Plouă…

Septembrie 14, 2008 at 23:48 (Uneori)

…de parcă n-ar fi fost vară niciodată. Fumul de ţigară învăluie paharul de vin roşu înainte să se piardă printre perdele. Vine un miros de toamnă în lumina caldă a veiozei şi în pauzele scurte de respiro ale actorilor se aud tropotele stropilor de ploaie. Ascult o piesă de teatru. Se numeşte Dragă mincinosule şi a fost scrisă după scrisorile pe care le-au schimbat Bernard Shaw şi actriţa Stella Campbell, femeia de care nu ştiu dacă era îndrăgostit… Am ajuns pe la jumatea piesei…până acum, a fost remarcabil un moment în care ea îi scrie că şi-a dat de mult seama că el se foloseşte de ea, că o curtează pentru a o convinge să joace în piesa lui, Pygmalion, dar că ea a intrat în joc pentru că îl consideră inteligent şi o amuză conversaţia…Uneori femeile pretind că sunt la fel de pragmatice şi de oportuniste ca bărbaţii de care se îndrăgostesc doar ca să găsească un punct comun cu ei…doar ca să arate că sunt suficient de dure ca să reziste acestui joc tâmpit al pasiunii mistuitoare care arde dacă nu se consumă şi ustură după ce s-a consumat…uneori am impresia că am o imaginaţie mult prea bogată…poate ar trebui să scriu o carte…

9 comentarii

  1. Pupica said,

    poate chiar ar trebui sa scrii o carte. din posturile tale , vad ca ai o viata tare interesanta. ar iesi o carte pe care eu chiar as cumpara-o

  2. Sky said,

    Hai ma Aniska, ce dracu …. lumea urla ca vine sfarsitul (lumii, nu al telenovelei) si tzie tot de kacaturi iti arde …. fuck it … dragostea nu exista, ce e atat de greu de inteles … barbatii sunt niste bestii (lick yourself and let it be) …
    Chiar nu putem sa bem un jack si sa ne impacam … de ce trebuie sa ne jucam mereu ?! e chiar plictisitor.

  3. ieseanul suparat said,

    Decat sa scrii o carte pe care s-o citeasca foarte putini (unii motivand ca nu au bani sa o cumpere, altii motivand ca nu au timp sa citeasca pentru ca stau pe net) mai bine continua sa scrii pe blog si te vor citi foarte multi. Iar daca scrii o carte, cum am putea oare sa-ti lasam comentariile noatre?

  4. Cora said,

    Frumos … Dar e adevarat si femeile pot fi la fel de cerebrale si pragmatice ca barbatii , cu o conditie : sa nu-i iubeasca🙂 de altfel si atunci cand un barbat iubeste cu adevarat o femeie, parca isi mai pierde din pragmatism .

  5. tezeu said,

    Chiar asa e sau cu adevarat femeile sunt mai oportuniste si mai pragmatice ca barbatii de care pretind ca s-au indragostit?

  6. Viorel said,

    Scrie!

  7. tatiana said,

    dragostea exista….sufar nebuneste dar imi va trece..pentru ca stiu ca cineva se va indragosti nebuneste de mine si eu de el…fiti mai optimiste…ca sa ajungi la adevarata dragoste merita sa suferi acum…parerea mea

  8. Anca said,

    Salut!
    E prima data cand intru si nu m-am putut abtine sa nu comentez:D Mult spor, iti doresc sa-ti gasesc fericirea si in nu mult timp de acum sa ne spui cum e viata alaturi de Prince Charming. Stii tu, printesa tre sa sarute multe broaste pana la print ;))
    Am o intrebare privitoare la post – de unde ai piesele de teatru pe care le asculti? Se gasesc pe net? Imi poti da info? Mi se pare super tare si nu stiu cum de nu m-am gandit pana acum la asta. :-s
    Multumesc, joy joy joy!!!

  9. Mereu în altă parte « De ce urâm bărbaţii said,

    […] ce ne aduce la chestiune. Vezi tu, dragă mincinosule, nici eu nu-mi găsesc locul. Şi eu aş vrea să fiu mereu în altă parte, în alt timp, cu […]

Lasă un răspuns

