Oamenii ocupaţi şi importanţi muncesc mult şi nu au timp de prostii

Septembrie 20, 2007 at 22:49 (Şăd şi cujăt)

Dedicaţie: pentru psychocat

Sunt atât de mândră de el! Munceşte de dimineaţă până seara şi apoi e normal să nu mai aibă timp de mine, pentur că merge cu clienţii în baruri. Trebuie să socializeze şi să obţină avantaje pe care altfel nu ar putea să le obţină. Aşa e pisi al meu: foarte deştept. Pe de altă parte, cred că şi el e mândru de mine, pentru că nici eu nu-l bat la cap să ne vedem mai des de o dată pe săptămână. Trebuie să facă şi el carieră, nu? A, şi nici pe mess nu-l mai deranjez, căel are treabă, vorbeşte cu oameni importanţi, nu pot eu să apar acolo cu „bună pisi”&shit. Da. Şi nici nu-l sun. Adică… supă ce a urlat la mine că ce vreau de câteva ori…ştii…eu tot mai speram să-l prind într-un moment bun…Dar n-am avut noroc aşa că nu-l mai sun. Câteodată, când nu mai pot de dorul lui, îi dau un sms scurt. Fără chestii siropoase, că ştiu că lor nu le plac astea. Şi nici „Ce faci?”, că nu e destul de stimulativ pentru ditamai creierul ce posedă dumenalui. Trebuie să-l întreb ceva important. Aşa că eu cu asta îmi petrec timpul: cu căutatul lucrurilor importante pe care ar trebui să le ştie, aşa că îi mai spun despre ce s-a mai întâmplat important în ziua aia legat de domeniul lui. Nu vă spun care e…Dar e foarte ocupat şi important din cauza domeniului în care profesează. O să aibă o carieră strălucitoare şi o să mă găsească acasă de fiecare dată aşteptându-l cuminte. Bărbaţii apreciază femeile care nu îi disperă cu telefoanele şi care nu îi sufocă. De-asta, el o să se căsătorească într-un final cu mine, pentru că sunt femeia ideală: sunt atât de discretă încât nici nu ştie că sunt prietena lui.

37 comentarii

  1. cartman said,

    Nice one!

  2. laurlilu said,

    poate te considera iubita lui si nici tu nu stii………. si atunci nu stitzi unu de altu ……….. tragic si dramatic………..

  3. briciu said,

    stai sa vezi ce-o sa scrie crash acum :))

  4. vaduvaneagra said,

    si eu sunt mandra de tine… Doamne ajuta ca ti-ai dat seama cum trebuie sa abordezi un barbat!!!….incepusem sa ma ingrijorez….;)

  5. romoflorin said,

    Ce faci tu acum e bine pentru tine, ca iti exprimi sentimentele, cat despre el, ma gandesc daca ai reusit sa il intelegi pana la urma, adica ce urmareste el in viata. Scopul lui trebuie sa fie important pentru tine, si atunci el va vorbi altfel cu tine. Incearca sa il intelegi, ce vrea pana la urma, daca nu este clar, ajuta-l, dar cu intelepciune si blandete, si apoi incercati sa construiti impreuna. Dar daca nu aveti scopuri comune, atunci trebuie vorbit altfel. Cum v-ati cunoscut? De ce? etc.
    Toate cele bune. 🙂

  6. psychocat said,

    @lauriliu: N-are timpsa stie…pentru ca are de cautat chestii importante de comunicat, Si atunci toate eforturile sunt canalizate acolo.

  7. IubIr3a said,

    „Daca vrei sa inveti mai bine sa iubesti, trebuie sa incepi cu un prieten pe care il urasti…” a spus nepotu’ meu de 6 ani…

  8. Sky-Hunter said,

    Adevarul este ca sunt ocupat si nu am timp de tine. La munca n-am nici o secunda libera, pentru tine … prefer sa ies la un fum si o cafea de cate ori pot, fiindca vreau sa se adune si sa-ti povestesc seara cand ajung acasa, ce am facut azi. Insa uneori sunt obosit si n-am chef sa stau de vorba, oricum nu-s vorbaret de fel, vreau sa vad meciul si singurul lucru subiect abordabil este „Kacatul ala de Becali, ne-a umilit Regele” … apoi, stii ca nu rezist mai mult de 2-3 min, asa ca n-are rost sa ne mai futem fiindca oricum n-am chef, … poate un sex oral as accepta, dar stai sa fac un dus …

    sunt obosit, nu mai am chef de nici un sex oral … cred ca maine sunt ceva mai liber si ar fii bine sa avem discutia aia importanta … presimt ca vrei sa ne despartim … o sa am si eu motiv sa ma vad cu Jack si cu Johnny iarasi, fara sa ma simt vinovat ca beau ca un porc si fut jalnic … de fapt, daca stau bine sa ma gandesc, ultima mea fufa zicea ca orgasmul este singurul lucru care ne mai tzine impreuna … dar mai bine vorbim maine.

  9. gia said,

    @eloa: =))
    @laurlilu: el nu e asa discret ca pisi. el se lauda imediat.

    @iubire, de fapt citatu’ o aparut prin reviste, da’ daca tu zici …

  10. jinx said,

    cred ca asta e my favourite of all your posts :))

  11. gORE said,

    Hai ma, ti-ai mai luat o teapa, treci peste, doar nu ne uraTI pe toti pentru ca te-a lasat pe tine unu sau altul sau toti.

  12. jinx said,

    romoflorin permite-mi sa-ti spun ca eu cred ca aberezi. vezi explicatia in randurile de mai jos.

    gore, ti-ai pus problema ca poate doar descrie ironic (din experienta proprie sau nu), o anumita categorie/atitudine a femeilor?

  13. gORE said,

    Jinx, ti-ai pus problema ca poate am intrat voit in jocul ei ?

  14. oana said,

    in sfarsit a lamurit jinx care e treaba cu postul asta;god,cate compatimiri si sfaturi ai primit eloa,toata lumea statea cu batistuta la indemana sa ti-o imprumute.

  15. raluca said,

    nu pot sa cred!
    „O să aibă o carieră strălucitoare şi o să mă găsească acasă de fiecare dată aşteptându-l cuminte”
    tu nu ai o viata a ta? traiesti doar pt el?? nu te iubesti deloc?

    esti patetica, nu observi? stai sa cauti „lucrurile importante” ca sa ai ocazia sa dai un sms??
    heloooooooo wake up!

  16. jinx said,

    jesus fcking christ raluco!

  17. monoloage said,

    =))…=))…bv…ase da..;)

  18. forevergreen said,

    Are you serious or you are joking?

  19. dadatroll said,

    Prostii, cum ar fii blogurii.

  20. Qaz said,

    Felicitari, foarte frumos trasata acea categorie de femei…

  21. ea said,

    Este super , ai caracterizat barbatul in general si femeia supusa ,cuminte si ascultatoare tot la general.

    Tu nu esti implicata in asemenea relatie!

    Sau daca ai fost ti-ai dat seama la timp ;da ce spun eu ti-ai dat sema la timp ! despre ce ? sa pleci de langa un asemenea barbat ? unde cand toti sunt la fel.?

    Eloa ai fi vrut sa fi barbat?, crezi ca ai fi altfel !?

    Crezi ca suntem facute din coasta lui Adam si ca atare suntem o” anexa” a barbatului , care la randul lui fara Evele de noi ,sunt fara nici un rost in aceasta garadina numita Edenul mai actual ca oricand.!

    Eu cred ca barbatul nu-si intelege menirea ,si anume ca este raspunzator de fericirea consoartei sale ; ca apoi la randul sau sa aiba implinirea aceea pe care o tot cauta in slujbe importante .
    Este o chestie generalizata, iar puterea banului obtinut cu mult timp afectat acestui lucru , zic deci puterea banului este mai tare ca dragostea!

    Utopic nu??

  22. Cornelia said,

    Eloa, ia gândeşte-te că poate defapt el nu e un om aşa de important, poate doar ţi se pare ţie, şi ia în considerare faptul că poate ar fi timpul să îl determini pe el să te considere o persoană foarte importantă, pentru că… să fim realişti, orice femeie/ fată adoră să se simtă importantă. Discreţia asta ai putea să o reduci şi mai mult, să pari distantă, dezinteresată foarte puţin, numai cât să-şi dea el seama că ar trebui să îşi facă timp nu numai pentru carieră, ci şi pentru tine, în mod egal. 😉

    Numai bine!

  23. TantiAglaia said,

    Ma amuza enorm cand citesc comentariile si observ pe cate una/unul care vine aici cu sfaturi pentru Eloa… 😀
    Oameni buni, mai iesiti prin lume, vad ca nu prea faceti diferenta intre sarcasm si sinceritate…

  24. ea said,

    ce mai faci tanti aglaia?

  25. ea said,

    Ti-am scris mai mult dar s-a ratacit comentariul

  26. ea said,

    Acum doarme cainele de paza al ……cui oare!?

  27. ea said,

    Eloa am vazt ca nu apreciezi decat comentul care sa te avantajeze adica_kare sunt fara continut.
    Confidential!

  28. joy said,

    Fata draga, eu mi-am mincat ficatii cu unu k asta 2 ani (vreo cinci inainte se tinuse scai dupa mine).Doar el conta, doar el era important. Sti cum m-am trezit? Am gasit altul care mi-a deschis ochii si care m-a facut sa inteleg k si eu sint la fel de importanta. Si sti cum a reactionat OCUPATUL cind i-am spus k e liber sa-si gasesca pe alta dispusa sa-l astepte o viata doar k sa-i arunce si ei o privire macar? Shock maxim!!!!. Era convins k eu voi fi acolo veshnic.
    Traieste-ti viatza, fetitza!!!! Da-i in masa p-astia. TU ESTI LA FEL DE IMPORTANTA!!!!!!

  29. oska said,

    well, what can I say…. Eu una as vrea sa-i inchid pe toti intr-o camera si sa le dau foc. Stiu.. e prea extreme si prea dur dar… aveti voi ceva cu feelings-urile mele?! Va rog sa va adresati unui alt for competent… asta si-a terminat programul cu publicul 😀 Sa revenim…: m-am saturat sa fac pe intelegatoarea si pe femeia perfecta.. prefer sa-mi schimb singura becurile decat sa-mi pun creierii pe moatze cu intrebari existentiale… Eloa, astia nu vor decat papusi boite cu craci lungi, femeile destepte n-au ce cauta in peisaj… si stii ce? si eu m-am saturat de ei… lasati, nu va inghesuiti, ma descurc si singura foarte bine….

  30. Timeshift said,

    Super,
    Femeia ideala…guess not..

    Oare exista femei care gandesc asa?
    Sper sa nu….nu avem nevoie de legume.

    Apreciez cum scrii, chiar daca am inceput sa iti citesc blog-ul de f putin timp.
    Totusi….tu ai ceva cu barbatii?

    Cu respect:
    T

  31. Glossy said,

    Felicitari Eloa. Traim intr-o lume unde goana dupa bani si capitalismul mult apreciat aduce schimbari majore in relatiile de cuplu. Cunosc sentimentul, El, marele sef departament este unul dintre cei mai importanti indivizi de pe pamant. Si e foarte mandru ca il sustine o femeie inteligenta si frumoasa. M-am saturat sa il sustin, m-am cam saturat sa il tot astept, fiind cea intelegatoare, oaza lui de liniste si pace.

  32. Glossy said,

    si mda…inainte sa intervina marea oportunitate in viata asta a lui eram cea mai importanta persoana din viata lui. Poate si acum sunt, dar nu mai are suficient timp sa imi dovedeasca acest lucru….nuh???

  33. Drull said,

    Secsologii de serviciu

  34. Sir Alex Ice said,

    Sa-mi bag picioarele, dupa ce am muncit 8-9 ore la birou, ultima chestie de care am chef e sa ma duc prin baruri cu clientii sa mai socializez cu ei si acolo inca vreo 2 ore spre 3.
    Nu-l mai intreba tampenii inutile, trimite-i SMS cu descrierea lenjeriei de pe tine si ca de-abia astepti sa ti-o dea jos diseara cu dintii.

  35. kriss said,

    deci,lasati compatimirile astea inutile!voi chiar nu-i intuiti tonul ironic…sarcastic?de comaptimiri credeti ca are nevoie..Nu stiu daca exista astfel de oameni,dar eu una urasc compatimirile.Nu-ti arata decat cat esti de slab si culmea,nu vin nici cu o solutie concreta.Credeti ca o persoana care se interogheaza atat de profund,cu accente sarcastice ca sa se descarce,are nevoie sa i spuneti :”va fi bine,gasesti tu altul”?Nu cred.

  36. George said,

    Da… Imi place sarcasmul tau! Da-i papucii, neaparat pe mail, sau prin sms.

    Mai scrie.

    George

  37. bukakke said,

    bulz ai

Lasă un răspuns

