Ce făceam cu 6 luni în urmă

Septembrie 11, 2008 at 3:57 (Autopsia unei obsesii)

dulce tango la mine în cameră…se prelinge de-a lungul pereţilor şi încearcă să mă-nfioare…aş vrea să umblăm pe străzi ca în seara aia minunată, când mi-ai arătat cea mai frumoasă clădire din Bucureşti…

Cred că a fost cea mai frumoasă seară din viaţa mea…aşa cum am sperat dintotdeauna că o să fie…

În seara asta am rămas acasă, să mă prefac intelectuală, să-mi pun ordine în gânduri. Numai că în gândurile mele e o mare dezordine…pentru că apari tu peste tot…ca un puşti impertinent care-şi azvârle picioarele cu înverşunare printre frunzele veştede toamna…

E înspăimântător cum corespunzi întocmai profilului de Mr Perfect la care am visat dintotdeauna şi care eram convinsă că nu există…pot vorbi cu tine despre tot, eşti izbitor de direct, dar reuşeşti să păstrezi lucruri nespuse … şi crezi că n-o să le văd, dar îţi rămân pe buze sau îţi umbresc colţurile ochilor…

Eşti atât de…eşti tot. Tot ce îmi doresc e să mă chemi…să mă seduci…să mă adori…să mă iei peste picior, să mă săruţi pe frunte şi să mă muşti de buza de jos când tensiunea e prea mare ca să o mai poţi suporta…mă arunci cu o viteza ameţitoare dintr-o stare în alta…acum fetiţă, în secunda următoare, femeie. Mă faci să mă simt frumoasă, dorită, puternică…Mă domini, iar supunerea nu face decât să-mi confirme cât de puternică sunt…pentru că un bărbat puternic ca tine mă vrea pe mine şi numai pe mine…

Si apoi, da, desigur, cum se întâmplă adesea, el a plecat de ziua mea să se vadă cu alta.

14 comentarii

  1. Crash said,

    Welcome in our world! Credeam sincer ca stiai toate astea cu 6 luni in urma.

  2. morcoveaţă said,

    dar sper că nu v-aţi cunoscut de ziua alteia.

  3. ieseanul suparat said,

    Cum faci de gasesti astfel de indivizi? Oricum, n-ai pierdut nimic daca a plecat.

  4. Pupica said,

    Totul raul e spre bine! Mereu vreau sa cred asta!

  5. adela said,

    men, can’t live with them, can’t.. uhmm, neah, that’s about it

  6. anca said,

    tipic. de valentine’s day nu scrii nimic?

  7. Ela said,

    f spirituala replica lui morcoveata! bra-vo

  8. ingrid said,

    Minunat scrii.🙂

  9. defbest said,

    ce tare.. nu intamplarea in sine, ci faptul ca ai scris despre.. intr-un fel parca spui ce as spune sau spun si eu ..de cealalta parte. din pacate se vede la fel de negru si de la mine si de la tine, numai ca tu incerci sa mai colorezi putin, eu am cam renuntat la idee..

  10. lorita said,

    da.. si eu ma intreb cum sunt atat de talentata in a-i gasi doar pe cei de tipul „seduce si abandoaneaza”

  11. lorita said,

    ufff… abandoneaza…

  12. ana said,

    Imi place cum scrii.. si… imi pare rau daca esti trista. Sper sa nu fii. se mai intampla.. in orice caz sunt sigura ca el a avut de pierdut

  13. trecatoare said,

    eh..un bou
    poate nu era atat de puternic si inteligent….poate e doar un idiot, dintr-o turma de barbati care numai asta stiu sa faca….
    Ce aiurea sa te consumi pentru toti cretinii…
    Oricum, tu gresesti ca le construiesti in mintea ta asa imagine frumoasa…Normal ca il vezi ca pe mr perfect…ca tu ti l-ai desenat asa…

  14. kinky said,

    am citit pana cum c ai scr..in cuv tale ma regasesc prea tare,nu stiu dc sa mai citesc in continuare..parca a cazut cartea importanta in care actorul principal am fost eu..si acel al meu’el’ a plecat..for good..dar el s-a dus la ‘oficiala’ pt ca se indragostise de mn prea mult….funny…si eu aleg prost…chiar ff prost

Lasă un răspuns

