Casă de piatră şi n-am cuvinte.

Februarie 16, 2008 at 20:21 (Laşi)

Ai obosit, nu? O să te retragi în pulovărul tău de om obişnuit şi o să mă faci să-mi smulg părul din cap de ciudă. Mă îngrozesc când mai descopăr încă un om care s-a dat bătut, încă un rănit pe terenul de luptă, încă o victimă a comodităţii, încă un om care s-a mulţumit cu o viaţa banală în doi doar pentru că singurătatea ar fi insuportabilă. De ce să speri că o să găseşti o tipă grozavă când poţi să fii sigur că o să te omoare de plictiseală viaţa de cuplu? De ce să fii singur când poţi să fii „cu cineva”? Da, mi se pare o prostie. Pentru că din câte îmi aduc eu aminte, ţie îţi plac flăcările, nu căldura care a mai rămas în cameră după ce s-a stins focul.

16 comentarii

  1. trixie said,

    tu ar trebui sa scrii o carte

  2. seasonstraveler said,

    dacă îţi este teamă de apă, nu înveţi să înoţi… dacă îţi place apa, nu renunţi să înoţi… when you belive, never give up!…
    imaginea masculului resemnat şi în pulovăr mă umple de inspiraţie…😉
    imaginea flăcării… la fel!

  3. hexu said,

    Hey .. vroiam satzi zic un singur lucru .. intzi impartasesc gandirea in mare parte .. Dar din perspectiva mea .. a unui simplu baiat
    Si desi multe se potrivesc si la mine … sa stii si u nu e cazul numai femeilor sau numai al barbatzilor ..sunt foarte comune experientzele . Si eu ma intrebam de ce nu are timp sa imi raspuna cu un „bine … uite stau .. u? ” dar .. nu sa putut .. culmea . Nu era nici cazul in care ar fi intr-o incapere cu oameni pe care vrea sai domine or sumthing .. doar facea un lucru mai important … care era acela … ? Orice altceva .. apoi imi trantea fatalul „Te iubesc „.. dupa iar .. „dar nam timp acum ..”

    si multe altele .. Ma gandeam in alt fel .. Si eu am facultate si alte treburi ..dar .. tot am timp .. sa discut ..orice aberatzie ..orice..

    Si .. ea a ales .. mai bine singura … sau mai bine fara sentimente … Era vina mea , pentru ca as fi vrut sa o aud ..sa vorbesc cu ea ..sa o iau si in bratze dak se poate.. .. da eu eram vinovat pentru ca imi pasa de ea ..

    Apoi am primit .. vechea replica ..cunoscuta in orice domeniu .. ” Ma sufoci ” … mda.. tare .. am zis da ..poate o sufoc .. hai sa o las .. .o sa imi zica ea cand vrea sa vorbim .. 3 saptamani nici un cuvant ..nici un semn de viatza … ce sa intzeleg .. ? apoi am intrebato … De ce ? ca raspuns am primit ceva ce nu am intzeles : ” U chiar crezi k nu imi pasa? ” …
    .. nu pot explica .. te rog sa imi zici si mie dak imi permitzi sa fac quote din blogul tau ..

  4. Viorel said,

    E vorba de pasiune.
    Şi cel despre care vorbeşti tocmai a descoperit că nu-i pasă de aşa ceva. Şi probabil c-a pavat drumul spre zeci şi sute de regrete mai departe, şi spre tot căcatul care decurge de-aici.

    Ce nu-nţeleg e de ce aproape te declari oripilată de tot, atunci când lucrurile erau, poate, previzibile.

  5. Alex Trusk said,

    Da’ femeile iti plac? Te-ai gandit vreodata la o partenera de sex feminin? Voi nu beti bere, nu vizionati meciuri and all that jazz.:-)

  6. Eloa said,

    Viorel said,

    Ce nu-nţeleg e de ce aproape te declari oripilată de tot, atunci când lucrurile erau, poate, previzibile.

    Pentru că speram că o să-şi dea seama cu timpul că resemnarea = ratare. Iar el era un învingător, era absurd să-ţi imaginezi că o se mulţumească vreodată cu mai puţin.

  7. cria said,

    eu nu cred ca cineva se naste invingator, mai degraba din nastere suntem toti goi, ca o foaie de hartie alba pe care nu stii ce sa scrii mai intai, desi in minte iti vin toate frazele de care ai putea avea nevoie ca sa iti construiesti propriul viitor …sau mai degraba prezentul. Constati ca ai devenit invingator la un moment dat fara sa-ti fi pus problema sa invingi, ci numai ai razbit …in cele din urma. Sau ai pierdut. Atunci poti fie sa te resemnezi si sa-ti duci crucea, fie sa continui sa-ti provoci „inamicul” cu convingerea ferma ca mai ai o sansa. Si inca una! Cat timp poti decide ce faci cu sansa ta, chiar daca nu stii unde? si cand? va veni, te poti considera un luptator. Dar victoria nu vine, de cele mai multe ori, din stradaniile tale de a lupta mai darz, mai aprig, mai curajos. Vei invinge cand „adversarul” tau va fi mai slab ca tine. Cand tu vei avea mai multa forta si determinare …decat toti/tot ce iti sta impotriva. Sau nu.

    mi-a placut sa citesc randurile tale si mi-am regasit anumite ganduri si stari in ele.

  8. Viorel said,

    Păi bine, şi totuşi şi-a permis scăparea asta deloc micuţă şi neînsemnată.
    Asta totuşi spune ceva despre el, nu?🙂

    Sunt lucruri pe care nu mai are rost să le judeci/diseci, pentru că îţi spun poate mai mult decât ai vrea despre un om.

    Plus că majoritatea oamenilor sunt labili într-o oarecare măsură. Instabilitatea şi relativitatea sunt singurele constante.

  9. Dru said,

    Si de ce sa nu vrei sa fii cu „cineva” anume ? eu cred ca pentru asta merita sa lupti..

  10. joju said,

    @Dru: pentru ea e mai bine sa ramana rece si singura. e foarte potrivit sa vorbeasca despre cum ar trebui sa arate dragostea si despre cum n-o s-o egaleze nimeni in maturitate.

  11. Diana said,

    În astfel de situaţii din păcate, bărbaţii sunt cei laşi, care preferă să abandoneze, sau nu, (din comoditate) relaţia până apare ceva „nou”, iar ciclul se continuă…

  12. Gena said,

    Adică, mai sunt si niste puturosi de parca n-ar fi destul ca sunt si barbati…

  13. Petru said,

    Poate e oboseala ce duce la anestezia sufletului.
    Am trecut si eu razant peste langa ceva similar. Rationamentul de atunci a fost ca EA e o femeie extraordinara si ca sentimentele sunt suficient de puternice. Mi-am spus ca poate e „As good as it gets”. Fiasco-ul de dupa m-a vindecat definitiv.🙂

  14. jurnaldezbor said,

    e bine cand cineva chiar e acel cineva. dar nu… nici eu nu-s de acord cu ideea de „oricine” doar sa fie cineva acolo…😉

  15. carlaandthejar said,

    :)))

  16. blackmetal said,

    bine zis. dar, oricum ar fi, tot nu e bine. aşa că… zi-i în continuare

Lasă un răspuns

