Pentru că numai ei pot vorbi în public

Iulie 1, 2007 at 20:43 (Dileme)

Drajili maichii, dacî Doamne apîrî şi păzeşti vă puni Sfântu’ Pafnutie să plecaţ în deplasare vara asta pi undiva, este iesenţial, vital am putia spuni, sî vî asiguraţ să şii maxim ZERO cupluri însoţitoari la bord. Sî nu cari cumva sî vî îmbarcaţ în grabî şi sî rămânî nenorociţii ascunşi doi câti doi pi undiva, că va fi vai ş-amar de serile, dimineţile, după-amiezele şi prânzurile voastre. Oamenii vorbesc, da? Asta e normal. Când sunt organizaţi în cupluri-cupluri, însă, numa barbaţii găsăsc şiva diştiept di spus. Femeili, mai la cratiţî, mai dupî cort, mai dupî vişen, mai în aşternut, mai în alti părţi, dar nu di faţî cu tătă lumia, măi! Femeili NU au şi sî spunî măi. Ard gazu’ di pomanî. Chinuie-te tu să spui ceva, că urlî şiniva pisti tini imediat. Barbaţii, în schimb, o gramadî di lucruri di toatî isprava di spus. Nu trebui întrerupţi cu nici un chip, mai întâi deoarece nu ti vei auzi, apăi pentru că nimini nu ti lasă să grăieşti, apăi pentru cî o să-ţi dai siama că dijaba ti-ai târât dupî dânsul şi cî mai bini îl lăsai sî sî ducî sîngur şi să şii numai întri barbaţ, că ş-aşa si simt atât di bini cu tăţîi.

43 comentarii

  1. oedip said,

    ai dreptate si cand gresesti, asta-mi place la tini!!!
    totuşi, să revin, sau să-mi revin.

    am întâlnit în aceeaşi proporţie, sau cam aceeaşi proporţie, prostia la ambele sexe. totuşi, se întâmplă să fie mai multe femei într-un loc la un moment dat… asta face ca LOCAL balanţa să se dezechilibreze! per total situaţia e la fel. iar ceea ce e, hai să zicem doar relativ evident, asta din experienţa mea, e că bărbaţii au o atitudine mai deschisă faţă de mai multe subiecte decât femeile. dar, şi aici nu cred că exagerez, subiectele, puţine la număr de obicei, sunt împărţite strict între sexe: farduri modă bărbaţi sau motoare femei băutură. nu neapărat în ordinea asta!

    mnie scuzaţi dacă am omis ceva!

  2. DeMaio said,

    Doamne ferește…

  3. oedip said,

    …apără şi taie fuga!!

    ps. @ demaio, pot sa-ti imprumut expresia cu nisipul care nu se duce? ca mi-o placut! 😉

  4. verde said,

    Mai Ana, care-i faza cu accentul asta obositor, testezi fidelitatea cititorilor? Te citim si-asa, da’ mai in scarba…

  5. crash said,

    Accentul asta nici macar nu e original, de ce continui sa-l folosesti?

  6. DeMaio said,

    Oedip, voie la dumitale este 🙂

  7. gORE said,

    Auuu, da cunoscatoare a accentelor specifice zonelor tarii mai esti ….. m-ai dat gata cu amalgamul asta. Moldoveneasca stricata combinata cu olteneasca dupa ureche la prima vedere. In rest, numai de bine.
    PS. Schimba gasca. Barbatii de acolo sunt retarzi daca pot rezista ispitei de a lasa femeile sa vorbeasca mult si prost. Na, sa mai fie un misogin pe ziua de azi si evident inca un post.

  8. blackmetal said,

    te înşeli, ca de obicei, prin generalizare. grupul pe care mi l-ai descris, pare a fi format din genul de bărbaţi care abia aşteaptă o ocazie pentru a mai turna câţiva litri de bere pe gât. astfel, singurele preocupări devin automat sportul, maşinile etc. nici mie nu-mi place să mă „distrez” în acest fel, aşa că evit, de obicei, ieşirile de genul ăsta.
    îţi voi da, din nou acelaşi sfat pe care ţi l-am mai dat: schimbă anturajul. bărbatul care te va ignora într-o discuţie cu amicii lui, ori îl doare la bască de tine, ori nu realizează ce înseamnă să alegi locurile unde vă veţi petrece timpul împreună şi persoanele în compania cărora o veţi face. la aceste aspecte trebuie să te gândeşti înainte de a ajunge acolo, unde ea se simte frustrată şi ignorată, pentru că cercul de prieteni e cu totul diferit de afinităţile ei. cu alte cuvinte, e un bou.
    şi, la fel ca ceilalţi, te rog, renunţă la a schimonosi limba română. n-are nici un farmec, în scris, chiar dacă ai prinde exact esenţa graiului moldovenesc, şi nu e cazul tău. crede-mă.

  9. z8us said,

    chiar tare :))

    pai normal ca femeile cu pot vorbi in public! pentru ca in general vb despre chestii care nu-i intereseaza pe masculii feroce, asha ca dece sa polueze fonic atmosfera?

    asha-i masculu autohton, mare jmecher atotshtiutor, unic geniu pe aceste plaiuri mioritice, singuru capabil sa lege 2-3 cuvinte, singuru care are ceva de spus (ca dovada ca majoritatea blogarilor sunt masculi feroce).

    acest mascul homo inteligentus sapiens sapiens este atat de plin de el ca nu poate sa conceapa ideea ca shi femeia are ceva materie cenushie, ceva neuroni capabili de sinapse, shi ceva de zis… el crede ca femeia e buna de cratitza shi reprodus, deci un accesoriu, shi un accesoriu este un obiect, shi cum el shtie fizica, un obiect nu este viu shi NU poate vorbi, exprima ceva.

    si „se mai este” unii masculi ceva mai evoluatzi care s-au prins ca femeia e capabila de exprimare, dar o face doar ca sa barfeasca cu alte femei, vorbeshte doar de sex (ce prost e sexu cu el, masculul), vb de cata bere a baut el ieri in timpu meciului, vb de cat de putini bani aduce el acasa (pe care-i bea oricum), vb de „prostii” in ochii oricarui mascul feroce, asha ca femeia trebuie redusa la tacere in compania masculilor! ce dreaq vrei sa le zica shi altor masculi ce prost fu*e el? sa fim serioshi! duca-se-n bucatarie cu alelalte femei sa vb acolo, nu aici cu „oamenii”!

    si daca doamne feri apuca femeia sa deschida gura shi spune ceva, doamne fereshte sa spuna ceva prea inteligent pt mascul, e vai de capu ei, shi sa vezi batuta dup-aia!

    beleaua a mai mare e ca inca sunt „masculi” care-shi educa copiii (fii) sa fie ca ei, sa gandeasca precum ei, shi sa trateze trandafiru care e femeia in acelashi mod in care tratezi un maidanez…

  10. UN Blogger said,

    Eu nu am inteles nimic din ce e scris

  11. bucho said,

    Din pacate se intampla prea des 😦

  12. Giant said,

    desi mi-s moldovean, m-a luat cu dureri de cap…

  13. valentinescul said,

    salut , am citit cateva din posturile tale si cred ca esti o persoana foarte interesanta . Sunt curios ce anume te-a determinat sa ai aceasta gandire fata de barbati . Nu vreau sa te superi pe mine , dar nu crezi ca ceri ceva imposibil de la barbati ( avand in vedere diferentele fizice , de conceptie de viata , a necesitatilor afective ) ? Tu crezi ca noi suntem intelesi , sustinuti , incurajati de catre fete ? Ei bine cand intalnesc o asemenea fata , care sa merite sa ma zbat pentru ea , crede-ma ca o si fac .
    Baietii sunt educati inca de mici sa aprecieze si sa respecte fetele , sa le ocroteasca , sa le satisfaca dorintele ( ceea ce este un lucru normal ) , iar fetele in ce spirit sunt educate ? ( te rog sa imi raspunzi u la aceasta intebare intr-un post de al tau , daca iti face placere(eu oricum am o idee proprie , insa vreau sa o cunosc pe a ta ) ).
    Am o intrebare pentru tine : daca barbatii sunt porci , nesimtiti si insensibili , oare atitudinea lor nu e reactia la un ceva anume ?Oare ce anume ar putea naste o asemenea reactie , comportament ?
    Priveste societatea in care traim , tu ce vezi ? Eu stiu ce vad ! A cui e vina ? A mea ? A ta ?
    As fi scris mai multe , insa o sa ma opresc aici , caci nu cred ca o sa aiba un impact foarte mare asupra ta.
    Stii de ce are blogul tau succes asa de mare ? caci face scandal . ( din aceasta fraza poti intelege ce doresti tu )
    Daca am fost deplasat , sau am jignit cu ceva in acest commnet , sincer , imi cer scuze …ideea e urmatoarea : fa-ti un anturaj mai bun , o sa te simti mai bine , si o sa fii mai impacata cu tine si cu lumea , caci omenii au caractere unice si nu pot fi bagati cu totii in aceeasi oala , oricum . Sa stii ca sunt multe lucruri frumoase pe lumea asta care au nevoie de imaginatia ta , de puterea ta de a le observa , de ce irosesti acest ceva pe care il ai pe mocirla ?
    bafta multa

  14. Smilla said,

    ioi, ca din Creanga ai vorbit ;))

  15. scenarista said,

    aici ai batut campii fara gratie:)
    dar imi plac experimentele, in general. noroc ca nu le faci pe oamenii vii, ca mine:)

    mai trec

  16. monoloage said,

    bun asa…desi daca ma uit mai mult…pe la diverse cupluri la terasa..femeia vbeste cel mai mult…nu conteaza cum si despre ce ..e dreptul ei….. in mare parte am vazut femeia tacand de frica…prostie crasa.- aici mai mult a lui, da il lasa sa se simta bine-.. sau cand are ceva de ascuns… ..
    nu inchei ca demaio…dar in tonalitate…”ptiu, ca dracul nu-i atat de negru!”..

  17. morbo said,

    da’ pe ăla cu ,,ce se întâmplă la suceava? sî bea şî si stă dijaba” îl ştii?

  18. valilingurar said,

    prostia e unisex. parol

  19. Maddy said,

    eloa, citeste chestia de sus cu accent intr`un microfon si pune`l mp3 pe site. si asa ma dor ochii, chestia aia n`o citesc numai daca ma plateste careva.

  20. runbaby said,

    dragi iloa, iesti prima oari cand comintez aci, pientru ca ie prima oari cand am simtit ifectiv ca am siva di spus: iu rulz :).

  21. blackmetal said,

    where’s my comment? don’t tell me, you spammed me again …

  22. Dr. de serviciu said,

    slab…

  23. UN Blogger said,

    Eu nu voi gati niciodata pentru o femeie si o voi bate zilnic si indemn pe toti barbatii sa isi bata femeile. uite un nefericit care a facut o supa mai putin reusita si uite ce a primit.

  24. De-aia said,

    l-ai facut de ras, eloa? s-a rusinat de fatza cu prietenii? 😛

  25. blackmetal said,

    ok, nu mai rezist 😀 am postat deja un comment acum patru zile, dar văd că nu mai apare. şi nu suport să nu spun şi eu ceva. 🙂
    parerea mea, dragă eloa, e că ai un algoritm foarte defectuos în a-ţi alege cine îţi stă alături. atât timp cât vei accepta să mergi undeva, cu un grup de prieteni, va trebui să te gândeşti dinainte la ce să te aştepţi. chiar dacă, în viaţa de zi cu zi, te înţelegi bine cu ei, nu e imposibil ca, odată schimbat mediul, să ajungă să te ignore, văzându-şi de discuţiile lor despre pescuit, fotbal, bere etc.
    problema, însă, n-ar fi asta. pentru că nu poţi impune cuiva să se rupă de obiceiuri, de prieteni, pentru a-ţi acorda întreaga şi neîntrerupta sa atenţie. problema e că tu, dincolo de afirmaţii şi năzuinţe, mai mult sau mai puţin justificate, ajungi în compania unor astfel de bărbaţi. şi asta, pentru că te complaci în iluzia pe care ţi-ai creat-o, aceea de a fi o zână nepământeană, care doar pluteşte pe deasupra tagmei bărbaţilor bicisnici, şi nimeni n-o înţelege cu adevărat. astfel, tu singură îţi impui limitele, catalogând prin generalizare, comportamentul tipic bărbătesc, ca fiind nedemn de tine. şi, datorită acestei absolutizări a caracterizărilor, ajungi la concluzia că trebuie să te mulţumeşti cu realitatea, proastă cum e ea. din păcate, falsa realitate, iluzia.
    poate că fac eu parte din ăia puţini, cantitatea ce se poate neglija, care cred că primul subiect al atenţiei mele e femeia pe care o iubesc. şi care urăsc genul de distracţie, precum cel descris de tine, care serveşte doar ca pretext de turnat bere pe gât şi glume tâmpite pe urechi. poate că asta ar trebui să cauţi. oameni care ştiu să se distreze mai pe gustul tău, care evită picnicurile cu multă băutură şi manele.
    ai încercat? sau, mai bine zis, ai încerca?

  26. casargoz said,

    M-am gandit sa ma refugiez pe insula Leuce, ca sa pot vedea mai bine pestera lui Orfeu, o sa astept mereu sa o mai vad o data pe Eurydice, dar vai blestemul face ca EA sa deschidi gura. Sunt trist pe insula leuce, am pierdut-o pentru totdeauna pe Euridice.

  27. VIP said,

    hai eloa ca poti si tu vorbi in public… daca esti singura 😛

  28. z8us said,

    dar oricum vb singura prin tastatura…

  29. Mr A said,

    She’s the kind of girl that leaves condoms on the bedroom dressing just to make you jealous of all the men that fucked her before you met her.

    She’s the kind of girl who looks for love in all the lonely places. The little girl may not actually care if he’s jealous or not; probably she is only amused by the (hypothetical) situation of him being jealous (it’s pretty dirty business).
    __________________________________________________________________

    Ti-am citit blogu prima oara in toamna/iarna ce a trecut ….. am zambit, m-am amuzat si delectat…. se pare ca exista o problema de comunicare barbat / femeie de apar atatea si atatea motive de disputa sau le gasim tot noi ca sa facem sexul mai picant ulterior. Asa ca am facut un pariu cu mine insumi ca ai sa epuizezi destul de repede motivele, cate ai mai putea nascoci, totusi, nu? acoperisei deja suficiente…

    Asa ca acum am revenit sa vad daca am castigat sau nu. Si nu am decat un singur lucru de spus: Hai taci (, odata)! :))

  30. savarin cofetaru said,

    dice iubim femeile in gura lor nu voi sa intru deci nu va spun

    da va spun cum se face de exista. asa sa-mi ajute belzebut ca eu n-am vrut dar n-am avut incotro, va iau martori la eveniment ca doar erati acolo mereu.

    eu ma plimbam ca omu linistit pe netu din fata casei cu windowsi la fereastra cand brusc m-am simtit urat. nu urat ca ala mic si negru si cu batonul de ciocolata facut tot fructoza pe caldura asta cica barabatu prins cu smantana varsata pe sortulet. Acu ce era sa fac? m-am asezat si am cugetat blog nemai scris si nemai inceput.

    si mi-am jurat atunci in favoriti c’o s’o zidesc pa Ana la temelia la blogu meu ca un Mano mic si suparat. O sa-ti tastez Anutza cu ambele maini pana cand te vei acoperi de vorbe dulci si zemoase de la gleznisoara pana la subtioara umeda, pana cand tatisoara ti se va strange de atatea alfanumerice, pana cand pantecelu iti va rodi cuvintele de summer hit….am sa fiu dragutza anutza cu tine, vorba vorbei „from the erection to the resurrection”… asa ca las-ama Anutz-o sa te zidesc impreuna cu calfe si bloggari la temelia catedralei mele…las-ama a-nutzo sa sug la tzatza gloriei tale pana ajung celebru si dupa aia ti-oi returna

    asa…deci blogu-mi il gasiti la
    (daca nu apare in original inseamna ca l-a taiat anutza cu manutza pupaiasi eu ***tza)
    ma voi intoarce.

  31. blackmetal said,

    😦
    nothing, yet… where are you, woman?
    îţi trimit commentul prin mail 😀

  32. crash said,

    Munceste mai, nu ca altii care n-au treaba si pierd vremea pe net…

  33. Fata din pom said,

    Moldoveanco! Dacă vrei să fie cât mai original, în loc de „sunt” poţi pune „îs”. 😆

  34. gia said,

    bineinteles ca toata lumea se leaga de cum a scris Eloa postul. nu stiu de ce problema asta imi aminteste de manualul de romana, clasa a noua sau a zecea. de fapt, ba da, stiu de ce.

    cat despre femei, nu stiu daca sunt de acord. pot fi si femeile niste tzatze in multe instante. dar…avand in vedere scopul si exagerarea voita, probabil ca ai dreptate 🙂

  35. Paul said,

    n-ai mai scris de mult, se pare ca ai picat la bac… cheer up, e un loc sub soare si pentru tine

  36. eloa said,

    Ţi-e dor de mine, Paul?

  37. Lieserl said,

    dar cine a spus ca uram barbatii? dar cine a spus ca toti barbatii sunt asa cum ii descrii tu? 😛

  38. morbo said,

    îsem aşa toţi bărbaţii!

  39. blackmetal said,

    ce bac, frate? dacă acum 4 ani avea 19 ani, acum are 23. termină facultatea. ceva cu relaţii publice. se distrează şi ea, că a luat licen-a (apropos, felicitări). e om cu diplomă, de acum …

  40. Ana said,

    te-am descoperit recent. am citit arhivele pe primele doua luni si o sa-mi mai fac timp sa citesc ..coz i like it. like it much.

    in alta ordine de idei, ma amuza cum sare lumea sa-ti puna etichete, fie ele gen „totally agree/omg, u’re so right/pls go out with me, PLS!” fie „u’ve been abused/you are frustrated/can’t think of an adjective but you suck”

    aia cu abuzu’ e chiar tragicomica 😐 oameni buni:cum sa ziceti asa ceva? where did u lose your brain? go find it! NOW.

  41. eloa said,

    @blackmetal: de unde cunoaşteţi situaţia, domnu’? Oricum, aş vrea eu să mă dixtrez…

  42. eloa said,

    @Ana: mersi, era chiar mişto blogul ăsta când aveam timp să-l scriu…

  43. blackmetal said,

    @Eloa
    nu e chiar atât de greu să pui câteva informaţii, cap la cap.
    îmi pare rău că te-ai aruncat în muncă atât de devreme. la vârsta asta, cred eu, ar trebui să simţi doar bucuria de a fi liber, tânăr, iubit, îndrăgostit. grijile vin singure, nu trebuie să ni le căutăm noi înşine.
    dar, asta e. pari o fată foarte ambiţioasă şi ăsta e singurul fel în care poţi obţine ceva. sper doar să fii destul de înţeleaptă. e, uneori, foarte uşor să faci confuzie între cale şi destinaţie. ai grijă cu priorităţile, în viaţă.
    mult succes.

Lasă un răspuns

