Bloggers only: puteţi fi mai banali de-atât?

Iunie 7, 2007 at 2:18 (Eloa se întreabă)

Nişte porcării de titluri la wordpress azi: „S-au spânzurat, nu s-au spânzurat”, „e ok să baţi un gay?”, şi preferatul meu: „!&?”. Nu pricep pe cine crezi că ajută. Nu-i pasă nimănui ce crezi tu! Eşti un nimeni, iar faptul că ai ştiut să apeşi next, next, next şi să-ţi faci blog nu te deosebeşte cu nimic de celelalte mii de anonimi deveniţi bloggeri din 3 clickuri. Trebuie să scrii ceva interesant ca să revină oamenii să citească. Trebuie să ai un stil, să ştii ce să spui despre tine. Faptul că EU cred şi MIE îmi place nu ştiu ce nu e un argument că ştii despre ce vorbeşti. Trebue să fii cineva ca să-ţi permiţi să-ţi placă lucruri. Mai întâi spune-le cine eşti, de ce nu eşti penibil când îţi dai cu părerea despre ceva şi apoi poţi să începi să te dai cunoscător. Sunt deja prea multe bloguri. Să ai blog nu mai e destul ca să fii cool. Trebuie ca blogul în sine să fie cool. Iar la asta…numai nişte poze nud te pot ajuta.

49 comentarii

  1. crash said,

    Of, iar te-ai enervat!

  2. Sir Alex Ice said,

    Cel putin asa s-ar parea…

  3. gabriel said,

    si bineinteles tu ai un blog cool, ai stil si prestanta, ai pareri pertinente si valoroase, tu nu esti penibila, ci cunoscatoare a celor lumesti…..

  4. nepal said,

    Bine, si niste link-uri nu dai si tu? Cum vrei sa mai aflam daca e ok sau nu sa bati un gay?

  5. cartman said,

    Eu am un blog aiurea in care scriu cand ma apuca cheful ce imi trece prin cap in momentul ala. Ma doare la basca daca mi-l citeste careva.
    Asa ca daca maine seara o sa ma intreb cum ar fi sa bat un gay, probabil despre asta o sa scriu.

  6. Domnu' H said,

    E o intrebare simpla. Da, e ok sa bati un gay. dar numai daca nu-i si masochist.
    Altfel se pune ca faci sex cu el, si devi automat gay. Normal, daca nu esti deja gay sau femeie.
    Mai complicat ar fi fost: E ok pentru o lesbiana sadica sa bata un gay masochist? E?

  7. Giant said,

    da dar in timp ce-l bati trebuie sa ai grija for the ballz to not touch ca sa nu devii la randu-ti gay…

  8. Domnu' H said,

    Foarte corecta observatia. Valabila si pentru suturile in posterior, care nu pot fi date cu piciorul descult, din aceleasi motive.

    Cel mai curat se poate rezolva cu o ranga. Sau si mai simbolic, cu o carte de cult cu ferecatura metalica, cartea grea, de lupta.

    Apare insa o dilema: cand iti iei un sut in vintre de la cineva care a dat un sut in dos cu piciorul descult unui gay, devii gay? Dar invers? Generalizati.

  9. Fata din pom said,

    Draga mea Eloa, nu trebuie generalizată situaţia. E greşit. Nu toţi au chestii neinteresante de spus, ci mai sunt şi excepţii.

    Există bloguri (nu foarte multe) la care mă reîntorc şi eu (spre exemplu şi al tău) şi mie, personal îmi face plăcere să citesc ceea ce scrii. Ştiu că auzi asta din partea mult mai multor persoane şi, recunoaşte, te simţi bine să o ştii. Gândeşte-te cum s-ar simţi să audă unii exact părerile negative.

    Acum na, fiecare blogger gândeşte cât îl ţine IQ-ul, şi fiecare îşi „administrează” în felul său blogul, că de aia avem personalitate şi suntem diferiţi noi între oameni. Că unii se iau după alţii şi blogurile încep să semene unele cu altele… aici intervin mai multe probleme. E vorba de bun simţ aici…

  10. ghita said,

    ce o fi cu moda asta stupida cu blogurile? care cum vrea sa fie vazut mai jmeker se apuca si isi face blog… sta si pierde timpul sa il umple cu tot felul de kkturi doar ca sa aiba ce face…
    se exclud cei cu adsense prin pagini. aia cel putin o fac pentru bani.

  11. Fata din pom said,

    Ăia care au AdSense e clar că nu fac blogging din plăcere ci pentru bani. Iar în viziunea mea, asta sucks big time. Plus că, reclamele alea îmbâcsesc urât de tot un blog şi deja parcă nu-ţi mai vine să citeşti nimic…

  12. chrismilla said,

    nu vreau sa mai stiu nimic de spanzurate! nu vreau sa mai vad la search terms pe blogul meu corina vasile si ralph! m-am saturat de iri, de moni, de politicieni, de „pasarica” si de sarcina andreei marin.

    in rest, scrieti orice pe bloguri, ca am sa va citesc 🙂

    imi place sa descopar oameni interesanti, sinceri, cu bun simt. iar pe unii i-am descoperit citind blogurile recomandate de wordpress sau mergand pe ele, din link in link.

  13. blackmetal said,

    Iartă-mă că nu înţeleg, dar de ce e textul scris cu „italic”? E un citat?
    Dacă nu e, atunci dă-mi voie să-ţi răspund, întrebându-te, la rândul meu: Cine zice că un blog trebuie să fie „cool”? (urăsc acest cuvânt, nu e românesc şi, în plus, fiind forţat să vorbesc zilnic franceză, sună a altceva).
    Eu mi-am făcut blog, ca să am unde debita prostii. „De aia” se şi numeşte aşa cum se numeşte. Nu serveşte nimănui, nici de exemplu, nici de distracţie nici de altceva. Doar mie, ca spaţiu de aşternere a ideilor.
    Chiar m-ai dezamăgit, cu postul ăsta! Vrei să fii „cool”? Pentru ce? Ce-ţi aduce faptul acesta? Eşti mai sănătoasă, mai fericită, mai bogată, mai iubită, poate? E o prostie, ca mai toate ideile tâmpite, care umblă prin capetele adolescenţilor, în ziua de azi. Dacă tu crezi că blogul e similar cu un telefon de fiţe, menit, doar, să te facă să arăţi mai bine decât alţii (în viziunea ta), te compătimesc.

  14. Goriulian said,

    Stii ce e banal? Si previzibil? Sa scrii in fiecare zi ca urasti barbatii. Eh asta da mostra de monotonie penibila! Nu numai ca blogul tau e despre ura, dar e si previzibil… ca orice blog despre ura de altfel. Stii cum sunt trupele alea de rockareala fff grea unde pe un album nu auzi altceva decat kestii suparate? Cam asa esti si tu. Un zgomot de fundal. Pacat ca inca te mai auzi. Dar e doar o chestiune de timp. 🙂

  15. unul pe care-l urasti. said,

    ești praf. înscrie-te într-un program de donat organe.

  16. Alex said,

    La naiba! Am blog şi sunt penibil. Toţi suntem, defapt! Am să-mi pun poze în puţa goală să fiu şef în blog-uri. 😉
    Hai mă nene, mă…

  17. cerber said,

    si bineinteles ca este „cool” sa ai un blog „cool” cu temele „cool” date de WordPress. Nu zic ca eu nu fac la fel, dar ce nu-mi place nu bag in seama. Cat despre faptul de a blogui pe teme puternic mediatizate (ex: spanzuratele, plm…) este mai jalnic decat… decat… pai, nu cred ca se poate mai penal de atat…

    Concluzie: Blog about what the fuck you want to blog about!

  18. Maddy said,

    pai tu n`ai blog tot la wordpress si scrii niste banalitati pe aceiasi tema fara de sfarsit pe care se poate discuta pana la judecata de apoi si nu se ajunge la nici o concluzie?
    asta ce`i? din seria „am crize de personalitate” ?

  19. danazet said,

    mentiune: am blog de cateva zile abia, intre timp am descoperit blogul tau, mi-a placut si l-am vizitat in continuare…DAR…acest post chiar m-a dezamagit…adik daca te gandesti bine te numeri si tu acum printre cei pe care ii critici…
    PAREREA MEA(daca te intereseaza, bine, daca nu, tot bine):fiecare cu blogul lui…si fie care face ce vrea cu blogul lui…. nu vad care e sensul sa critici pe altii…vezi un blog si iti place, il mai vizitezi si a doua oara…nu iti place, nu-l mai vizitezi si gata…de ce trebuie neaparat sa ii faci pe cei „cu posturi banale” sa se simta prost?? treaba lor daca vor sa scrie de spanzurati, gay,sau despre orice altceva…. eu scriu despre ce imi tuna in anumite momente si pun pe blog tot ce imi place mie…e drept, as vrea sa stiu ca si celor care il viziteaza le place,insa nu l-am conceput special pentru a-i incanta pe altii….

  20. Freyja said,

    @all:

    Indivizii de teapa eloei sunt descrisi in clar aici, cine are timp sa studieze anumite pasaje din istoricul blogului se va convinge ca am dreptate.

    http://samvak.tripod.com

  21. rutza said,

    fiecare cu ce-l doare, ca doar de-aia e blog. oricum, conceptul de blog nu mai e ce a fost, adica un soi de jurnal pe net, acum se scrie pentru a avea cat mai multe-multe-multe accesari, cat mai multe-multe-multe comentarii.

  22. gadjo said,

    bun. da’ sa ma lamureasca si pe mine cineva : mai e cool sa ai ipod? 😀

  23. rutza said,

    :)) asta e o vesnica problema

  24. Goriulian said,

    Frate asta cu iPod-ul ma bantuie si pe mine ca vreau sa imi iau de ceva timp… Dar ai dreptate tu – oare mai e cool? Am senzatia ca iPod nano nu mai e cool. Tre sa iti iei shuffle! Voi ce parere aveti? Cei care nu cititi acest blog penal, dar aveti chef sa il folosim ca forum pentru orice altceva decat discutii despre ura fata de barbati? (LOL) :))

  25. UN Bloger said,

    cine imi viziteaza blogul stie ca e vorba despre viata, avem subiecte care provoaca erectii, avem subiecte care fac referire la suicid inainte ca sa se intample tragediile din presa. Avem literatura, avem poze avem de toate pentru toti. Eloa nu uita ca eu stiu cefaci cand te uiti la un film romantic si scoti soseta de pe griguta.

  26. verde said,

    Ana, te-am visat. Mancai oameni, furai copii si otraveai pisicute. Vorbesc serios, a fost un cosmar groaznic :))

  27. Domnu' H said,

    IPod shuffle 2 si iPhone inca se mai intampla. Restul sunt complet de-acum-cinci-minute.

  28. g1b2i3 said,

    Draga Eloa,sunt mai noua,mi-am facut si eu blog.Inainte m-am interesat ce anume este un blog,definitia blogului o stiam,dar am vrut sa stiu mai multe.sunt foarte tanara si vreau sa invat,vreau sa-mi spun parerile si ,cel mai potrivit loc mi s-a parut aici,pe WordPress,unde am fost indrumata,discret, de un prieten de pe net.Imi voi face timp sa-ti citesc blogul,cred ca am ce invata de la tine si de la cei care comenteaza.Inca nu ma pot lauda ca am experienta cu barbatii,stiu doar ca acum sunt indragostita,dar e o iubire imposibila care arde ca o flacara vie,doare dar e minunata!Oare e chiar iubire sau un fel de vis fantastic?Simt ca trebuie sa povestesc lumii(cea virtuala,bineinteles)ca iubirea are puterea de a te purta in locuri pline de mister,pe culmile muntilor si in abisul marilor,pe pajisti cu iarba frageda si flori salbatice,la umbra arborilor din padurile seculare unde se aude trilul pasarilor si rontaitul veveritelor.Cateodata sunt strafulgerata de un gand ;daca totul e o inselatorie?ce voi face?!Mi-e teama,dar va trebui sa ma ridic ,sunt atatea de facut.Nu vreau sa ajung ca mama si bunica mea,femei „la cratita”cum se spune,femei care ,desi citesc,asculta muzica(pe langa treburile casnice si familie),li se pare normal sa fie multumite cu atat.casa si serviciul .I-am spus mamei ca acum am crescut si eu si fratele meu,sa-si faca curaj si sa faca un pas in spatiul virtual,sa citeasca,chiar sa comenteze,sa scrie,are si ea o sensibilitate si ar fi bine sa-si impartaseasca parerile,poate ca vom avea si noi ceva de invatat de la ea.nu stiu de ce,dar multi oameni,atunci cand intra pe net reusesc sa scape de inhibitii si sa-si astearna gandurile,i-am spus ca am sa-i arat eu primele notiuni despre net,nu stiu nici eu prea multe,dar tinerii invata repede.Eloa,credca esti cam dura,dar poate ma insel,inca nu am citit blogul tau si nu te cunosc deloc,dar cred ca avem ceva in comun.Pe curand.

  29. g1b2i3 said,

    Am revenit.Am vrut sa vizualizez comentariul meu la intrebarea pusa de eloa „Bloggers only;puteti fi mai banali de atat?”.Dar nu stiu unde e comentariul,vreau sa apara de unde a disparut,cum il pot gasi?

  30. Daniel Voicu said,

    Iata ca ai facut un articol „cool”. Citeste ca in franceza. Tradu in romana. Gandeste-te ca tu ai facut articolul asta de cateva randuri doar pentru a atrage atentia. Multumesc, poti sa ma urasti. 🙂

  31. Illy said,

  32. tiberiu said,

    Bine asa. Am trecut, am citit, astept la fel. 🙂

  33. tiberiu said,

    Uite ca-ti dau un subiect fierbinte: Ce transmit femeile…cand stau :). este numele unui comentariu pe care l-am postat acum.

  34. dejectshadow said,

    Poze nud? hai lasa. Uite o idee, in loc sa-ti faci un nenorocit de blog ca sa fii cool, fa blogul pentru tine, pentru cercul tau de prieteni, lasa-i si pe ei sa posteze, si daca numa 5 oameni intra pe el pentru aia 5 o sa conteze.
    Si daca vrei COOL, fa asta in alt fel. Muzica, hainele ce le porti daca vrei, ce carti citesti, sau de cate ori ai facut baie in fantana din centru. Cool fie ce ai tu chef sa fie… cel putin eu asa intentionez sa-mi duc viata.

  35. YourMamaDdntRaiseYouFuckerWell said,

    jeeeezus cat hate mail. scuipati toti venin, diavoli ce sunteti. pagini intregi de commenturi cu hate mail. NU ITI PLACE CE CITESTI?? NICI O PROBLEMA, APASA X COLT DREAPTA SUS. luati mai oameni buni ce este scris ca pur si simplu un fapt divers ca nu se cearta nimeni cu voi mai animalelor mai. dooooooooamne fereste.

  36. YourMamaDdntRaiseYouFuckerWell said,

    jeeeezus cat hate mail. scuipati toti venin, diavoli ce sunteti. pagini intregi de commenturi cu hate mail. NU ITI PLACE CE CITESTI?? NICI O PROBLEMA, APASA X COLT DREAPTA SUS. luati mai oameni buni ce este scris ca pur si simplu un fapt divers ca nu se cearta nimeni cu voi mai animalelor mai. dooooooooamne fereste.
    (am mai postat commentul asta, si il ma postez. poate chiar il citeste cineva si ii vine mintea la cap. sau poate chiar inspir un mai sus mentionat sa ma injure si pe mine. ca de, postez commenturi)

  37. YourMamaDdntRaiseYouFuckerWell said,

    jeeeezus cat hate mail. scuipati toti venin, diavoli ce sunteti. pagini intregi de commenturi cu hate mail. NU ITI PLACE CE CITESTI?? NICI O PROBLEMA, APASA X COLT DREAPTA SUS. luati mai oameni buni ce este scris ca pur si simplu un fapt divers ca nu se cearta nimeni cu voi mai animalelor mai. dooooooooamne fereste. (repetitia e mama invataturii 🙂 va pup si va strang in brate.

  38. If => then; else… « Balkan Express said,

    […] mult de ten years after: “(…) Trebue să fii cineva ca să-ţi permiţi să-ţi placă lucruri […]

  39. cris said,

    relativ ontopic: mă, tu ai ceva cu Gramo? >:) 😛
    mai ontopic: păi şi dacă dăm jos budigăile de tablă ale Eloa-ei cea cu trafic căcălău, o aflăm pe the real Ana, care este chiar bloggerul sforăitor pe care-l porcăieşti tu în acest post. Deci cine-şi dă demisia în 5 minute?

  40. asdf said,

    bai dar retarzi mai sunteti..stati s-o ascultati si sa incercati s-o intelegeti pe asta crezand ca asa o sa ajungeti sa aveti si voi parte de pasarica.
    daca intelegi ‘seful femeilor’…intelegi tot.
    ma intreb daca e vreun retardat pe aici care si-a schimbat comportamentul in materie de femei ,de pe urma la ce abereaza alzheimerista asta?
    nu va luati fraierilor dupa ea !!!

  41. gadjo said,

    hate mail.. hate blog.. hate sells. mai prost ca sexul dar tot p’acolo se pare.

    totusi eu nu o urasc pe eloa. merge perfect blogul asta in paralel cu thesuperficial atunci cand sunt rupt de oboseala.

  42. UN Bloger said,

    Mergeti mai pe la curva ca e mai eiftin si cu prezervativ nu exista riscuri, la 30RON pe 15 minute te-ai descarcat fara atate ceremonii, fara bilete la teatru sau balet. Alea care vorbesc despre Kant, Heghel, Sartre, Goethe, Cioran, Alfred de Vigny au o mare problema cu viata sexuala.

  43. UN Bloger said,

    blogul asta e sub toata critica, e cel mai stupid blog, cea ce face Eloa bine ascunsa dupa monitor e sa incite lumea. La fel si Andaa si altele. Toata smecheria e sa inciti oamenii sa scrie, dar cum spunea un vizitator al blogului meu totul e inutil, deci blogurile sunt asa pentru amuzament sa iti mai umpli din cand in cand timpul cu ceva. Blogurile sunt o noua gaselnita a oamenilor ce conduc planeta pentru a adormi vigilenta populatiei de pe glob blogul numarul 1 de pe wordpress global are titlul I CAN HAS CHEEZBURGER? si arata poze atent selectionate cu animale care iti adorm neuronii. Cat despre partea cealalta cu bloguri prea filozofice pot sa spun ca Kant, Heghel, Sartre, Camus, Schopenhauer, Nietzsche si marele nostru cioran sunt niste supozitoare, sau mai bine zis niste ovule bune de bagat in originea lor, materna, iar prea multa filozofie iti adoarme din nou neuronii prin suprasolicitare.

  44. YourMamaDdntRaiseYouFuckerWell said,

    pentru UN blogger: da da, bine punctat! blogul e sub toata critica…. cam ca Kant asa. ::::))))

  45. Antiblog « Antiblog said,

    […] Adaugat mai tarziu: Alt mesaj antiblog  […]

  46. erawa said,

    da, chiar, prea mult zgomot pentru nimic

  47. Viski said,

    E primul post interesant… Mi-a placut… Ce anume mai da astazi valoare blogului? Ai perfecta dreaptate. Anonimi care apasa next next next si ajung scriitori peste noapte. Problema se pune insa daca avem noi dreptul sa apreciem un blog. Adica, suntem in stare, suntem capabili, suntem indreptatiti sa separam arta (in genere spus, ca scriitura) de banalitate? Nu cumva mundanul acestei lumi a bloggerilor ascunde si ceva profund? Nietzsche spunea despre grecii din Antichitate ca sunt profunzi prin superficialitate… Oare fata nevazuta a blogurilor „intime” sau stereotipe nu e de fapt o camuflare a sacrului in profan? Nu stiu ce sa zic. Exista lucruri superficiale care chiar atrag. Exista opere la limita kitch-ului care sunt totusi arta (vezi Gaudi). Oare e de ajuns sa mai crezi in formule tipice de a scrie? Si chiar nu conteaza persoana din spatele literelor si textelor? Internetul ascunde aceasta persoana, ii ascunde fata, dar nu se poate ascunde psihologic, din punct de vedere al personalitatii. Si atunci te intrebi: e imbecil pentru ca e imbecil sau pentru ca ascunde ceva sau pentru ca vrea sa demonstreze ceva? „Amice, esti idiot!” nu mai ajunge. Amice, esti zgomotos!

  48. Sese said,

    Eu nu inteleg de ce va agitati atat legat de blogurile astea. Nu va obliga nimeni sa cititi daca nu va place. Pur si simplu fiecare scrie ce vrea si ce are chef… Daca vreau, as putea sa scriu 10 post-uri despre drumul meu spre servici dimineatza… Poate aceasta chestie care tie ti se pare banala, pe altcineva intereseaza chiar foarte mult. Ceea ce e banal pentru tine este interesant pentru altii. Nu toti avem aceleasi gusturi. Tu trebuie doar sa selectionezi si sa citesti doar ce iti place…

  49. kriss said,

    esti frustrata rau ,mah fata.pai sa stii ca eu am citit bloguri cu adevarat destepte,nu small talk ca la tine.probabil un tip bun te-ar rezolva in vreo 2 ore si ti ar trece tensiunea asta sexuala ca sa i zic asa.ai un singur scop:sa fii cool si sa iesi din tipare,deci ai scopuri submediocre–de aceea te ai gandit sa atragi cu „de ce sunt femeile idioate”.esti o mediocra mascata sub fitze de adolescenta rebela dornica de publicitate si de atentie…poate o sa ti rezolvi si tu problema in cele din urma..
    Iar din punctul meu de vedere a-ti face blog,asa cum ati inteles voi acest lucru,este o mare tampenie.Macar ceilalti nu sunt si mediocrii si infatuati.

Lasă un răspuns

