S-a întors

Septembrie 15, 2007 at 17:22 (Extatic)

Ţi-am zis că se întoarce. Pe mine mă iubeşte, pe mine mă vrea. Zice că sunt femeia vieţii lui. De, mai calcă omul strâmb, ce să-i faci, aşa sunt bărbaţii. Ei nu pot să se abţină, ştii, e în firea lor… adică…ei de fapt nu înşeală, ei fac sex doar. E o nevoie fizică a lor. E ca şi cum te-ai duce la baie, na. Ei nu sunt de vină, aşa sunt ei făcuţi.

Dar acuma nu mă mai trişează. Mi-a zis că a avut un moment de slăbiciune…era şi beat… Dar acum mi-a adus un trandafir roşu şi nici n-a adus aminte de despărţirea noastră de 16 zile, 13 ore si 24 de minute… Mi-a dat floarea, a zâmbit şi, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat, m-a întrebat: ne vedem diseară, nu? Săracul…cred că i-a fost greu fără mine…dacă nici nu poate să vorbească despre asta… îţi dai seama. Pe mine mă iubeşte…E clar, nu?

41 comentarii

  1. sunshine said,

    Sau i-a dat tipa papucii, sau s-a plictisit de ea, sau a aflat ca mai era cu altcineva, sau te iubeste cu adevarat. 🙂

  2. morbo said,

    vai, dar tu-l iubesti?
    nu zic ca nu-s si eu din aceeasi categorie, dar de ce umbli cu toti smecherosii astia jenibili?

  3. Maddy said,

    pa fatza ca te iubeste, probabil nu are unde sa doarma in noaptea asta.

  4. dadatroll said,

    Dadatroll nu intelege conceptul blogului asta.

  5. Alex Trusk said,

    Ce vrăjeală ieftină are în el. 🙂

  6. Teo-Hlife said,

    Nu e clar ca te iubeste, sa o demonstreze, nu numai cu o floare. Mi se pare o confirmare de necesitate .

  7. incorect said,

    Reintoarcere clasica, atitudine clasica…pana si acelasi trandafir rosu. Reactia femeii lafel. Vai cat m-am saturat de barbati atat de previzibili!

  8. Gilda said,

    Da, pe tine te… e foarte clar…
    Ok, inteleg, fictiunea-i fictiune, dar trebuie sa aiba ATATEA clisee?

  9. metalique said,

    Am doua variante plauzibile pentru greierul meu mic si meschin…
    1. tu ori esti ironica in ceea ce scrii in postul asta
    2. ori disperata

    * vreau sa punctez faptul ca persoanele care stiu sa foloseasca ironia cunosc si conceptul de respect de sine.

    daca e varianta 1… o sa continui sa iti citesc blogul (nu ca ar face o diferenta prezenta mea viruala). In cazul asta cred ca scrii ori ca sa te descarci si sa aflii o parere pe gratis – e mai ieftin decat o consultatie la psihologu` „preten” – ori din simplu motiv ca ai ceva de spus.

    daca e 2… sorry… poate mi-am facut eu o impresie gresita… decizile noastre ne definesc ca persoane. Nu exista „nu am vrut”, „am fost beat”… daca faci asa ceva macar asuma-ti responsabilitatea. Domnul cu trandafirul e penal, poate ca il iubesti, dar in final asta nu e o scuza suficient de buna.

    Nu e deloc problema mea, insa e o parere.

  10. metalique said,

    * fa abstractie de greselile ortografice, vad ca am facut cateva. Damn /:)

  11. Kidd said,

    Si ce daca e un cliseu? (cum spunea cineva mai sus) Asta-i magaria clasica pe care o fac barbatii, se duce cu/ la altele cand i se scoala, se intoarce acasa victorios, m-am intors! vesnica scuza a betiei, intra si pleaca din viata unor fraiere cand are el chef… Lasa trandafirul, biciul?

  12. Kidd said,

    in ce hal am scris 😀 rectific: EL se duce… blabla

  13. nimfette said,

    da,femeile sunt proaste.

  14. dadatroll said,

    Nu inteleg conceptul blogului asta.

  15. Petru said,

    Asa e, te iubeste… si tu pe el…
    si se intimpla exact ca in viata a 3 miliarde 589 milioane de locuitori ai aceste planete… go on girl!
    there is no other way… o data el, o data tu.

  16. Petru said,

    si ca sa pun . pe i, sexul (aka a calca strimb) nu are de a face cu faptul ca va iubiti si va simtiti in siguranta unul cu altul, ca parintii se cunosc si totul e confortabil, etc.; orice s-ar intimpla (in cazul lui si/sau al tau) tot impreuna veti fi pentru ca va simtiti in siguranta, parintii se cunosc si totul e confortabil

  17. peculiarme said,

    Aoleu Petru, tare ai sfeclit-o! Scarbos…

  18. fleurdumal said,

    eu scot blogul acesta din lista mea de bloguri favorite. credeam ca Eloa e o tipa inteligenta… am pierdut destul vremea.
    Eloa, ai avut ceva posturi intersante, poate ca nr hiturilor te-a facut sa ingrosi atat de mult povestea asta si nu imi place ce a iesit.
    Si totusi, facandu-ma ca ma intereseaza ce scrii, chiar crezi ca barbatii sunt asa niste carlige de rufe? te inseli. Numai cine vrea, se lasa batjocorit.

  19. Sky-Hunter said,

    @fleurdumal – experimentezi un sentiment asemanator dezamagirii ?! Doar pentru ca Eola intreba „De ce esti tu idioata” ?!

    E simplu, nu se refera la tine si daca ai observat – statusul s-a schimbat – de ce uram barbatzii – Nu mai exista fiindca barbatzii sunt cum sunt fiindca „suntetzi voi idioate” – asta e concluzia si atitudinea ei acum.

    Eola nu si-a schimbat perceptzia ci doar si-a schimbat unghiul de abordare … e aceasi treaba ca si-n trecut.
    Personal imi palce, se autodepaseshte 🙂

  20. peculiarme said,

    @fleurdumal: Te-ai atacat, nu gluma. Nu cumva l-ai primit inapoi cu bratele deschise dupa ce a sifonat asternuturile amantei?
    @sky-hunter: Te simti aparat acum? Esti in siguranta ca nu te mai ataca?
    Femeile care se regasesc in aceste povesti se ataca si se simt jignite. Barbatii se umfla-n pene si-si cauta scuze in prostia femeilor. Care o ia mai rau pe aratura?

  21. Sky-Hunter said,

    :)) ma faci sa rad @peculiarme – serios. Uite-te la ce am comentat eu pe bLogul pana la ora asta …

  22. notalent369 said,

    ne lasi, sky-hunter? peculiarme has a point…nu te eschiva acum!

  23. Dr. de serviciu said,

    hm… nimic interesant… numai fantezii… devine plictisitor blogu’…

  24. blackmetal said,

    cinic…

  25. vaduvaneagra said,

    e greu cand nu stii sa culegi ironia…si inca ceva…blogul asta are acelasi stil de la inceput pana la sfarsit, dar e normal ca el sa nu fie static..nu exista persoana care sa fie rationala suta la suta. in blogurile noastre scriem despre noi, indiferent ca vrem sau nu, suntem oameni avem sentimente si stari de spirit nu exista sa scriem in ficecare zii la fel….nu vreau sa lingusesc pe nimeni si nici sa o ridic in slavi pe eloa desi imi place blogul si citesc mereu cu placere….nu exista sa ne placa ceva suta la suta pentru ca nu ni se potriveste nimic suta la suta, citim blogurile pentru ca ne regasim in ele sau avem ceva de contestat sau pur si simplu pentru placerea de a citii ceva scris bine…. mai florico…daca ti se pare ca blogul s-a schimbat inseamna ca nu ai inteles de la inceput…

  26. vaduvaneagra said,

    aaaa si pentru doctoras idem…

  27. Sky-Hunter said,

    @notalent369 – ma intrebi daca va las ?!!! … sa ma gandesc: mdea. peculiarme nu are nici „un point” fiindca eu i-am spus sa citeasca mai bine ce am comentat eu pana la ora asta pe acest bLog … daca ar fii facut asta, ar fii observat ca niciodata nu m-am „atacat” pentru ceea ce e scris aici, din contra „am solidarizat” … ce-i drept cu mult umor la randu-mi.
    … asa ca te intreb pe tine, did I or did I not Joint the Club ?! even if this shit ain’t funny for you.

  28. TantiAglaia said,

    Metalique, eu cred ca nu ai inteles nimic 😀
    Sau nu ai citit titlul acestui entry?

  29. jinx said,

    pe mine m-a amuzat teribil postul 😀 si da, cred ca sunt destule femei care se comporta si gandesc asa

  30. irina said,

    Vai, vai… mie mi-a placut articolul asta.

    Si mi-a placut si senzatia de reuniune a grupului de ghicitoare amatoare pe care mi-au dat-o comentariile (vorbesc serios; si no offense asociata cu ‘amatoare’). Hai, va rog frumos, imi ghiceste si mie cineva in comentariu? Eu, daca zic ca mi-a placut articolul, ce-am patit? Cum sunt? Da’ de intors, se intoarce? 🙂

  31. blackmetal said,

    @irina: Eşti o simplă femeie 😉
    @sky-hunter: Poate că ar trebui să te străduieşti mai mult la limba română, pentru a ajunge să înveţi o limbă străină. Până acum ai eşuat la ambele. 😀
    „Ar fi făcut” şi „ar fi observat” sunt formele corecte.
    Şi, dacă nu e o glumă, un joc de cuvinte, atunci „Joint the Club” e o greşeală. Corect ar fi fost: „Join the Club”.

  32. eloa said,

    Auleu, a rupt-o neuronul în două pă fleur du mal.

  33. eloa said,

    @peculiarme: dacă femeile se simt jignite, e pentru că am dreptate

  34. irina said,

    @blackmetal: multumesc mult. din partea mea, ai intrat in categoria ghicitoarelor profesioniste 🙂

  35. peculiarme said,

    @eloa: Daca femeile se simt jignite e pentru ca scrii povestea lor. Si refuza sa fie acuzate de idiotenie, cu toate ca asa sunt.
    Si da, ai dreptate. Am scris si eu mai demult despre proasta care-l primeste inapoi dupa ce a sarit cu elan din pat in pat.
    http://peculiarme.wordpress.com/2007/06/03/iarta-ma-te-am-inselat/

  36. Sky-Hunter said,

    @blackmetal – vad ca ma urmaresti pe fiecare blog pe care am postat sa-mi atragi atentia ca scriu cu un singur i … daca nu te-ai prins pana la ora asta te ajut eu: „mananc i-urile”, what the f..ck* nu mai potzi dormi noaptea, sau ce ?!

  37. Oaie said,

    post-ul e cu atat mai tare cu cat reactiile sunt geniale.

    te iubeste, da-l dracului de porc.

  38. ea said,

    Vrea sa fie sigur de mai multe ,
    daca una face fizte ,alta la rand.!

  39. golby said,

    El: Te voi iubi întotdeauna! Dar tu?
    Ea: Sigur că te voi iubi întotdeauna, dragul meu, pentru tine sunt, trăiesc prin tine!
    (Între timp el a avut o treabă de rezolvat şi a plecat pentru 18 zile din localitate, cu dezacordul ei)
    La telefon, el fiind plecat:
    El: Te iubesc, mă întorc cât pot de repede, înţelege-mă, fii alături de mine!
    Ea: M-ai părăsit, să fii blestemat! Să ştii că deja m-am culcat de două ori cu(…)! Vino ACUM! Şi poate te iert…
    El: Te-ai culcat cu altul?? De două ori? Şi eu alerg ca prostul pe aici să îmi ajut tatăl şi să căutăm doctori… Unde e dragostea?… Credeam că ma iubeşti… Dar..

    Ce naiba să mai înţelegi din dragoste?

  40. ciprian said,

    huh? e prea subtila pentru mine 😛

  41. fleurdumal said,

    hahahaha, penibil!!! nici nu are sens sa dau vreo explicatie.
    sky_hunter, eu ma suparasem nu pe titlul acela cu bla bla idioata, ci pe faptul ca Eloa incepuse blogul intr-un stil si cu o anumita personalitate… insa acum scrie numai tampenii… nu femeile ar trebui sa se simte jignite ci barbatii, citind aberatiile scrise in ultima vreme in acest blog. Si inca ceva…NU cred ca s-a intors!… insa, repet, nu am nici un motiv sa dau explicatii si sa ma dau inteligenta. O femeie inteligenta e o femeie care stie cand sa taca. Punct.

Lasă un răspuns

