De ce?

Octombrie 14, 2007 at 18:53 (În general)

Munca. Timp. Nervi.

13 comentarii

  1. july said,

    Citesc ocazional blogul. Mi se pare interesant. Recunosc faptul ca deocamdata nu am inteles nici „de ce uram barbatii” si nici „de ce esti tu idioata”. Un plus de informatie in legatura cu lucrarea aceea de licenta sau cu sheful care nu da suficienta atentie initiativelor angajatilor ar fi de ajutor.

  2. nemesis said,

    O intrebare, doua raspunsuri:

    1.
    „Singurul lucru mai rau decat o femeie proasta e o femeie proasta ferm convinsa ca e foarte desteapta.”

    (c) woland oct 10, 2007

    2. http://howtotellifaguyisajerk.blogspot.com

  3. Sky-Hunter said,

    @nemesis – foarte foarte tare commentul tau …. 🙂 iar blogul ala este „criminal”

  4. lamya777 said,

    personal, stiu la ce se referea Woland, si nu are nicio legatura cu ce scrie Eloa aici. Nu consider ca Eloa este o femeie proasta, ci doar ca a dat peste prosti…

  5. Sky-Hunter said,

    vai lamy, lumineaza-ne tu ce inseamna „Prostia” si „desteptaciunea” … facand o analogie pe postul asta, ca sa nu ostracizam elitist anumite persoane. No offence …

  6. lamya777 said,

    nu vreau sa luminez pe nimeni, nu ma consider nici eu prea „luminata”, sincer. doar am spus ca stiu la ce se referea Woland si nu are NICIO legatura cu ce scrie Eloa aici, persoana despre care scria el chiar era proasta, sincer!
    si…eu chiar nu sunt de parere ca trebuie practicat sportul „aruncarii cu rosii”, asa ca ma abtin de la alte comentarii…fiecare este liber sa spuna si sa creada exact ceea ce vrea…

  7. eloa said,

    @nemesis: ştii care e diferenţa dintre o femeie proastă ferm convinsă că e deşteaptă şi una care chiar e? Aia deşteaptă se întreabă mereu de ce?

  8. atalanta said,

    Draga mea, ti-am frunzarit ieri blogul. Esti o fata desteapta, si-si si umor. E firesc sa ai toate problemele pe care le expui atat vreme cat ti-e greu sa gasesti pe cineva c-o secunda inaintea ta. si, cand te autoiluzionezi ca l-ai gasit, te subjuga sentimentul si nu mai gandesti rational. nu, nu-mi permit sa-ti dau sfaturi, insa o relatie adevarata nu-ti creeaza probleme si nici nu-ti da dureri de cap. eu zic sa traiesti sentimentul, ca-i frumos, dar sa nu visezi sa te casatoresti cu-acel baiat, ca nu-i de tine. si-n plus, esti mult prea mica. atat vreme cat relatiile astea mai mult sau mai putin esuate te fac sa gandesti, sa scrii frumos, e foarte bine. daca te darama, eu zic sa te reorientezi.

  9. lamya777 said,

    nu cred ca se poate spune vreodata ca este „firesc” sa ai problema…sunt tare aiurea. in plus, sentimentele trebuie sa te faca sa simti, nu sa gandesti, ratiunea asta a dracu`!
    sa se reorienteze catre ce?! /:)

  10. atalanta said,

    wrong, e absolut firesc sa fii blocat intr-o anumita problema, atat vreme cat n-o poti rezova. fie pt ca esti „prea atasat” de pb respectiva si nu poti gandi obiectiv, fie pt ca ca asa se-ntampla pur si simplu, fara nici o explicatie plauzibila. urmand linia ta logica, lamya, de ce sentimentele tb sa te faca sa simti, excluzand ratiunea?

  11. lamya777 said,

    toate au o explicatie in lumea asta, chiar daca noi nu o vedem. iar ratiunea nu are de a face cu sentimentele pentru ca este rece, detasata, pur si simplu, sunt doua chestii complet diferite, sunt complementare (formeaza un tot), dau nu substituibile…nu se poate sa inlocuiesti una cu cealalta…nu stiu daca m-am exprimat foarte clar, dar…in fine…

  12. atalanta said,

    pai si? ce-i nou in toata chestia pe care-o expui? mi-ai raspuns de-amorul artei, incercand sa solidarizezi si sa-ti reconfirmi valoarea. (?) nu-i frumos sa dezbatem pe blogul fetei pb tale. imi pare ca vrei sa te crezi desteapta si sentimentala, fara sa ai puterea sa te autoironizezi. nu-i nimic rau in ce-ti spun, n-o lua ca pe-o ofensa, desteptii-s elitisti si putin dispusi la acceptarea altor opinii.

  13. lamya777 said,

    raspunsul meu nu se vrea sa fie „nou”, este doar opinia mea,dar dupa cum am mai afirmat, observ ca lumea asta a „blogosferei” este supusa criticilor mai mult decat lumea reala…eu nu disputam problemele mele, ci doar vroiam sa afirm ca in mai mica sau mai mare parte inteleg ce scrie Eloa aici…so, care e problema? (intrebare retorica, nu trebuie sa raspunzi de amorul artei). tu de ce vrei sa ii rezolvi ei problemele dandu-i „cheia” majora, solutia divina? retoric de asemenea…have fun in continuare cu critica…

Lasă un răspuns

