Pentru că sunt al dracului de deştepţi

August 13, 2007 at 10:22 (În general)

E îngrozitor să discuţi cu un bărbat, pentru că oricât te-ai strădui, n-o să ai niciodată dreptate, iar asta e normal. Doar cine poartă oaiele are dreptate. Logica e de fapt un cuvânt pe care l-au inventat bărbaţii ca să justifice că modul în care gândesc ei e cel corect. Ei nu ţin la raţionament în sine, ci la orice slalom printre argumentele oponentului, care face ca în final, dreptatea să fie de partea lor. A avea dreptate e un atribut specific masculin, care nu se împrumută, nu se pierde, nu se câştigă şi nu se transformă. Logica este un sistem de gândire aflat într-un proces de reinventare continuă, pentru că ea se redefineşte de fiecare dată când are loc o discuţie între un bărbat şi o femeie, cu scopul ca dreptatea să fie de fiecare dată de partea lui.

Dacă nu v-ar fi aşa frică să nu vă scadă oaiele, i-aţi mai da dreptate şi unei femei din când în când. Sigur că n-o să faceţi asta niciodată, pentru că nu aţi avea de câştigat decât un dram de respect. Viscidi vermi!

37 comentarii

  1. crash said,

    Ce e dreptatea? Ce e adevarul? Ce inseamna absolutul?

  2. eloa said,

    fuck off, crash, u’re just as smart as the rest of’em

  3. crash said,

    nici macar, sunt mult mai prost in realitate decat ma dau prin lumea asta virtuala…

  4. eloa said,

    şi iată şi modestia care face victime printre muieri…cred că ai dat pe spate vreo 20 de cititoare cu mărturisirea asta

  5. crash said,

    Nu, aici te-nseli! Am dat pe spate in jur de 500. Dar asta n-are nici o importanta. Tu ti-ai dat seama si deci am ratat. Asa ca nu conteaza victoria asupra lor daca tu m-ai infrant!

  6. eloa said,

    Ţinteşti prea sus, crash.

  7. blur said,

    mai eloa, ma simt onorat sa ma anunt pe blogul tau ca fiind exceptia ce confirma regula (in ideea postului astuia, nu al blogului in general…)

  8. eloa said,

    we don’t give a shit, blur. Cu siguranţă există femei în viaţa ta care n-au dreptul să aibă dreptate. Faptul că ai lăsat o dată de la tine, când te certai cu şefa sau cu profa de chimie nu se pune.

  9. crash said,

    Nu mai tintesc, am tintit. Spre deosebire de barbatii cu care ai avut tu de-a face, eu stiu sa ma recunosc infrant!

  10. blur said,

    funny kid u are eloa..
    nu tre sa rabufnesti asa.. sunt sigur ca esti o fata desteapta, frumoasa, etc..
    toata lumea are dreptul sa aiba dreptate. nu sunt atat de barbat cum scrii tu aici 😉
    spor la treaba.. pe mine ma invioreaza blogul asta al tau..

  11. vasile said,

    hai nu mai cersi dreptate 🙂

  12. Pirahna said,

    Ma … ceva e sigur.
    Eu am intotdeauna dreptate. Deci femeie, barbat, catel, pisica, copil, batran, prostituata de lux … oricine intr-o discutie cu mine despre orice nu va avea dreptate. Clar ?

    Sa-i dau dreptate unei femei ?
    Pai cand o sa zica „sunt o curva proasta si unicul meu scop pe planeta asta e sa parazitez si (poate) sa perpetuez specia” atunci iti promit ca o sa-i zic „da draga, ai dreptate !”.

  13. Alex said,

    Bă! Suntem în 2000 şi ceva, femeile au drepturi egale cu bărbaţii, deci au şi ele dreptate! Încearcă să discuţi ceva dintr-un domeniu pe care-l cunoşti bine, ca să nu-ţi mai poată da un bărbat peste nas aşa uşor.
    Muierile s-au dovedit de câteva ori a fi mult mai deştepte decât bărbaţii. Nu cred că ai dreptate în ceea ce spui.
    Şi NU! Un bărbat n-are mereu dreptate. Mai ales când te cerţi cu ea şi face crize. Normal că ea are dreptate. 🙂

  14. stefantalpalaru said,

    Acum nu te preface, Eloa. Ştii şi tu că matematica nu e o chestiune de opinie. Dacă nu poţi susţine o teorie e din cauza ta, nu a oponentului care „reinventează” logica. Problema celor mai multe muieri la capitolul ăsta e că s-au obişnuit prea tare cu manipularea instinctelor şi convenţiilor sociale, neglijând logica.

  15. anonymous said,

    pe mine ma invioreaza blogul asta al tau..

    … pe mine a inceput sa ma plictiseasca (:|

  16. ovvyblabla said,

    Fiecare pasare pe limba ei piere. S-apoi, ce zici tu acolo e valabil si la femei. Aveti si voi uneori niste argumente de te doare capul.

  17. blbtr said,

    tare supărată mai ești. cred ca ți-ai luat-o rău de data asta. ce să-i faci, câteodată tu ești cățelul care se pișa pe covorul cel scump.

  18. blackmetal said,

    da, corect. şi orice aş spune acum tu vei considera că e un argument în plus pentru a-ţi susţine teoria.
    aşa că voi recunoaşte sincer că nu doar bărbaţii au dreptate. ar fi, oricum, o aberaţie sî afirmi aşa ceva. nimeni nu are mereu dreptate, indiferent de gen.
    doar ca o remarcă, dacă femeile nu s-ar baza atât de mult pe nuri pentru a câştige în faţa bărbaţilor, şi s-ar strădui să demonstreze că au şi ele cel puţin tot atâta minte ca ei, poate că nu ar mai fi tratate astfel.
    un alt aspect e cel al nuanţelor. nimic, niciodată nu va fi doar alb sau negru. vor exista mereu nuanţe. adevărul e întotdeuana undeva la mijloc şi contează doar determinarea de a-ţi susţine ideile. întotdeauna se vor găsi argumente pro şi contra. poate că bărbaţii sunt mai perseverenţi în a-şi demonstra punctul de vedere şi, de aceea, îţi lasă impresia că vor cu orice preţ să convingă că dreptatea e de partea lor, chiar şi prin forţă.
    PS. îmi place tema pe care ţi-ai ales-o. e mult mai feminiă. 🙂
    @};-

  19. magdici said,

    Pai cam asa e. In momentul in care ai contrazis un barbat, ai apasat butonul rosu: va lasa balta orice facea in momentul respectiv ca sa iti demonstreze sistematic ca te inseli, ca nu vezi lucrurile cum ar trebui, ca nu pricepi nimic, ca vorbesti pe langa. De-asta, de secole incoace, femeile destepte dezvolta arta de a nu da nastere unei confruntari directe cu barbatul; daca chiar vrei sa il faci sa faca, sa creada sau sa gandeasca ceva, contrazicerea e cea mai sigura cale spre esec. Exista alte metode si abodari… dar despre asta s-ar putea scrie o carte.

  20. blackmetal said,

    @magdici
    oricine, fie bărbat, fie femeie, îţi va demonstra ceva, doar dacă are toate argumentele necesare pentru a te convinge că aşa este. dacă tu renunţi pentru că te-ai plictisit, sau pentru că te-ai enervat, sau pentru că pleci de la ideea că un bărbat trebuie învins, nu convins, atunci tu eşti de vină.
    pe mine, ca bărbat, trebuie să mă convingi, de învins nu mă vei învinge niciodată, cu adevărat. doar te voi lăsa eu să te scalzi în sentimentul călduţ că eşti mai şmecheră ca mine, în timp ce eu îmi voi vedea liniştit de ale mele. 😉

  21. dadatroll said,

    „E îngrozitor să discuţi cu un bărbat, pentru că oricât te-ai strădui, n-o să ai niciodată dreptate”

    Asta numai daca, binenteles, nu esti barbat.

  22. morbo said,

    aoleu, ce prost sunt, am comentat la un post din octombrie 2006. gata, clar nu mai vin.

  23. Tot eu said,

    E placut să discuţi cu un bărbat, pentru că daca te strădui putin sa gandesti, nu trebuie sa ai dreptate ci sa puteti ajunge la o concluzie comuna, iar asta e normal. Logica… e hai, aici ai dat-o-n balta [bata]. Ei nu ţin la raţionament în sine [atunci cand vorbesc c-o femeie care stie sa-si arate numai formele], ci la orice slalom printre argumentele oponentului ca s-o convinga pe respectiva sa se futa cu el, dar daca femeia stie sa impuna respect, atat prin atitudine cat si prin cuvinte, atunci e cu totul alta poveste. A avea dreptate e un atribut specific masculin[ca pula, adik ce ai zis tu e ca pula], care nu se împrumută, nu se pierde, nu se câştigă şi nu se transformă [bullshit].
    Restul e tot bullshit asa ca nu mai dau copy/paste.
    Barbatul si femeia tre sa traiasca impreuna nu sa se bata. Ideea asta n-o so pricepi vreodata Eloa.
    Daca intr-adevar ai argumente solide si putere de convingere, ii demontezi barbatului ideile. Intr-adevar mult mai greu decat unei femei. Dar asta tine de caracterul fiecaruia.
    Oricum, dreptatea e intotdeauna undeva la mijloc, insa fiecare, femeie sau barbat, trebuie sa lasa putin din mandrie la o parte si sa recunoasca cand si unde greseste, fie ea si o greseala minuscula.

  24. Illy said,

    Eeeek, verde cacaniu… e cah 😐

  25. magdici said,

    @blackmetal
    Pentru majoritatea barbatilor, ca sa renuntam momentan la generalizari, este vital sa termine orice disputa cu senzatia ca au avut dreptate. Fie ea si o disputa barbat-barbat; si mai ales o disputa cu o femeie. Eu tocmai asta incercam sa spun, ca este inutil si stupid sa incerci sa invingi, cum spui tu, un barbat pe aceasta cale; mai bine il lasi sa plece cu sentimentul ca a castigat si iti vezi linistita de ale tale (ca sa parafrazez) 🙂
    Pentru ca, ma gandesc acum, daca tu ca femeie ai la indemana argumante cu care sa inchizi gura unui barbat, tot respectul meu si al lor… dar 99% din ei te vor uri cumplit in sinea lor pentru asta. Asa ca atitudinea unei fenmei trebuie sa depinda foarte mult de ceea isi doreste de la barbatii din jurul ei.

  26. Chiushky said,

    Interesant articolul dar cred ca sunt destule reprezentante ale sexului frumos care ne cam da peste nas si cred ca in cele mai multe situatii fiecare are dreptate in felul sau, nu ai cum sa ti 100% cu o anume parte dintr-o dezbatere. Parerea unei femei conteaza intotdeauna!!!

  27. kid said,

    Avand in vedere antecedentele tale (blogul asta si alte aspecte pe care nu le detaliez aici), gasesc perfect justificabil faptul de a-ti raspunde cu aceeasi moneda, daca insa era vorba despre:

    http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A1A2YTFX2XC4O2/ref=cm_aya_bb_pdp/103-0790063-0787840

    atunci, da, s-ar pune problema cu totul altfel, problema e ca _tu_ nu meriti nici macar timpul acordat scrierii unui post.

  28. briciu said,

    Actually, I love Pepsi Twist.

  29. blackmetal said,

    oh, nu… iar am nimerit la spam! eloaaaaaa, ăştia nu mă lasă să vorbesc :((

  30. anapauper said,

    men are funny creatures… mă distrează, pe bune, că privim lucrurile atît de diferit. pe partea emoţională. la capitolul logică ne asemănăm mai mult decît ar dori oricare dintre părţi să creadă.

  31. Inn0cente said,

    Eu ştiam că femeia are întotdeauna dreptate. Numai ea spune: „Ţi-am zis eu” sau ” Ştiam eu că asta se va întâmpla” …glumeam…:D

  32. bornedbored said,

    Asta este de-a dreptul trist. Really. Iam no fucking kidding here. Din pacate putin pricep. Probabil doar eu… 😀

  33. bubuletzu said,

    in fatza oricui deobicei yo am dreptate, in fatza unui barbat ….numai yo am!!!!:X:D

  34. me said,

    🙂 prietenul meu seamana cu o mica maimutzica cand se stramba ca are dreptate desi stie ca greseste si se strofoaca asa tare stiind ca tot eu am dreptate ca ar fi in stare sa` se contrazica cu mine pana cedeaza nervos doar sa demonstreze ca are dreptate …eu cred ca se incapataneaza mai tare din cauza ca stie ca eu am dreptate:)) …ca jenanti sunt barbatii:)) niste baietei care se cearta ca traiesc intr`o lume dominata de femei fie ele si din umbra

  35. chewbacca said,

    maica-mea se supara rau pe mine cand luam note mai mici decat ale fetelor (in fine, cand eram intrecut de o fata). mai ales la mate. am fost crescut cu faze de gen „fetele nu se pricep la x”, „baietii trebuie sa faca x” si alte kestii d-astea. imi pare rau ca am primit asa educatie… am avut foarte mult de pierdut. sper sa dispara mentalitatea asta.

  36. nepal said,

    „Ei nu ţin la raţionament în sine, ci la orice slalom printre argumentele oponentului, care face ca în final, dreptatea să fie de partea lor.”

    Avem vreo femeie avocat in audienta? 😉

  37. Mircea said,

    e bine ca s-au adunat toate frigidele sa dezbata aici

Lasă un răspuns

