Cum se manifestă empatia la bărbaţi

Ianuarie 12, 2008 at 18:10 (Uneori)

Câteodată îmi vine pur şi simplu să tac. Şi fix atunci, din mijlocul nicăieriului, ca un ghiocel firav, dar obraznic, încolţeşte îngrijoarea în el şi răsare aşa o întrebare pe care o repetă cu obstinaţie sub diferite forme până îmi face nervii zdrenţe:

– Ce ai?
– Nimic.
– S-a întâmplat ceva şi eu nu ştiu.
– Nu s-a întâmplat nimic.
– Am făcut eu ceva şi nu îmi dau seama?
– Nu.
– Atunci ce ai?
– Nimic.
– Sigur ai tu ceva.
– Nu am nimic. Doar tac.
– Deci acum tre’ să tac.
– Nu, eu tac. Tu poţi vorbi.
– Păi despre ce să vorbesc dacă nu ştiu ce ai?
– Vreau doar să tac.
– Vezi? Am făcut eu ceva.

Bărbaţii sunt grijulii ca nişte ghiocei. Păcat că îi loveşte grija doar atunci când nu au nimic mai bun de făcut şi profită de timpul liber pentru a ne copleşi cu atenţie şi toate astea doar pentru a câştiga puncte în plus. Păcat că din bravada asta nu se înţelege decât „Vezi, când am timp, îmi pasă de tine!”

43 comentarii

  1. Mihai said,

    In caz ca nu v-ati dat deja seama dupa semnatura 😛 , vreau sa incep prin a va aduce la cunostinta faptul ca sint femeie 😀 si am ales sa iau partea barbatilor in razboiul dintre ei si sexul gresit spus slab. Apoi, as vrea sa mentionez ca nu am mustati, nu sint cheala, nu am 240 kile, nu ma apropii de virsta pensionarii, detin ambele picioare, am doar 0,25 la ochelari, ii port strict ocazional (cam de doua, hai, trei ori pe an), iar dintii ii am, toti, la locul lor. La fel si luciditatea, cu ajutorul careia (desi greu !) am reusit sa constientizez cam ce ii enerveaza pe ei, barbatii, la noi, cam ce ne face atit de diferite si, citeodata, insuportabile. Cititi mai jos un inceput de lista a motivelor care le fac lor viata mai plina, mai alerta si mai a dracului de grea. Puteti completa lista 😉

    1. Lacrimile. Pentru ca par dragalase, interesante si incitante oricarui barbat aflat la inceputul vietii amoroase, dar ii enerveaza cumplit pe cei care au asistat deja la varsarea a mai mult de zece galeti. Pentru ca, desi universul se apropie cu pasi mari de disolutie, ei n-au reusit inca sa invete cum sa reactioneze atunci cind femeile pling. Cum sa invete, saracii, din moment ce, daca incearca schema cu luatul in brate, ele vor plinge si mai tare pentru urmatoarele doua ore, iar daca aleg datul cu basca de pamint, ele vor plinge mai incet ca intensitate, dar pina dimineata ?

    2. Micile crizulite. Pentru ca punem bot din senin si ne enervam daca ei nu observa. Iar daca observa si ne intreaba ce am patit nu vrem sa raspundem. Iar daca insista, plingem.

    3. Pisiceala. Pentru ca apare in cele mai nepotrivite momente ale vietii lor. Exemplu concludent:
    Ea (8/11/2005 2:30:49 PM): BUZZ !! ce faci, gindacel, muncesti? 😛
    Ea (8/11/2005 2:30:49 PM): BUZZ !
    Ea (8/11/2005 2:30:55 PM): BUZZ !! pisiiii, de ceee nu raspuuuunzi ?:((
    El (8/11/2005 2:31:17 PM): am treaba si tre’ sa intru-n sedinta, vb mai tirziu
    Ea (8/11/2005 2:31:33 PM): nuuu, acuuum, un piiic 😡
    Ea (8/11/2005 2:31:39 PM): hai, ma, puiut, ca ma alint si eu nitel. spune-mi ceva frumos si te las :-S
    Ea (8/11/2005 2:31:49 PM): BUZZ !! de ce nu ma bagi in seama ? nu ma mai iubeeesti ? :((
    El (8/11/2005 2:31:56 PM): bai, intelege ca nu pot, toata lumea e pe capul meu la birou si mai am vreo 20 la usa
    Ea (8/11/2005 2:32:00 PM): bineee 😦 lasa 😦
    Ea (8/11/2005 2:32:21 PM): pa, chiar m-ai enervat, sa stii !

    etc., s.a.m.d. ……………………………………………………………………………………………

  2. eloa said,

    Nu ştiu dacă îţi dai seama, dar nu mă contrazici. Vorbeam despre empatie. Într-un cuplu, cred că e important să-ţi dai seama ce mama dracului are celălalt, numai că bărbaţii reuşesc perfomanţa impresionantă de a nu-şi da seama niciodată.

  3. Cristina said,

    „Cand am timp imi pasa de tine” sau atata timp cat vorbesti/ simti/ te (pre)ocupa pe tine eu pot sa-mi vad de treaba mea 😦

  4. denisanica said,

    Eloa, de ce simt putina resemnare in tonul tau?

  5. Sir Alex Ice said,

    Aiurea, nici un barbat nu are atata attention span ca sa te futa atat la cap ca sa afle ce problema infima ai.

  6. Mihai said,

    Chiar te contraziceam, in felul meu neinteles, of course… Dar poate esti tu pe un drum gresit si ti-e greu sa intelegi ca si femeile reusesc, de multe ori, aceeasi performanta impresionanta… Nu vorbesc aici despre pupezele pentru care drumetia este sinonima cu mersul la mall, dar chiar si celor „telectuale” li se intimpla… In fine…

  7. Eloa said,

    @Mihai: ăsta nu e un contra-argument. Doar pentru că şi femeile o fac, nu înseamnă că bărbaţii trebuie absolviţi de orice vină. Pentru că fenomenul se manifestă diferit la cele două sexe (circumstanţele şi motivele sunt diferite), eu scriu că unul dintre motivele pentru care urâm bărbaţii e că ne acordă atenţie, la dracu!, fix atunci când ar trebui să înţeleagă că avem pur şi simplu nevoie să tăcem.
    @denisanica: tu crezi că se mai poate face ceva? Bărbaţii se comportă aşa şi nu o să-i schimbe nici dracu’, la ei pur şi simplu, empatia e un fenomen simulat şi programat să apară numai şi numai când au ei timp sau vreun interes ascuns.

  8. Mihai said,

    Problema e ca „voi” aveti tot timpul nevoie fix de ce nu trebuie in momentele alea… Daca va suna omul de doua ori pe zi sa va spuna ca va iubeste, e prea putin si va enervati, daca va suna de trei ori, e clar, va bate la cap si iarasi nu e bine… Bietul Freud, bine ca n-a trait pina astazi :))))

  9. denisanica said,

    Atunci se pare ca am inteles eu gresit scopul intregului efort.

  10. Eloa said,

    @Mihai: problema e că dacă le-ar păsa bărbaţilor de ce ni se întâmplă cu adevărat, nu arm mai avea motive să ne văităm ba că nu ne sună, ba că ne sună prea des. Unele suntem cinice, altele se pisicesc, dar până la urmă, bărbatul care ne-a ales, a avut motivele lui să ne aleagă şi dacă i-ar păsa cu adevărat, poate ar face un efort să înţeleagă ce mama dracului avem de vrem ori să fim lăsate în pace, ori să fim copleşite cu atenţie
    @denisanica: întregul efort durează de aproape un an jumate şi până acum nu a reuşit să mă convingă decât de faptul că bărbaţii sunt măgari şi singuri nu se schimbă. Cu un blog nu se face primăvară. Nici măcar pentru bărbaţii care îl citesc şi pe care îi cunosc în rl.

  11. Pirahna said,

    Bai domnisoara Eloa, cand o femeie zice „nimic” e clar ceva.
    Cand o femeie zice „nu-ti iau cadou de ziua ta”, sigur o sa ia ceva.
    Cand o femeie zice „nu mai pupi sex in seara asta ” probabil chiar nu mai ai parte dar ii vine ei cheful cumva deci tot o sa se intample exact ce a zis ea ca nu o sa se intample.

    Deci concluzia e ca … NU inseamna de fapt DA, iar DA inseamna POATE.
    In cazul asta … „Nu am nimic” inseamna ca e grav de tot si ca femeia refuza sa vorbeasca despre asta, dar in adancul ei de fapt vrea sa vorbeasca despre asta dar sa fie intrebata si ….

    Ma ce puii mei vreti de la noi ? Nu citim ganduri, si daca le citeam probabil ne speriam de cat de haotice si irationale sunt. Asa ca barbatii nu sunt antipatici, si problema e tot la femei.

    Sa va amintim ca Adam a fost aruncat din Eden pentru ca proasta aia i-a oferit un mar si el a avut incredere in ea ?

  12. denisanica said,

    Eloa, nu la efortul ala ma refeream. Am incercat sa am o viziune globala si am vazut/mi s-a parut ca vad in toate posturile tale un manifest, o lupta, o observatie atenta, mereu o concluzie care lasa loc de discutii, interpretari, care provoca mereu la gandire. Un astfel de ton resmnat imi darama intreaga impresie.

    Pana una-alta, te felicit ca reusesti sa faci ceea ce noi toate celelalte n-avem tupeul. Disectie pura. E un curaj demn de invidiat!

  13. ciobby said,

    „Bărbaţii sunt grijulii ca nişte ghiocei. Păcat că îi loveşte grija doar atunci când nu au nimic mai bun de făcut şi profită de timpul liber pentru a ne copleşi cu atenţie şi toate astea doar pentru a câştiga puncte în plus. Păcat că din bravada asta nu se înţelege decât “Vezi, când am timp, îmi pasă de tine!” ”

    daca, atunci cand are treaba, tu nu-i vorbesti, el nu vede nicio problema in chestia asta. considera ca tu ai inteles ca el e ocupat si ca esti destul de matura pentru a-l lasa sa-si faca treaba in liniste. el iti acorda o bila alba pe care nu o meriti (tu taci pt ca asta vrei sa faci, nu pentru ca el are nevoie de asta).

    daca el n’are treaba, tu n’ai treaba, sunteti in aceeasi incapere si tu nu vrei sa vorbesti, e normal sa inceapa sa se / te intrebe care e problema. asta daca ii pasa de tine. si atata timp cat tu nu-i spui nimic, n’are de unde sa stie care e problema.

    pt voi e usor. daca il injura pe Piturca, inseamna ca a pierdut nationala, daca are ceva cu un coleg de munca, o spune cu voce tare. daca nu-i place ceva la tine, ori iti spune (caz in care exista posibilitatea sa te superi), ori inghite in sec.
    de obicei, daca inghite in sec, are ceva cu tine, dar nu vrea sa’ti spuna pt ca sa nu te superi. in rest, nu’ti spune pt ca are ceva impotriva uneia/unora din persoanele pe langa care a ajuns prin tine (prietene / rude d’ale tale).
    cu noi e usor ca ne supara aceleasi chestii tot timpul. la voi totul variaza in mod absolut necontrolat.

  14. Ovis said,

    @Pirahna sunt deacord cu concluzia ta .. insa nu cred ca multe femei vor avea curajul sa recunoasca asta vreodata oricat de corecte si inocente ar vrea ele sa para in raport cu barbatii! Cat despre acea perfectiune pe care o tot cauta femeile … multe din ele nici nu stiu ce vor cu adevarat si sunt foarte schimbatoare si pana la urma dau peste acele situatii de care se temea.
    @ Eloa Da unii barbatii sunt asa cum spui tu măgari şi ca singuri nu se schimbă … si chiar daca ai avea parte vreodata de unul asa cum l-ai visa tu crezi ca ii vei putea face fata? Sau mai bine spus crezi ca l-ai merita? 🙂 Multe persoane investesc sentimente aiurea doar pentru a nu se simti singuri sau din interes si apoi se caina cat de rea este viata cu ei si toate cele … desigur ca mai poti gresi si da peste un porc doi sau mai multi insa crezi tu ca tu nu ai nici o vina ca ai ajuns pana acolo? Nu uita ca intr-o relatie tot ce merge si ce nu merge e responsabilitatea ambilor membrii indiferent de situatie! A da vina ba pe unul ba pe celalalt sau a cauta vinovatul principal nu e decat o chestiune de orgoliu si incapatinare.
    @MIhai sa inteelg ca tu esti partea opusa din Eloa 😀 ?

  15. opiario said,

    pae dacatz tacea mae des puoate ar fi loc sh de enpatie. da’ cun mneavuoastra tacetz numa atuncea can obositz ma tem ca nu mae loc nice de enpatie nice de floricele pe canpi.
    n alta deszordine de idei, cun vine asta grijulii ca neshte ghiocei? au oare nu shti matale ce e ala un ghiocel sh can apare el? hahaha

  16. Mihai said,

    Bine: ce mama dracului ai, vrei sa fii lasata in pace ori sa fii coplesita cu atentie ? 🙂

  17. Cristina said,

    sa fie lasata in pace cand e cazul sau coplesita cu atentie cand e cazul
    da’ cati barbati stiu cand s-o faca? noi cum stim?

  18. Eloa said,

    @Mihai: deci eşti băieţel până la urmă. Ţi-e complet străin conceptul de empatie. Şi mă mai întreabă unii de ce nu răspund la comentarii. Pentru că uneori, chiar nu am cu cine vorbi, deaia!
    PS: Lovine, unde eşti, maică?

  19. nobody said,

    Hai sa iti reamintesc de respect reciproc. Femeia de multe ori are lipsa de respect fata de barbat in multe situatii. Femeia e dispusa sa iasa cu prietenii chiar daca barbatul ia cerut sa iasa cu ea la plimbare, invers nu se intampla asa, din cauza ca barbatii sunt aia mai fraieri care ar renunta la tot pt femeie. Asta e o dovada ce se intampla des de lipsa de respect reciproc. De multe ori viata reflecta ce e scris in carti iar daca ai citit Ultima noapte de dragoste prima noapte de razboi, atunci vei vedea ce se intampla in 80% din relatii. Desigur tot noi picam vinovati ca inselam. De ce? Din cauza lipsei voastre de respect si de rationament atunci cand e nevoie.

    Ceea ce zici tu Eloa se intampla si invers numai ca barbatii spun odata si odata. Poate chiar la a2a intrebare de genul ce ai patit. Daca nu este intrebat (ceea ce se intampla foarte des) se oftica si mai tare. De ce? Din cauza ca isi da seama cum sunt femeile. Femeia cand isi vede iubitul suparat il lasa in pace, ce zice ea : ” il las in pace ca o sai treaca peste pana la urma. Cine stie de ce e suparat. Cred ca e pe mine suparat. Mai bine il las pe el sa zica.” ASTA CHIAR DACA NOI CEREM ATENTIE PRIN STAREA NOASTRA!!
    Daca se ajunge ca noi sa va ignoram tot voi sunteti alea suparate. Cand defapt voi ati generat starea. (ne saturam pana la urma si cautam pe altcineva in speranta de ceva mai bun desi nu gasim si o luam de la capat)

    Stai am uitat! Nu o sa recunosti si nu o sa recunoasteti din cauza ca aveti o mandrie foarte mare.

    Inca un comment, rating is raising pretty fast for your blog.

  20. Mihai said,

    Am depasit demult stadiul de baietel. De fapt, realizez ca am preocupari destul de vaste, iar empatia se numara printre ele aproape intotdeauna. Banuiesc insa ca e inutil sa detaliez. Nu te obosi sa raspunzi, poate ca intr-adevar nu esti ceea ce vrei sa pari. M-as hazarda sa-ti spun ca ai mai pierdut un cititor, dar nu ai cu cine vorbi…

  21. Cristina said,

    nobody e gay si agramat =)) cu greu intelegi ce vrea sa spuna 🙂

  22. Cristina said,

    @ mihai, lasa, draga, ca a inceput sa-mi placa mie, daca te-a pierdut pe tine 🙂

  23. cris said,

    ba, da voi chiar va dati seama cand barbatii vostri au probleme, sau asa va place sa credeti? I think most of you know jack shit, mai ales ca stiu o multime de exemple. Femeile au o problema cu impresia ca stiu chestii. De fapt habar n-au. Ma numar printre ele, no problem. Cat despre tacut, nu ingrijoreaza barbatii in orice conditii. Daca esti limbuta din fire si brusc taci „fara nici un motiv”, fie ai ceva si nu vrei sa zici, fie esti schizofrenica, iar in cazul asta nu vad ce rost si-ar avea empatia after all.

  24. nobody said,

    Scuze pt erorile de exprimare, am scris in graba plus ca ma enervasem 🙂

  25. Cristina said,

    Mai… pana la urma, empatia e „formă de intuire a realităţii prin identificare afectivă.” In psihologie, „interpretare a eului altora după propriul eu”. Ceva de genul „inteleg ce simti pentru ca ma pun in pielea ta.”
    Poate ca sunt oameni, femei (sau barbati, dragilor, nu va mai suparati asa), care SUNT CAPABILI sa se puna in pielea celuilalt, constient sau nu. Problema e ca nu se sincronizeaza. Problema e ca sunt empatici prea tarziu, cand se acumuleaza anumite ganduri negre sau frustrari, sau daca sunt sincronizati, sunt indiferenti (bad mistake). Fiecare alege, in fond, ce atitudine adopta fata de partener.

  26. Ţ said,

    “As vrea ca iubitul meu sa arate bine… sa fie dur… dar sensibil in acelasi timp… Sa fie serios… dar si cu simtul umorului.. Si, foarte important., as vrea sa stie ce simt fara sa fie prea insistent!
    – Ce ai?
    – Nimic
    – Inseamna ca am eu ceva!“

    tu? ce ai? …ai mancat recent „prajiturica prajiturelelor“?

  27. Mihai said,

    Cristina, intelegem (n-am folosit pluralul de majestate, sintem prea mic ca sa intelegem ce e ala :P) ca esti o aparitie diafana in halat alb, dar vezi, nu cumva te asteapta Mitica la usa ? Ca sa nu riscam sa intelegi gresit, sensul e acela ca e foarte faina povestea cu Mitica 😉

  28. Stef said,

    @ autor: cu o atitudine ca asta nu stiu daca se ajunge mai departe decat intr-un sex-shop.

  29. Cristina said,

    Mihai, povestea lui Mitica e offtopic, daca nu cumva faci vreo ironie pe care n-o pricep. 😛

  30. Mihai said,

    Dumnezeule, nu mai poate omul sa fie serios ca voi banuiti imediat o ironie… Pai cine are probleme, atunci ? 😛 Nu era o ironie… 🙂

  31. Cristina said,

    pai n-am nicio problema, doar ca nu inteleg, ce treaba are Mitica in toata discutia asta? Si de ce sa ma astepte la usa? De-aia m-am gandit ca e vreo ironie, mai ales ca acum imi spui si ca „omul vorbeste serios…”

  32. Mihai said,

    Forget about… Doar imi placuse „Mitica”…

  33. Andrew said,

    jonglezi printre clisee.

  34. deroude said,

    😉

  35. gORE said,

    Nu stiu daca in liceu aveai materia logica in programa, dar in orice caz nu ai trecut pe acolo. De unde rezulta ca nu avea altceva mai bun de facut, poate imi arati si mie. Pana atunci insa, uite o mostra de logica :

    – Ce ai?
    – Nimic.
    – Atunci ce ai?
    – Nimic.
    – Sigur ai tu ceva.
    – Nu am nimic. Doar tac.

    Nu ai nimic, nimic, nimic ? SARANTOACO !!!!!
    A, nu am vazut asta. De cand e ghiocelul grijuliu ? Cam multi nervi …

  36. Eloa said,

    @gORE: de premisă ai auzit? Postul începea aşa: „Câteodată îmi vine pur şi simplu să tac”. De ce trebuie să presupui că e ceva în neregulă dacă eu vreau să tac, mă simt bine să tac, aleg să tac, deci tac, iar pe El FIX ATUNCI îl loveşte grija aia amarnică faţă de soarta mea. Fix când nu vreau decât să tac.

  37. ereshkigal said,

    Nu inteleg de ce trebuie sa inventezi diverse scenarii infantile, sunt convinsa ca in rl esti o tipa stearsa rau de ai nevoie de fabulatiile astea online.

  38. Cristina said,

    @ ereshkigal : o tipa stearsa e o tipa stearsa pentru ca n-o duce capul ca sa nu fie streasa. Eu nici n-o cunosc personal pe Eloa, deci n-am de ce sa-i iau apararea, dar mie mi se pare ca e departe de a fi asa ceva, si departe de a fi si o gasculita.
    Observ ca-s multi pe aici care iau „fabulatiile” ei ca un atac personal.Deci, cat de „infantile” sa consideram „scenariile” Eloei?

  39. Nume (necesar) said,

    groaznic

  40. baby bitch said,

    e complicata treaba cu empatia…mi-e usor si mie sa zic ca e departe de a avea vreo legatura cu barbatii, dar sincer de multe ori eu nu inteleg ce isi doreste prietenul meu. e un om normal. nu corespunde descrerii lui mr. right in masura in care nu corespunde nici un tip foarte okey si nu prea are treaba cu misoginii si altii de genu(ma rog e imposibil sa nu aiba macar ceva cat de mic de la genul ala de personalitate). mi-e greu sa cred intr-o empatie in general. adica barbatii chiar nu stiu sa comunice! iar noi suntem sadice si ranchiunoase de multe ori(nu mereu!). mi se pare imposibila o intelegere psihica deplina. spirituala da, iubirea. dar psihica, no way! uneori visez ca si ei isi doresc ce ne dorim noi, dar poate e adevarat pt. cateva momente…scurte. in rest eu cred ca atunci cand ma gandesc la vreun scenariu siropos cu el, el se gandeste la bere si sport,sau ceva de genu

  41. guest said,

    in primul rand: ce blog fain
    abia astept sa citesc si restul posturilor si comentariile, mereu am gustat o dezbatere buna, si pe tema asta, slava Domnului, avem ce vorbi pana la sfarsitul veacurilor.

    Acum: barbatii stiu ca „in general” cand o femeie tace si zice ca „nu are nimic”, sigur are ceva.
    Sigur, situatii „Câteodată îmi vine pur şi simplu să tac.” exista, problema este ca ele sunt rare, si atunci babatul stie ca cel mai probabil e situatia cealalta. Cum barbatii interpretaza mai greu expresiile fetei (sunt studii pe tema asta, imi e lene acum sa le caut), nu prea are cum sa isi dea seama.
    Eu zic asa, atunci cand ai o problema spune-i omului, si astfel cand taci el isi va da seama ca „iti vine pur si simplu sa taci”

  42. stiuca said,

    Hmmm… eu inca nu inteleg. Adic-am mai intrat p-aci acum o vreme si tot bocanci cu toc am vazut si-atunci.

    Faza cu „sigur am facut eu ceva” am intalnit-o in atatea locatii incat deja e ceva desuet.

    Eu sunt de parere ca o femeie stie sa se exprime si nu se-ascunde dupa aceste asa zise jocuri psihologice cu „nimic”. Recunosc, si eu acum ceva ani stateam sa ma dau peste cap pentru a rezolva misterul nimic-ului, dar m-am prins ( intr-un final ) ca relatia e totusi bidirectionala si ar trebui sa fie bazata pe sinceritate. „N-ai nimic? Ok, hai ne uitam la un film”. Numai fetile mai au „nimic”-uri. Femeile deja sunt in alta liga. Dar na… pentru fiecare exista un cineva.

  43. stiuca said,

    Deci da, se pare ca am eu o problema la browser sau la windows de imi „aranjeaza” cum vrea actiunile. Incerc sa reformulez.

    Ultima oara cand am intrat p-aci tot de bocanci cu tocuri dadui. Nu inteleg.

    Acum ceva ani si eu ma dadeam peste cap pentru a rezolva toate nimic-urile ei, dar am realizat ( intr-un tarziu, dar mai bine atunci decat mai tarziu ) ca o relatie trebuie sa fie bidirectionala si ca jocurile astea, cica psihologice, sunt inutile. Asa c-am abordat o alta pozitie : „N-ai nimic? OK. Ne uitam la un film?”.

    Sunt de parere ca nimic-uri mai au doar fetitele ( nu ma refer la etate ), femeile „jucand” la alta liga, nemaipierdandu-si timpu’ cu astfel de dileme; „sunt nervoasa si trebuie sa simta si sa-nteleaga fara sa-i spun eu nimic” ( culmea e ca doar „nimic” ii spune ), „eu sunt o femeie, iar el trebuie sa fie atent la mine” ( invers parca nu suna asa tru ) si multe alte dileme d-astea de fetiscane.

    Mie-mi place cand sunt situatii d-alea

    – Vai, draga! Tu nu esti deloc atent la mine.
    – Zici tu asta?

    Si porma sa te-apuci sa-i explici cum esti cu ochii pe ea mai tot timpu’ si sa-i explici cam ce-a miscat si a simtit in ultimile doua ore si ca miscarile tale din aceleasi ultime doua ore au fost pentru ea. Sa te-apuci sa-i explici fiecare centimetru de timp scurs, iar ea sa faca ochii mari „vaaaaai, chiar ai fost atent”. In schimb… tu sa te gandesti „Eu da. Tu nu.”

    Femeile au prostul obicei de a fi atente la ce cred ele ca ar trebui sa se-ntample, nu la ce se intampla cu adevarat. Acea izolare de prezent e foarte nociva si va dati seama, de cele mai multe ori, prea tarziu. Oricum noi suntem porci.

Lasă un răspuns

