Pa, iubitule! Mă duc să dansez puţin.

Ianuarie 29, 2008 at 0:23 (Acum)

– Mă duc să fiu frumoasă şi strălucitoare şi să dansez cu fetele într-un club şic. Sigur nu te plictiseşti aici, singur şi intelectual?
– Nu, îmi spuse el şi zâmbi cald. O să te aştept printre cărţi. O să fii frumoasă şi ei o să te adore.
– Şi eu o să-i sfidez şi o să le întorc spatele. Şi o să fiu indiferentă şi arogantă, şi când nimeni nu o să fie atent, o să trag cu ochiul spre uşă, să văd dacă nu cumva ţi-ai abandonat amantele-cărţi de dragul meu…şi apoi o să bem un pahar de vin şi o să te privesc de parcă nu te-am mai văzut niciodată şi tu o să mă cercetezi neîncrezător, ca pe una dintre teoriile tale şi o să rămânem aşa suspendaţi într-o clipă, în timp.
El mai zâmbi o dată, ca unei fetiţe de 5 ani care îţi povesteşte atât de însufleţită Cenuşăreasa, de parcă ar fi convinsă că n-ai mai auzit-o niciodată.
– Hai, mergi şi distrează-te. O să te surprind mai târziu.
M-am apropiat mai mult, ca să mă conving că nu are o cireaşă în loc de buză. Nu avea. Era ceva mai bun. Aşa că i-am închis în minte zâmbetul şi am plecat fericită. Dragostea e atunci când eşti fericit chiar şi când nu e lângă tine.

15 comentarii

  1. flower.in.the.sun said,

    blogul tau ma face sa zambesc. foarte frumos!

  2. Pirahna said,

    Stii ca singurul rost al dansului este sa atragi masculi nu ?
    Lasandu-te sa dansezi singura inseamna ca tipul ori e poponar, ori are o placere nebuna sa te vada admirata de alti barbati si sa te lase sa-ti faci de cap cu ei.

    Daca zici ce ar zice orice femeie despre dans, ca este distractiv, pot sa-ti spun foarte frumos ca nu e nimic distractiv in a dansa, si nu prea poti sa-mi explici nici tu ce ar fi. Dansul este asociat de femei cu sexul, si desi sexul e (poate fi) distractiv, dansul nu prea e.

    „Hai, mergi si distreaza-te” inseamna de fapt „Pleaca dracu ca n-am chef de tine acum”.
    Uf. Ceai ?

  3. seasonstraveler said,

    o femeie nu are merite pentru ca este frumoasa…. (nici macar pentru inconstienta cu care se lasa pe mana chirurgilor… cand oricum nu mai conteaza, rezultatul fiind o minciuna)…
    culege insa toata admiratia daca este stralucitoare…
    nu gasesc nicio scuza pentru care o femeie stralucitoare ar putea pleca singura… asta poate pentru ca nu sunt foarte intelectual…
    dragoste e atunci cand ti-e dor imediat ce a plecat de langa tine…
    fericirea?!… sa nu o asociem restrictiv cu dragostea… pe cat de efemera e dragostea pe atat de relativa e fericirea…

  4. Viorel said,

    Piranha, seasonstraveler, vorbiţi prostii.

    Ca nişte masculi feroce care nu-şi lasă consoarta să se distreze „cu fetele”, dar are tot dreptul să vină beat rangă după „o băută mică cu băieţii”, care mai durează şi până la opt dimineaţa.

    Da, rolul dansului e sa atragă sexul opus. Dar femeia se simte puternică şi încrezătoare dacă reuşeşte să facă asta fără să aibă nevoie să atragă pe nimeni.

    Da, şi eu m-aş fi dus după ea. Dar nu imediat. Aş fi lăsat-o să strălucească şi în lipsa mea. Nu ca s-o vadă alţii. Ci fiindcă are dreptul ăsta.
    Şi aş fi ajuns, aş fi sorbit-o din priviri, şi aş fi aşteptat-o undeva, la bar. Sufocarea e cea mai proastă idee.

    O relaţie care se bazează pe prezenţa continuă a celor doi unul lângă altul e sortită eşecului. Şi nu-mi spuneţi că nu ştiţi asta… e la mintea cocoşului. Cum zice şi Eloa, dragostea e atunci când eşti fericit chiar şi când nu e lângă tine. Oricât de dor ţi-ar fi.

  5. www.hairomania.wordpress.com said,

    cand Ea se intoarse, il gasi pe El asa cum il lasase, exact in aceeasi pozitie. parca asteptase sa se intample asta, avu un zambet de satisfactie. dar apoi i se paru ciudat; exact in aceeasi pozitie…
    Ea se simtise irezistibila in acea seara, dar oare El? vru sa-l intrebe, cand in interiorul Ei se rupse parca ceva, iar o vina ascunsa ii fisura calea spre El.
    trecusera totusi cateva ceasuri de cand il lasase singur, iar intre timp vazuse o multime de lucruri. se gandise si la El, desigur. ba chiar, la un moment dat, deveni fericita sa incerce sa priveasca totul numai prin ochii lui.
    insa acum isi dadu seama ce efect paradoxal avusesera toate acestea: uitase de El…

  6. seasonstraveler said,

    @viorel: vorbesti ca un om mare… aproape intelept!… din experienta?… din carti?… din instinct?…. din polemica?… nevermind!… cat de tare doare sa acceptii opinii diferite fara sa consideri ca sunt prostii?…

  7. Anca said,

    ar fi ideal sa se intample ca in povestioara ta. si asa cum zice viorel.
    ..dar asta e o relatie once in a lifetime🙂 sunt prea multi factori, prea multe trasaturi de caracter care trebuie sa se „pupe” intre cei doi.

    => prea putin probabil ca masculul sa fie perfect ok ca el sa ramana sa invete/whatever si ea sa mearga la dans, in plina vanatoare din cluburi..

  8. Tara said,

    sunt de acord cu anca, nu stiu in cate cupluri se poate intampla asta at all, ca sa nu mai mentionez cazurile in care se intampla cu reprosuri si tensiuni ulterioare… de exemplu, eu evit sa ies fara el, pentru ca stiu ca n-ar sta linistit, fiind destul de gelos. desi nu mi-as dori sa ies decat ca sa ma aranjez si sa dansez, intrucat niciodata nu am agatat in cluburi, ci totdeauna m-am dus ca sa ma distrez. daca eu as fi ok cu ideea de a-l lasa singur, iar el ar fi ok cu ideea ca ma lasa singura, lumea ar fi ciudat de perfecta :))

  9. Daniel said,

    Eu nu inteleg o chestie. De unde si pana unde stiti ca nu se poate? De unde si pana unde stiti ca nu e adevarat? Poate e doar o dorinta, poate e doar o iluzie, poate e simplul adevar, cert e ca nu stiu ce poate face dragostea. Si increderea. Si respectul. Pentru ca e posibil ca cineva sa iubeasca neconditionat si sa stie mereu ca celalalt oriunde ar fi il iubeste la fel de neconditionat. Nu sunt de acord cu respingerea acestei posibilitati pentru ca pentru unii nu e posibil asa ceva. Poate e posibil. Si eu sunt bucuros ca cineva ia in serios aceasta posibilitate. Cineva crede in asa ceva. Si asta e deja demn de lauda.

  10. lbelinda said,

    si eu care credeam ca dansul nu are nici un rost in afara de a ma simti bine si de a face miscare intr-un mod mai placut decat trasul de fiare la sala…hm!

  11. morcoveaţă said,

    e fascinant sa stai intr’un colt, in rol de admirator, si sa’ti vezi iubita dorita…
    si fara sa arati celor din jur ca e a ta, fara sa te dai mare ca numai tu o poti avea… ci sa te joci de’a ceilalti… eh…

  12. Cine vorbeste? said,

    Ce a gandit el cand ti-a spus asta, ai vazut? A scris in cuvinte putine dar concludente!

  13. Drugwash said,

    Frumoasă poveste… Aproape am trăit-o cu adevărat. Sau poate chiar am făcut-o?
    Poate-ntr-un mod ciudat, distorsionat, o retrăiesc acum…

  14. cristalyne said,

    ce frumos ai scris parte asta …
    imi place cum te exprimi si cum iti gasesti cuvintele potrivite, well done!
    si eu ador literatura, as scrie cat de mult as putea daca nu ar fi unele lucruri care m-ar impiedica sa o fac asa cum vreau eu.

  15. notalent369 said,

    ce cacat! trebuia sa vina cu tine…nu a ramas cu nici o carte..a pus mana pe telefon si s-a vazut cu alta, dar esti prea indragostita(aka fraiera) sa iti dai seama!

Lasă un răspuns

