Bărbaţii nu sunt porci

Septembrie 14, 2007 at 3:32 (Autopsia unei obsesii)

Voi sunteţi idioate. Numai voi sunteţi de vină pentru toate porcăriile pe care le fac. Un animal nu face decât ce ştie el că are voie să facă. Dacă-l laşi de capul lui, o să ţi se suie-n cap şi o să se cuibărească acolo noapte de noapte sub deviza „Aici e locul meu”. Adevărul e că sunteţi la fel de vinovate azi cum erau mamele şi bunicile noastre odinioară. Voi îi lăsaţi să creadă că nu o să se întâmple nimic rău dacă vă tratează ca pe nişte jucării sexuale care nu au dreptul de a dori, ci acela de a îndeplini. Faptul că vă daţi în vânt după maşini bengoase şi după sunetul mobilului aruncat în scârbă pe masa din bar spune deja totul despre voi. Vreţi să fiţi şi voi un obiect din acela. O păpuşe cu cracii lungi este întotdeauna necesară când te afişezi în public. În rând cu reputaţia de mare afacerist, stă reputaţia de mare cuceritor şi de suflet generos care nu se uită la bani. Voi vreţi să fiţi cârpe de spălat pe jos în bucătărie, aparate de făcut sarmale, ustensile de amestecat în ciorba de burtă, maşini de spălat şi obiecte de călcat hăinuţe minunate, esenţiale când boul merge să procure mobilă de dormitor, pentru că pe cea veche a transferat-o prin retrogradare la bucătărie. Cerşiţi afecţiune în continuare, dintre porţelanurile bunicii! Întrebaţi-l constant „Mă iubeşti?”. Staţi în genunchi şi juraţi-i credinţă veşnică! Nu părăsiţi incinta, că dacă vă arată vreunul un strop de afecţiune şi v-o trage, s-a terminat cu reputaţia boului pe care-l păstoriţi din sufragerie în dormitor, în bucătărie, în fiecare zi.

Îţi trebuie coaie ca să dresezi un animal. Eu mi-am luat bici. Voi o să muriţi cârpe.

35 comentarii

  1. metalique said,

    Cerşiţi afecţiune în continuare, dintre porţelanurile bunicii! Întrebaţi-l constant “Mă iubeşti?”. Staţi în genunchi şi juraţi-i credinţă veşnică! … Asta e comportamentul tipic doar in cazul acelor femei care nu stiu sa se impuna de la inceputul relatiei ca partener egal in drepturi. Avem tendinta sa fim dragastoase cu ei de la inceput, iar el ce gandeste? „E in limba dupa mine, ce tare is” – si asa isi construieste in mintea lui gingasa ideea ca el e „sefu” si are voie sa faca ce vrea cu noua achizitie… Papa omidu` a intuit-o bine!

  2. magdici said,

    Iu-huuu, mi-am luat punga de floricele si astept. This oughta be fun!

  3. giant said,

    s-a intors scorpia…

  4. gORE said,

    Îţi trebuie coaie ca să dresezi un animal. Eu mi-am luat bici. Voi o să muriţi cârpe – spuse Geniala (nu aia de la gsp) intr-un acces de sinistritudine. Asta din seria erau 2 copii, pe unu il chema Gigel, pe celalalt il chema masa acasa. Trecand peste aspectul copyright-ului, sa revenim. De ce …. pm (in definitiv, si tu ai zis coaie) iti iei bici daca ai nevoie de altceva ?
    In rest eternul bla-bla-bla. Si totusi, ma bucura sa vad ca exista femei mai misogine decat barbatii.

  5. spyked said,

    Voi aţi vrut să vă pişaţi din picioare. 😆

    Să vezi când începe să gândească animalul… Atunci distracţie!

  6. Dr. de serviciu said,

    „Îţi trebuie coaie ca să dresezi un animal. Eu mi-am luat bici.” – Da’ macar ai pe cine dresa? Sau dai cu biciul prin aer sa vanezi muste?

  7. machiavellian said,

    Si cu biciul in mana ai nevoie de coaie sa dresezi animalul.

  8. Danutz said,

    Eloa, daca o zicea un barbat sigur va-ti fi suparat…

  9. david0ff said,

    pai barbatii nu sunt porci, pentru ca daca ar fi, ar insemna ca femeile sunt „pocnite” de niste porci si asta le`ar face….porcofile(cuvant inventat)

  10. psychocat said,

    Lasa sarmalele. Mai trist este atunci cand te suge de energie si tu stai ca desteapta si te plangi in stanga si in dreapta, dar fereasca Dumnezeu sa zica unul din interlocutori ca ai dreptate si ca, da, esti o idioata, pentru ca fabrici pe moment 10 scuze care sa demonstreze (cui?) ca nu e asa. Eu n-am mestecat in cratita nimanui si nici n-am s-o fac vreodata. Insa am vocatie de femeie intelegatoare, de „interesanta”, care e acolo pentru ca are el nevoie. Si ma cert cu mine daca am facut destule sau nu.
    Iari cand iti ajunge cutitul la os si deschizi gura, uiti jumate din idei, te sucesti, si ajungi la concluzia ca tu nu ai stiut sa-l iei si ca nu ai fost suficient de. Si uite asa, noi scriem bloguri nervoase si pe ei ii doare la patina!
    A cui e vina? Clar a lor, a mea, a „Mamelor Eroine” care se complac. Si poti sa-ti muti tu gura si degetele la spate tastand, pentru ca in afara de a-ti varsa nervii si de a expune un lucru evident, dar rareori spus negru pe alb, nu cred ca se va schimba ceva. E in codul genetic! Al nostru, nu al lor.

  11. dadatroll said,

    Stai, mey, ca am citit pe un alt blog ca barbatii sunt porci. Nu mai stiu ce sa cred.

  12. morbo said,

    hopa!

  13. morbo said,

    n-am voie sa zic penis in romana? ca nu mi-a aparut comentariul.
    ai, dreptate, fiecare doarme cum isi asterne, ce penisul meu!

  14. Gyzzard said,

    Toate suneti asta dar cand va clacsoneaza pe strada unu cu mertanu… gata povestea. Astept sa vad cum iti reuseste dresajul.

  15. meerkonts said,

    ..pe strazi sunt atatea tipuri de femei cat au nevoie barbatii sa existe..:)

  16. briciu said,

    bine ca nu ti-ai luat briciu. atunci era mai rau :))

  17. magdici said,

    Stii, ma gandesc ca in situatiile despre care scrii tu aici poate fi si o chestiune de orgoliu prost inteles la mijloc, pe langa partea evidenta de materialism. Adica te simti bine sa fii tu aleasa printului cu masina si celular, a celui care isi poate permite orice bunaciune vrea, la orice ora vrea, si totusi momentan este cu tine.
    Tin minte ca am iesit odata cu un tip d-asta, versace din cap pana in picioare, bmw, fite; am fost la masa in oras, dupa care a fost atat de socat de refuzul meu sistematic de „a ne cunoaste mai bine, ca maine plec din bucuresti dar mie chiar imi place de tine” incat se balbaia. Era soc autentic, nu prefacut. Baietii astia nu sunt invatati sa trateze decat refuzuri de fadata oare? 🙂

  18. nickol said,

    ti-ai luat bici? vezi sa nu se-ntoarca pe spatele tau…nu vrei sa fii calarita in schimb vrei sa calaresti. las-o mai moale viteazo c-o sa ramai fata batrana…in casnicie [desi nu cred ca esti maritata] trebuie sa lase amandoi de la ei..ca nu oi fii tu aia smechera, frumoasa si cu bani sa bati cu piciorul in podea. esti prea tanara probabil si de aceea crezi ca vei juca barbatii pe degete.oricind poti fi inlocuita ca sunt PATRU femei la un barbat. sau poate vrei sa traiesti pe apucate…sau sa probezi la nesfarsit..doar doar dai de un mototol.

  19. fantasya said,

    Te citez : Tu, că ai fost idioată, sau el, că te-a lăsat să crezi porcării*?

    aveai aceasta dilema acum cateva zile, se pare ca ai avut o revelatie si totusi consider ca ar trebui sa mai ai cateva revelatii pentru a putea fi o femeie.

    Barbatii deobicei cauta la o femeie cam ce nu au ei… iar coaie de asigut ca majoritatea au…
    mai da cu banul…

  20. adrianchirca said,

    Ce vor face barbatii cand vor disparea femeile?

  21. vaduvaneagra said,

    ei au coaie pe naiba…majoritatea se pierd intr-un pahar cu apa atunci cand vine vorba de lucruri serioase….au coaie numai in haita lor de prieteni unde se dau mari cu masina sau cu noile cuceriri amoroase…dar cei cu adevarat curaj…sunt putini…foarte putini…crede-ma!!….si da…ai dreptate barbatii nu prea vor o femeie cu coaie pentru ca ii sperie…ii sperie ca femeia poate avea ceva ce ei au doar la propriu si nu la figurat….umila mea parere…bineinteles…..

  22. una din femei said,

    =))))))))))))
    si dresat e nasol. draga mea, daca vrei animale dresate ia-ti un caine, sau un cal, sunt atatea animale pe care le poti dresa si fute, ca sa ai toata gama pe care o soliciti.
    daca vrei in schimb un om cu care sa poti vorbi tre sa gasesti unul inteligent si care sa iti poata vedea si calitatile, daca ai asa ceva.

  23. Sir Alex Ice said,

    Fost-am cu ceasul la service, ca si o tipa care a venit dupa mine si inca o persoana.
    Si pentru ca e femeie sa bagat in fata, desi nu era randul ei.
    Felicitari pentru inca un argument pentru renuntarea la emanciparea si dreptul la vot obtinute mileniul trecut

  24. Maddy said,

    mmmm ciorba de burta…

  25. mariaionescu said,

    we all know ca tu esti foooarte singura si trista… 😦

  26. nantara said,

    N-o sa devin o maniaco-psihopato- paranoica doar pentru ca n-am incredere in el. N-am sa stau 24 de ore din 24 doar pentru ca el e dornic de „chestii noi”. N-are decat. El pierde. In plus, sper sa-mi aleg „boul” potrivit care sa gandeasca macar inainte sa faca ceva!

  27. nenea cosmos said,

    Cind vrei sa ai coaie o sa puti in consecinta.

  28. giant said,

    e vina ta SAI ca-ti cumperi ceasuri penale…

  29. cris said,

    problema cu barbatii astia la care te referi in articol e ca-s comozi. Si majoritatea barbatilor din pacate sunt asa. Pentru ei a-si trage gagica nu inseamna sa se aseze la casa lor, fiindca in capu’ lor ei sunt insasi casa, matronul (termen inventat, nus’ care-i masculinul de la matroana) care-si trage un fel de sluga draguta si docila care sa-i faca traiul mai usor, si mai ales comfortabil. Mai spala o izmana, o mai scoate la vedere cand curvele celelalte il costa prea mult, si-l asteapta mereu, indiferent unde a fost el si ce-a facut sau n-a facut pe-acolo (doar e treaba lui, nu? Ce-i pasa ei? He’s cool, trust him!).
    biciul nu va sta in calea nevoii lui de comfort, asa ca cel mult o sa te alegi cu clasicul „da, draga mea”-ist, care isi plateste comoditatea cu o aparenta renuntare la imaginea de autoritar.
    Pe toti acesti domni eu ii invit sa se duca naibii la Baile Herculane si sa ne lase cu permanenta lor nevoie de viata indestulatoare, trai tihnit, somn si relaxare, preludiu pentru sforaiala urmatorilor 40 de ani de casnicie. Go for a fucking spa, or smth!

  30. jinx said,

    vad ca tot dispar comments si unele nu apar – spre ex. al meu care nu includea nimic vulgar sau de ne-aprobat. hm..

  31. Are sau nu dreptate fata asta? | Nimic ce merita citit :) said,

    […] Postul ii apartine lu deaia si a fost preluat de aici […]

  32. Rin Tin Tin said,

    I think you’re living a big drama, ladies.

  33. Dana said,

    Dragă Cris, înlocuieşte cuvântul „comozi” cu puturoşi. Una din „calităţile” bărbatului.

  34. Diana said,

    Bărbaţii, se simt bărbaţi atunci când calcă în picioare sentimentele unei femei…Halal bărbăţie! Mai degrabă este o dovadă de neîncredere în propria persoană. Bărbăţia ţi-o demonstrezi prin puterea de a ocroti şi respecta o femeie, nu de a o călca în picioare. Asta se cheamă laşitate şi ipocrizie.

  35. geo said,

    Barbatii ar trebui sa fie barbati iar femeile sa fie femei! impreuna sa formeze un cuplu si sa traiasca in intelegere si sa ajunga sa-si vada nepotii! problema in ziua de azi este ca banul e la putere! toti vor putere si nimeni nu e sigur de nimeni! din cauza banilor barbatii sunt porci iar femeile sunt niste scroafe! parerea mea de barbat este ca in ziua de azi este f greu sa fi barbat adevarat si sa ti fruntea sus! se vrea egalitate insa femeile vor mai multe drepturi ! cand e la o adica femeile au prioritate! stiu ca o sa fiu criticat insa adevarul e ca desi s-au schimbat vremurile nu s-au schimbat si mentalitatile pt ca de la un barbat se doreste mereu mai mult pt ca e barbat iar unei femei i se trec cu vederea! practic uneori esti provocat sa te porti urat

Lasă un răspuns

