Ştii ce fac femeile când se îndrăgostesc?

Ianuarie 9, 2008 at 22:17 (Welcome to THE GAME!)

O listă lungă cu toate defectele, metehnele, viciile, tabieturile lui, împreună cu factorii, persoanele, predicţiile astrologice, circumstanţele potrivnice, adică toate motivele pentru care ei doi nu ar trebui să fie împreună şi pentru care ea nu ar trebui nici măcar să se gândească la el. Pe de altă parte, îmi amintesc o vorbă auzită la radio într-o vară. Treceam pe lângă Facultatea de Istorie şi era plăcut afară (dacă ţin minte toate astea, îţi dai seama că m-a marcat). Zice aşa: nu ieşi cu un tip cu care nu te-ai căsători niciodată*. S-ar putea să te îndrăgosteşti.

______________
*care are atâtea defecte încât…

37 comentarii

  1. Viorel Mocanu said,

    Bărbaţii fac doar o listă cu cunoscutele cu care ar putea să o-nşele şi le evită, sau ce?

    Generalizăm, ca de obicei…

  2. darkanny said,

    daca iubesti cu adevarat..nu te mai uiti la defecte..sau daca te intereseaza ceva serios…de vrei doar bani si aventuri…sigur..

  3. lamya777 said,

    neah, nu este dragoste…din momentul in care ii vezi defectele ori se opreste procesul ori nu mai incepe… cred

  4. opiario said,

    lamaia, genial comentariu. nam mae ras de mult cu asemenea pohta. sa mae treci pe la noi can se termena godsmacu ala sh napuca sancepe red hotu.

  5. gia said,

    nu mah, era complet invers :))

  6. anaayana said,

    Defectele le caută, cred, ca să ştie câte sunt şi să nu mai aibă surprize 😀

  7. estic said,

    Femeile… rau cu ele dar e bine in ele…

  8. lamya777 said,

    @opiario:invata sa scrii si mai lasa comentariile idioate. in al doilea rand, este blogul Eloei, deci nu am cum sa trec pe la „voi”, exista aici doar pe la „ea”, daca ma intelegi… asta nu este spatiul tau personal.

  9. lamya777 said,

    PS @opiario&gia: am ramas profund si placut impresionata de faptul ca stiti ordinea melodiilor de pe pagina mea… sincer, daca vreti sa „atingeti” o persoana, ignorarea este cea mai buna si nu demonstratia ca stiti orice detaliu… repet, daca ma intelegeti…
    si inca o chestie, preferintele muzicale sunt la fel de personale si nu cred ca doare pe cineva ce muzica ascult eu…

  10. opiario said,

    lamaia, nae ntzeles nimique da nu ne mira. stai linishtita, nare nime nimique cu matale sh nu vreie sa teatinga. momentan, cel putzin. acu back to the drawing board, mantzelegi?
    and btw, RHCP i o mare trupa sh nu mar mira sai vedem anu aista pe plaiuri mioritice. asha ca pan atunci ea vez cun defectele opreshte procesu sh eobirea muoare n pantaluoni odat cu prima circustantza potrivnique. ma duc sa mandracostesc. ceao.

  11. seasonstraveler said,

    nu te îndrăgosti niciodată! s-ar putea să-ţi placă…

  12. eloa said,

    @seasontraveler: nu lăsa niciodată comentarii ca ăsta dacă n-ai blog. S-ar putea să ni se facă dor de tine.

  13. lamya777 said,

    @Eloa: Hit him! >:)

  14. andreea02 said,

    Cand te indragostesti poate sa aiba si 1 milion de defecte, le vezi si esti constienta de ele, dar nu renunti la el, te calca in picioare si tu nu zici nimic…poate doar: „E unul din defecte!” gandesti… insa niciodata nu renunti la dulcea suferinta provocata de aceste defecte! pe zi ce trece incerci sa gasescti solutii pentru el si defectele lui, nu mai incerca… lui nu-i pasa, te sfideaza! 😦 parerea mea, din proprie experienta! 😉

  15. seasonstraveler said,

    @eloa: cine a zis ca n-am?

  16. dadatroll said,

    Da, nu stiam. Geta nu asa face, dar poate nu e indragostita de mine.

  17. eloa said,

    @seasontraveler: mai încearcă o dată

  18. impresiiblonde said,

    Asa fac femeile bolnave. Sau frigide. Sau bolnave+frigide. Eu cand ma indragostesc, prefer sa fac altceva…

  19. seasonstraveler said,

    @eloa: ?

  20. seasonstraveler said,

    whatever!

  21. eloa said,

    @seasonstraveler: aşteptam o replică mai palpitantă. nevermind

  22. seasonstraveler said,

    nu mi-as cunoaste limitele daca n-as sti ca si dezamagesc uneori…

  23. opiario said,

    fetitzelor, pe ce dracu de lume traitz? pae tocma defectele alea l fac sa fie asha cun e asfel ncat voi sa vandracostitz de el eara apoi sa ncercatz sal reparatz asha cun shtitz voi mae bine adicatelea defectuos ca sh voi leavetz pale vuoastre. da umanoidu prefera sa le vede pale altuea casa le trece mae usheor cu vederea pale lui. mare creatzie, femeea.
    eara ntrun final replica aea careo facut cariera shan reclame: nu mae esht barbatu de carele mam ndracostit. pae sigur ca nu mae, dragutza, duoara teai ndracostit TU de el. mare creatzie, mare.

  24. eloa said,

    opiario, pune mâna pe un Abecedar, prietene. Ai nevoie.

  25. impresiiblonde said,

    Lasa-l mai , ca e dashtept, numai ca nu stie sa o exprime. Si pe la mine tot bantuia unul, avea alt nume ce-i drept.

  26. lamya777 said,

    sincer, dupa cum scrie online, cred ca in viata de zi cu zi ii trebuie un caiet din acela cu bastonase, din clasa intai…abecedarul este mult prea avansat pt el…

  27. opiario said,

    lamaie, sh nesincer?
    acu fa un efortue disperat sh spunemi, draga mea, dac granatica mea nenpedica sa comunicam sao nu carele cunva alceva? cear fi sa nentalnim n jungla cea atevarata sh nu n cea blegosferique…sa vez ceai mae da din maini.

    eloa, de la matale aveam oarece prectentzi, astai totce potz? ah, dara numi spune preten ne flatam inutil mae ales ca preteni mii aleg eo. la fel, tot eo shtie de ceare nevoe n veatza. dont wurry, play ur role and stay mad.

  28. mado said,

    e rau… sa te indragostesti!

  29. gia said,

    lamya, numa tu stii despre ce vorbesti; eu vorbeam cu eloa, si habar nu am ce melodii

  30. eloa said,

    @gia: n-am prea înţeles, sincer. Cum adică era complet invers? Simt că e ceva deştept la mijloc…

  31. eloa said,

    @opiario: frate, asta cu „mă aşteptam la mai mult din partea ta” nu mă face să mă simt suficient de prost dacă am o părere extrem de proastă despre tine. Ascult-o pe lamya şi prestează bastonaşe, la început o să-ţi fie greu, dar cu timpul o să te obişnuieşti, crede-mă. De-abia aştept să ne spui când o să reuşeşti să scrii „ana”.

  32. opiario said,

    dragutza, nice ca mantereseaza cat de pruost te mae potz simtzi matale n zioa de az. plus ca e treaba ta cun te sintzi, nu a mea. butt than again, duduee, you can do better than these lame comments. ah, sh ncearca sa renuntz la esprimari gen „frate”, „prestezi” etc, n asemenea contecste. la nceput o stz fie greo, da cu tinpul osa te obicinuesht, credema. D’abia ashtept s ne spui can o sa reushesht sa scri ceva pe anu asta. puoate dupe ce tentuorci dan muntzi.

  33. lamya777 said,

    @Eloa: eu banuiam ca se refera la muzica mea preferata, adica niste videoclipuri Godsmack si Red Hot Chilli Peppers postate pe pagina mea de pe blog (My music), dar nah…o fi doar o coincidenta extraordinar de mare…
    @Opiario: repet, este blogul ei, poate scrie ce ii doreste inimioara, daca nu iti convine, nu mai citi, este la fel de simplu ca si la bastonase 😀 Incearca, vei vedea ca nu doare!

  34. Sir Alex Ice said,

    Si in mod obligatoriu il aleg pe ratatul cu cea mai lunga lista, pentru ca la cat se plang dupa in mod sigur nu s-au oprit la aia mai scurta.

  35. opiario said,

    lamaee, dupe cun ziceam nu te mae chinuea santzelegi. bag sama ca orice efuort ae face te can depasheshte pruoblema. stick to ye’r guns and rozes. de cetit ash ceti, numa dacash avea ce. de comentat, la fel. ncep sa crez ca locu vuostru en muntzi pan la urna sh la coada. 😉

  36. gia said,

    Eu nu am citit comentariile de mai sus cand am postat.
    Eloa, nimic destept. Spuneam ca in general o persoana stie, chiar dupa ani de relatie, cand nu vrea sa se casatoreasca sau sa aibe copii cu o persoana. Atunci cand iubesti inocent, in special in prima iubire, oricat de irational ar parea, te mai trezesti visand ca ai copii si mai mai ca ii poti vedea in ochii lui.
    Deci invers: esti indragostit atunci cand te-ai casatori oricand cu o persoana si deja il vezi tatic :d

    desi m-am gandit mai bine apoi, si nu e gresit nici asa…are dreptate sir ice :)), ii alegem pe aia cu lista cea mai lunga

    ca sa concluzionez, eu cred ca daca iesi cu un barbat cu care nu te-ai casatori niciodata ab initio (sau cel putin asa crezi tu) si sfarsesti prin a visa copii, esti clar indragostita! 😀

  37. Ralu said,

    Hmm… din experientza spun ca, atunci cand te indragostesti, nu te mai gandesti tu la nicio lista! Ce liste, dom’le?? Abia mai tii minte sa te duci in piata sa iti iei ceva de mancare, d-apai sa faci o lista de cumparaturi, d-apai o lista de calitati/defecte?? Sa fim seriosi, creierul nostru e asa imbibat de dopamina, ca nu mai vedem nimic in afara de el! Sau, ma rog, poate asa-s eu… mai visatoare… 🙂

Lasă un răspuns

