Let me hold You

Martie 11, 2008 at 23:57 (Şăd şi cujăt)

E ceva în neregulă cu mine sau e ceva în neregulă cu noi, femeile, în general? De ce mi se rupe sufletul de fiecare dată când văd un bărbat suferind, cu atât mai mult cu cât i se întâmplă foarte rar să fie înfrânt?

Mulţi răniţi azi. Pe unii îi ştiu mai bine, pe alţii mai puţin. Pe unii îmi vine să-i apăr, pe alţii îmi vine să-i consolez de la distanţă, dar mi-e foarte greu să mă abţin de la vreo reacţie. Mai ales că nu ştiu niciodată care ar fi cea potrivită.

Prima reacţie: >:D<.Apoi un pas înapoi. N-are nevoie de mila nimănui.

Reacţia doi: „nu te mai smiorcăi, adună-te şi let’s go”. Arogantă. Nici de asta nu are nevoie.

Reacţia trei: tac. Nici aşa nu e bine. Înseamnă că nu-mi pasă.

Reacţia patru: sunt aici, te-aş ţine în braţe dacă ai avea nevoie, ţi-aş da două palme dacă ai avea nevoie, aş tăcea dacă asta ar fi semn că am încredere că o să te aduni şi o să continui, dar ca să-mi dau seama ce trebuie să fac, lasă-mă puţin aici, lângă tine.

Şi ei lovesc cu picioarele în continuare. „Nu, mami, nu vreau în braţe. Sunt băiat mare. POT!”. Vino aici şi nu te mai smiorcăi. O să fie bine, mâine o să redevii bărbatul de care le e teamă tuturor, acum vino aici şi lasă-mă să te ţin în braţe…

47 comentarii

  1. Cristina said,

    :(((( eu cunosc, si, la naiba, nush ce sa mai fac uneori.

  2. Alex Trusk said,

    Ştii cum e? Bărbaţii sunt puternici şi invincibili până se îndrăgostesc. O penibilă femeie poate face dintr-un bărbat ce 10 ani de probleme n-au putut să facă.

  3. Petru said,

    🙂 descrierea ta imi aduce aminte de descrierea Intuitiei extrovertite asa cum se manifesta ea in blocul de Super-Ego la SLE.

    „Sunt capabili sa inteleaga interesele legate de afaceri ale unei persoane dau nu si cum sa consoleze emotional o persoana aflata in lacrimi ce cauta empatie. In astfel de cazuri e posibil ca SLE sa actioneze cu un ton autoritar si sa dea instructiuni logice ” Actioneaza imediat! Fa asta si asta si astfel te voi ajuta”. Astfel ei isi folosesc functiile puternice in zonele unde nu prea reusesc sa actioneze, de exemplu in sfera etica a relatiilor. Aici este pertinent sa consideram lupta interna pe care o au cu emotiile.”

    E posibil sa ma insel totusi…🙂

  4. pilif said,

    aha deci pana la urma ati ajuns la concluzia ca si barbatii au suflet nu doar straturi de slanina, ati aflat ca si lor le ies pe gura cuvinte calde nu doar ragaituri ;)), e un inceput si asta ;))

  5. Pandora said,

    pentru femei e important sa fie ele acolo in momentele cand barbatii sunt vulnerabili, sa fie ele cele pe a caror umar se aseaza barbatul ranit, trist, cu sufletul bolnav. cred ca nici nu conteaza ce zici sau ce faci in cazul in care esti acolo: atat e important, sa fii langa el, sa ii cunosti punctul slab. bineinteles, a doua zi, barbatul nu va recunoaste nici in ruptul capului ca el ar fi fost in vreun moment vulnerabil.

  6. joramo said,

    bine surprinse situatiile! si foarte potrivita atitudine adopti!

  7. razvanserbu said,

    Toate situatiile prezentate de tine sunt OK.
    Problema e ca trebuie sa jonglezi cu ele. Nu exista un tipar unic. Tu trebuie sa decizi ce reactie adopti. Din pacate pentru fiecare situatie doar o singura reactie e castigatoare. Oricare alta iti va produce probleme.

  8. anaAyana said,

    Vulnerabila numai in fata unui barbat? Dar o femeie care vine la tine in aceeasi stare?

  9. gia said,

    Nu prea conteaza ce reactie alegi. A doua zi cand vei avea tu nevoie de un umar si nu se mai pune problema ca ar vrea sa-ti intre in gratii, nobody will care. Asta e.

  10. cinevorbeste said,

    Gia, chiar frumos, exceptional! Doua randuri si atata intelepciune!

  11. cinevorbeste said,

    @ana, de ce mi-ai dat ignore?😦

  12. cris said,

    Frumos articol!

  13. adebalerini said,

    Mie mi se par dulci aia care sufera. :))

  14. vaduvaneagra said,

    problema ca e ca suferintele astea, au urmari drastice pe viitor😀

  15. malina said,

    Ce faaaaci? Te-ai inmuiat? Gata, ai renuntat la critica-pamflet a barbatilor? Mi se facuse asa un drag de tine azi si iti eram recunoscatoare ca am ce link sa-i dau unui astfel de „barbat” de 2 parale care intra in categoria vizata de tine.

  16. fabeto said,

    Sieu cand eram ulitmul an de facultate am suferit enorm de mult.Acum insa vad totul altfel..si masimt mult mai bine decat acum 6 ani:)

  17. gia said,

    nu are legatura cu intelepciunea. era o constatare. oricum eloa a descris partea frumoasa of it all🙂 in fond nu conteaza dc ti se raspunde sau nu, atata vreme cat tu esti tu atunci cand trebuie sa fii.

  18. Doru Oprisan said,

    si va mai plangeti ca suntem complicati🙂

  19. Viorel Mocanu said,

    duios, n-am ce zice

  20. Cristina said,

    duios, mai, dar voua nu va place.

  21. flavius tirnaveanu said,

    of domnita ce bine le spuneti. macar de v-ar auzi eul meu pierdut pe nume asklepios, sa planga si el la un san de femeie si apoi sa fie barbat din nou, ca mine (care e tot el)

  22. malina said,

    „Out of blog”, esti out of line. Vorbesti prostii, unde ai vazut ca se lupta ea pentru audienta si ce mai indrugi tu acolo?
    Vii asa din senin sa povestesti de competitia aia de parca ar fi fost vorba undeva aici despre asta. E clar ca te racaie ce/cum scrii daca te trezesti vorbind complet pe alaturi.

    „Frustrata, te dai rotunda, sterge-ti lacrimile” – astfel de etichete/indemnuri spun de fapt multe despre tine. MI-e sila de astfel de personaje care arunca cu pietre doar ca sa-si mascheze propriile frustrari.

  23. malina said,

    Nu,domnule natarau, ne confunzi.
    Ea nici macar nu-si pierde vremea sa raspunda unora ca tine.
    Eu n-am avut ce face si te-am bagat in seama, ca sa nu iti fie existenta complet lipsita de scop. Dar cam atat ti-a fost momentul de glorie, ca nu mai am cuvinte de irosit pe dumneata.

  24. nick said,

    e adevarat ca atunci cand un geaman iubeste, este pentru totdeauna? chiar daca la un moment dat se termina… relatia.
    am observat simptome care indreptau atentia spre o afirmatie de genul asta… la cativa amici si la o fosta… ma intreb, la tine este tot asa?

  25. CRISTI said,

    In mai toate blogurile si/sau revistele de fete/femei ,barbatii/baietii sunt prezentati ca niste duri,ca niste animale semisalbatice,ca niste fiinte fara prea multe sentimente,iar cand un barbat sufera ,este ceva cu totul si cu totul anormal,ceva iesit din comun.In antiteza,fetele/femeile sunt prezentate ca niste imblanzitori,dresori,educatori, pentru aceste fiinte atat de brutale,numite barbati.Ea,femeia, este ca o oaza de lumina,delicatetea ,iubirea,frumusetea,cumintenia,inteligenta,toate se regasesc din plin in femeie,barbatul neavand nicio treaba cu aceste calitati inalte,el este un pachet de muschi,un animal teribil,care, numai femeia prin abilitatea ei,reuseste sa-l mai „indulceasca”.

  26. CRISTI said,

    Acum va voi spune eu cum este barbatul cu adevarat:Nu este nici macar asa de puternic cum este descris in acele reviste/bloguri,exista femei mai puternice decat multi barbati.Barbatii plang si sufera cel putin la fel de mult ca si femeile,dar nu din lucruri prostesti.Se mai spune ca barbatii ofera protectie: nu ofera nicio protectie,daca este sa ti se intample vr-un necaz,ti se intampla cu el de mana.Barbatii nu sunt romantici: ba sunt,dar sunt atat de romantici pe cat ai inspira partenera.Barbatii sunt infideli: si femeile sunt cel putin la fel de infidele ca si barbatii,numai ca ei se lauda cam mult.O tipa oarecare de 20 de ani,are dosarul mult mai bogat decat un tip oarecare de 20 de ani,numai ca el,asa cum am mai spus, se lauda cam mult.Acum vine partea tare,cu aceasta ocazie veti afla ADEVARUL ADEVARAT:BARBATUL ESTE MAI INTELIGENT DECAT FEMEIA: ESTE SI NU ESTE, daca religia crestina este adevarata si intr-adevar exista viata dupa moarte atunci s-ar putea ca barbatul sa fie ceva mai inteligent decat femeia,daca nu exista,atunci, barbatul este un copilas naiv ,prost si orb,iar femeia este o fiinta supradotata din toate pdv. Voi explica putin:Multi barbati isi consuma timpul invatand, inventand,cercetand.Vin cu un exemplu : eu am invatat pana la aceasta varsta {25 de ani} sa repar si sa construiesc tot felul de aparate electronice,amplificatoare audio,video,emitatoare,tv,radio etc,cu aceasta ocazie mi-am insusit multe cunostinte de mate si de fizica,asadar,par un tip destul de priceput {am zis par} In schimb ,majoritatea fetelor ,pana la aceasta varsta,isi traiesc viata din plin,la maxim,profita de tot si de toate,pe ele nu le intereseaza lucrurile tehnice,lucrurile fara sentiment.,pe scurt ,isi traiesc viata,ca POATE UNA AU SI DOAR UNA EXISTA,dar daca religia crestina este adevarata,atunci misoginii sunt mesagerii ADEVARULUI {relativ pe alocuri},haideti ca ma duc sa-mi construiesc o stevie,pa,pa!

  27. CRISTI said,

    Acum va voi spune eu cum este barbatul cu adevarat:Nu este nici macar asa de puternic cum este descris in acele reviste/bloguri,exista femei mai puternice decat multi barbati.Barbatii plang si sufera cel putin la fel de mult ca si femeile,dar nu din lucruri prostesti.Se mai spune ca barbatii ofera protectie: nu ofera nicio protectie,daca este sa ti se intample vr-un necaz,ti se intampla cu el de mana.Barbatii nu sunt romantici: ba sunt,dar sunt atat de romantici pe cat ai inspira partenera.Barbatii sunt infideli: si femeile sunt cel putin la fel de infidele ca si barbatii,numai ca ei se lauda cam mult.O tipa oarecare de 20 de ani,are dosarul mai bogat decat un tip oarecare de 20 de ani,numai ca el,asa cum am mai spus, se lauda cam mult……..

  28. CRISTI said,

    Atentie!!! vine partea cea mai tare,insa cu aceasta ocazie,veti afla adevarul adevarat,o data pt. todeauna:BARBATUL ESTE MULT MAI INTELIGENT DECAT FEMEIA; este si nu este.Daca religia crestina este adevarata si intr-adevar exista viata dupa moarte,atunci barbatul este cu mult mai inteligent,daca nu este adevarata,atunci barbatul este un papalapte,un orb,un prost etc.Voi incerca sa explic,dau un exemplu:eu,pana la aceasta varsta {25 de ani},am invatat sa repar si sa construiesc tot felul de aparate electronice;amplificatoare audio,emitatoare,radio,tv etc,cu aceasta ocazie mi-am insusit si ceva cunostinte de mate si de fizica,asadar,par un tip destul de priceput {am zis par}.In schimb, f. multe fete,pana la aceasta varsta,si-au trait viata din plin,la maxim,au profitat de tot si de toate,nu si-au pierdut timpul cu „lucruri fara sentiment”,ca DOAR O VIATA AU SI POATE NUMAI UNA.Daca exista viata dupa moarte,atunci,multi „misogini” sunt MESAGERII ADEVARULUI,sper ca ati inteles ideea mea,haideti ca ma duc sa-mi construiesc o stevie,pa,pa!

  29. Pirahna said,

    Eu am de zis cateva chestii, pe care le structurez cu niste cifre …

    1. Oricine are nevoie macar o data in viata de ajutor … inclusiv barbatii. Dar il ajuti mai mult daca nu-l ajuti. Un barbat care trece singur peste durerile vietii (prin viata ma refer 99% la femei) este un barbat mai puternic decat unul pe care-l strangi tu in brate.
    Un barbat mai puternic e un barbat mai bun.
    Prin barbat, ma refer la barbat heterosexual …

    2. De ce ti se rupe sufletul, ca femeie, cand vezi un barbat suferind ?
    Pentru ca fiind femeie, esti o fiinta sentimentala si nu una rationala. Fiind complet irationala, este normal sa ti se rupa sufletul aiurea.
    Mai exista varianta prin care te exciti cand vezi un barbat aproape plangand.

    3. Aia multi raniti de care vorbesti sunt raniti de femeile proaste care populeaza planeta asta, si sunt si majoritare. Sunt asa de multe si asa de proaste, incat oricine ai fi, oriunde ai fi, nu ai cum sa nu fii ranit.

    4. Ei nu lovesc degeaba cu picioarele sa te cari si sa-i lasi in pace sa se descurce singuri. Chiar daca barbatii nu sunt fiinte (prea) sentimentale, au si ei o intuitie, care le spune „Ba, ai par pe piept, ai muschi (sau grasime) pe tine, ai barba, esti barbat, deci ar trebui sa fii puternic” … si TU vii sa ii oferi omului o a doua optiune, prin care sa fie pampalau/femeie (observa cum „femeie” a ajuns o insulta), ca a doua zi sa redevina barbat.

    Dar lasa-i domne in pace.
    Sunt atatea pisicute si catelusi care alearga singuri si nemancati pe strada … mai bine te-ai apuca sa-i ajuti pe aia, nu crezi ?

    Din postul asta ai dovedit ca nici tu nu stii ce vrei sa faci (observa cele 4 variante insirate de tine) si nici macar nu stii de ce ai vrea sa faci cele enumerate.
    Nu-i de bine.

  30. Erwin said,

    ce panica a ajuns sa fie pe blogurile astea ! cata incarcatura emotionala :))) . fiti atenti solutia ideala, nu merge bine, faceti un cuiut 2 3 si totul devine roz

  31. fabeto said,

    nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-w de ce???Nu ebien! e icarcatura sentimanetl emotionala? nu e bine!

  32. doinaberchina said,

    Calea cea mai simpla de a -ti atrage simpatia unei femei, de a ajunge la inima ei , ca barbat e sa te plangi de actuala . Asta da sperante si mai da si sentimentul utilitatii , caci femeilor le place sa consoleze …
    Consolare care, ce-i drept nu e chiar dezinteresata de tot 🙂

  33. Small Wonders said,

    Orice barbat are nevoie de consolare la un moment dat, chiar daca nu recunoaste. Si in orice varianta adopti, e binevenita. Iar faza cu a doua zi nu va recunoaste sau el nu va fi acolo sa faca acelasi lucru pt tine, nu e chiar asa…

  34. Cristina said,

    @Small Wonders: Oh, ba da, dar ce mai conteaza…

  35. Gena said,

    Cică, bărbatul e mult mai inteligent decat femeia ??? Pe ce te bazezi, când faci astfel de afirmaţii? Hai să dezbatem puţin problema asta…

  36. CRISTI said,

    pai uita-te in jurul tau si fii obiectiva,Gena…….

  37. endemic87 said,

    reactia 1. asta se da la mine sa-mi ia banii si sa se dea mare cu noul ei trofeu
    reactia 2. asta e trista ca i-a dat cu flit tinta pricipala si vrea atentie sa se simta in continuare femeie
    reactia 3. asta e o ingamfata care le are pe toate si vrea sa si le etaleze
    reactia 4. asta imi vrea si banii si tovarasii pentru ca a tintit cea mai buna prada: un om vulnerabil.vrea doar sa simuleze umplerea unui gol provocat de frustrari vechi de o viata.
    reactia 5. sunt doar un spatiu de antrenament pentru loviturile viitoare

  38. Ela remix « Societate pe Raspundere Limitata said,

    […] nu, mami, nimic nu-i pe […]

  39. vlladin said,

    si totusi varianta a 4-a suna cel mai bine… ca sa parafrazez o tipa de pe youtube „si totusi ce faci vineri seara?”

  40. UnulDePeNet said,

    Acum sa imi dau si eu cu parerea din punct de vedere masculin , si barbatii sufera adevarat dar daca ajung sa arate asta si sa aiba nevoie de alinarea unei femei nu il face decat sa devina un pampalau.
    Si acum sa dau si exemplu la ceea ce am spus:
    Barbatul dupa despartire(inca sufera) sa presupunem agata o tipa … si iese cu ea in oras , daca in primele cateva intalniri el incepe sa isi spuna problema sau suferinta ghiciti ce reactie are femeia „Ce dracu’ caut eu cu asta la intalnire , mie imi trebuie un barbat nu un plangacios”
    Se intampla in 99% din cazuri …
    Asa ca optiunea cea mai buna e sa il lasi in pace …

  41. blackmetal said,

    e reciproc. nimic nu înmoaie inima unui bărbat ca tristeţea de pe chipul unei fete. vorba cântecului: „i don’t know why, but i love to see you cry”. ne simţim mai umani când privim o lacrimă ce fuge, la vale, pe un obraz fin, de femeie. se duc şi grijile, şi atitudinea de mare „bărbat”, toate… e ceva instinctual, de la natură, mai presus de noi. e un mecanism care ne readuce cu sufletele mai aproape. şi, probabil, că serveşte el la ceva, devreme ce există!🙂

  42. Cucumber said,

    Am descoperit blog-ul tau ieri noapte si nu ma mai pot opri din citit pentru ca reusesti sa scrii exact ce vreau sa citesc.
    Thumbs up & Keep them coming !

  43. E-nigma said,

    poate cel mai adevarat si mai bine adus din condei post din tot blogul.. o problema foarte reala, foarte corect tratata! de bagat la cap pt toti, baieti si fete. nimeni nu e de fier, sau cel putin nu mereu, si mai ajungi sa mai si obosesti la un mom dat, sa cauti pe cineva care sa fie ce erai tu pt ea.. fie si pt un timp scurt.

  44. Windsor said,

    Este parerea „ta” ca i se intamla foarte rar sa fie infrant. „Tu” vezi, si asta vei vedea mereu, doar „marile infrangeri” (your great expectations🙂. Sa zicem ca tocmai si-a pierdut slujba… echivalentul acestui fapt, pentru o femeie, este violul. Asa ca „te” rog sa-l ajuti cu adevarat si „nu-ti” mai plange de mila ca maine isi va revenii. Foarte bine, pana ieri nu „te” plangeai de asta.

    Femeile nu au mai multe stari depresive decat barbatii doar le fac publicitate mai multa.

    Cat despre „Pe unii îmi vine să-i apăr” pot sa spun ca femeile isi dau viata pentru copii lor, ca si barbatii, dar extrem de rar isi dau viata pentru un barbat.

  45. Windsor said,

    erata: intamplă, isi va reveni

  46. nokia 6500 said,

    atat de tare imi place cand ii vad asa…Nu e vorba ca ma bucur de durerea lor dar parca m-am saturat sa fim noi considerate „sexul slab”.Si ce ma enerveaza mai tare e faftul ca femeilor le place sa fie considerate fragile,firave…Ce atata smiorcaiala, de unde atata nevoie de compatimire??As vrea sa militam pentru femeia puternica care nu are nevoie sa se prosteasca pentru a fi luata in seama. Asa ca,hai sa-i lasam pe ei sa planga,sa implore atentie…iar noi sa fim acolo sa-i luam in brate si sa le spunem gales”d c naiba plangi?”

  47. dora said,

    aia da nokia 6500 :)))))))

Lasă un răspuns

