Pentru că vând publicitate pe lumea morţilor

August 2, 2007 at 15:17 (În general)

publicitate.jpg

Numai un bărbat se putea gândi la aşa ceva.

Iar atunci, dintr-o data, o lumina foarte puternica mi-a aparut dinaintea ochilor, chiar acolo, in apa, la doi metri de mine. MAREA ENERGIE SUPREMA MI-A SPUS CA NU TREBUIE SA MA SPERII, PENTRU CA NU VOI MURI. MI-A ZIS CA AVEM O MISIUNE. TREBUIE SA-MI ACCEPT HARUL. SA IL INTELEG SI SA MIJLOCESC COMUNICAREA INTRE LUMEA DE AICI SI CEA DE DINCOLO.

Asa am ajuns incet incet, ca, peste ani si ani, sa vorbesc aproape in fiecare zi cu cei de dincolo. O data la fiecare cateva zile, convoc Corpul Spiritual Colectiv [sufletele de pe lumea cealalalta] pentru a le mai zice cate una, alta, despre ce se intampla aici.

27 comentarii

  1. blackmetal said,

    wow, tare faza!
    dincolo de legătura cu bărbaţii, care mi se pare oarecum nefondată.
    gândeşte-te că omul ăla nu e singur, probabil că are şi el o nevastă sau o femeie lângă el. şi, dacă e să fii sinceră, nu cred că ea l-ar învinui cu ceva pentru că vrea să câştige un ban. poate chiar ca să o poată întrţine pe ea, căreia doar mercedesurile îi plac, sau copiii lor etc.
    dar, nu asta contează. ci faptul că există oameni care vor pune botul la chestia asta. şi, atunci, mă întreb: spre ce să înclin? spre a-i compătimi, că nu sunt capabili să distingă realul de aberaţie (aş fi spus vis, dar e prea slab cuvântul), sau să trec de partea cealaltă, spunând: bine vă face, aşa vă trebuie, dacă sunteţi proşti!?
    sper să nu se frigă prea mulţi, totuşi.

  2. Fata din pom said,

    Crazy people & nothing more!

    Unii chiar nu au ce face acasă, se pare. 🙂

  3. crash said,

    bine ca-i faci tu reclama…

  4. blackmetal said,

    @crash: point taken!!!

  5. dadatroll said,

    Pentru ca ai tu o singura idee, si aia fixa.

  6. clarvazatoarea esmeralda said,

    Tocmai am avut o revelatie transmisa in direct prin globul de cristal ca esti o OTV-ista inraita ELOA.
    Rog posterii sa confirme/infirme mesajul prin SMS la 0800-ESMERALDA.

  7. casargoz said,

    Un business potrivit pentru cei ce fac alegerea potrivita:
    http://asalt.wordpress.com/2007/08/02/prima-alegere/

  8. Smilla said,

    Super tare! Mi-aduce aminte de o carte pe care am citit-o mai demult, „Tanatonautii” se cheama. Nu mai stiu cine a scris-o, dar stiu ca tot acolo se ajungea – la vandut reclama in lumea de dincolo. Numai ca lumea de dincolo era destul de concreta si explorata, iar in target intrau toate sufletele care treceau printr-un „near death experience”.

    Imagine that, u go into the light & all of a sudden a Coke commercial flashes up in your face, ugh.

    Numai un barbat se putea gandi la asta!!! :))

  9. Dr. de serviciu said,

    @Eloa/Ana: Colaborezi si tu in afacerea asta cu reclame prin lumile paralele?

  10. gadjo said,

    „Numai un bărbat se putea gândi la aşa ceva.” si numai o femeie ii putea da atentie.

    Are cineva o statistica privind halitorii de paranromale?

  11. supradozadecuvinte said,

    nu credeam ca cei din lumea de dincolo ar fi interesati in vreun fel de reclame, dar daca maximilian zice:)

  12. Alex said,

    Bă, capete pătrate. Nu există altă lume. Când mori, mori şi atât. Vă închinaţi la pietre şi unii deştepţi trăiesc după prostia voastră.

  13. Sky-Hunter said,

    @Alex … unii dintre noi sunt mai naivi probabil, si nu se cred „mai presus de orice”. Ceva imi zice mie ca mai e ceva deasupra noastra si nu suntem noi buricul pamantului.

    … o adaugire, cititzi-o bine: ” si atunci, dintr-o data, o lumina foarte puternica mi-a aparut dinaintea ochilor … M-am uitat atent si am observat cu greu un mic obiect in forma de cerc cu un Y intros. Hmmm, m-am gandit, un Mercedes … dar totusi nu pot fi atat de superficial, trebuie sa privesc dincolo de obiecte si sa vad mesajele de dincolo. Fuck … daca nu ar claxona as putea sa ma concentrez mai bine …
    Am inceput sa aud o voce, foarte indepartata … atat de indepartata incat parea ca vine de dincolo …
    – Ajutor, Ajutor … Ne inecam.

    Si atunci mi-am constientizat harul si m-am hotarat ca trebuie sa fiu un vesnic mesager cu lumea de dincolo.

    N.A.
    O varianta de luat in considerare, nu ?!

  14. DeMaio said,

    Ai luat-o razna iar, ai? Nu cumva la mijlocul problemelor tale sentimentale, ce par ca nu se mai sfarsesc dracului, eşti chiar tu? Că mi-e tare greu să cred că numai ei, nenorociţii, sunt de vină.

  15. Sky-Hunter said,

    @Demaio – ti-e greu insa cam asta e adevarul. Ei sunt de vina.

  16. Alexandru Petraş said,

  17. semiclarvazatoarea ildiko said,

    Daca vom cauta women mental health studies vom constata ca apar sintagme de gen women are twice as likely … etc

    A. http://www.medical-library.org/journals4a/female_reproductive_function.htm

    B. http://www.who.int/mental_health/prevention/genderwomen/en/

    barbatii avand primul loc la substance use disorders, probabil prevalentza crescuta este explicabila cu cat respectivii s-au intilnit mai des cu sexul opus clasificat in acelasi studiu >:)

    P.S. Nu mai amintesc aici de geta budihala etc, google.ro ofera date mai multe cunoscatorilor, daca ar fi detinut instrumente de comunicare precum blogul , e de presupus ca si respectivele ar fi avut un debut similar cu autoarea , idei fixe samd, cine stie sa citeasca DSM IV a putut face unele paralele cu stilul Eloei.

  18. crash said,

    DOAMNE, cate aberatii! Nu pot sa cred!

  19. krossfire said,

    Vorbesti prostii, e plin de vrajitoare.

  20. VIP said,

    care-i pretu’?

  21. s_ford said,

    e cel mai tare lucru sa vinzi nimic si scump ;))

  22. cbogdan said,

    Aici cred ca unii nu apreciaza faptul ca acel om nu e nebun ci doar prea bine dispus…
    Eu stiu de la ce .. va las pe voi sa ganditi hi hi hi 😉
    bv lui 🙂

  23. piticu21 said,

    nashpa … prost, ai cazut in plasa lui … i-ai acordat atentie … nu nu … nu asa se procedeaza.

    tu trebuia sa fi in cealalta lume

  24. monastie said,

    Si stii de ce ii mai urim? Pentru ca ei nu mimeaza ca noi. http://monastie.wordpress.com/2007/08/12/de-ce-mimeaza-femeile/
    Scz de link, da cred ca voiai sa vezi asta.

  25. events coming soon at Bite this! said,

    […] funny bonus de la Eloa […]

  26. angelica said,

    nimic concret totu i o teapa legala

  27. gianina said,

    ma aflu aici intamplator si vad fel si fel de comentari ma numesc gianina am 30 ani si nu cred in basme dar sa va pun ceva acum o luna pe un site al esmeraldei era ceva cu previziunile pe 12 luni gratuit am bagat si eu datele mele dupa cateva saptamani mi-a venit la cutia postala si raspunsul era ceva cu numerele de aur si sa comand ceva de la ea in fine nu am comandat nimic dar aveam 6 nr acolo spuse de ea si le-am pus si eu la loto binenteles ca le-am jucat si iar le-am jucat cateva saptamani la rand duminica trecuta din intamplare mi-au iesit 2 din ele joi numai le-am pus si vreau sa va spun ca mi-au iesit inca 4 imi venea sa plang nu e vb de suma initiala ca nu ma imbogateam cu 4 mil dar nu-mi venea sa cred ochilor ce vad asa ca cu teapa asta nu stiu cum e dar nu cred in nimereala ca de ani joc si tot la nimereala mai mult de 2 nr pe o varianta nu mi-a iesit dar acum fiecare cu gandirea lui cum si eu o aveam pe a mea pana sa mi se intample

Lasă un răspuns

