Naked blogging

Iunie 9, 2007 at 17:00 (Şăd şi cujăt)

E vreo diferenţă dacă sunt dezbrăcată acum? Ce senzaţii ai când citeşti ceva ce am scris cu tastatura pe genunchi, după ce am ieşit din baie? Pentru tine e acelaşi lucru. Şi dacă aş fi bărbat? Şi dacă aş fi lesby? Şi dacă aş fi o fetiţă de 3 ani? Şi dacă aş avea 54 şi no perspective whatsoever in life şi singurul strop de viaţă de care m-aş bucura ar fi scrisul pe blog? Cu ce e mai valoros un blog dacă ştii cine l-a scris? Până la urmă, ideile contează, nu de unde vin ele. Te excită cumva să ştii că o femeie goală şi-a pus întrebări în post-ul ăsta? Poate că de cititori de-ăştia am nevoie. De cititori cu o imaginaţie bogată. Deocamdată, am numai din aceia cu imaginaţie bolnavă. Eah, sunt o vrăjitoare cu nas coroiat şi când am scris post-ul ăsta eram îmbrăcată în zdrenţe pe care nu mi le-am mai scos din 1904. Mă duc să mă scarpin în cap cu o greblă.

35 comentarii

  1. Alex said,

    O, da! Și cum am râs! Ești o vrăjitoare doar când vine vorba să-i vrăjești pe fanii ăștia ai tăi. Nu prea contează dacă ești goală sau cine ești, că noi citim ce scrii, nu cum arăți.

  2. TantiAglaia said,

    BrȘvȘ Alex!

  3. Baba Cloanta said,

    si cu coada maturii ce faci tanti ziarista? 😉

  4. HalfEvil said,

    Pentru mine nu conteaza cine scrie …
    Pentru mine e acelasi lucru daca esti barbat, daca esti lesby, daca ai 54 de ani, daca esti goala sau daca esti imbracata in zdrente…
    Si totusi, un singur lucru m-ar surprinde daca l-as afla despre tine : ca ai 3 ani. Te-as aprecia si mai mult!
    Serios.

  5. Dr. de serviciu said,

    1. „de-ăştia am nevoie. De cititori cu o imaginaţie bogată. Deocamdată, am numai din aceia cu imaginaţie bolnavă.” – Multumesc
    2. „sunt o vrăjitoare” – Si ce vrajesti tu?
    3. „când am scris post-ul ăsta eram îmbrăcată în zdrenţe” – Si acuma cu ce esti imbracata?
    4. „zdrenţe pe care nu mi le-am mai scos din 1904” – Numa’ 103 ani? Slab. Poti sa pleci.
    5. „Mă duc să mă scarpin în cap cu o greblă” – Atentie sa nu te lovesti. Citeste bine instructiunile de utilizare. Ar fi pacat sa nu mai auzim de tine.
    6. Daca in cap te scarpini cu grebla, pentru restul corpului ce folosesti?

  6. eloa said,

    Dr. de serviciu said,

    6. Daca in cap te scarpini cu grebla, pentru restul corpului ce folosesti?

    un brici

  7. nobody said,

    Si daca o sa incepem cu totii sa te ignoram, si daca nu o sa mai ai net, si daca wordpress nu va mai exista, si daca cine va iti va sterge contul wordpress, si daca se vor pierde toate posturile tale dintrodata, si daca o sa-ti dai seama ca in fiecare an pe care il pierzi in mod inutil aberand in gol treci si prin ziua ta de nastere, dar si prin cea in care vei disparea in neant , si daca clonele care au scris aici sint imaginatia unui numar mult mai restrans de posteri decat ai impresia, si daca problemele pe care ti le pui sunt irelevante, si daca ti-ai putea folosi timpul pentru a realiza ceva concret , si daca peste cativa ani iti vei da seama ca ar fi trebuit sa faci cu totul altceva ca sa ajungi la un cu totul alt outcome, si daca ceea ce consideri tu ca e o alegere buna acum se va dovedi o mare eroare cu timpul, si daca criteriile de alegere pe care le cristalizezi acum se vor dovedi a fi inutile peste cativa ani dupa care vor trebui aplicate cu totul alte reguli, si daca nu cumva ar trebui sa traiesti intr-o alta realitate, si daca nu cumva totul nu e decat o fata morgana, si daca preocupandu-te total de aberatziile tale iti vor scapa anumite aspecte care ti-ar fi putut modifica viata in mod esential, si daca iti vei da seama vreodata ca timpul nu se mai intoarce inapoi si daca nu cumva viata nu e in alta parte ?

  8. eloa said,

    @nobody: dacă viaţa e în altă parte, du-te şi caut-o. Nu pricep de ce pierzi timpul încercând să mă salvezi.

    Iar de ziua mea…de ziua mea a fost foarte frumos.

  9. Dr. de serviciu said,

    Raspuns venit prompt din partea autoarei.
    „un brici” – Mda. Apucaturi sado-masochiste.

  10. eloa said,

    @Dr. de serviciu: is there a cure, doctor?

  11. nobody said,

    Timpul meu e nelimitat si nu incerc sa te „salvez” de la nimic (ai vrea tu, hehe ;), e numai imaginatia ta debordanta de vina, as usual 😉

  12. Mihai said,

    faptul ca ai scris sau nu dezbracata blogul face o diferenta doar in functie de cat sexoasa esti 😉

  13. blackmetal said,

    hmmm. nu mă regăsesc în tagma celor descrişi de tine. deci, probabil, ar trebui să renunţ la a-ţi mai vizita pagina. e o idee care îmi dă târcoale de câtăva vreme.
    dar, cu toate astea, să ştii că am înţeles unde baţi. greu, dar eu zic că am înţeles. problema, cum o văd eu e dacă, întradevăr, cititorii sunt aceia care-şi închipuie diverse ipostaze sau imagini ale scriitoarei, sau disperarea acesteia proiectează asupra lor, în mod inconştient sau nu, o dorinţă ascunsă, generată de o lipsă, destul de acută, de afecţiune din partea genului masculin.
    oricum, nu contează cât de urâtă eşti, sau bătrână, sau „a dracului”. doar ideile…

  14. inaequitas said,

    Sigur ca unora le pasa cum arati, daca minti sau nu pe blog, daca esti urata sau frustrata sau faci part din vreuna din miile de alte categorii in care prefera fiecare sa te plaseze ca sa-si creeze o zona de confort in fata ideilor tale. Sigur ca o persoana – intregul – e definita ca suma diverselor sale actiuni. Dar, daca ‘te dai’ destul de mult pe Internet, ajungi sa intelegi ca valoarea alter-ego-ului electronic e definita doar prin realizarile concrete si vizibile ale respectivului personaj. Tu te ocupi cu ‘idei’ si restul nu conteaza. Cand cineva incearca sa treaca de la Eloa la Ana – ca sa le uneasca sau nu – iese din context si pierde, automat, esenta ideilor. Internet-ul nu modeleaza interactiunile sociale din „RL”. Aici nu esti decat ceea ce faci. Si, deocamdata, Eloa face destule.

  15. Livius said,

    Negarea negatiei…chiar ai fost dezbracata cand ai scris postul asta, ti-ai fi dorit sau te incita ideea. Pe cine incerci sa pacalesti?

  16. Eloa said,

    @inaequitas: interesant. Deduc că s-ar putea ca bloggerii să se considere reciproc mai reali decât îi consideră the „blogless people”, pentru că petrec mai mult timp online, îl valorizează altfel şi resimt experienţa existenţei virtuale mai profund decât cei care vin şi lasă comentarii ocazional. Cred că oamenii fără bloguri ne consideră din start falşi pentru că au senzaţia că viaţa lor e mult mai reală decât a noastră doar pentru că ei n-au bloguri. Dintr-o dată, viaţa noastră se petrece numai online şi numai ei au dreptul să ne spună cum e cu viaţa adevărată. Numai eu ştiu câte comentarii am primit cu „get a life”…

  17. jaunetom said,

    ,,,,dupa care iei manualul de witchcraft si convingi multi oameni sa comenteze. 😛

  18. Dr. de serviciu said,

    „is there a cure, doctor?” – Yes, it is, but it isn’t very pleasant.
    ” Numai eu ştiu câte comentarii am primit cu “get a life”…” – Parerea mea ii ca ai primit atatea comentarii cu „get a life” nu pentru ca scrii un blog ci pentru ca ai niste idei/pareri/conceptii mai… „neuzuale” sa le zic asa. Ii un sfat sa iti schimbi parerea despre lumea din jur nu sa te opresti din a scrie la „jurnal”. (parere personala care poate sa nu corespunda cu a celorlalti)

  19. balauru said,

    „E vreo diferenţă dacă sunt dezbrăcată acum? Ce senzaţii ai când citeşti ceva ce am scris cu tastatura pe genunchi, după ce am ieşit din baie?”

    Daca esti atragatoare dar atragi doar mustele, nu e nici o diferenta. Sau e una, esti o boccie buboasa umeda.

    Dar daca semeni cu, macar cu, Scarlett Johanson, e o diferenta mare. Ma desfac la slitz si i-o trag monitorului cu gindul la tine. Cu testatura pe genunchi? Ai USB intre picioare? Wow….kinky, si ce tiparesti se vede in ochi? Ma….

    Ba !!!! Ce sint posturile astea debile????? Ai about in blog? 🙂

  20. gORE said,

    F misto scris, ideea e excelenta. Exista insa o explicatie. In oricare din noi exista o mica doza de masochism estetic, care se materializeaza prin dorinta de a vedea cu ochii nostri cum arata acel ceva iesit din comun. Si asta nu in bine. Iar tu esti, cel putin la nivel cyber, un fenomen. Si de aici … etc, samd. Daca acest blog ar fi avut alta tema, poate la 10-20 de posturi mai aparea cate o creatura interesata de aspectul fizic (nu neaparat de abia iesita din baie). Dar in situatia de fata, cat timp exista o parere generala ca numai – ca sa folosesc o exprimare decenta – cei cu mari deceptii sentimentale cauzate de anumite minusuri fizice ajung sa urasca sexul opus, toti (sau na, majoritatea) doresc sa aiba certificarea acestei pareri.
    Bun, acum ajungand la partea …. offtopic sa zic asa. E rau sa ai blog? E mai rau sa nu ai ? Cine e mai real ? Cel care le face irl sau cel care isi deschide sufletul in fara unor necunoscuti ?Un alter ego este un refugiu sau o forma de acceptare a faptului ca ne dorim sa fim altfel ? Poate un om fi catalogat numai pe baza a ceea ce reprezinta in plan virtual ?

  21. Dark Knight said,

    Postul asta e special dedicat pentru toti. Arata-le ca iti pasa de ei. Da vietii o sansa!

  22. Dark Knight said,

    Asta ar trebui sa fie mesajul…

  23. HalfEvil said,

    Si te-ai gandit cum suntem noi, cititorii? Ce ai simti daca ai stii ca nimeni nu te intelege, ce ai simtii daca ai stii ca absolut toti te inteleg?

  24. morbo said,

    pai normal ca ideile conteaza, avand in vedere ca (probabil )marea majoritate a lumii care te citeste nu stie cine esti ci doar ce gandesti din cand in cand
    ce ne imaginam nu conteaza. poate ne imaginam ceva diferit de la un post la altul

  25. piticu21 said,

    vezi ca trebuie sa folosesti si uscatorul de par:)

  26. Giant said,

    blog… blah blah… blogging… yadda yadda… blogger… If these words were people, I would embrace their genocide.

  27. Goriulian said,

    Nu e nicio diferenta. Tot hate-blog se numeste. Tot previzibil… tot expirat… 🙂 It`s all the same…

  28. viata e de cacao said,

    As vrea sa vad si eu o fata draguta, care mai are si ceva in cap

  29. beereal said,

    poi de unde stii ce cititori ai? poate comentatori…nu` toti cititorii is comentatori.
    im out

  30. De aia said,

    oricum nu te mai percepem ca pe o femeie… ca esti goala? mi-e egal. sigur nu esti o bunoaca… si chiar daca ai fii… ai un mod de gandi care pur si simplu o face sa atarne… femeile bunoace gandesc asa cum gandesc femeile bunoace. tu nu ai cum sa faci parte din categoria aia… esti echivalentul unei tipe plinutze, cu sanii putin lasati, cam neepilata, cu parul nearanjat si vesnic nemachiata. porti blugi asa cum vin sau fuste lungi si largi fara nici o forma, care lasa sa se vada doar doua glezne destul de butucanoase… asa mi te imaginez eu 😉

  31. Bă, se pare că arăt ca dracu’ « De ce urâm bărbaţii said,

    […] rezultă că dacă ai blog cu păreri, mai ales despre bărbaţi, eşti o vacă blănoasă. E evident, nu? A, şi nemachiată. Altfel, ai toate şansele să arăţi ca un om. Blogul te face vacă […]

  32. Sirg said,

    Haha.. „de aia” .. ce replica! Adevarul e ca frumusetile comerciale sunt suficient de superficiale in gandire ca sa nu tina un blog, pt ca ele sunt cam prea ocupate cu barbatii plini de bani pe care vor sa ii abureasca. Totusi, mi-ar placea ca Eloa sa aibe curajul de a isi pune niste poze pe blog.. defapt am vazut eu ceva undeva, si nu era nici o grasa 😉

  33. E-nigma said,

    De aia, si dc ai dreptate?! 😀 desi personal nu pot fi de acord cu ideea despre „bunoace”, nu-s chiar toate incadrabile intr-o categorie, anumite indicii lasate de Ana prin partile esentiale imi fac legatura cu o fosta colega de liceu.. care… cam seamana cu descrierea ta. Asta nu inseamna ca n-ar putea fi confuzie..

  34. halfbrain said,

    wtf ?

  35. ieu said,

    esti prea tare 😀

Lasă un răspuns

