Cel mai rău lucru care se poate întâmpla…

Octombrie 24, 2007 at 0:10 (Întotdeauna)

…e să am o clipă liberă. Atunci încep să mă năpădească gândurile: şi dacă nu-i pasă de mine? Chiar nu poate să facă un efort cât de mic? Măcar să mergem la prânz împreună sau ceva…

…aşa…dacă mă menţin ocupată, trec zilele mai uşor. Nici nu ştiu când se face weekend şi pot spera pe bune să vină. Până atunci…ia să vedem ce lucruri fascinante îmi rezervă această meserie extrem de solicitantă, ca să nu mai spun plină de satisfacţii. Of.

13 comentarii

  1. peculiarme said,

    Multe din posturile legate de „de ce sunt femeile idioate” au ca laitmotiv asteptarea si increderea oarba. Sunt mult mai multe motive pentru care poti spune ca femeile sunt idioate. Eu vad idei care se tot repeta.

  2. lamya777 said,

    @peculiarme: cred ca astea sunt problemele principale, ca asteapta prea mult si ca se incred la fel, prea mult…dar poate ai tu mai multe idei…
    @Eloa: in ultima vreme am inceput si eu sa fac la fel, sa incerc sa imi mentin mintea ocupata, dar nu mai am pe cine astepta, so…nu fac decat sa imi tin mintea ocupata….

  3. gleznefragile said,

    esti idioata ca astepti…si te complaci intr`o situatie care nu`i convine niciunei femei..
    asa ca fato…lasa teoriile cu „de ce uram barbatii” si toate motivele pentru care demonstrezi ca esti idioata…si GET A LIFE.Daca nu…ramai la birou poate poate o sa vina…

    bafta!

  4. casargoz said,

    Felicitari! ai facut al doilea pas.
    Mai ai un pic si o sa vezi ca el nu conteaza.

    Your job is better then sex:) Traiesti deja senzatia?
    Nu e fun ca faci totul constient?
    Good bye love!
    Good bye hapiness!

    I can’t get no satisfaction:)
    De fapt tie nu-ti pasa de el, iti pasa doar de tine, jobul e pretextul sa scapi de el, blogul pretextul sa-l atragi.
    Meserie fascinanta,
    meserie bratara de aur.
    As mai putea sa aberez, dar mai astept, nimeni nu o poate ajuta pe eloa, dar deja pariurile sunt facute. Cand va claca? Cand o va acapara job-ul?
    6-12 luni

  5. Ana said,

    Da mana cu mine si hai sa ne aruncam intr-un lac 😀
    Orice femeie intr-un moment al vietii ei este idioata pentru ca asteapta, pentru ca iubeste si pentru ca nu vede dincolo de calitatea atribuita acelui EL si anume perfectiunea.
    Cea mai buna metoda este sa gasesti pe cineva care sa te astepte pe tine, sa iti faci o relatie in care clipele de respiro le petreci cu el..si nu doar cu gandul la el 😉
    Numai bine !

  6. Dana said,

    Barbatul e porc, nesimţit, mincinos, iar femeia cand iubeste un astfel de grohaitor, normal ca e idioată.
    Concluzie : Nu merită să-i iubeşti.

  7. o tipa said,

    Initial am crezut ca esti o prietena, apoi mi-am dat seama ca nu poate fi posibil. Am frunzarit blogul tau si as vrea sa te intreb cat din ceea ce scrii aici este adevarat?In cazul de fata pare o intrebare stupida…stiu.

  8. psychocat said,

    Ce ma amuz cand iti da lumea sfaturi…:)

  9. Inn0cente said,

    Femeie, dacă nu poate sau nu vrea să îşi împartă timpul cu tine de ce pierzi timpul gândundu-te la el?

  10. eloa said,

    sunteţi nişte răutăcioase şi dacă aş avea un emoticon de wp care scoate limba şi se strâmbă, ca pe yahoo, l-aş pune mare cât toată pagina. Urâcioaselor!

  11. casargoz said,

    😛

  12. Sir Alex Ice said,

    Ai job, ai ce sa astepti in weekend, deja ai cam multe, nu?
    Daca vrei sa vina, trebuie sa ai „momeala” sa il atragi. Tu ce folosesti?

  13. Woland said,

    mamaliga

Lasă un răspuns

