Pentru că tu crezi că el chiar te apreciază

Octombrie 1, 2007 at 21:41 (Masochişti)

Vreţi să ştiţi ce mai face prietenul meu ăla grozav pentru care îmi dădeam până şi ultimul minut liber, adica în afara jobului care îmi mănâncă ficaţii? Ştiţi ce e fun? Că şi eu aş vrea să ştiu pe unde o mai arde şi cu cine. Eu sunt preocupată să mă iluzionez că ăstora chiar le pasă că eu mă zbucium şi-mi dau sufletul pe birou la 4 noaptea. Mă apreciază pe dracu’. Şefu’ nu te obervă până nu o dai în bară. De-abia atunci sesizează că exişti şi începe să te înveţe meserie. Până atunci e foarte fericit că are angajaţi care îşi fac treaba. Pentru că sunt plătiţi, domnule! Deaia! Pentru că sunt plătiţi pentru asta! Deaia o fac!

Nu, nu o fac de-asta. O fac pentru că sunt atât de idioţi încât le place să muncească, să creeze, să aibă idei. Se simt utili şi cred că o să fie apreciaţi dacă îşi storc creierii să facă o treabă grozavă când ar putea s-o frece liniştiţi prin birouri până la ora de plecare, fără să facă nimic în plus faţă de ce li s-a spus. Iniţiativa e doar o problemă în plus pentru şefi. Acuma, la dracu’, tre’ să stea şi să se gândească dar oare o fi bine ce a făcut ăsta aici? Dar oare nu poate să stea şi el cuminte pe mess-ul lui fără să mă dispere cu gesturi d-astea inopinate? La dracu’! Tre’ să iau decizii acum. Pfiu, ce greu e să eşti şef!

17 comentarii

  1. Cornelia said,

    Lucrezi în publicitate cumva? 🙂

  2. eloa said,

    La pompe funebre. Avem program non-stop, iti dai seama.

  3. monoloage said,

    suna a publicitate…..iar comparatia…uneori cu pompele funebre chiar merge..:D…si da are dreptate…unii..chiar cred ca el apreciaza..;;)

  4. stefantalpalaru said,

    If you really wanna be noticed step into the office and say „I’ve been a bad girl and i need to be punished”. Bend over the desk and start earning that raise. (Californication anyone?)

  5. dadatroll said,

    Dar cine e el? Asta e un mister.

  6. impropriu said,

    Ar trebui sa te las o saptamana in locul meu la job. In cel mai infect minister cu putinta. Macar voi in privat „aveti voie” unoeri să aveţi idei şi iniţiativă. Şi există o minimă şansă ca dacă ai fost observat după îndelungi strofocări să primeşti şi un „bravo” dacă nu chiar o mărire de salariu!

  7. Sertar said,

    pe cand un post cu niste actiuni umanitare gen:

    – picioarele se folosesc pt mers si nu pe post de smirghel
    – spune NU dresurilor – clocesc „barza” (mai ales daca acoperi si tzatzele cu ele) – si cine stie ce capete ies din oualele alea 2 ale voastre
    – rasta in cap, nu la subrat
    – stiu o fabrica de harpoane la constanta, ajutati-o sa dea faliment
    – plateste si tu tuica aia, daca tot ai baut-o (iti cumpar eu tampoane daca n-ai bani)
    – cand mimati, macar convinge-l pe vecinu, nu pe mine
    – cand va asfaltati mecla puneti si voi un semafor, ca nu mai gasim gura (pentru diferite activitati)

    ar fi fost prea multe…dar am zis sa va aloc timp cat sa ma duc la baie sa ma pis

  8. morbo said,

    foarte de acord eloa.

  9. Ana Maria said,

    Care e treaba cu acest blog? Nu prind ideea… Comunici cu iubitul prin intermediul blogului? Am citit pe sarite cate ceva, doar atata am putut intelege. Si il mai suporti inca? Nu poti sa te exprimi face-to-face? e mai misto daca afla lumea cum e el si cum nu e? are u retard? cred ca meriti tot ce iti face. E valabil si pt job.

  10. adelix said,

    Bea un pahar cu apa si citeste inca o data blogul!E mai greu din prima pentru tine.:(

  11. giant said,

    are u retard?

    HALLO THIS COMPUTAR HOW AR U

  12. Sky-Hunter said,

    uosr usor … ajungem la „no comment”

  13. casargoz said,

    N-ai idee de nimic. Esti in primul cerc al iadului. Entuziasm. Mai ai 8 cercuri prin care o sa treci. E un drum greu, dar daca te incapatanezi o sa reusesti.
    Ce te asteapta la capatul drumului, dupa ce inveti secretele meseriei?
    Hells know:)

  14. casargoz said,

    🙂

  15. Rin Tin Tin said,

    Blogul tau e din ce in ce mai mult un soi de vaicareala.. Hai sa fum seriosi! FII OM!

  16. DeMaio said,

    Păi, cred că-ţi închipui că nu ne doare niciunde că stai tu până la 4 noaptea, ca proasta, la serviciu. Dacă eşti idioată şi atât ai fost în stare să faci cu viaţa ta, nu te mai plânge. N-au bărbaţii, n-are nimeni nici o vină că habar nu ai ce să faci cu timpul ca să nu te mai prindă orele astea la muncă. Sau, dacă ai habar, atunci eşti bolnavă după job, genul ăla de workaholică psihopată, întâlnită mai ales printre haşeriţe şi piarizde. Pe bune, chiar trebuie să plătească alţii tot pentru toate frustrările şi incapacităţile tale?

  17. Sir Alex Ice said,

    Eu chiar ma simt bine cand vad ca o chestie uneltita la firma imi iese si oamenii chiar profita de ea.
    Bine, ca imi place si sa fiu recompensat pentru ce fac.

Lasă un răspuns

