Pentru că nu contează creeeerul

August 16, 2007 at 15:12 (În general)

Dragi băieţi, astăzi vom învăţa la clasă despre femeile idioate. Ele mişună printre noi, sunt la fel de multe ca furnicile şi se răspândesc cu viteza luminii, pentru că se reproduc în draci. De ce se întâmplă asta? Pentur că voi nu suportaţi femeile inteligente. Pe de altă parte, asta e foarte bine, pentru că nici ele. De aceea, vă rugăm ocoliţi femeile inteligente şi inseminaţi numai vitele. Altfel, o să rămâneţi ne.

27 comentarii

  1. ovvyblabla said,

    Si alea inteligente ce au? Sunt defecte?

  2. proclet said,

    esti obeza sau barbat.

  3. bornedbored said,

    You can’t fuck a brain you know…

  4. Dr. de serviciu said,

    Eloa/Ana ai o problema: te crezi prea inteligent(a), deasupra tuturor. No comment. Nu te cunosc live, nu pot zice nimic pe baza unu blog. Dar tine minte ca exista un proverb/zicatoare/maxima: „Lauda de sine nu miroase a bine”.

  5. peculiarme said,

    Observ din ce in ce mai mult ca pe blogul acestei fete nu exista decat pareri egale cu zero. Eloa cauta reactii si provocare (presupunere), dar nu am dat peste niciun cometariu cat de cat mai inteligent. E drept, nici nu le prea citesc. Dintr-un singur blog, cu o singura tema, ati reusit sa etichetati un om. Bravos natiune, halal popor!

  6. blbtr said,

    iti folosesti inteligenta (haha) ca sa-ti afisezi superioritatea (din nou, haha). ne ? nu ramane nici unul, si femeile inteligente sunt proaste uneori (haha).

  7. blackmetal said,

    auzi, mai lasă-mă cu „nu suportaţi femeile inteligente”. toate femeile din viaţa mea au fost foarte inteligente, pentru că aşa le-am căutat. iubesc inteligenţa unei femei. şi prefer să stau de vorbă cu ea ore întregi, mai curând decât să fac altceva. nu e nimic mai atractiv la o femeie decât mintea ei. şi, poate, şi la un bărbat, din punctul ei de vedere. drept dovadă am păstrat întotdeauna nişte relaţii foarte apropiate cu ele, chiar şi după ce ne-am despărţit, din diverse motive, şi ele au ajuns femei măritate, la casa lor, cu copii, chiar. asta înseamnă plăcerea de a interacţiona.
    problema e că cele inteligente sunt, de obicei, şi cuminţi, nu le trebuie lor să se afişeze în public cu cine ştie ce ţinute sau alte prostii. se vor îîmbrăca mereu cu bun gust şi discreţie. iar interioarele de merţane sau beemveuri n-o să le intereseze niciodată. deaia nu le vezi. uite-te, în continuare, după alea de pe stradă şi păstrează-ţi convingerile despre nivelul de inteligenţă al femeilor. alea-s doar pleava…

  8. krossfire said,

    Nu, unii barbati sunt porci pentru ca femeile n-au standarde.

  9. crash said,

    Draga peculiar! Militez pentru schimbarea in bine a natiunii. Si militez de mult dar mi-am dat seama ca militez degeaba. Inteligenta nu se vinde la colt si oamenii destepti sunt asa de rari ca trebuie sa-i cauti o viata pana-i gasesti. Si cum lumea stie foarte bine sa judece si sa eticheteze, ceea ce ai vazut aici reflecta realitatea trista a societatii in care traim. Asa ca ori continui tirada de posturi fin ironice, ori te lasi de blogarit ca nu vei reusi sa schimbi nimic. Cu cat iti pasa mai putin, cu atat vei fi mai fericita!

  10. blbtr said,

    Peculiarme, oamenii se eticheteaza singuri. Domnisoara o fi inteligenta, dar asta n-are nimic de-a face cu desteptaciunea. Cand o sa invete sa isi foloseasca inteligenta, o sa primeasca felicitari de la toti 🙂

  11. krossfire said,

    Eu intru rar pe blogul asta si in general las commenturi aiurea. De ce ? Pentru ca detin adevarul absolut .(ma rog, si varu’ meu si prietena mea spun ca detin adevarul absolut, dar al meu este mai bun)

  12. gia said,

    „esti obeza sau barbat.” :))) si tu brainless, sau tot doar barbat? 😉
    god, ce nu-mi plac oamenii care se tot repeta

  13. blackmetal said,

    @gia
    se zice braindead 😀
    @gia
    se zice braindead 😀
    @gia
    se zice braindead 😀
    @gia
    se zice braindead 😀
    oopss… mă cam repet 😛

  14. dadatroll said,

    deci, se zice oricum.

    Dar, totusi, blogul asta… Nu neam plictisit de el? Pot si eu sa fac un blog din asta, de ce uram barbatii: penca nu intreaba pe unde sa mearga cu masina, pentru ca uita ziua de nastere a pipitei cu care sunt, etc. Si carei poanta?

  15. balauru said,

    „Dragi băieţi, astăzi vom învăţa la clasă despre femeile idioate. Ele mişună printre noi, sunt la fel de multe ca furnicile şi se răspândesc cu viteza luminii, pentru că se reproduc în draci. ”

    Cred ca tu esti un exemplu relevant. 🙂 …gluma bre, sa nu stergi, daca esti baiat poate ca vorbesti din experienta ta personala.

    zic strabunii, cel mai idiot e ala care cunoaste la idioti. think about.

  16. geeea said,

    bornedbored; you can fuck a brain – but only once and only out of curiosity:) (daca nu cumva ai fost orbit de creierul care stralucea).
    Dapa aia (sau dimineata) observi ca are sunci si ca, in general, e altfel decit inainte:)

  17. eloa said,

    ai dracului ,cum au început ei să apere femeile brusc, numai ca să mă poată contrazice.

  18. bornedbored said,

    @geeea: M’kay…. ?!

  19. gia said,

    @blackmetal: nu, se zice brainless; daca ziceam „braindead” inseamna ca l-a avut odata; desi putea sa se nasca si cu el mort, bine zici!

  20. gia said,

    oricum, inseamna altceva (scuze de offtopic post dublu)

  21. Alex said,

    Ăăă, blackmetal -> nu TE poţi repeta, poţi doar repeta ce ai zis. Clonarea umană este încă-n stadiu experimental. Sorry to have to break it to you this way.

  22. Sir Alex Ice said,

    Se pare ca s-a terminat sesiunea, iar dupa cat de productiva esti aici ai ramas fara prieten
    Parca aveai unul, caruia iti era frica sa ii arati ce produci tu pe blog. I-ai aratat macar pana la urma blog-ul?

  23. andrei said,

    astea sunt doar vorbe fetelor pana la urma tot ajungeti la p**a noastra ca va tre’ si gaina asta care scrie aberatii a fost ranita saracutza vaca si acum ne uraste pe toti barbatii

  24. andrei said,

    toti astia cu comentariile in engleza sunteti niste homosexuali de tocilari care vor sa iasa in evidenta cu ceva. asta e cel mai penibil lucru.

  25. geeea said,

    draga andrei, eu una nu sint homosexual (a) si n-am fost in viata mea tocilara.
    Dar se intimpla ca uneori ne place sa scrie asa… aproape codat, sa nu poata citi orice tembel de manelist (se stie, astia nu stiu engleza). Si, bineinteles, persoanele de fata se exclud :))))))))))))) (nu de alta, dar „andrei” nu e nume de manelist:P

  26. Sky-Hunter said,

    Asta a fost grava rau … fosta mea prietena mea era atat de proasta incat ultima oara cand a inghitit si i-am zis sa-mi arate totzi dintzi a inceput sa rada fiindca a crezut ca-i fac poza.
    Actuala mea prietena este atat de inteligenta incat nu mai stiu ce sa ma fuck cu ea … ii place dirty talk … si eu nu prea am citit Heidegger si nu pot sa tzin pasul. Nu stiu de ce, insa cred ca nici de data asta n-o sa mearga …

  27. Dana said,

    Bă, voi n-aţi auzit de „cine se aseamănă se adună”…

Lasă un răspuns

