A trecut un an

August 26, 2007 at 12:46 (Dileme)

Remember this? Ce vremuri! Aveam timp să scriu, să mă înjur cu zoso, să-i dau speranţe lui nihasa, care lucra ca blogger de investigaţie undercover, încercând să mă seducă, să mă fotografieze şi să mă dea în vileag drept una care NU urăşte bărbaţii, aşa cum scrie pe blog…pe scurt, aveam timp să scriu şi să iau lumea de pe blog la mişto. Aveam timp să fac ce-mi place. Acum nu mai am…şi ce sens mai are o viaţă în care faci numai ce vor alţii?

31 comentarii

  1. blbtr said,

    Schimba-ti jobul, fata, orasul, tara, religia si orele de somn. Ploua si e urat, eu plec la plimbare.

  2. Il vreau pe Robbie said,

    Eeee…. lasa ca nu o sa dureze mult si o sa realizezi ca banii si cariera nu sunt totul si atunci te vei mai calma putin 😉

  3. Cata said,

    Asta in conditiile in care eu de un an nu am evoluat 🙂

  4. vreau said,

    E chiar foarte trist Eloa ce reiese din randurile de mai sus. Dar si mai trist este ca nu faci nimic sa schimbi ce ai constientizat deja ca e rau. ADIO!

  5. Marius said,

    Asa se intampla la un moment dat, cand in viata intervin responsabilitati si treci de varsta ln care ai timp sa le faci pe toate (insa iti lipseste increderea in tine). Acum ce poti sa faci e sa-ti introduci un sistem de prioritati care sa-ti traseze drumul. Toti trecem prin asta in calea spre maturizare.

  6. Dr. de serviciu said,

    „o viaţă în care faci numai ce vor alţii” – ai ajuns cumva sclava/proprietatea cuiva sau de unde ai mai scos-o si pe asta?
    „ce sens mai are o viaţă în care faci numai ce vor alţii” – da-i un sens si nu te mai tot plange. Aproape toti care lasa commenturi pe blog asta iti zic… Dar tu nu ii asculti sau nu vrei sa ii asculti… who knows…

  7. nihasa said,

    promisiunile pe care ti le`am facut in legatura cu pozele alea … au fost doar de ordin personal.

  8. oldman said,

    La multi ani!‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

  9. oldman said,

    ‫‬‭‮‪‫‬‫‬‭‮‪‫‬‭‮La multi ani!҉

  10. kol said,

    Ei lasa ca a fost bine cat a durat. Era inevitabil sa te plasezi sub o şa. 🙂

    Am fost tineri si prosti… si din nefericire tineretea a trecut.

  11. blackmetal said,

    nu s-a schimbat nimic, totuşi… realizezi asta?

  12. Illy said,

    [quote]Din învăţăturile bătrânei Eloa[/quote]

    Come on, you’re not that old :p

  13. Pirahna said,

    Pai daca nu are sens o viata in care faci numai ce vor altii, de ce nu ai murit la nastere ?
    Uite … mama ta de exemplu a vrut sa traiesti. De ce faci ce vrea ea ?
    Mama ta a vrut sa inveti sa faci la olita cum trebuie. De ce ai facut cum a vrut ea ?

    Pai vezi ? De mica femeile te invata sa fii o sclava, si apoi cand iti dau si tie sanii si incep labiile sa se reverse din scorbura, ti se urca lumea la cap cum ca nu ai mai fi controlata, ca nu mai vrei sa faci ce vor altii sa faci.

    Pai uite noi vrem sa nu faci cum vrem noi !!! Acum fa ce stii tu mai bine, ca femeie.
    Care o sa fie probabil exact ce vrem noi sa faci dar nu-ti dai seama din moment ce noi iti spunem ca nu vrei. Sau o sa te obisnuiesti si eventual cand iti zicem sa faci ceva o sa faci opusul, sau cand iti zicem opusul o sa faci opusul opusului, pentru ca esti femeie si nu trebuie sa asculti de barbati.

    Au. Asa ca NU mai scrie pe blogul asta ! 😀

  14. diana said,

    sfat:uita-te la sex and the city….va fi OK..crede-ma..

  15. oanastoicamujea said,

    Interesant blog, dar poti sa crezi ca exista si femei misogine?

  16. mistral said,

    stiu sigur ca nu te vei oprii aici….pt ca tot ceea ce iti trece acum prin minte este trecator….si comentariile alea de rahat de mai sus….exact alea trebuie sa te impulsioneze sa nu te opresti……stii ca toti avem perioade mai putin bune…we can totally understand that…at least i can
    spor in continuare 🙂

  17. mistral said,

    *sigura:D

  18. giant said,

    ‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉ Internet Hate Machine

  19. goodbyebitch said,

    La asa blog , asa raspuns:

    A fost o data un print care intr-o zi a intrebat pe o preafrumoasa
    printesa: -Vrei sa fii sotia mea? Si ea a spus:-Nuuu! Si atunci printul
    a trait multi si fericiti ani si poate mai traieste si acum umbland la
    vanatoare si pescuit, haladuind cu prietenii si band multa bere si
    imbatindu-se de cate ori poftea, jucand table toata ziulica, lasandu-si
    hainele imprastiate in sufragerie, facand sex cu toate curvele, vecinele
    si prietenele, besindu-se dupa pofta inimii, cantand si scarpinandu-si
    indelungat coaiele.

    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money usually costs less

  20. john said,

    Tocmai ti-am citit cateva din post-uri. Asa tragand o privire pot trage cateva concluzii. Corecteaza-ma daca gresesc:) simti nevoia sa fii originala nu-i asa? ai impresia ca daca scrii niste bloguri de cacat, care oricum nu impresioneaza pe nimeni (nu esti singura frustrata care scrie bloguri) esti mai speciala, nu-i asa? tristetea cea mare e ca toate proastele incearca sa le emuleze pe celelalte proaste (fictive) din sex and the city! Desi probabil blogurile astea le amuza pe prietenele tale care ori sunt la fel de futute la cap ca si tine ori te ignora pe motiv ca „esti haioasa fata cum le zici la porcii misogini”, ele contin acelasi gen de prejudecata pe care femeile le-o reproseaza barbatilor… incearca sa scrii bloguri numai daca ai ceva autentic si inteligent de spus, nu doar ca sa-ti impresionezi prietenele sau sa le sochezi pe rockeritele nf din liceu cu cat de independenta esti tu 😉 sa-ti postezi frustrarile pe net te face doar mai penibila!

  21. casargoz said,

    Inamor ni Aeratuac Iitatitnedi ‫‬‭‮‪‫‬‭‮☮

  22. morbo said,

    alupig…PIGS!

  23. giant said,

    you’re doing it wrong…

  24. Goriulian said,

    ce misto… ai cazut pe locul 15… mi s-a adeverit profetzia… cat putea sa dureze? 🙂 Succes in continuare spre fundul topului ca stiu ca te face sa plangi.

  25. asklepios cuceritorul said,

    Asta vrea să se sinucidă sau ce dracu înseamnă întrebare aia din final? Fatucă, hai că te las eu să-mi tragi două palme, cîte vrei… Ce treabă ai tu cu porcii şi imbecilii? Lasă-i în plata Domnului. Mai bine cumpărţi o savarină.

  26. asklepios cuceritorul said,

    cumpără-ţi

  27. Sky-Hunter said,

    … de ce nu mai ai timp Eola ?! Esti pe moarte ?! …

    @Goriulian – pe tine de doare’n pix man, fata isi varsa offu’ … si tu o tot dai cu Top-ul de pe wordpress. Eu nu stiu nimic de Eola si chiar nu-mi permit sa zic nimic de ea, insa chiar crezi ca o pasioneaza „vomitatura aia de de Top” ?

  28. vreau said,

    Eloa, te-a omorat Ana?

  29. Goriulian said,

    @ Sky-Hunter – Hehe, da, omule! O pasioneaza! A zis-o de multe ori si… se vede de la o posta ca o pasioneaza. De fapt de-asta si scrie! Pentru scandal! In fine… imi place sa ii amintesc din cand in cand ca genul asta de continut are viata scurta. Mia vedem noi. 🙂 Oricum… asta cu „nu-mi permit sa zic nimic de ea” mi-a placut. Nu inteleg care e problema!

  30. Sirg said,

    Da, e incredibil ca a trecut un an! Imi amintesc bine primele posturi, mai ales ca cam toate seamana intre ele, ma rog, au aceeasi tema.

    Faza e ca momentul in care ti-am gasit blogul, acum un an, coincidea cu impulsul meu de atunci de a scrie ceva de genul „de ce uram femeile”, dar pt ca un barbat nu poate decat sa iubeasca femeile, nici nu am incercat sa scriu asa ceva.

    Multe femei sunt execrabile, profitoare, infidele si mitomane, matzaite care ti se baga pe sub piele ca sa obtina ce vor (dupa care sa-ti dea un sut in cur) si asa mai departe – DAR – sunt si celelalte care fac viata foarte placuta din toate punctele de vedere.

    In fine, ce nu mi-a placut de la inceput la tine a fost ca desi te-am urmarit cam 8-10 luni, nu am gasit un post in care sa fi recunoscut ca si tu ai gresit odata fata de un barbat. Nu exista om care sa nu greseasca. Iar a nu-ti recunoaste greselile in timp ce le subliniezi altora, este un defect de caracter. Mereu tu ai fost victima si te-ai pus in centrul atentiei ca Imaculata Alba ca Zapada care a cazut in troaca porcilor de barbati si s-a murdarit si vai, si-a facut si vanataie la fund…

    Ziceai ca vrei sa ii determini pe alti barbati sa se vada in situatiile pe care le scrii… chipurile sa ii indrepti… hmm.. nu stiu, dar nu prea cred asta.
    Oricum, sper sa schimbi macazul si sa scrii despre altceva.

  31. Sirg said,

    Da, e incredibil ca a trecut un an! Imi amintesc bine primele posturi, mai ales ca cam toate seamana intre ele, ma rog, au aceeasi tema.

    Faza e ca momentul in care ti-am gasit blogul, acum un an, coincidea cu impulsul meu de atunci de a scrie ceva de genul *de ce uram femeile*, dar pt ca un barbat nu poate decat sa iubeasca femeile, nici nu am incercat sa scriu asa ceva.

    Multe femei sunt execrabile, profitoare, infidele si mitomane, matzaite care ti se baga pe sub piele ca sa obtina ce vor (dupa care sa-ti dea un sut in cur) si asa mai departe – DAR – sunt si celelalte care fac viata foarte placuta din toate punctele de vedere.

    In fine, ce nu mi-a placut de la inceput la tine a fost ca desi te-am urmarit cam 8-10 luni, nu am gasit un post in care sa fi recunoscut ca si tu ai gresit odata fata de un barbat. Nu exista om care sa nu greseasca. Iar a nu-ti recunoaste greselile in timp ce le subliniezi altora, este un defect de caracter. Mereu tu ai fost victima si te-ai pus in centrul atentiei ca Imaculata Alba ca Zapada care a cazut in troaca porcilor de barbati si s-a murdarit si vai, si-a facut si vanataie la fund…

    Ziceai ca vrei sa ii determini pe alti barbati sa se vada in situatiile pe care le scrii… chipurile sa ii indrepti… hmm.. nu stiu, dar nu prea cred asta.
    Oricum, sper sa schimbi macazul si sa scrii despre altceva.

Lasă un răspuns

