Indiferent cu cine

Septembrie 9, 2007 at 14:42 (Comentariul săptămânii)

Stimaţi cititori, avem deja un new entry în topul comentatorilor acestui blog. Din categoria „N-am iubit niciodată şi sunt convins că nu voi reuşi niciodată pentru că mi-am propus eu să cred că dragostea nu există şi chiar aşa e”, luăm astăzi la cunoştinţă că:

Wtf… Ce este iubirea asta despre care vorbiti toate? Pentru mine e un concept abstract. Pana la urma dragostea asta e o relatie pur sociala. Daca e impartasita, sunt doar doi oameni care petrec timp impreuna, care isi impart viata unul cu altul, care creaza un statut social aparte impreuna. In momentul in care iubirea se termina ce se intampla? Revii la statutul initial si, eventual dupa o pauza, cauti un alt partener care sa iti dea un fals sentiment de siguranta. Sentimente investite? Bullshit, doar nu traiesti din sentimente. Timp pierdut? Daca petreceai timpul singur nu era lipsit de farmec?

Totul se reduce la oportunitati poate pierdute, la ganduri despre “ce-ar fi fost daca” si la momente care speram sa se mai repete, indiferent cu cine…

by Cata

Felicitări, o să mori ca mine, singur şi nefericit. Indiferent cu cine.

41 comentarii

  1. vreau said,

    Azi e ziua mea, nu puteai sa scrii ceva mai frumos? Macar un episod cu fantana…

  2. Robbie Williams in Romania! said,

    ca~mon, eloa! esti rea! odata cu noul skin te-ai refacut rautacioasa!

  3. Robbie Williams in Romania! said,

    LA MULTI ANI, VREAU!

  4. cata said,

    Asta in conditiile in care am o fire romantica, plang la filme de dragoste, cred in dragostea la prima vedere si in iubirea vesnica.

    Ahem.

  5. eloa said,

    yeah, vreau, Happy fucking birthday! U’re gonna die, u know. Lonely and miserable, just like the rest of us.

  6. metalique said,

    Nu te sperie faptul ca pentru tine iubirea e un concept abstract? De fapt nu ar trebui sa regreti ceva ce nu ai avut… teoretic… Suna mindblowing ce spui si totusi eu nu cred ca nu ai iubit… si daca intr-adevar nu ai iubit definitia ta data „iubirii” e corecta… o relatie sociala. No feelings Eloa?

  7. dadatroll said,

    Asa e.

  8. eloa said,

    @metalique: ştii urma de fond de ten care rămâne pe vată atunci când te demachezi? Aia e tot ce a mai rămas din mine. Atât de patetică sunt.

  9. eloa said,

    @cata: o să murim singuri. Fiecare în colţul lui de lume. Şi asta doar pentru că nu am avut curajul să ne minţim că dragostea există.

  10. magdici said,

    bullshit. mori singur si dezamagit atunci cand crezi ca dragostea perfecta chiar exista si iti petreci toata viata in mod stupid cautand-o orbeste. daca lasi deoparte himerele verzi pe pereti cu sufletul pereche, ai chiar sansa la o viata fericita si mai ales implinita. Idealurile romantice sunt mult prea „overrated” zilele astea.

  11. vreau said,

    @eloa: multumesc pt urarea jumatate placuta, jumatate macabra! bine ca mortii nu vorbesc pt ca daca ar vorbi ti-ar spune cum sa traiesti, nu cum mori. si de ce ai ajuns asa patetica? sa te mai astept la fantana? sau sa plec?

  12. asmera said,

    Se pare ca e o multime de sceptici aici…
    „Oamenii cred doar in ceea ce vor sa creada”.
    Te-ai indragostit… da! Crezi in dragoste! Te-a parasit prietenul, ar fi bine sa crezi ca dragostea e o relatie sociala, iti gasesti un alt partener si se rezolva! Lacrimile dispar de la sine! In fine, ai un set de idei, din care o extragi pe cea convenabila situatiei – un balsam pentru un suflet in dezechilibru…
    Ma intreb… ce vi s-a intimplat?

  13. vaduvaneagra said,

    de ceva timp zic peste tot si oricui ca dragostea nu exista ca am facut un pact de neatcare cu ea ….nu am vazut pe nicaieri dragoste vestina si sfarsit de genul au trait fericit forever after….si totusi imi recunosc ipocrizia….exista momente cand iubim…poate doar pentru o perioada…poate in mod patetic…poate cu suferinta, suferinta pe care o prferam lipsei de iubire…..nu stiu…iubirea e un busilis pentru mine deci nu imi mai bat capul sa inteleg…

  14. Cata said,

    Ce inseamna „crezi in dragoste”? Adica in ce crezi de fapt? Pune degetul pe dragoste, arata-mi-o, descrie-mi-o – si daca imi zici de endorfina si serototnina, te trimit sa mananci ciocolata.

    Exista macar o definitie a termenului pe care n-o stiu eu? Sau e dragostea doar bucuria la gandul ca s-a mai gasit o persoana fraiera care are la fel de multa nevoie de afectiune atentie ca si tine?

    Hai sa cautam oameni tristi, sa le umplem vidul din suflet in speranta ca o sa-l umple si ei pe-al nostru…

    Btw, ce-i ala „suflet”?

  15. eloa said,

    @vreau: shit, man, acum ţi-am văzut adresa de mail. Şi cât ai mai scris pe noul blog! Jesus! Dacă-mi dau ăştia concediu, îl citesc, pe bune.

  16. eloa said,

    @cata: tu ori te-ai ars rău de tot (caz în care o să prestez un trackback cu omagiile mele), ori ai fost aşa profund dintotdeauna, dar n-am avut eu răbdare să aflu

  17. tusicumine said,

    nu cred ca exista dragoste.
    transpiratia,saliva,sangele,durerile diverse toate se simt,stii de unde vin dar dragostea?vine din suflet,din inima?
    chiar ce e sufletul?in afara de camasa aceea alba transparenta pe care duhul ne-a daruit-o la nastere?

  18. Cata said,

    Deviem de la subiect. Nu stiu ce e dragostea, da-mi place 🙂
    Nu am negat vehement existenta ei, doar am subliniat ca ma intreb ce-o fi de fapt.

    @eloa: m-am ars asa, de bun simt, cat se arde un om normal, nu exagerat. N-am rani deschise care nu se mai inchid, dar m-am acrit un pic in ceea ce priveste sexul vostru. Cat despre profunzime, e doar de suprafata…

  19. cartman said,

    Raspunsul e simplu, Cata. E ceva de genul asta:”If you’ve ever been in love, you’ve probably at least considered classifying the feeling as an addiction. And guess what: You were right.”

    Mai multe detalii pe: http://people.howstuffworks.com/love.htm

  20. fantasya said,

    Cata stai linistit, te va lua o fata buna… daca esti gen hugh grant sa plangi la filme.. nu e nici o panica

  21. vreau said,

    @eloa: mai bine ai pleca de la serviciul ala. Va deveni obositor sa nu mai ai viata deloc. Si ce-o sa faci cu banii? Ma rog, poate ti-ar trebui putin par alb ca sa-ti dai seama…

  22. bornedbored said,

    Au! my eyes.. my eyes..
    In alta ordine de idei, ce ce ce

  23. metalique said,

    @eloa: patetica? Eu nu te vad patetica. As putea scrie un blog pe tema asta 🙂 Sunt in jurul meu o multime de persoane in genul ala si imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu aveti aceleasi semnalmente… Revenind… trista metafora ai mai gasit si tu cu vata aia si fondu de ten femeie!… Stii cum e? E greu, greu sa gasesti pe cineva care sa te faca sa simti ca merita sa ii zambesti. Sa nu te dezamageasca… dar exista si asa minuni… belive it or not… in plus daca gasesti asa ceva, sa nu crezi ca ai dat peste o comoara de aur… mai ai drum lung… nu e suficient… nici macar prostia aia cu „daca va iubiti, nimic nu mai conteaza” nu e adevarata… Sunt atatea obstacole si circumstante idoate care pot distruge „ceva”-ul… dar se poate… dar tine si de tine…

  24. Sky-Hunter said,

    … trezirea … Dragostea nu exista decat atunci cand trece prin venele unui falus in erectie … si mai exista atunci cand renuntzi la lacomie si iti rupi 150 de lei din salariu pentru o partida de sex jalnica.
    A scuze – o sa incepetzi cu diferentza dintre sex si dragoste … si eu ma gandesc la „editia mea limitata” din idealul meu sa n-am utilitate.

  25. eloa said,

    @metalique: tocmai la partea asta cu „ţine şi de tine” m-am ars

  26. eloa said,

    @Sky:şi ai scos din buzunar?

  27. eloa said,

    @bornedbored: în cuvinte, te rog, prin semne nu înţeleg

  28. eloa said,

    @Cata: lasă,mă, că e bine să vă mai ardeţi şi voi câteodată

  29. metalique said,

    Am un flashback :D… nimeni nu e perfect si dam cu „muci in fasole” tocmai cand nu e momentul… dar cum ziceam… tine SI de tine… nu doar de tine… daca dupa o sedinta de comunicare intensa, 2, 3… nu se ajunge la o concluzie favorabila… move on… stii macar ca ai incercat… sunt si alti barbati care merita… ohoo… ca sa imi citez un prieten: „viata nu ar fi frumoasa daca nu ar fi complicata”… nu moare eloa din asa ceva… si sa nu imi spui ca deja a murit ca nu te cred :). Daca par optimista, te contrazic… hai sa ii lasam pe altii sa se planga si sa planga… sa nu fim egoiste 😛

  30. Dr. de serviciu said,

    In sfarsit v-ati dat seama ca dragostea nu exista… Cel putin unii… Las’ ca ii bine si asa…

  31. Sky-Hunter said,

    @Eola – Nu am scos nici un ban din buzunar fiindca sunt zgarcit si avar. Prefer sa-mi intind panza de paianjen sugator ce sunt, si sa astept ce-mi pica … mai rar e mai bine – fiindca pot sa dau tot ce am eu mai bun: adika 2 min vorbesc si in 2 min termin.

  32. metalique said,

    Nu exista pe naiba!

  33. Cata said,

    Adevarul e ca e cel mai frumos cand iubesti o fata…

  34. oni said,

    Lasati dihotomiile. Nu conteaza daca exista sau nu atata timp cat fiecare o percepe, a perceput-o sau o va percepe cel putin o data in toata viata. Fiecare intelege ce vrea din iubire, indiferent ca iubirea ineamna pt x a face compromisuri, a impartasii lucruri partenerului, sau ca pt y inseamna doar un falus in erectie. Aceasta discutie nu duce nicaieri.

    O sa mor singur si nefericit alaturi de alt singur si nefericit caruia o sa ii spun acest lucru, sau poate ca nu ma intereseaza cum mor. Incercati sa va ganditi mai mult cum sa traiti, ca de murit numai aia norocosi au noroc asa repede.

  35. Cata said,

    Pana sa citesc ultima fraza ma gandeam „uite un raspuns decent”.

  36. marinaru86 said,

    http://marinaru86.wordpress.com/ -> am tot dezbatut subiectul asta .. plz look
    va astept!!
    Hristo

  37. nantara said,

    Asta e o viziune pesimista. Cunosc oameni care si-au trait viata impreuna, si cu bune si cu rele. Asta inseamna sa faci si compromisuri..lucru pe care multi nu-l stiu sa-l faca. De aici o veni probabil si maturitatea intr-o relatie. Nu spui: ‘m-am plictisit de tine si te arunc la gunoi.” Nu merge asa.

  38. psychocat said,

    SI daca tot asta e viziunea generala, ce se intampla cu noi astia optimistii, care visam si credem de fiecare data ca va fi altfel si ca exista complicitate? O cautam de berbeci toata viata? Eu una nu vreau sa inteleg si gata. Ma incapatanez pe ideea mea, poate ajung undeva pana la urma!
    Si am sa insist sa cred de fiecare data cand mi se spune ceva dragut si am sa ma bucur mereu la fiecare fleac ce capata dimensiuni astronomice pentru ca vine de la el. Si sper sa nu prind momentul in care am sa ma conving sa ridic din spranceana dezamagita, exclamand cu o voce plata:”toti dunt la fel”

  39. nantara said,

    In viata cazi si te ridici…Daca nu mai ai puterea sa te ridici, mori… Ar trebui sa te mai inveseleasca cineva 🙂 o relatie e intotdeauna grea. Parerea mea.

  40. Anonimu' said,

    daca o sa tot ganditi mult aceste lucruri care se intampla irational si nu vor fi niciodata logice o sa ajungeti la batranete cu aceleasi raspunsuri necunoscute , asa ca daca merge merge , daca nu treci mai departe (usor de zis greu de facut) si in final poate o sa gasiti pe cineva care sa aprecieze calitatile si nu defectele (si tu sa apreciezi la fel bineinteles) si veti petrece ceva timp impreuna pana ajungeti la defecte … si tot asa

  41. Dana said,

    Iubirea este un sentiment de care sunt capabile doar fiinţele evoluate, înseamnă să-l înţelegi pe cel de lângă tine şi pe cei din jur.

Lasă un răspuns

