Ştii de ce plângeam azi?

Iulie 17, 2007 at 0:25 (Despre Eloa)

De fericire. Trăiesc cea mai frumoasă perioadă din viaţa mea şi sper să nu se termine. Eşti atât de minunat încât îmi vine să purced la salvarea lumii, ca s-o fac pe toată la fel de fericită cum mă faci tu pe mine.

Eram în Cafeneaua Actorilor, ceea ce ni se întâmplă foarte rar spre aproape deloc, pentru că noi preferăm cafenelele retrase unde nu avem şanse să dăm de cunoscuţi care să crape în faţa noastră de curiozitate în legătură cu viaţa noastră intimă. Nu ştiu de ce am mers acolo. Probabil ca să mai schimbăm peisajul. Era după o întâlnire de afaceri, ceea ce a dirijat firul discuţiei în aceeaşi direcţie. Eu aveam agendă, el pix. Aşa ne completăm noi. Când eu vreau să merg într-o direcţie, îmi dau seama că el, în mod natural, vrea să meargă în cealaltă, aşa că o aleg intenţionat pe cea pe care nu aş alege-o în mod normal, numai că, pe de altă parte, şi el se gândeşte că eu o să merg în cealaltă direcţie, aşa că ne ciocnim inevitabil şi trebuie să ne pupăm reciproc pentru că am făcut buba. El e minunat. E atât de deştept…îmi scria pe agendă cum se întâmplă lucrurile. E ambidextru, aşa că n-a trebuit să sucească agenda cu totul spre el. Scria cu stânga, astfel încât să nu-mi sucesc gâtul urmărindu-l. În timp ce nota, îmi dădeam seama cât e de inteligent şi cât de multe lucruri am de învăţat de la el. Aş vrea să-i pot da link spre pagina asta, să-i spun că rândurile scrise cu italice sunt pentru el şi să închei cu „Te iubesc”. Dar când eşti o descreierată ca Eloa, cui să mai ai tupeu să-i dai link? Oare ce ar crede despre mine dacă ar afla câte măgării am scris aici despre bărbaţi?

49 comentarii

  1. gia said,

    nu cred ca o sa se supere. e inteligent, nu? 🙂

  2. En Sabah Nur said,

    si daca nu e asa de inteligent pe cat pretinzi tu ca e, poate macar incerca

  3. rutza said,

    ce frumos suna 🙂

  4. Fata din pom said,

    Well, n-ar avea de ce să se supere atâta timp cât părerea ta despre el nu se suprapune cu părerile tale despre bărbaţi în general. El ar fi doar o excepţie. 🙂

    Restul afirmaţiilor tale ar rămâne valabile pentru alţii…

  5. seasonstraveler said,

    până la urmă nu-i urăşti chiar pe toţi aşa ca mai păstrăm speranţe, mai punem in sertar planurile pentru un război total între sexe, mai indrăznim sa ieşim din casă chiar daca purtăm pantalon…
    in rest, merită link… nimic din ce-i aici nu-i condamnabil… poate tendinţa spre generalizare… şi apoi ce barbat n-ar iubi o femeie care urăşte bărbaţii?!… bine cu o condiţie…

  6. blackmetal said,

    finally 🙂
    n-o să se supere. o să înţeleagă, mai mult decât îl înţelegi tu pe el, poate.
    mă bucur să te re-citesc.
    P.S. când postezi rezultatele de la examene? 😀

  7. gia said,

    eu, daca as fi barbat, te-as iubi mai mult : )
    [ si tu nu urasti barbatii]

  8. bornedbored said,

    Dă-i să citească. În felul ăsta o să se termine mai repede şi doare mai puţin.

  9. VIP said,

    no, tu eloa! doar nu te-ai indragostit? asta nu e mascul la fel ca cei despre care scrii aici pe blog?

    da-i link, papushe daca nu vrei sa il pierzi. las sa citeasca sa vada ca ai personalitate! daca din atata lucru nu o sa te mai placa… atunci e nashparlit.

    ai grija ca asta o sa te faca sa revii la blog si o sa scrii mai cu patos si mai cu ura despre barbati 😛

    bafta!

  10. scenarista said,

    am vazut ca si andaa s-a indragostit. acum te-ai indragostit si tu.:)
    bantuie un vant de romantism pe blogurile astea.

    sa va fie de bine

  11. Fata din pom said,

    @VIP, nu ştiu dacă e nevoie ca el să vină să citească pe blog să vadă că ea are personalitate… Nu blogul denotă asta, ci ea însăşi.

  12. Dark Knight said,

    Evolutia existentei trasează o linie sinusoidală de stari antinomice legate de sinapse prin multumirile generate de cunoastere, nemulţumirile legate de esecuri si nonstari reflectand un trend zero al manifestarii evolutive a individului.Evolutia – spirala a pozitivitatii ce descrie arta vietii-, transmigrează elanurile în avataruri de esenţe elizee.

  13. Dark Knight said,

    Of doamne iar ma cenzurezi cand zic ceva intelgent mai bine ma fac prost

  14. blackmetal said,

    @Dark Night
    cred că ăsta e cel mai inteligent lucru pe care l-ai spus azi ! 🙂
    no offense

  15. Alex said,

    Nu cred c-ar zice nimic. Ai un spectacol frumos, doar că e pe www, nu pe scenă ca restul. În plus îţi scrii ideile şi problemele, cu şi despre bărbaţi. Eu cred că ai avea curaj să dai link, da’ ar fi mai bine să nu dai (sunt mulţi ciudaţi care te citesc).

  16. morbo said,

    ,,Eu aveam agendă, el pix. ”
    râsete în fundul sălii

    în rest, good for you. că pentru asta mă rog eu în fiecare seară, să fie toată lumea fericită, for the right reasons.

  17. morbo said,

    fără ultima virgulă

  18. VIP said,

    draga fata, esti in pom! 😛

  19. Sirg said,

    ce mishto suna indragosteala. pare putin neverosimila dupa atata „ura”, dar poate tocmai de asta suna asa de mishto 🙂

  20. blackmetal said,

    paranteză

    Să înţeleg că acel articol n-a fost aşa reuşit de l-ai şters?

    până la urmă l-ai pus, sau actualul e un alt text? când citesc şi eu textul iniţial? pleeeeeeaaase
    se lasă cu suc. 😀

    P.S. n-am mai folosit chestia cu citatul. sper să meargă 😀

  21. DeMaio said,

    Spun doar că tresar de bucurie.
    Meriţi din plin asta.
    Fericire, Eloa.

  22. Pirahna said,

    E ca si cum ai avea SIDA.
    Cat timp o ascunzi de el, inseamna ca-l minti.
    Cat timp il minti, inseamna ca esti o nesimtita si meriti sa fii spanzurata de labii. (poti sa ignori ultima parte, desi s-ar putea sa-ti placa)
    Cat timp vrei sa ai o relatie cu el … una bazata pe minciuni e un inceput prost rau de tot.

    Tot ce ai zis aici, cum ziceai si tu, ai zis-o din sufletel … si daca omul chiar vrea sa-ti cunoasca sufletelul, merita link-ul.

  23. blackmetal said,

    @morbo
    un’ ţi-e blogu’?
    m-ai ucis cu

    ,,Eu aveam agendă, el pix. ”
    râsete în fundul sălii

    i’m gonna die laughin’
    super mişto surprins.
    @fata din pom
    nu cred că e corect să spui că o persoană „denotă” personalitate. doar acţiunile uneia ar putea-o face. dar poţi să nu mă crezi. eu sunt mecanic 😀

  24. GrLght said,

    Bv. F frumos.

  25. Anna said,

    sigur nu-i de la caldura?:)))) oricum aia cu agenda si cu pixul e misto rau de tot.

  26. aqualibra said,

    Fictiunea continua… isi facea niste mici calcule pe PDA-ul propriu, in definitiv totul e o afacere asa ca de ce nu ar trata si noua relatie in aceeasi maniera, injura rapid in gand patronul cafenelei pentru implementarea proasta a wireless-ului 802.11g sau poate producatorul ETEN al PDA-ului , hm, made in malaysia, poate ca asta e problema, arunca rapid o privire de-a lungul cafenelei, in timp ce minimiza fereastra browserului.Se apropria lent, poate mult mai lent decat isi inchipuia ca ar fi trebuit sa parcurga distanta pina la el langa bar, cu un gest natural inchise rapid site-ul costofs*x.com, in timp ce in cap un gand nu ii dadea pace: „If it flies, floats or f*cks, better rent it”, ciudat, expresia se confirmase de-a lungul timpului, desi la inceput parea ca altfel stateau lucrurile.O noua zi de afaceri abia incepuse…

  27. Giant said,

    Ooooooooooooooh… my little girl is growing up… *lonely tear of joy & pride in the corner of my eye*

  28. geeea said,

    NU ii da link. Si nu ii spune niciodata despre blog. Veti sfirsi prin a negocia ce-ti da el dupa ce-i dai tu link; apoi o sa citeasca. O data, cind va fi singur. O sa fie fascinat. Tu te vei simti mindra. Apoi, dupa o vreme, o sa scrii „ca pentru el”. De fapt, pentru el exclusiv. se va duce dracului obiectivitatea si spiritul. Intr-o zi, ai sa ii scrii chiar lui. O chestia ca bucata in italice – dar stiind ca o sa o citeasca. Sperind sa o citeasca.
    Dupa trei zile in care o sa-l tot intrebi: ai citit? cu speranta in glas, o sa iti dai seama ca nu.
    The thrill is gone. Si s-a dus din cauza blogului. In el va incepe sa sape un tip de indoiala – care nu e benefica, anywayz

  29. Go Away said,

    acelasi drum ca si pana acum, povestit pe dos.iarta-ma,daca nu ma bucur in fata a ceea ce imi pare o himera…

  30. Cata said,

    🙂

  31. ghita said,

    sper sa nu-l strici si pe asta 🙂

  32. Veronica Franco said,

    E chiar foarte simplu sa-i testezi inteligenta, nici nu e nevoie sa-i dai linkul blogului asta, e suficient sa ii dai alt link, tablethotels.com, daca fuge, inseamna ca a picat testul, iar tu trebuie sa mergi mai departe.

  33. Dark Knight said,

    Stiu ca sunt prost da cand ma uit in jur prind curaj

  34. Dark Knight said,

    Stiu ca sunt

  35. wehaveheaven said,

    Ana, uite-un plic. Înăuntru e-o scrisoare. N-o citeşti mai devreme de culcare, diseară. Dacă prin dashboard mai făceam altădată vizite încoace, prin dashboard nu te-am mai văzut de o vreme. Şi nici pe-altundeva. Seara bună, am trecut să salut. ‘Cele bune!

  36. crash said,

    Ti-am raspuns de 2 zile… Stiu…

  37. blackmetal said,

    iubeşte-l, fiţi fericiţi. nu-ţi fă griji, dacă e omul pe care-l descrii, va dori să cunoască toate faţetele personalităţii tale. şi va învăţa ce înseamnă greşeala şi va şti poate cum să o evite. dă-i şansa să nu greşească. e tot ce îi trebuie.lasă-l să te cunoască şi va fi cel pe care îl cauţi. pe oameni nu-i poţi schimba, nu-i poţi transforma în ceea ce vrei, trebuie însă să le dai şansa de a o face ei înşişi. din suflet.

  38. Maddy said,

    booooooring *cascat*. zici ca a scris alta persoana acest post.

  39. cast said,

    tu cand *sunt un idiot care nu cunoaste decat cuvinte cu p* esti ambidextra sau o *pe bune ca sunt un iodiot*?

  40. blackcatsaremyluck said,

    Din intamplare este primul blog de pe wordpress pe care l am vazut . Surprinzator, cunoscandu ma pe mine, am ramas p pagina ta, citind pana la capat povestioara. Pot spune ca si eu am fost in situatia asta, am fost cu o persoana pe care o pot numii in adevaratul sens al cuvantului, intelegienta, insa in finalul relatiei, modul in care trata lucrurile, felul lui de a gandi m au cam racit si m au facut sa pun punct.Din ceea ce vad insa in pagina asta , la tine nu pare a fi asa, ba chiar spui ca va completati. O mica intrebare->Vreodata te ai uitat la el de undeva de jos?

  41. Giant said,

    cast, nu toata lumea face parte din F.I.M., nu pot fi toti profi precum maria ta…

  42. Dra_K said,

    @cast tu esti asea funny tot timpul sau ai sclipiri de geniu din cand in cand???:D

  43. morbo said,

    @blackmetal
    nu posed blog. da’ şi când o să vie ziua când mă voi s.c.u.l.a . să-mi fac…dar încă nu a sosit timpul. lumea nu e pregătită.

  44. blackmetal said,

    @morbo
    me waiting, since eloa not serious. 😀

  45. eloa said,

    @wehaveheaven: las’ că mă văd ăştia la serviciu 12 ore/zi.

  46. Sir Alex Ice said,

    Au inceput deja pariurile cu cat va tine relatia? Pe mine puneti-ma cu 15 septembrie…

  47. Stancu said,

    Eu cred ca stie de blog, si cred ca nici n-are rabdare sa citeasca :)) [am glumit 😐 ]

  48. je said,

    atatea sfaturi. te-ai gandit ca poate nu-i pasa ?

  49. anomar said,

    oofff, doamne! inocenta? romantica? de ce trebuie sa te entuziasmezi atat de mult, sa iti pui sperantele intr-un barbat si apoi sa dai alte bloguri de cat ii urasti pe toti? nu e ura… e un scut de aparare pentru ca ai facut greseala sa iti spui sperantele in omul de langa tine si evident ca te-a dezamagit..e doar un om.
    am o prietena care imi spunea sa gasesc fericirea in mine, nu in altii! si cata dreptate avea in cliseul ei! eu nu vreau sa scriu despre barbati, vreau sa am bogatia „lumii mele” si curajul de a intalni barbati cu adevarat grozavi. pentru ca, pana la urma, asa cum exista prima iubire, prima dezamagire, exista si o a doua sau poate a treia, si fiecare isi lasa amprenta pe felul meu de a privi ziua de maine. si atunci? nu e totul sa mergi inainte, conteaza foarte mult CUM o faci!

Lasă un răspuns

