10 drafturi pentru tine

Iulie 27, 2008 at 17:34 (Despre Eloa)

because you make me feel safe just by being in the same room.

10 drafturi şi n-am curaj să trimit nici unul.

mă refugiez de fiecare dată în braţele tale când se întâmplă ceva rău.

ştii când te sun şi nu poţi răspunde şi apoi îţi spun că nu era important? e pentru că au fost răi cu mine şi mi-e rău şi mă simt prost şi vreau doar să te aud vorbind. despre orice. mă linişteşte vocea ta.

dar va trebui să-mi răscolesc măruntaiele până la ultima urmă de forţă pe care o mai pot găsi în ele şi să rezist singură şi de data asta. pentru că eu n-am nevoie de nimeni. pentru că atunci când depinzi de cineva, o să suferi de două ori mai tare când o să ai nevoie de el şi nu o să mai fie acolo.

18 comentarii

  1. Crash said,

    Paradoxal, Ana, exista si barbati in care poti sa ai incredere! Crezi ca daca nu risti nimic e mai bine? Din cate vad, nu prea!

  2. Eloa said,

    Doamne, ce prostii poţi să spui, Crash. Cum să ai încredere în bărbaţi? Chiar n-ai înţeles nimic din blogul ăsta?😛

  3. Crash said,

    Ba da, Ana, am inteles, stii foarte bine ca am inteles. Spuneam doar ca exista exceptii care confirma generalizarea. Eu n-am intalnit inca, dar nu sunt chiar asa batran. Cine stie, poate mai am vreo sansa. Poate mai ai si tu…

  4. Cora said,

    Da…imi suna si mie cunoscut..,,cred ca trebuie sa te iubesti mai mult pe tine insuti…si pe aia sa nu-i mai lasi sa fie rai cu tine…si poti copia un pic atitudinea amicului tau : crezi ca i-ar face bine sa nu-i raspunzi la telefoane sau sa fi prea ocupata ca sa te vezi cu el ?? Eu cred ca da🙂 Si scuze pt sfaturi…de fapt mi le dau si mie🙂 Everything’s gonna be all right…

  5. No comment said,

    Indrazneste si trimite-i-le. Stai si te cacai atata !🙂 Ce se poate intampla asa rau ? In fata multimii de posibilitati negative, care te paralizeaza, nu e preferabila o certitudine, fie ea oricum, dar care te face libera ?

  6. Chopper said,

    Lasa drafturile unde sunt, ca altfel nu o sa mai ai ce sa stergi cu ura si dispret, eventual intr-o stare de moderata ebrietate, cand te va dezamagi (si o va face cu siguranta, aparent nimeni nu e destul de bun tot timpul). Asa sari peste furia aia interioara ca i-ai spus totul (sau aproape) si ca ai avut incredere.

  7. bukakke said,

    Ana, go back to your blog!

  8. spyked said,

    /me slaps eloa around with a large trout.

  9. ieseanul suparat said,

    Hei, ma bucur ca ai revenit. Imi place ce scrii aici.
    Iata ce spunea John Fowles in Magicianul: „Nu vreau să te fac să suferi şi, cu cât te doresc mai mult, cu atât o să te fac să suferi. Şi nici nu vreau să mă faci să sufăr şi, cu cât mă vei dori mai puţin, cu atât o să sufăr.”

    Daca ai ceva de spus, orice, spune.

  10. Simona said,

    Mai devreme sau mai tarziu oricine te va dezamagi, dar parca tot nu merita sa nu acorzi sanse niciodata…

  11. ieseanul suparat said,

    E normal sa nu ai incredere in altii. Dar crezi ca in tine poti sa ai incredere?

  12. Crash said,

    Ana, maine te vizitez ca sa accentuez ce-ti spuneam mai sus: exista si exceptii!

  13. Piticu21 said,

    :D) CRASH calmeaza-te ca te spun lu nevasta-ta, sau incercai sa imi faci mie PR?😛

    Eloa, jap jap 2 palme … ai imbatranit ce naiba?🙂

    Stiu ca de la o varsta nu mai merge vodca🙂

  14. MK2 said,

    What’s wrong with you people? „nu merita sa le acorzi niciodata o sansa”(?!)..e normal ca oamenii sa faca greseli,se numeste natura umana,sentimenul ala de intensa atasare pe care-l generalizam drept „iubire” ar trebui sa fie cel mai evident cand vine vorba de iertare, intelegere.. Ati deschis ochii in ultimul timp(in fine as plictisi cu ceea ce stiti deja,unii mai bine decat altii..) daca nu poti gasi,chiar si printre certuri,tipete si alte nebunii, siguranta la el/ea.. la cine mai cauti?.. in fine sper sa se gaseasca o urma de sens in anterioarele..

  15. Florin said,

    Oameni buni, luati-va ochelarii negri de pe ochi, lumea nu e doar in culori negre si sure…cit despre incredere, omul nu poate trai singur, este exclus, sau doar cind esti un pustnic, un fanat al ideii singuratii – si chiar si atunci nu vei putea fi singur…asa este existenta, nu ma resemnez, dar incerc sa inteleg, cindva mi-am dorit si eu sa fiu singur, ca urmare a unei tragedii in viata, dar am inteles cu multa rabdare ca defapt cautam cineva care sa ma asculte, sa ma auda, sa-mi strice linistea prin vorbe … ok, in fine asta am vrut sa spun la toti, si la nimeni…🙂

  16. alex said,

    nu sunt a te arunca cu capul inainte intr-o relate indiferent de ce barbat/femeie e vorba…si mai ales barbat! intotdeauna trebuie sa-ti pastrezi o doza de independenta, sa nu apelezi la el pentru orice problema, chiar daca pare ca stie sa asculte. eu sunt de parere ca numai prietenii stiu sa asculte si ca intr-o relatie sexuala(si nu numai) nu prea exista prietenie. in scimb trebuie sa iubim, sa avem grija de cineva, dar nu trebuie sa ne asteptam ca el sa ne rezolve problemele, dependenta duce intradevar la ‘o să suferi de două ori mai tare’

  17. alex said,

    nu sunt de acord cu a te arunca*

  18. Florin said,

    Acum ca am auzit toate victimele, poate vom avea ocazia sa ascultam si agresorii…nu exista dragoste fara prietenie…cit nu am incerca sa le despartim…no sa ne reuseasca…dar clar ca de dragul vorbirii fara sens…e bine sa desfacem firul -npatru si sa spunem…multe…oricum cred ca e clara ideea…

Lasă un răspuns

