Deci nevastă-ta ce mai face?

Ianuarie 7, 2008 at 23:51 (mor de curiozitate)

Hello, I’m back. Happy New Year ‘n shit. Rezultă că sunt o femeie independentă, total ocupată şi importantă, care n-are timp de prostii cum ar fi jurnalele astea online, în care oamenii cu prea mult timp la dispoziţie îşi expun rufele la uscat în public, iar apoi stau şi se uită lung la ale altora. Ziua e atât de scurtă încât nu mai am timp nici să mă loghez la wp, ca să nu mai vorbim de spălatul tradiţional al rufelor pe mess cu cititorii, care a fost redus drastic la zero cu câteva luni in urma. Probabil că unii m-aţi şters din listă, aţii credeţi că am pus un id fals pe blog, iar o parte vă imaginaţi în continuare că blogul a fost o platformă elaborată de research şi că după ce mi-am atins scopul, nu mi-a mai păsat. Probabil că aţi schimbat joburi, prietene, domenii, platforme de blogging, feed readere…În vacanţa asta am avut timp să mă întâlnesc cu prieteni vechi şi să-i preţuiesc mai mult pe cei de acum. Aşa că, reîntoarsă online cu poftă de taifas, dă-mi voie să te întreb, prietene, deci nevastă-ta ce mai face?

14 comentarii

  1. stefantalpalaru said,

    Maybe he did it for the camera. You know, viral marriage proposals ‘n shit…

  2. En Sabah Nur said,

    esti greu de inteles, tu intrebi pe blogu tau de nevasta lu’ altu’ ? si visurat o sa faca un post „Face Bine” , deci pe bune daca inteleg sensul ultimei parti ale articolului…

  3. aurel said,

    esti geloasa?

  4. lamya777 said,

    neah, nu te-am sters, stiam ca vei reveni 😛 de la microbul blogului 🙂
    in legatura cu visurat, da mai multe detalii… observ ca acum ai o tinta precisa, directa si public, adica nu orice sau toti barbatii 🙂

  5. dadatroll said,

    Geta?

  6. anaayana said,

    Ai şi tu dreptate cu spălatul rufelor. Aşa se întâmplă câteodată…

  7. casargoz said,

    o femeie independentă -super bine!
    , total ocupată = de servici, muncă, frustrari, preocupată de micile riduri de expresie? importantă – pentru tine sau pentru cei din jur?
    Nu am nevoie de raspunsuri 🙂 Dar tu ai.

  8. eloa said,

    @stefan: umor fin, ca-ntotdeauna
    @lamya777: just wait&see
    @casargoz: u2

  9. lamya777 said,

    uuuu…sounds interesting 😀 dar vezi sa nu cazi si tu in mania spalarii problemelor in public 😦 fii in continuare sarcastica si mult prea subtila pentru unii 😀

  10. morbo said,

    vezi, eu ti-am luat-o inainte cand te-am sters din lista de mess la cateva zile dupa ce te adaugasem. fara sa fi vorbit, in afara de offline-ul pe care ti l-am lasat – cum ca totusi nu ma tine sau asa ceva. eram intr-o perioada mai sensibila atunci 🙂

  11. morbo said,

    offline sau tot aici? nu mai stiu

  12. Giant said,

    sa te sterg din lista?! neah… eu ma sterg din lista altora, nevar forget :))

  13. Sir Alex Ice said,

    Daca nu te-am mai vazut pe mess, te-a m sters.

  14. pescarita2006 said,

    iubesc foarte mult viata.in fiecare dimineata cand ma trezesc,multumesc lui dumnezeu ca traesc ,ca ma pot bucura de aceasta zi.imi place munca mea imi plac barbatii,imi place sa pescuiesc,merg cu cortu ori de cate ori am ocazia si ma bucur de tot cemi rezerva viata.imi place sa am multi prieteni,sa pot comenta cu ei despre acest site.ma bucur foarte mult ca vam descoperit .va pup dulce pe toti .si sper sa iubiti viata ca mine.merita sa traesti chiar daca e o continua lupta ,zi de zi traim si asta conteaza cel mai mult.asa ca dragi prieteni bucurativa de prezent intodeuna niciodata nu stim daca mai traim pina miine.prezentul conteaza. va iubesc.pescarita2006

Lasă un răspuns

