De ce vor să se mărite femeile

Februarie 7, 2008 at 0:44 (Şăd şi cujăt)

Pentru că sunt atât de plictisitoare încât nu se pot suporta singure toată viaţa. Trebuie să existe cineva acolo care să le distreze, să le povestească, să le propună, să le ducă, să le aducă, să le ofere. Ce ne-am face fără bărbaţi, doamnelor? Ne-am plictisi unele pe altele până am muri. Bărbaţii scriu piese de teatru, bărbaţii scriu romane, bărbaţii scriu poezii, bărbaţii scriu bloguri, bărbaţii compun melodii, bărbaţii scriu versuri, bărbaţii cântă, bărbaţii au teorii, bărbaţii se iau la întrecere din cele mai tâmpite motive, bărbaţii ne transformă viaţa în spectacol şi ne oferă toate pretextele de care avem nevoie ca să ne simţim împlinite. Bărbaţii sunt întregi. Ei nu au nevoie de nimeni ca să simtă că au dreptul să existe. Noi avem impresia că ne-am născut ca să rătăcim prin lume în căutarea jumătăţilor noastre. Ei nu au nevoie de noi. Noi ne petrecem timpul cerşind cu abnegaţie măcar o nenorocită de secundă de atenţie. Femeile singure sunt jalnice. Femeile care fac primul pas sunt jalnice. Femeile care nu fac nici un pas sunt jalnice. Femeile care nu vor să se mărite sunt jalnice. Culmea e că alea care vor să se mărite sunt şi mai şi.

40 comentarii

  1. gia said,

    Nu prevezi deja raspunsul lor? Ei sunt tineri pana la adanci batraneti in timp ce noi o sa ne zbarcim iute si nu o sa mai vrea sa ne-o traga nimeni?

    Thus, women united , when a man asks „Will you marry me?”…Say „No”. That would reduce his heart capacity and he will die faster as we all hope he will.

    Da acuma serios. Pt ce naiba sa te casatoresti cu un barbat.? Parca pana si pisicile si vibratorul suna mai bine. (da stiu „Gia , ai 13 ani, esti grasa, nu ai vazut-o, mai vbim peste 1657468742310 ani. Va rog nu va obositi).

  2. Pirahna said,

    Da acuma serios. Pt ce naiba sa te casatoresti cu un barbat.? Parca pana si pisicile si vibratorul suna mai bine.

    Sa vedem …

    1. bani gratis … barbatu mai si munceste si aduce banutii acasa ca sa-i pape sotioara sa draga pe pantofiori, hainute si alte prostii pentru placerile ei
    2. ocazionale concedii … oriunde dar nu acasa, din pacate tot cu sotia
    3. pisica nu te inveleste cand dormi ca proasta dezvelita sa racesti la ovare si vibratorul nu te tine in brate pana adormi

    Doar pentru ca barbatii devin din ce in ce mai atragatori cu cat imbatranesc si femeile se fac urate inseamna doar ca sunteti voi tampite si ca toate acele creme, farduri si dansat excesiv isi fac efectul.

  3. Pandora said,

    domnu pirahna… cred ca esti un pic exagerat de misogin.

    1. ai auzit de femei care MUNCESC? si chiar castiga bani!!! uneori mai multi decat sotii lor. iar pantofiorii, hainele si celelalte prostii, toate le luam si purtam ca sa fim frumoase pt barbatii pe care ii iubim!
    3. exista si femei care nu au nevoie de nimeni sa le tina in brate pana adorm!!!

  4. aristokeles said,

    Sa nu ajunga niste proaste fara pereche !

  5. gia said,

    pirahna draga,

    1. eu nu mi-am luat vreodata pantofi, haine din banii vreunui barbat decat dc era tatal meu sau ceva membru de-al familiei care-mi facea cadouri ca pt un copil.
    2. asta cu concediile nu o inteleg. mi le dati voi? ma simt bine EXCLUSIV dc merg undeva cu un barbat.
    3. Am avut pisica si dormea pe spatele meu, fiindca eu dormeam pe burta. Te asigur ca era destul de calduroasa. Dc as fi avut mai multe as fi dost chiar complet invelita. A, si pisica nu dormea in mod automatic cu tine fiindca s-a obisnuit.
    4. Barbatul dc vrea te tine in brate si fara casatorie si te iubeste si zbarcita fara sa vina cu replici de doi lei cum ar fi aia cu fardurile si tzoalele (care vba fetei tot pt voi sunt). Eu ma fardez odata la 3 luni si ma indoiesc ca o sa am tinerete fara batranete si viata fara de moarte.
    5. Parca dansatul intra la categoria exercitiu fizic.
    6. Bani „gratis”. No comment. Doar asa ca si o revenire.

  6. gia said,

    *la 2. era cu semnu intrebarii. mnah.

  7. crash said,

    Dar nu-i asa, Eloa, ca tu esti exceptia de la regula? Adica esti exact ce n-ai scris aici? Eu asa te cunosc si asa vreau sa ramai!

  8. ana pauper said,

    ca să fie lăsate în pace.
    testat beta.

  9. lamya777 said,

    nu va mai chinuiti sa ii dati argumente contra lui Pirahna, mintea lui este mult prea ingusta si nu vede dincolo de conceptiile lui de comunist.
    evident, acum se va ataca si va veni pe pagina mea sa comenteze aiurea, dar mi se rupe:D
    PS: sa te vedem pe tine, Pirahna, cat de atragator vei fi pe masura ce imbatranesti… sa fim seriosi, foarte putini oameni imbatranesc „frumos”, fie ei barbati sau femei, cred ca doar 1% sunt MAI atragatori cu trecerea anilor…este absurd…
    dar nah, mai este George Clooney sa ma contrazica😀

  10. George Olteanu said,

    Adevăr grăieşti… dar cu toate acestea aproape toţi bărbaţii se însoară. Nu pot să înţeleg de ce… cred că viaţa de aventurier e cea mai frumoasă şi nu te plictiseşti niciodată.

  11. dadatroll said,

    NU stiu

  12. Aujourd'hui said,

    Nu-mi vine sa cred, dar sunt total de acord cu tine in privinta asta!😀

  13. guttzza said,

    Pentru ca femeile au tendintze psihastenice, neurotice si depresive si pt ca nu pot sa:

    1. http://www.youtube.com/watch?v=d2w_yC3apjc

    2. http://www.youtube.com/watch?v=mwt2sHKOK24

  14. doru said,

    blog slab,idei putine,lucruri care s-au tot spus…daca nu te-ai nascut sa spui ceva atunci taci (dracu?) din gura!

  15. gia said,

    nu?

  16. fararipi said,

    Nu e nimic jalnic in ce ai spus.

  17. virgingoddessofthesun said,

    doru zice ca blog slab idei putine blablabla. or fi, dar le zici tare frumos🙂 si poate ca femeile de casatoresc pentru ca e o…conventie. au fost indoctrinate….ce-ar mai fi ileana cosanzeana fara nunta de trei zile si trei nopti si fara fat frumos cu care sa traiasca pan la adanci batraneti?

  18. doru said,

    o pramatye?

  19. Bianca said,

    Chiar nu vad nici un avantaj pentru o femeie care se casatoreste. Nu face altceva decat sa devina menajera barbatului…nostru mioritic, care de fapt se casatoreste tot din aceste motive. Apoi i se pare normal ca sa aibe si o amanta, ca doar sotia este de fapt menajera… Cam asta este mentalitatea barbatului nostru mioritic.

  20. thcgirl77 said,

    daca asa se pune problema atunci e super deprimant.

  21. marius said,

    thcgirl77: „daca asa se pune problema atunci e super deprimant.”

    perfect de acord. nu am vazut o parere a unui om normal. doar femei care urasc barbatii si barbati care urasc femeile. foarte trist😦

  22. endemic87 said,

    =))=))=))
    menajara barbatului mioritic? asta era pretextul?=))
    sa fie clar> femeile conduc lumea pentru ca pot, pentru ca stiu cum, pentru ca e frumos, pentru ca asa zice instinctu. cel putin lumea 1, ca in lumea nr. 3 arabii barbati s-au panicat asa tare de perspectiva detronarii incat au decis incarcerea notiunii de femeie intr-un val. de unde si megascandalu cu interzicerea valurilor in turcia. pana una alta, mersi de idee pentru pentru „de ce urasc barbatii femeile”:D

  23. Bianca said,

    O femeie care se căsătoreşte nu face decât să se înhame la jug… cel puţin aici în România.

  24. fantasya said,

    chiar nu inteleg de ce exagerezi si de ce esti atat de jalnica…
    subscriu celor ce au spus ca niciodata nu si-au luat lucruri din banii barbatilor, nici eu nu am facut asta cu exceptia banilor tatalui meu
    consider ca sunt femei, femei ca si mine care castiga mai bine decat multi dintre barbatii care incearca sa le agatze🙂
    sunt de acord cu primul pas la o femeie si sunt de acord cu dorintza unei femei de a nu se casatorii, fiecare dorintza are o explicatie

  25. Ce mai spun femeile despre sex « George Olteanu said,

    […] – cum ar fi “de ce bărbaţii sunt superiori femeilor?” sub o altă formulare (“De ce urâm bărbaţii?”) şi ce credeţi voi “că noi femeile nu putem fi deasupra voastră?” Da, la propriu. […]

  26. Diana said,

    Oare nu v-ati gandit ca poate o femeie se casatoreste ca sa-si poata face de cap, legal, casatoria e doar un paravan.Barbatii care au mai multe femei la activ sunt „macho” pe când femeile pentru acelasi motiv sunt”curve”… Din cauza acestei mentalităţi se casatoresc femeile, este tot o gaselnita a barbatului, pentru a înrobi femeile si pentru a le obliga într-un fel să se casatorească şi să-l slugareasca pe el „bărbatul”…Îi dau dreptate lui Eloa, bărbaţii sunt nişte laşi nenorociţi şi ipocriţi…

  27. Diana said,

    În curand femeile nu vor mai vrea sa se casatoreasca, până acum se casatoreau datorită mentalităţii care exista, potrivit căreia, o femeie care schimba mai mulţi parteneri era catalogată drept „curvă”, pe cand un barbat care facea acelaşi lucru era „macho”. Cu astfel de mentalitate nu i se dădeau prea multe şanse unei femei, pentru că ea nu avea dreptul să aleagă, acum în schimb dacă nu-i convine ceva… şhut în fund… next… şi asta vă omoară.

  28. Diana said,

    De ce îmi stergeţi mereu comentariile? Sau ăsta e un blog exclusiv pentru misogini?

  29. Diana said,

    Răspuns pentru George Olteanu: Bărbaţii superiori femeilor ? Să vă spun eu de ce vă consideraţi „superiori” femeilor…Bărbaţii care au la activ mai multe femei sunt consideraţi „macho” pe când o femeie pentru aceleaşi motive e „curvă”. Asta nu e superioritate, ci… ipocrizie dragilor „bărbaţi”.

  30. Gena said,

    Si… femeile nu prea mai vor sa se mărite, daca nu vi-aţi dat seama încă…

  31. anton23 said,

    Dragelor, am sa va spun numai atat:
    Femeile sunt cele care isi ALEG partenerul, nu invers. Barbatul doar face avansuri, si este acceptat sau nu de catre femeie. Problema cu femeile de pe acest forum este una singura: au facut alegeri proaste in viata si acum generalizeaza. Barbatii de treaba sunt mult mai multi decat cei „macho” sau decat cei care nu vad in femeie decat o bucatareasa.
    Nu e decat vina voastra ca alegeti barbati increzuti, aroganti, care nu va respecta si nu dau pe voi nici o ceapa degerata.

  32. anton23 said,

    Iar Dianei am sa-i zic ca vede doar o fata a lucrurilor. Si femeile discrimineaza in acelasi sens.
    Poate ca barbatii (unii barbati) stramba din nas cand afla ca o femeie a avut multi parteneri. Dar femeile stramba si mai tare din nas cand afla ca un barbat a avut numai una sau doua partenere si nu e un „macho”.

  33. pilif said,

    daca nu vreti sa va casatoriti inseamna ca nu vreti nici sa faceti copii :-??, deci vreti sa traiti degeaba :-??

  34. nicolas said,

    #
    anton23 a zis,

    martie 7, 2008 at 22:27

    Iar Dianei am sa-i zic ca vede doar o fata a lucrurilor. Si femeile discrimineaza in acelasi sens.
    Poate ca barbatii (unii barbati) stramba din nas cand afla ca o femeie a avut multi parteneri. Dar femeile stramba si mai tare din nas cand afla ca un barbat a avut numai una sau doua partenere si nu e un “macho”. response:
    eu cred ca ceea ce ai spus tu este chiar o ipocrizie in adevaratul sens al cuvantului:daca tu crezi ca o femeie stramba din nas ca nu a avut sotul ei mai multe partenere atunci inseamna ca te referi la o anumita categorie de femei,probabil una din ele va fii sotia ta:))experienta o poti dobandi chiar si numai cu o femeie,daca intradevar este femeia potrivita,intalnesti 10 si care sa nu iti poata oferii mai nimic in afara de sex,tocmai de aceea multe casnicii se cam destrama,poti umbla si cu 1000 daca ceea ce cauti tu se incadreaza undeva la un blowjob sau altceva!asa ca depinde ceea ce cauti tu cu adevarat ,nu ceea ce intalnesti,o experienta nefasta o poti repeta de maxim 3 sau 4 ori,dupa cam stii ce ai de facut,asa ca nu ma mai mira nimic,o astfel de mentalitate o au foarte multi,asa ca unii pur si simplu sau unele va meritati soarta;)voi nu stiti sa va respectati voi ca oameni,nu aveti demnitate,ce dracu ne mai mira ca sunt astfel de oameni????cui pe cui se scoate,cam fiecare primeste ceea ce merita,nu ceea ce cauta dupa ce a facut ce a facut!

  35. licurici said,

    chelul isi pune mana in cap🙂 – pt toate f ce au scris mai sus, iar articolul – o adevarata provocare, felicitari ai reusit sa starnesti valuri :0
    bine spus anton23 pe martie 7, 2008 at 22:18
    cat despre mine…. m-as fi putut descurca si singura cum de altfel am si facut-o pana la un moment dat (pt tot in viata exista un timp), sa-mi cumpar nu stiu ce… sa fac nu stiu cum… sa ma duc si sa vin…. dar in doi e mai funny, e mai sweet si de cand ne-am gasit…. nu-mi imaginez viata mea fara imbratisarea aceea de care am atata nevoie in clipele cele mai aiurea, nu-mi imaginez viata fara bataile de inima cu care adorm in fiecare seara, nu-mi imaginez diminetile fara acei pupici inervanti ce ma trezesc din somn dar totusi atat de dulci si care ma fac fericita pt intreaga zi, nu-mi imaginezi viata fara acea mana care imi intindinde deja din obicei un pahar de apa dupa o partida de dragoste, nu-mi imaginezi viata mea fara acele tel din timpul zilei : „ce mai faci?” sau pur si simplu „am sunat sa-ti spun ca te iubesc” sau „hei, nu ai vrea sa iesim sa mancam ceva bunut?”, nu-mi imaginez viata fara florile pe care mi le cumapara mai rar decat mi le cumpar eu🙂 (dar e un sentiment aparte atunci cand le primesc de la el) si plimbarea in parc cu rolele a fost atata de plictisitoare ieri fara el… nu-mi imaginezi viata mea fara… fara sotul meu…
    si fetele care fac primul pas mi se par curajoase si inseaman ca stiu ce vor, stiu ce sa aleaga …
    si sa nu-mi spuneti fetelor ca nu va plac clipele cand tu il placi… el te place si nimeni nu are curajul sa spuna ceva sau sa inceapa ceva, doar priviri… va sorbiti din priviri, v-ti tranti de toti peretii sarutandu-va, dar va abtineti… si iarasi priviri… fiori cand trece pe langa tine, fiori cand se indreapta spre tine, fiori cand te invita la o cafea (chiar daca stie ca nu bei cafea mai ales la 9-10 pm :0 fiori cand nu stii cu ce sa te imbraci pt acea intalnire si sunt atatea de spus…..

    fiti iubite si fericite,
    M

  36. mi said,

    pentru ca au obosit….

  37. crissu said,

    stiti cand e vorba de dragoste?atunci cand incetezi sa mai cauti…eu una am cautat ani intregi..avand in acelasi timp relatie..am gasit doar barbati care ma vroiau ca sotie…so..lucky me..dar…cei 8 ani petrecuti alaturi de el…m-au facut sa imi dau seama ca nu pot trai fara el…si ce ai spus tu mai sus…licurici….nu putem trai fara astea..insa cei care nu cunosc aceste mici placeri?ei nu au de unde sa stie cum e sa ti se dea un pahar cu apa….si toate cele…intelegeti…dar noi suntem alea fericitele..care nu spun ceva interesant…prin simplul fapt ca suntem fericite si linistite…

  38. Roxana said,

    hai sa-ti spun eu de ce nu se marita femeile. e un banc prost, dar care ma amuza de fiecare data cand mi-l amintesc. femeile nu se merita pentru ca prefera sa tina o slanina in frigider, decat un porc in sufragerie.

  39. ganster said,

    baaaaa voi chiar va ridicati una pe cealalata casatoritiva intre voi fetelor faceti purunci… aaaaa si omorati baietii sau va place sa va jucati cu ei ca si cu niste papusi faceti experimente pe ei ca sa vedeti de ce exista barabtii … eu unu nu va urasc da faza e ca voi nu stiti ce rol avem ce rol aveti ce trebuie sa faceti in viata asta … mai rau casatoritiva cu vibratoarele cu matele cu cainii cu stalpu cu cu tot ce vreti numa cu barbati nici una care ati scris aici sa nu va casatoriti cu barbati eee bine asa ?… bun si sa stiti unii nici nu considera ca sunteti menajerele lor multi barbati calca spala fac cumparaturi fac teme cu copii duc copii la scoala ii iau de la scoala si multe alte chestiii … stiu exsista multe femei care aduc mai mult de cat barbatii dar asta nu ar trebui sa fie un concurs cine aduce bani in casa mai multi … nu stiu ce sa cred despre voi fetelor care ati scris aici pe acest blog … avem aceleasi lucruri in comun si nu vad de ce femeia sau barbatu e mai presus de ce face sau ce zice si nu stiu de ce avem acest razboi cine e cel mai tare cine e cel mai inteligent acest razboi credeti-ma nu duce nicaieri sau la nimic bun decat la mai multa ura si asta nu suna bine o sa va treziti peste catva ani ca nu aveti cu cine sa vb cu cine sa va plimbati cu cine sa va distrati si multe alte chestii o sa vedeti ca multi baieti/barbati nu o sa se uite la voi sau daca o sa se uite o sa doreasca doar o aventura pentru ca in tinerete ati fost niste fete care ati vrut doar o mica relatie de scurta durata cu sex si bani cu bautura si alte prostii … ganditiva nu asta e solutia ….solutia e sa aveti o relatie de lunga durata daca va place de acel baiat sa ii aceptati defectele pentru ca si voi aveti defecte nu sunteti perfecte daca ati fii perfecte poate ati ajunge sa va urati atat de tare ca o sa va doriti sa nici sa nu va fi nascut pe acest paman si sub aceasta forma de femeie … nu stiu vorbe si iar vorbe si multe din ele sunt fara rost gaditiva doar ca pierdeti anii si nu se mai intorc pierdeti lucruri care la varsta de 45 -50 de ani ati dori sa le aveti ca toti ceilalti … stiu se indura unu sa stea cu voi dar acei barbati sunt foarte foarte rari in acesta tara si multi ocolesc fetele femeile care au avut doar aventuri relatii bazate doar pe interes material si pe alte chestii care nici nu sunt de valoare….in fine incehi si va zic puneti tot ce am scris eu si mai intrebati prin stanga si dreapta in balata si o sa vedeti ca nu e cum va ganditi voi … in fine ce am zis la unele faze urate ma refeream la tarfa/e jegoasa/e care se cred zeite si va impuie capu cu prostii alea nici nu merita ca societatea sa le acepte …. poate unele sunteti copile si nu stiti intrebati parintii ce merita si ce nu merita sa luati in calcul ….la revedere si nu uitati viata e scurta si ganditiva ca mai tarziu o sa regretati ca nu ati facut lucrurile cu cap sau nu le-ati facut asa cum erau ele sa fie….

  40. Georgiana said,

    Majoritatea barbatilor sunt niste nenorociti,te mint in fata,spun doar lucruri frumoase pt a obtine ceea ce vor,o femeie isi doreste sa fie iubita,inteleasa,nu mintita si inselata! Am ajuns la concluzia ca mai bn ramai singura decat sa iti faci zile fripte cu un nenorocit,nu stii niciodata peste ce dai in viata si in plus conteaza sa iti traiesti viata nu sa ti’o distrugi din cauza unui barbat! si ca veni vorba si de defecte,daca el nu isi accepta iubita asa cum e atunci femeia ce poate face?si mai ales daca il si iubeste..nici nu vreau sa ma gandesc,pt ca sunt unele fete care fac orice pt un baiat si nu numai de astea de 15,16 ani si cu ce se aleg?cu un copil sau cu o boala in cel mai rau caz,si prostului nici macar nu’i pasa :-j nu vreau sa jignesc pe nimeni dar cam asta este adevarul,or fi ei barbati calumea,dar rar ii gasesti,si atunci cand ii gasesti ii pierzi prea repede zicand „asta’i prea nush cum,nu’mi convine” si se duce draq totul de rapa si nu iti dai seama cum dai pasarea din mana pe cea de pe gard si nu te alegi cu nik. parerea mea ^^

Lasă un răspuns

