Pentru că mi-e silă

Octombrie 9, 2007 at 2:08 (În general)

Hai acasă. M-am plictisit. Nu înţeleg de ce. Nu mai înţeleg de ce. Nu mai înţeleg nimic. Hai acasă la noi. Cândva toate aveau sens, acum nu mai înţeleg nimic. Sunt un ceasornic vechi, deci obosit şi mi-e rău. tic tic. Vreau să ţâr, dar eu nu mai ţâr de mult. tic tic încontinuu. m-am plictisit şi mi-e rău şi simt aşa că o să leşin, dar e un tic tic care mă menţine în ritm încontinuu. Cândva era logic, toate tic-urile mergeau undeva. Câdva aveam un scop. Acuma tic tic tic şi degeaba. Nu mai văd capătul. Nu mai aud momentul în care o să fac ţâr şi o să mă trezesc.

11 comentarii

  1. lamya777 said,

    nu, nu este faptul ca tu nu mai tar, ci ca nu este cineva care sa faca asta, cineva care sa seteze ceasornicul sa taraie, cineva pe care sa trezesti dimineata si cineva care sa te puna sa dormi seara…totul este destul de complicat si totodata simplu, trebuie sa gasesti pe cineva care sa vrea sa il trezesti..never loose hope, i try to do that, chiar daca este infernal de greu…

  2. Sky-Hunter said,

    Bine ai venit in clubul bloggerilor silosi. Si daca tzie Nu tzi s-a facut sila de jocul asta deja consumat, mie mi s-a facut sila de toti – de voi, de oricine.

  3. magdici said,

    Candva! Logic ca totul era mai simplu candva, era alb sau negru; trebuia doar sa iei 10 la fizica si sa iti face tema la matematica; trebuia sa intri la liceu, apoi la facultate, apoi mai tarziu sa iei licenta; toate scopurile erau simplu de definit. Tot ce voiai de la baiatul care iti placea era un suc si un film si atunci stiai clar ca te iubeste 🙂
    Acum, suntem in lumea oamenilor mari; e gri al dracu si nu mai e deloc usor sa iti gasesti tar-ul de care spui tu. (Eu cel putin exact asa m-am simtit dupa ce am terminat facultatea si s-a dus si euforia de moment: „Now what?” )
    Ei bine, now it’s up to you. Nu iti mai impune nimeni scopurile, tu tre’ sa incepi sa decizi cand sa tarai. Nu-ti place jobul, il schimbi, nu-ti place seful, pleci, ai langa tine un porc, ii dai papucii; stii ca poti. Daca nu acum, cand dracu’?

  4. dadatroll said,

    Asa

  5. adelix said,

    Toti avem perioade mai bune si mai rele,toti vrem sa ne dam batuti…in anumite momente chiar nu mai puteam,simtitm ca e finalul,gata!Si tot noi singuri ne vom ridica si o sa ne uitam in urma si o sa zicem….era un fleac.

    E si toamna si de aia nu mai facem tar.Sa vina primavara si sa vedeti cum toti vom face tarrrrrrrrrrrrrrrrr!

  6. dadatroll said,

    Toti avem perioade, adelix, dar mai ales femeile.

  7. Anonimu' said,

    dramatizezi prea mult , daca ar fi toate bune si frumoase la un moment dat ar fi prea simplu.
    De aceea e frumos cand totul e complex si dur , altfel numai simti ca traiesti.

  8. Sky-Hunter said,

    Au trecut 2 zile si starea mea de sila s-a dus. Am redevenit idealist si tolerant. Vin acasa. Mi-e dor de tine si abia astept sa te vad. O sa iau o st. de vin alb, chiar daca nu sarbatorim nimic, vreau sa ingropam orice teribilism dintre noi doi. Vreau sa te tzin in bratze asta seara.

  9. casargoz said,

    Tic tic e la inceput, cand esti un ceasornic mic si’ndrgostit, drang drang e ceasul rau cel plictisit.
    Tic tic -ul mic si obosit ramane la un moment dat tic. Doar tic, atat si nimic. Deci nu tic tic ci numai tic.

  10. morbo said,

    you’re the golden she-god of blogs eloa! please write some more!

  11. alexu said,

    hai … hai da nu avem unde sa mergem . nu mai este loc in care sa te ragesesti .. sa te reculgei sa fii tu insuti … toata lumea astai depravata … tic ticu merge da creeru meu e defect ce sa facem noi aici … in foscietatea asta mizera si plina de sila de atatia odiosi …. de societatea asta care imprima in creer numai fum … in rahatu asta de tara in care ne furam unii pe alti … in rahatu asta de lume in cara ai totu sau nimic … mie sila de tot si de toate … de tot ce am vazut si de ce n-am vazut ………mi.e sila de mor

Lasă un răspuns

