…genul ăla de dragoste

Ianuarie 19, 2008 at 17:55 (Acum)

…când fiecare privire e atât de adâncă încât totul se topeşte în jur, când ochii lui ascund mii de sclipiri una mai frumoasă ca alta, când simţi că, pentru prima oară în viaţă, nu mai ai nevoie de cuvinte, aşa cum nici Pământul nu mai simte nevoia să se rotească, iar toate lucrurile s-au oprit în loc şi au acceptat cuminţi că sunt lipsite de importanţă, când fiecare moment cu el e ca un dans nesfârşit, o îmbrăţişare foarte strânsă în care te-a prins demult şi acum vă învârtiţi prin lume ca într-un vârtej, fără griji şi fără suflare, fără să vă abţineţi de la a dărâma toate preconcepţiile care încearcă să vă stea ca nişte cioturi în cale, când nici măcar nu-ţi pui problema că se poate termina vreodată, pentru că singurul moment care contează este acum…

18 comentarii

  1. adebalerini said,

    Un vis.

  2. lamya777 said,

    un vis care nu exista. eu, cel putin, am ajuns sa ma gandesc inca de la inceput la final pentru ca mi-am dat seama ca la ei nu dureaza nimic…so, de ce sa ma mai chinui?

  3. Viorel Mocanu said,

    Lamya, te pripeşti, ca de obicei.

    Eloa, superb (de)scris sentiment. Posibil, realizabil, repetabil. Detaliile însă strică sau îmbogăţesc. Depinde de noroc şi experienţă. Felicitări…

  4. dadatroll said,

    Aha. Ala, deci.

  5. Adrian said,

    frumos !!!

    love my lover 🙂

  6. plictisit said,

    …cumpara-ti un domeniu, o sa pari mai credibila 😉

  7. lamya777 said,

    @Viorel Mocanu: nu imi pasa de parerea ta…ca de obicei. Mai bine iti tii gura, asa cum nu faci de obicei…

  8. CoD4 said,

    …când nici măcar nu-ţi pui problema că se poate termina vreodată, pentru că singurul moment care contează este acum… damn, let’s just press that SNOOZE button once again…..>:D

  9. jo said,

    @Lamya… atunci de ce incerci? daca incepi ceva gandindu-te la felul in care se va termina mai bine nu incerci. n-are rost, consumi energie, irosesti timp… si ar mai fi si alte argumente…

  10. Daniel said,

    Nice. Daca n-am visa asta, daca n-am crede in posibilitatea unei asemenea iubiri, cred ca multi ar renunta sa mai iubeasca… eu inca n-am renuntat.

  11. lamya777 said,

    @Jo: eu vreau, eu incerc, ei sunt cei care ma conving ca nu se poate…dar eu tot incerc…in speranta ca poate unul nu va mai convinge…

  12. hairomania said,

    dupa cum o descrii, ea e uda deja. dar o sa-mi spui ca altceva conteaza, si eu arunc cu noroi, nu-i asa?
    doar de asta urasti barbatii 😀

  13. Raluca said,

    E ciudat sa citesc astfel de lucruri de pe blogul tau! 😀 Poate ar trebui sa te re-branduiesti? Lasa de ce urasti barbatii… spune-ne mai bine ce ti-ar placea sa traiesti, exact acum. Ma gandesc ca ar fi mai interesant si un exercitiu de imaginatie muuult mai complex. 😀

  14. tezeu said,

    Ce frumoooosss…. Sper sa gasesti acea persoana (sincer iti urez acest lucru).

  15. Anca said,

    cine nu viseaza la asa ceva? 🙂
    foarte frumoasa descrierea.

  16. arimla said,

    idei, imaginatie si frumusete. plus umor. un blog foarte foarte!

  17. Almira said,

    am uitat autentic?

  18. vlladin said,

    Foarte frumos… Traieste clipa, lasa trecutul si viitorul pentru ca nu le putem influenta. Traieste clipa.

Lasă un răspuns

