Să nu te iei de mama!

August 17, 2007 at 15:41 (În general)

sau Pentru că mă-ta e sfântă.

Poţi să înjuri un bărbat despre orice. Poţi să-i promiţi că o să-i faci lucruri care ar fi interzise de CNA la orice oră din nopate, poţi să-l înjuri atât de scârbos încât să vomită numai auzindu-te, poţi să-l blestemi cu impotenţa, poţi chiar şi să-l ameninţi cu moartea. O să vezi cum îi creşte o venă în frunte şi mişună pe sub piele ca un vierme mânios, în timp ce culoarea pigmentului urcă primejdios de rapid de la #FC4949 la #FE0404, dar n-o să explodeze până nu-i zici de mă-sa. Mă-sa este sfântă. Aşa o fi. Până la urmă, i-a dat viaţă şi l-a crescut până i-a dat blana.

Atunci de ce eşti porc cu restul femeilor?

56 comentarii

  1. Pirahna said,

    Pai, asa m-a invatat mama.

    Stii ca femeile urasc celelalte femei. Asa e, si tu o urasti pe mama saracului barbat daca o injuri nu ? Mama tipului te injura pe tine ? Evident ca te injura si ea, ca esti femeie, ca e femeie, ca ii corupi fiul.

    Si el saracul barbat ce sa faca ? Apara onoarea mamicii sale, pentru ca in fond e singura femeie care nu o sa-l abandoneze cu adevarat vreodata.

    Tie ti-ar place ca iubita lui fi-tu sa se ia de tine ? Nu te gandesti ca totusi dupa cat efort ai depus ca sa cresti animalul, meriti macar sa-ti sara in aparare ?

    Iti sugerez sa nu mai postezi prostii.

  2. giant said,

    l-ati vazut cumva pe borned? de dragul lui mai dau si io p’aci…

  3. eloa said,

    borned e sub papuc. De-abia mai respiră săracu’.

  4. bornedbored said,

    @eloa: Bine că n-ai zis de mămica!

  5. blackmetal said,

    ai dreptate. bineînţeles, nu chiar în totalitate (da, ştii… blah, blah, nu trebuie să generalizezi etc.)
    dar, ai dreptate cu mama. e o sfântă. e singurul suflet pe lumea asta care m-a înţeles întotdeauna. ţin minte, când eram mic şi mă loveam ea era acolo să-mi ia durerea cu mâna, zâmbindu-mi cald, ea îmi liniştea gândurile când visam urât, ea îmi deschidea minte când nu înţelegeam. şi mai târziu, în viaţă, a fost mereu lângă mine, pentru mine. e cea mai frumoasă femeie din lume, cea mai caldă, cea mai inteligentă. e singura pentru care mi-aş arunca mândria la gunoi, singura pentru care aş renunţa la orice, pe lumea asta, chiar şi la viaţă.
    ştiu că există părinţi şi părinţi, că unii sunt mai buni şi alţii mai răi. nu putem fi perfecţi, toţi greşim. şi mai e o vorbă, pe care eu am respectat-o întodeauna:părinţii nu ni-i alegem, dar nici n-avem voie să-i judecăm. dar, chiar şi trecând, ipotetic, peste asta, nu am nimic să-i reproşez. de când mă ştiu, nu a fost o clipă în care să pot zice: „mama mi-a dat un sfat greşit” sau „mama mi-a vrut răul”. niciodată! am avut un mare noroc, poate. e o femeie extraordinar de inteligentă şi de bună la suflet. iar, la asta, dacă adaugi ceea ce reprezintă relaţia părinte – copil, pe care ea a înţeles-o pe deplin, ajungi să cunoşti, cu adevărat, motivele pentru care ea este o sfântă.
    la urma urmei, poate că cea mai simplă explicaţie este aceea că EA e singura femeie care mi-a oferit iubirea pură, perfectă…

  6. Cornelia said,

    Sunt porci de poftă.

  7. eloa said,

    borned, n-am spus papucul cui. Ştim cu toţii că faceţi TOT ce spune mămica.

  8. eloa said,

    blackmetal, f.mişto. Numai că, dear, dacă cineva te înjură de mamă, nu face decât să-ţi atace un punct slab, nu se referă neapărat la mămica ta. Despre asta e vorba, că vă ofticaţi ca idioţii. Nimeni nu-ţi cunoaşte mama, deci nimeni nu se referă fix la ea. Numai că voi sunteţi idioţi şi picaţi ca fraierii de fiecare dată când cineva spune „mă-ta”.

  9. Pirahna said,

    Pai daca nu o cunosti de ce o injuri ?
    Tot femeile sunt proastele la capitolul asta. Adica cum sa te iei de mama unui tip cand nici n-o cunosti ?

    Cand nu stii, nu mai zice nimic.

  10. cezar said,

    pentru a pastra echilibrul in natura

  11. blackmetal said,

    eloa, la fel de mişto. numai că, dear, dacă cineva mă înjură de mamă, nu face decât să atace un punct forte. şi n-are decât să se aştepte la toată violenţa de care sunt capabil. pentru că, în astfel de cazuri, chiar ne ofticăm ca idioţii. şi chiar nu ne pasă cât de idioţi părem sau chiar suntem. e timpul pentru rupt capete. dar, tu eşti femeie şi nu înţelegi, poate. sunt rare ocaziile în care un bărbat să-şi piardă interesul pentru securitatea proprie… ăsta e unul dintre ele. şi ai şanse să te întâlneşti cu ura absolută. pentru că e ceva ce ţine de instincte, nu de raţiune. e momentul în care primează animalul. şi spun asta cu mândrie…

  12. giant said,

    bai, pe mine poti sa ma injuri cum vrei, doar maica’mea ma ataca atunci cand imi mai tranteste cate un ‘ai sictir… restul, ziceti ce vrea mama voastra…

  13. bornedbored said,

    @blackmetal: You totally missed the point. Mommy’s boy 😀

    @eloa: But of course my dear. Toti suntem sub papucul cuiva. Toti barbatii vreau sa zic. O recunosc cinstit si cu toata ura de care sunt in stare. Numai feministele si mommy’s boys nu stiu asta. Pe de alta parte, nu ai dreptate.

  14. Elronding said,

    Pân-aici.
    Unsubscribe, bitch!

  15. morbo said,

    inteleg, admir sau mi se par idioate de la caz la caz reactiile astea la injuraturile de mama, dar pe mine nu m-au afectat mai mult decat altele. ai dreptate eloa, e vorba doar de atacul la punct slab, cum e de multe ori si cu injuraturile rasiste.
    dar stii ca nu numai barbatii reactioneaza asa. in fine, pointu tau a fost intrebarea de la final.

  16. diana said,

    :)))ce atata chestie..mama este mama..ca ne-am nascut noi fata ..sau baiat aici nu conteaza..Ne simtim aiurea(clar) cand cineva ne vorbeste de rau pe noi sau pe calauza vietii noastre..este vorba de suflet,pur si simplu..deci hai sa fim seriosi..daca ei sunt idioti ca isi ies din minti cand sunt injurati de mama…poi…si noi suntem…!

  17. blackmetal said,

    @bornedbored
    i don’t give a flying f**k!
    ăsta e punctul pe care îl ratezi tu. când e vorrba de „mommy” f*t în gât pe toată lumea care are de comentat.
    get it???

    scuze eloa.

  18. Dr. de serviciu said,

    Este cineva pe aici grandma’s boy? Sau is singurul….

  19. gia said,

    Dude, intrebarea era: Atunci de ce esti porc cu restul femeilor? Nici in bold nu se vede? :)))

    In alta ordine de idei, mama lui tata, adica bunica mea era o femeie cam rea. Nu pot sa spun ca am iubit-o niciodata. Se purta mereu urat si dur (era si de la tara) si cu mine si cu maicamea, si cand intra taicamio in camera o intorcea cu prefacatoria. Pe el se vedea ca il iubeste, mai mult decat pe matusamea. Si taicamio o apara in fatza mamei si a mea, efectiv nu ma credea ca se comporta oribil. In fine, a fost imobilizata la pat ani de zile, paralizata, nu putea sa vorbeasca. De cate ori ma vedea, plangea. Imi era mila, dar tot nu puteam sa o iubesc. Femeia aia nu era sfanta, dar era sfanta lui, asa cum mama mea e sfanta mea. E normal. Deci am iertat-o. Si totusi, un barbat (sau o femeie, dupa caz) trebuie sa isi aminteasca ca, daca este casatorit, nu mai are doar o familie, si sa faca, dupa suflet si posibilitati, dreptate (Nu stiu daca povestea asta are vreo morala).

    @Dr. de serviciu: dar mai aveam o grandma si aia era grandma for real. Pe ea, o aparam in fatza tatalui, mamei si oricui altcuiva. Din pacate s-a dus si ea 😦

    Anyway….intrebarea cu bold.

  20. blackmetal said,

    @gia and other…
    citeşte ultimele zece cuvinte din primul meu comment. văd că majoritatea le cam ignoraţi. ăla e răspunsul!!

  21. Dr. de serviciu said,

    @blackmetal: man! majoritatea stiu ce ai zis tu si iti dau dreptate chiar daca nu recunosc…

    Legatura (iubire, sentiment matern cum vreti sa o numiti) dintre mama si copil (fie fata ori boy) este mai puternica ca orice alta legatura dintre doi oameni straini. Mama si tatal ar face orice pt fiul/fiica lor (and when I say anything I mean ANYTHING). Oare cati altii ar face acelasi lucru fara a cere ceva in schimb? (ma refer aici la prieteni/iubiti/iubite) Sa fim seriosi – parintii sunt singurii care nu te vor parasi niciodata.
    Asa ca domnisoara Eloa/Ana, normal ca m-as enerva cel mai tare cand te-ai lega de mama sau tata.
    „Atunci de ce eşti porc cu restul femeilor?” – pentru ca si ele sunt scroafe cu mine (btw – nu generalizez nici intrebarea nici raspunsul)

    P.S.: Tot ce am spus legat de parinti se refera la familiile adevarate in care acestia tin la copii lor (si care is multe). No offense Mr. blackmetal daca am repetat o parte din ideea ta.

  22. blackmetal said,

    @Dr. de serviciu
    ai prins exact ideea. se pare că eşti singurul…
    m-ai scutit de a mă repeta. 🙂

  23. magdici said,

    Pentru ca you will always be the next best thing. Si iarasi, nu vei fi niciodata de neinlocuit.

  24. crash said,

    felicitari eloa! ne-ai adus exact unde ai vrut!

  25. gia said,

    :))))

  26. matrice01 said,

    ce tare …. cine te-a suparat draga ???? eu zic sa nu ne bagi pe toti intr-o categorie ……. exista si specimene descrise de tine mai sus … da nu sunt toti asa …. si lasa ca nici voi nu sunteti usi de biserica …..
    da stii cum e … fieare cu ce-l doare

  27. Nu te lua de mama « Not just another Weblog said,

    […] Posted August 18, 2007 M-am simtit nevoit sa scriu acest post ca raspuns la postul acesta. Adica bine draga . Spui ca noi ne suparam cand te iei de mamele noastre. Da femeile cum sunt ?? […]

  28. vreau said,

    Eloa, iti plac provocarile si cum pe tine nu te provoaca prea multi, speriati de forta ta, provoci tu lumea care te citeste! Bine te-am gasit. De acum o sa ai cu cine sa te duelezi de la egal la egal! 🙂

  29. Alex said,

    I-ote unde era spadasinul. Eloa, accepta-vei provocarea?! Să vedem. *gasps*
    În legătură cu mama and all that, mama este the alpha female. Restul sunteţi doar „d-alea din turmă”. 🙂

  30. vreau said,

    da, va accepta!

  31. giant said,

    rolling on the floor laughing my ass off at vreau…

  32. a said,

    Nu ti-am mai vizitat de ceva timp blog-ul…motiv din care simt nevoia sa te intreb: cand vei inceta cu bullshit-urile? Intreb fiindca sunt sigur ca stilul tau mediocru de a scrie (e o lauda in raport cu blogosfera romaneasca) isi poate gasi un suport mai bun intr-un subiect mai inspirat, poate. Adica uit cateva luni de tine, si cand printr-un miracol ajung iar la adresa asta, tot rahatul asta de blog cu miros de Britney Spears il gasesc. Macar daca nu poti scrie (sper ca nu iti faci iluzii din punctul asat de vedere), incearca sa iti traiesti viata…

  33. Go Away said,

    @ NO.27 bei, n-ai haz! deloc! dar mi-e sila si n-am nici chef, nici timp si nici starea necesara ca sa te demontez.

  34. vreau said,

    ca el mai sunt o multime…

  35. A.M.S. said,

    In cazul meu, este mai mult vorba de starea de moment. Adica, daca sunt deja stresat/iritat, e de ajuns sa ma injure cineva de tzantzarul intoxicat cu killtox de pe perfaz, ca imi sare tzandara si fac scandal. Dar, dar sunt in starea mea normala de hibernare in legatura cu lumea asta, n-are decat sa ma injure de ce vrea el, ca ii raspund ( daca ii raspund ) sec, „altceva mai sti? doar atata poti? „.

    In schimb, 🙂 nu conteaza cat de calm, nervos, adormit, etc. as fi, daca se ia cineva de „tipa care ma tzine sub papuc”, fac spume intr-o secunda, mi se rosesc ochii, si SCANDAL! :).

    referitor la intrebarea aia in bold, R: pentru ca atata pot sau atata au invatat, sau… traumatisme si sechele din copilarie, cand s-au „indragostit” si au fost parasiti si gata.. constienti sau nu, au jurat razbunare tuturor femeilor .

    😀

  36. Sir Alex Ice said,

    Pentru cel mai simplu motiv cu putinta: sunt scroafe.
    Nu toate, dar indeajuns de multe incat sansele sa gresesti sunt neglijabile.

  37. Versatil said,

    pentru ca nu esti tu mama lor idioato!:))

  38. DeMaio said,

    Minunat. De la imbecilitate ai trecut la nesimţire. Baftă şi ţine-o tot aşa.

  39. Cinabru said,

    Presupun ca asta era cel mai tare post la care te puteai gandi, printre reprizele de fibrilatii cauzate de ura pentru barbati. Laser, domne, stiam io de ce nu mai citesc ce-i pe aici. Mult succes mai departe, si bine ca am ajuns toti porci. Jesus …

  40. Eu said,

    Pai eu nu inteleg unde este problema? Este normal sa nu-ti convina sa fie porcait cineva care nu are nici o vina. De exemplu: Are vina mama lu’ tine ca esti tu ceea ce esti? Sigur ca raspunsul poate avea valente dar, per total, pentru actiunile tale esti singura raspunzatoare. Din acest motiv nu o pot acuza pe ea pentru ceea ce esti tu. Tu esti si gata. La fel de revoltator este sa se ia cineva si de „mortii tai”. Ce vina au ei? Daca ne gandim si un pic logic o sa vedem ca pana la urma „mortii tai” sunt si „ai mei”. Deh, vesnicia se nascu’, ca si poporul de tampiti, la tara.
    Tu, un singur lucru nu intelegi. Daca ii spui unui barbat ca ii faci si ii dregi este cat de cat ok. Mai ales daca esti femeie. Poa’ sa fie si placut :-)). Problema, daca omul este cu adevarat barbat, apare cand te iei de persoane apropiate si de sex feminin. Fie ea mama, iubita, amanta, menajera, copil. Este si normal si vine din instinctul animalic de a proteja.
    In rest, despre tine si ura ta patologica pot sa-ti spun cateva cuvinte. Le poti lega si singura: vulpe struguri. Multa bafta in continuare! Succes nu iti urez pentru ca nu sti sa ti-l faci 🙂

  41. anna said,

    baieti, vorbiti despre lucruri pe care nu le intelegeti. nu aveti in dotare echipamentul necesar pentru a intelege prostia asta de lupta intre ea si mama lu’ el. mai simplutzi din nascare, ar trebui sa faceti efortul sa intelegeti atacurile la mama, si chiar sa va induiosheze amestecul de gelozie si disperare al celei care face asa ceva. pentru ca nu va avea o certitudine a eternitatii sentimentelor voastre , asa cum se bucura faimoasa mama, loveste si ea cum si unde poate , si asta numai cand nu se mai poate altfel. si voi, in loc sa o luati in brate, sa o pupati, va repeziti ca berbecii orbi. 🙂

  42. anna said,

    baetzi, de ce vorbiti despre lucruri pe care nu le intelegeti? nu aveti in dotare (asa cum au femeile) capacitatile necesare de a intelege si procesa subtile si eterne lupte intre ea si mama lu’ el. lipsa certitudinii eternitatii sentimentelor lui o face pe ea sa atace, intr-un amalgam de gelozie si invidie, si asta numai cand nu se mai poate altfel :). pe voi ar trebui sa va induiosheze disperarea asta, si sa o luati in brate si sa o pupatzi; in schimb, va repeziti sa loviti ca berbecii orbi:(.

  43. morbo said,

    acu se lauda lumea ca are instincte animale…pai asa de usor ies la suprafata?

  44. Ef said,

    a naibii chestie cand o sa ai tu un baiat si o sa fii mama porcului ala…..

  45. anna said,

    ofcourse ca o sa-i fac viatza amara nefericitei de moment :)))))) ah , ce distractie va fi !!!!!

  46. matrice01 said,

    @no 33 ….. dupa cum se vede treaba te superi ca am zis ceea ce gandesc o gramada …. poate imi dai o replica ceva
    PS : da un trackback ca nu stau sa imi pierd timpu sa iti caut postul 😉

  47. drakudemine said,

    E interesant post-ul pentru ca scoate in evidenta un adevar. Daca vrei sa enervezi cu adevarat un barbat trebuie sa il injuri de mama cum se spune, total adevarat. Daca ma injuri de mama si „you mean it”, adica nu e doar o injuratura spusa la misto cum ma mai injur cu altii din cand in cand fii sigur ca o sa explodez. Asta nu inseamna ca doar asta poate face un barbat sa explodeze, sunt multe si variaza de la barbat la barbat!

  48. Rin Tin Tin said,

    „Atunci de ce eşti porc cu restul femeilor?”
    Because we care. A lot.

  49. gigi_spaima said,

    Pentru fiecare dintre noi, femeie sau barbat, mama este cea care ne-a purtat 9 luni in pantece, s-a chinuit in ziua nasterii si multi ani dupa asta sa facem ceva din viata noastra, era cea care putea sa ne aline orice durere etc. etc. Mama mea nu e o sfanta si nici eu nu sunt „baiatu’ lu’ mama” dar nu pot sa uit sacrificiile pe care le-a facut pentru mine si nu pot decat sa o respect mai mult decat respect orice alta persoana de pe lume. Or, din faptul ca tu minimalizezi in acest post valoarea pe care o are mama in mintea si in sufletul fiecaruia poate fi datorat faptului ca relatia ta cu „mamica” pe care, presupun eu, o poate injura tot poporul fara ca tu sa schitezi nici macar un gest cum ca n-ai fi de acord, este anormala. Nu te-a tinut in brate cand erai mica? Te bate? Te uraste? Si referitor la ultima ta propozitie – chiar nu ma port ca un porc cu nicio femeie. In schimb, pare ca tu te porti ca partenera porcului cu toti barbatii. Esti frustrata, urata si nedorita?

  50. Sky-Hunter said,

    Imi place de tine Eola … ca tu vorbesti in numele tuturor femeilor si raspunzi in numele tuturor barbatilor. Sa mor daca inteleg, de ce nu te reproduci singura … si de ce nu te raportezi la propria persoana, in fond (sau in fund) esti cel mai important om din lume.

  51. Sky-Hunter said,

    …. am uitat:
    Azi a murit Pavarotti si tzie iti arde kacaturi d’astea existentiale.

  52. vreau said,

    @sky-hunter: Auzi, tu vezi de cand e postul asta? ce legatura are cu moartea celebrului tenor?

  53. Sky-Hunter said,

    Doooh … trebuia sa-mi zici ca tu asta. Eu am scris pe data de 6th sept. asa ca „se pune”.

  54. una din femei said,

    in general baietii se ataseaza mai mult de mama si fetele mai mult de tati. si barbatii intotdeauna o sa caute o femeie care sa-i semene in multe privinte singurei persoane care i-a ajutat, sustinut, ascultat, alintat de cate ori au avut nevoie. daca e vreunul porc cu tine, Eloa, asta inseamna ca i-ai dat voie sa fie, ca nu ai impus respect, ca nu te respecti nici tu ci doar ai gura putin prea mare.
    Eu, personal, reactionez urat tare daca se leaga cineva de parintii mei sau de frati. Si ii inteleg si pe ei cand se supara ca o oarecare isi permite sa se lege de singura fiinta sfanta din viata lor.
    critici mult dar nu intelegi mai nimic…

  55. cris said,

    ba ce s-au oparit astia p’aici, da’ unu nu pare sa fi inteles „the point”. Nu va injura bre de mame, ho! Intreba o chestie.
    „Atunci de ce eşti porc cu restul femeilor?”

    fiindca au standarde duble.
    fiindca nu-s in stare sa aiba sau sa-si aplice principiile pe care se lauda ca le au, si iti trantesc un suculent (naspa cuvant) „Toate femeile e curve mai putin mama (omfglolz ktnxbye)” care inseamna de fapt „mama o fi cum zici tu, eu nu-mi dau seama, da’ sustin ca e cea mai tare fiindca (hold on to your socks) e cea care mi-a dat viata [insert tear], in traducere: m-a facut pe (genialul de) MINE! drept pentru care e cea mai tare!
    cam asa suna argumentul lor. Fooey. Mama-i cea mai tare fiindca pupa buba. WOW! Si mie! Ce chestie, om avea aceeasi mama? S-or copia intre ele? Dar ce ne facem daca una din curvele alea pe care le ochesti tu pe strada si le critici pupa vreo buba de copil acasa? Dilematic, I say!

  56. mircea said,

    ce misto e dar asa m-a invatat mama

Lasă un răspuns

