să şi treacă…sau că nu va fi şi ultima dată când te vei simţi atât de mizerabil…Cheer up..întotdeauna se poate mai rău..believe in me…

  7. casargoz said,

    🙂 Cand incepi sa te intrebi de draq mai te cari de la o zi la alta, cand te doare stomacul din cauza lucrurilor pe care nu le controlezi, cand privesti in jur si ai senzatia ca privesti pestii din acvariu, cand te intrebi zi de zi cum de te mai suporta ceilalti…
    Ei bine, atunci cand totul pare lipsit de sens, poti sa incepi cu o intrebare de baza:
    Nu cumva ai ajuns pe un sens interzis? E timpul sa parchezi si sa te uiti la semne🙂

  8. Alex Trusk said,

    Daca nu va place de ce cititi? :))))))))))))))

  9. noi said,

    ce astepti?

  10. Gigănţel said,

    Depresie?

  11. ieseanul suparat said,

    Imi este greu sa cred ca poti sa scrii asa ceva din convingere. Imi place blogul tau pentru cea ce ai scris pana acuma (pana sa cazi in butoiul cu melancolie). Hai, ridica-te, iesi la bataie. Altfel nu esti mai tare decat un fular. In viata se merita sa suferi doar pentru tine.

  12. Crash said,

    Eloa, ce ti s-a intamplat in ultima vreme?

    Impropriu, daca n-as fi stiut fragmente din lucrurile prin care ai trecut, din singuratatea ta impusa sau din lacrimile pe care ti le innabusi din orgoliu fata de propria ta persoana, as fi zis ca spui prostii cu „se poate intotdeauna si mai rau”! Asa insa, fara sa stiu amanuntele suferintei Anei, iti dau dreptate. Din nefericire, se poate.

  13. khora said,

    nu inteleg de ce oamenii incearca sa-i consoleze pe altii. sa le spuna sa mearga inainte. sau ca faptul ca sunt tristi e ceva aiurea. asa cum se intampla in comentariile de aici.

    mie pur si simplu imi pare rau ca esti trista. pt ca m-am atasat cumva de tine, tot citind pe aici. daca ne-am vedea si ai fi in starea asta, as vrea sa tac alaturi de tine si sa te imbratisez. cred ca asta e tot ce as putea sa fac pt tine. ceea ce mi-ar placea sa fac pt tine. si sa te ascult asa cum te citesc – cu aceeasi atentie si acelasi drag.

  14. Pupica said,

    hai mai ce naiba. fiecare scrie ce vrea! nu putem fi tot la fel!

    legat de postul tau, ar trebui sa avem mai multa rabdare, sa nu le-o luam inainte, sa lasam lucrurile sa se intample. poate asa nu mai suntem dezamagite..

  15. octav said,

  16. octav said,

    ….erai asa plina de viata si dadeai si celor din jur acea energie. astept ziua cand te vei indragostii din nou.

  17. seasonstraveler said,

    esti obisnuita sa oferi totul… astepti implicit reciprocitate… uneori nu se intampla… alteori trebui sa-ti asumi si eventualitatea de a pierde totul! … dupa care o iei de la inceput! CARPE DIEM!

  18. mistral said,

    …parca citesc ceva ce-as fi scris eu…da,stiu cum e…dar din pacate, stiu si ca nu te ajuta cu nimic asta….cum nu te ajuta in acest moment nici ca o sa treaca feelingul asta…candva…

  19. nick said,

    ca sa citez… „nebunie inseamna sa faci acelasi lucru in fiecare zi, si sa te astepti la rezultate diferite”.

  20. Eva said,

    Din pacate stiu cum e😦 … stiu cum e sa simti ca nu mai poti face nimic. Ai vrea sa gasesti forta sa reinvi, dar forta aceasta te-a parasit… As vrea sa-ti dau o solutie, as vrea sa-mi dau o solutie, dar inca nu o am😦

  21. Mihai said,

    Vrei sa stam diseara pe intuneric si sa ne taiem cu lama ?

  22. lordtyk said,

    doamne, lumea asta… emo pack! si cica sentimentele ne fac sa fim oameni:)) prefer sa fiu animal, senchiu!! daca esti la primul esec emotional de genul asta te inteleg, fiecare trecem printr-unul, daca insa este ceva la ordinea zilei: agonia si extazul, atunci ai o problema! nu-ti cunosc „ideea ce se prelinge din tavan”, am dat intamplator pe blogul asta (cautand cuvantul mersi daca iti vine sa crezi:)) in orice caz inchei cu o strofa dintr-un poet anonim:)

    „Couleur de vie, couleur de joie
    Où sont tes larmes, tous tes mots
    Et puisque t’en as marre de voir
    Tous les gens souffrir
    Cette notion trop simple et naïve
    Parvenir à vaincre une loi
    Loi invisible, si injuste
    Si injuste, si sombre

    Vis ta vie, elle est si belle
    Vis ta vie, c’est la tienne
    Vis ta vie, sans mensonge
    Vis ta vie, comme tu veux

    Couleur de vie, couleur de joie
    Où est ce feu philosophique
    Ton esprit condensé, pulverisé
    Subtilé par toutes tes larmes

    Vis ta vie, elle est si belle
    Vis ta vie, c’est la tienne
    Vis ta vie, sans mensonge
    Vis ta vie, comme tu veux

    saltare si poate data viitoare caut cuvantul fericire si dau tot pe blogul asta: de aia!

    marrus

  23. stela said,

    E adevarat, exista in viata fiecarei femei cate un moment in care din iubire, sau din pierderea ei,isi pierde increderea in sine, incepe sa se creada inutila si lipsita de importantza pentru cei din jur si mai ales nu se mai simte o femeie iubita Si asta doare, cele (cei) care au simtit-o pe pielea lor stiu despre ce vorbesc.

  24. oxi said,

    mie sincer, mi`e dor de tine. de posturile tale. cred ca toti am vrea sa te vedem din nou ok, fericita. capul sus ca toate trec daca si noi ne dorim asta. iar eu una tind sa cred ca poti sa treci peste orice. come back si nu mai plange dupa toti prostii care de fac sa suferi. :*

  25. scc said,

    poate iti descretesti fruntea cu niste benzi desenate de pe la noi: http://smokingcoolcat.blogspot.com/🙂

  26. marius said,

    ce e cu tine? te vrem plina de viata nu asa Emo! Hai k se poate!

  27. BaiatulCuPizza said,

    Dar te-ai intrebat dece noi cadem ? Ca sa putem sa ne ridicam din nou ! Critici , si eu critic, toti criticam , si te plangi de toate dar ai incercat sa nu te mai plangi si sa incerci sa nu mai ai mila pentru ce-i din juru tau ! si poate atunci o sa ai ce sa critici !

  28. un baiat oarecare said,

    eu m-am despartit de prietena mea acum o sapt… si simt ce simte si eloa, parca nimik numai are sens, tot ce faceam faceam pnt ea si pnt noi, incepusem chiar sa imi contruiesc casa noastra in minte si sa ma gandesc la copii care mi doream cu ea… e ca si cum ai construii un castel de nisip vine un val si vezi cum se prabuseste si acum ce faci o iei de la cap? oare mai ai speranta si energia sa o iei de la cap? oare o sa poti sa uiti vreodata tot ce sa intamplat in tot timpul cat ai stat cu ea? fiecare moment placut? fiecare cuvant care ti-a facut sufletul sa se cutremure? fiecare noapte in care stateai in pat si te gandeai cum de ai ajuns sa o iubesti atat si sa te uiti la ea ca la un D-zeu si o consideri ceva devin? cum ai iertato pnt greselile ei stiind ca oricum nu o sa iti fie mai bine fara ea si nu ai decat o singura alegere adika sa o ierti? oare dc intodeauna doar cei buni la suflet trec prin asta? dc nu am putut sa fiu si eu rece la suflet si sa ma doara undeva? ” iubirea insemna sa ii dai cuiva posibilitatea sa te distruga si sa il crezi cand iti zice ca nu o va face”

  29. un baiat oarecare said,

    senzatia ca acum numai esti lg ea sa o protejezi si sa o scoti din probleme si frica ca nu cumva urmatorul baiat din viata ei sa nu fie vrun fraier care sa isi bata joc de ea

  30. tatiana said,

    iti inteleg perfect starile…m-am indragostit si eu o data in viata…si m-am trezit singura..cica o pauza…vrajeala….eram terminata pentru ca simteam ca e tot ce mi-am dorit..stiu..putini inteleg sentimentul…..dar viata merge inainte…vom intalni pe cineva care sa merite intr-adevar dragostea,bunatatea,frumusetea,..sufletul nostru.viata e frumoasa,traieste-o la intregul ei potential….el va regreta mai tarziu…doar el…ai grija de u si fii mai optimista,ajuta sa ai prietenii alaturi….lucrul care ma indeparteaza cel mai mult de el este indiferenta lui..nu ma merita..sunt prea buna pentru el…capul sus..

  31. Marina:) said,

    probabil..k scopul blogului(daca are unul)e sa nu ne mai lamentam tot timpul dupa niste „rahatei ambulanti”care nu merita prea multa atentie..sau afectiune.right?

  32. asa e said,

    stiu ce simti….degeaba ne dorim sa te simti tu altfel. nimeni nu poate sa traiasca anumite sentimente la aceeasi intensitate ca tine. si eu trec pe unde treci tu. desi in vocabularul meu am introdus si fraze ca „nu merita sa plangi pt un pantalon”, „ai altceva mai important de facut”…cu toate astea o fac…si poate ca nici nu stiu de ce. lacrimile vindeca. suferinta te modeleaza, te pregateste, te face mai puternic. atunci cand il vei avea pe Acela care te va face fericita vei stii sa iubesti …nu vei mai trai o iluzie.e greu, poate ca trebuie sa apuci un alt drum in viata. tot ce poti face e sa decizi sa te ridici si sa mergi inainte, chiar de vei avea momente cand vei obosi si te vei opri si iti vei aduce iar aminte. astea fac parte din procesul de vindecare, e ceva natural.
    Crede-ma, Acela care te va iubi nu cred ca i-ar pica bine sa te vada cum esti acum si nici sa stie ca inima ta e „partial imprumutata”. e greu, dar asta e adevarul.

  33. Mehigh said,

    da.

  34. alex said,

    Cand nu mai gasesti niciun motiv incepi sa cauti motive in tine, in universul tau interior..greu sesizabil dar plin de uimitoare culori si expresii la fel de infinite precum universul exterior

  35. Julianna said,

    Stimata autoare,

    Ti-am gasit blogul pe blogul MIrelei. Imi place teribil cum scrii, ai condei (dupa cum spunea un profesor drag mie).

    Eu nici macar nu sufar dupa cineva si ma lamentez de exact aceleasi lucruri. Si mai cred ca avem dreptul sa ne lamentam de cate ori vrem, eu vad in asta o forma de terapie. Nimeni nu intelege ca nu sunt morbida, ci ma „tratez”🙂

    Daca te ajuta cu ceva, intra pe blogul meu si vei regasi aceleasi teme. You are not alone🙂

    Toate cele bune,

    Iulia

  36. j'adore said,

    Ce frumos ti-a luat apararea Iulia!
    Nu cred ca nu trecem fiecare printr-o „drama emotionala”… o data, de doua ori, de trei ori,… , de fiecare data. Unii au puterea de a recunoaste, alti nu. Si, oh! cate femei nu sufera chiar si atunci cand n-am niciun motiv sa sufere. Intotdeauna ne va lipsi ceva in viata cotidiana, noua – acelora care suntem capabile sa ne cream in minte „barbatul perfect din Nicaieri”. Ne vom trezi, intr-un moment al vietii noastre, plafonate in casnicii banale (visand in continuare la nopti sub cersafuri de motel, langa EL).

  37. vorbepentrupereti said,

    atat de familiara senzatia….

Lasă un răspuns

