Pentru că el n-are timp de mine

Septembrie 19, 2007 at 0:27 (În general)

E 1:23. A zis ca vine la 10. Mi s-a întins rimelul. E a treia oară când îl refac. Primele două ori l-am plâns. Acuma mi s-a întins de plictiseală. O fi avut treabă. L-or fi ţinut mult la serviciu şi n-a putut să mă sune pentru că era cu şeful. O fi făcut pană la maşină. O fi venit un prieten din Germania fără să-l anunţe şi a trebuit să se ducă să-l ia de la aeroport. S-o fi îmbolnăvit bunică-sa. L-o fi inundat vecinul de sus. O fi fost atât de obosit încât a adormit după ce s-a întors de la serviciu. Săracul! Munceşte atât de mult! Îl mai aştept până la 3 şi mă întind puţin în pat, dar nu mă dezbrac, să mă găsească frumos îmbrăcată. Of, fardul ăsta! Trebuie să-mi refac machiajul complet. Mai scriu mai târziu.

28 comentarii

  1. gORE said,

    De ce URAM barbatii ? Pentru ca el nu are timp de MINE.
    Totusi, exista posibilitatea ca in interes de serviciu sa se fi intalnit cu o tanti care nu are nici oo nici bici, dar nici carpa nu va muri. Toate astea udate cu muuuulta bautura. Vindeca timiditatea.

  2. Dr. de serviciu said,

    keep waitin’…

  3. magdici said,

    Sa inteleg ca telefonul e inchis? Sau nu raspunde? Sau nu vrei sa il deranjezi, k saracu’ are destule pe cap si fara stresurile tale puerile, asa ti-a zis ultima oara cand l-ai sunat sa-l intrebi de ce intarzie? Sau…?

  4. magdici said,

    offtopic: cea mai frumoasa poza de la reinventarea blogului. Fac un printscreen, ca sigur o schimbi iar…

  5. bornedbored said,

    Poate că nu vine pentru a evita o seara de iubire ipocrita.
    „Ce faci fluturas?”
    „Bine porumbel..”
    lugu-lugu…lugu-lugu..tzoc-tzoc

  6. vaduvaneagra said,

    sper ca orice s-a intamplat maine sau azi…il primesti cu bratele deschise da?!…;)

  7. dorinlazar said,

    păi cine te pune să-l aştepţi? dacă e a nu-ştiu-cîta-oară?

  8. jinx said,

    ce naiba, sigur a avut un motiv intemeiat, nu fac barbatii d’astea, tu fii fata cuminte si asteapta-l ca in „great expectations” 😀

  9. adrianchirca said,

    sigur un motiv intemeiat, dar traim in era telefonului mobil

  10. ea said,

    Nu-l mai interesezi!!!!

  11. anonymus said,

    uita-te la imbecilul asta ce zice aici…
    http://www.viziuni-ideale.blogspot.com/e un bou, ignora-l daca poti

  12. Botache said,

    Din cauza unor asemenea reactii suntem noi, cele din rasa feminina, considerate niste proaste. Si pe buna dreptate. ^.^

  13. casargoz said,

    Imagini in exclusivitate:
    Scena asteptarii, cu toate trairile ei emotionale.
    Metoda protejarii fardului.

    http://www.phototravels.net/kyoto/geisha-p/geisha-kyoto-p-019.html

  14. greengrasshopper said,

    Stii… it’s part of the human nature sa speri…
    M-au intristat unele din post-urile tale…mai ales ca nu demult (in termeni reali, de fapt cateva luni bune) am pus punct unei povesti destul de asemanatoare…atat doar ca eu am reusit sa imi adun jucariile si sa plec…
    Si a fost greu…la inceput…mai ales ca ma trezeam in fiecare dimineata cu gandul la el… apoi, cu timpul m-am detasat…dar asta a insemnat munca, munca & again munca si ruperea oricarei legaturi cu tot ceea ce ma putea duce cu gandul la el…
    Acum simt ca imi e mai bine singura…si nu ma sperie singuratatea…am reusit sa o asociez cu libertatea…si mi-e bine!
    Si daca varsta ta, e cea pe care am dedus-o…eu am niste ani, destui, in plus fata de tine, si poate ar trebui sa ma sperie ipostaza asta…
    Sunt momente „de slabiciune”, le zic eu, cand imi doresc un suflet langa mine…si totusi, daca ma gandesc bine, parca mi-e mai bine singura, decat sa sufar…
    Eu nu vreau sa generalizez si sa spun ca toti barbatii intra la categoria porci (desi – dupa lunile de santaj sentimental cu care m-a tinut legat de el „printul” de care vorbeam mai sus, si pe langa asta un lot intreg de relatii care s-au incheiat din princina unor „scapari”, mai mult sau mai putin blonde, inalte etc…, cu toate ca nu pot sa ma plang de felul cum arat – pot sa spun cu mana pe inima ca ar trebui sa fiu una din cele mai virulente critica a acestei specii)…pot sa spun doar ca sunt niste vesnici imaturi, gelosi pe faptul ca asa firave cum suntem din punct de vedere, putem fi mai puternice decat ei din punct de vedere psihic, si in plus sunt niste LASI si FRICOSI, care fug de COMMITMENT, care nu suporta sa „isi piarda controlul” si sa isi creeze dependente…Sar din floare in floare in disperarea de a nu se atasa cumva…
    Trebuie sa recunosti ca sunt si exceptii… doar ca nu reusim noi sa le gasim…
    Tot din proprie experienta pot sa iti spun ca relatiile cele mai rezistente si fericite au fost cele care au functionat in formula, noi suntem impreuna si totusi fiecare e liber sa isi vada de viata lui cum vrea… Sau pe scurt, suntem impreuna si totusi nu…No strings attached…
    Poate intr-o zi… vom avea o discutie one on one…maybe pe mess…
    Pana atunci, fruntea sus! Dintre noi si ei, numai noi putem renaste ca pasarea Phoenix dupa fiecare esec!

  15. De ce e Eloa idioata? « Franturi de viata in Romania (Pieces of life in Romania) said,

    […] sau femeia aceasta pe nume sau pe porecla Eloa are un blog care se numeste “De ce esti tu idioata” . As vrea sa fac o paranteza […]

  16. blackmetal said,

    nu uita să-i spui că-l iubeşti. sunt sigur că va uita de orice alte preocupări şi veţi petrece clipe superbe, pentru că şi el te iubeşte enorm…

  17. magdici said,

    Cat fight!!! 😀

  18. psychocat said,

    Stai ca mai stiu eu: N-am avut eu semnal la telefon si s-a suparat ca nu am raspuns si acum nu mai raspunde el. Cand a terminat treaba s-a uitat la ceas, si cum e el grijuliu, s-a gandit sa nu ma mai trezeasca si pe mine. A vrut sa sune sa anunte dar a ramas fara baterie, iar acasa a adormit instant, de praf de obosit…Sau..Sau..Sau…Iar cand trebuie sa vina, eu nu ma machiez, tocmai pentru a nu arata rimelul intins dimineata. Si dorm cu grija sa nu se onduleze parul. Ca la urma urmei, I’m seeing a star!

  19. Sky-Hunter said,

    Scorpius avea un post genial si in stransa legatura cu ceea ce simtzi tu acum.

  20. scorpius said,

    @ Skyhunter: nu e nici genial, nici in cine stie ce legatura cu subiectul, da are si ceva despre machiaj 😀 . Merci pt promo, dau mai multe beri.
    @Eloa: fictiune sau realitate? daca e realitate, neplacut, imi place insa mult sentimentul tau; daca e fictiune… atunci: mictiune.

  21. casargoz said,

    @greengrasshopper Faci rau ceea ce faci mai ales ca ai deja experienta, daca ar fi sa continuii analogia tu ai ajuns in al 7 cerc al iadului workalchooolicilor, mai ai un pic si vei gasi iesirea. Dar de ce trebui9e sa merga si copiii pe acelasi drum? Pentru ca e barbatii porci?…
    care ar fi solutia sa se ingroape la munca pana o sa uite 🙂

  22. greengrasshopper said,

    @casargoz: Eu i-am dat un exemplu, nu am pretins ca sunt detinatoarea adevarului absolut. La mine asa a functionat. Si nu ma consider o workaholica in momentul asta, am reusit sa ies din labirint.
    Acum ma simt bine eu cu mine, si sunt libera ca pasarea cerului.
    Revin, ceea ce incercam eu sa spun, e ca nu toti barbatii sunt porci, ca nu trebuie generalizat, si ca depinde de noi sa renastem dupa fiecare dezamagire precum pasarea Phoenix…
    E o capacitate pe care eu nu prea am intalnit-o la barbati, in schimb altfel stau lucrurile cu multe femei pe care le cunosc…Si inca ceva, tare ma tem ca m-ai catalogat mult mai in varsta decat sunt… Decat Eloa cu ceva ani, dar nu infinit de multi… Asa ca, pana si eu trebuie sa recunosc ca mai am inca mult de invatat de la viata…

  23. casargoz said,

    @greengrasshopper
    Touche – chestia cu varsta, am spus-o din punctul de vedere al ELOA 🙂 stie ea de ce.
    Tu ai iesit din labirint,, dar ea incepe sa intre cu bucurie, nu stiu cum sunt barbatii, nici nu sunt curios, dar presupunand ca este adevarat asta nu inseamna ca nu toti sefii nu sunt boi.
    Nu inveti secretele meseriei de la unul care conduce prin crize, si asteapta ca angajatii sa o dea in bara ca sa fie el smecher. Nu ajungi nicaieri atunci cand ai un sef care te lasa sa muncesti pana la 4 dimineata, pentru sau e incapabil sa organizeze sau e depasit de situatie.
    La ora 4 dimineatanu lucrezi, la ora 4 mermelesti proiecte, la ora 4 poti sa faci multe lucruri dar mai putin ceva profesional.
    Desigur un astfel de idiot plin de el, iti poate creea senzatia ca esti cu adevarat important, ca problemele tale personale nu conteaza, ca acolo unde mucesti esti cineva, o persoana de care toata lumea are nevoie…
    Cat despre renascutul din propia cenusa, nu cred ca poate avea loc la munca.

  24. Sir Alex Ice said,

    Eu cred ca mai curand e cu prietenii in WoW in vreo instanta care s-a prelungit si de aia nu a venit.

  25. greengrasshopper said,

    @casargoz: ce ai spune daca ti-as marturisi ca tocmai am incheiat o relatie care m-a facut nu odata sa ma simt ca in unele din posturile Eloai :))… Ironia sortii, m-am intrebat de n ori de ce sunt oare asa de idioata? Nu-s… doar ca speranta moare ultima… ALWAYS 😛

  26. casargoz said,

    @greengrasshopper as spune ca ai avut ghinion, si ca nu te vei impli daca vei castiga mai multi bani sau daca vei avea succes in cariera. As spune ca ai trait. As putea sa spun multe dar din pacate nu cunosc contextul. Dar te-ai intrebat vreodata ce sa intampla daca lasi speranta sa moara? Ce faci atunci cand nu mai speri? Cand te refugiezi in cariera, cand incepi sa te crezi important, si ocupat? The end… :0

  27. vanghelie.almanahe@princeton.edu said,

  28. Miaul said,

    daca in 6 minute nu primesc telefonul , o sa vada el pe dracu.

Lasă un răspuns

