Sunt ori virgină, ori frustrată

Mai 22, 2007 at 21:30 (Răspunsuri fanilor mei)

Aleka said,

OK, sincer….am nimerit total din greseala pe blogul asta. Ca idee, blogurile mi se par lipsite de sens: persoane care spun lucruri pe care altii le-au spus inaintea lor pentru ca nu au cui sa le spuna in viata reala. Lasand asta la o parte totusi….Eloa, cred ca esti una dintre doua variante: o fetita care nu a cunoscut niciodata un barbat si care nu e capabila sa-si tina in frau hormonii(sa stii ca exista medicamente pentru asta) sau o femeie frustrata(cum exista din belsug in lume).
A fi feminist nu inseamna a terfeli toti barbatii prin noroi iar a fi intelectuala si independenta inseamna sa intelegi ca nu toti barbatii pot fi pusi in aceeasi categorie, dupa cum nici femeile nu pot. Minte ingusta/cruda e putin spus….esti limitata, nu poti intelege nimic mai deaprte de propriile tale nemultumiri. Daca o sa iesi afara din casa si o sa inveti sa judeci rational o sa afli ca oamenii sunt de toate felurile si culorile, ca unele femei sunt lipsite de bun-simt, ca unii barbati sunt foarte inteligenti si educati…
Ma ingrozeste putin modul atat de simplist si plin de prejudecati in care gandesc unii oameni din ziua de azi si mai ales faptul ca oameni ca tine pot pretinde sa judece lucruri pe care nu le cunosc.
Paseste afara din casa si mai respira putin aer curat, vorbeste cu oamenii si invata sa rationezi.Bafta!

M-ai ghicit! Mă duc să mă arunc în pat şi să bocesc!

Eu cred că oamenii limitaţi sunt cei care mă acuză de extremism, ca apoi să mă încadreze în categorii extreme, care nu pricep că blogul ăsta nu e o generalizare tâmpită. Dacă ar fi absurd ce scriu aici, atunci aţi trece toţi spre alte bloguri cu mâinile în buzunar. Faptul că nu m-am deranjat să las comentarii aiurea pe alte bloguri ca să audă lumea de al meu şi că s-a promovat de la sine, iar traficul a crescut constant fără ca eu să fac altceva decât să continuu să scriu post-uri, justifică tocmai faptul că v-am ghicit.

A, şi la comentarii idioate NU RĂSPUND. E unul care tocmai mi-a zis pe blog că sunt proastă şi apoi mi-a dat mail să-mi scoată ochii că nu-mi susţin ideile în continuare, că nu răspund la provocări. A scrie „eşti proastă” nu înseamnă a lansa o provocare. La aşa ceva nu răspund. Comentariile apar pentru că trebuie să avem dovada vie că voi chiar sunteţi idioţi, dar eu nu răspund la orice imbecilitate pe care o aruncaţi pe-aici pentru că urlă şeful la voi fără motiv. Traficul se hrăneşte din frustrările voastre. Trebuie să vă descărcaţi undeva. Asta am făcut, am creat un loc în care să vă deşertaţi ura. Nu trebuia decât să vă ating într-un punct sensibil, post după post.

Acum nu mai am timp. O să-l las aşa până se reduce traficul la 0.

51 comentarii

  1. morbo said,

    bravo. in cazul asta spor si bafta si pentru tine si pentru fata cealalta

  2. stefantalpalaru said,

    Dar nouă ne place absurdul. Noi ne uităm la Monty Python’s Flying Circus şi râdem în hohote. Noi ţinem cu suprarealiştii când au meci cu Realu’. Nouă ne place de tine tocmai pentru că eşti un personaj absurd. Pe noi ne sperie doar plictiseala bunului simţ. Te rugăm noi, nu muri! Sau dacă mori, fă-o într-un mod absurd, dramatic, patetic şi sublim. După care continuă să scrii.

  3. cartman said,

    Si eu care credeam ca sunt singurul om de pe lumea asta care se uita la Monty Python.
    Cat despre eloa… nu moare ea asa repede. O sa ne mai tranteasca mult timp de-acum incolo post-uri acide cu care sa ne putem delecta serile singuratice si diminetile adormite la serviciu.

  4. vasile said,

    super frumos a scris tipa.

    Eloa, eu unul nu intru pe aici pt ca imi place ce scrii, ci cum scrii. Ai talent, pacat ca mesajul este cel care este.

    Cred ca daca vei reusi sa stapanesti acest talent si sa il folosesti pentru ceva constructiv… vei putea face mult bine multor oameni.

    Cu totii avem demoni si prejudecati si temeri, abia cand reusim sa le dominam putem spune ca suntem mai aproape de a satisface acel „de ce exist”.

  5. eloa said,

    @ morbo: ROFL.
    @ stefan: a scăzut traficul? Need to post comments all over?
    @ cartman: măi, tu chiar vrei să dai dovadă de fairplay
    @ vasile: ne cunoaştem?

  6. Alex said,

    Ha, ha. Blog-urile sunt lipsite de sens? Păi nu e prima părere de acest gen, dar nu înţeleg de ce le citesc dacă sunt lipsite de sens?

    Uite că români ca tine, Anda şi zoso au fani şi chiar pot câştiga bani din chestia asta lipsită de sens. Oameni cărora le bese mintea să facă ceva… Unicat, pot spune.

    Eu nu înţeleg maşinile şi nu-mi plac. Pot spune că sunt lipsite de sens, nu? 🙂

  7. gadjo said,

    Devine foarte enervanta chestia asta cu traficul.

    Parca ai fi un nigga de-ala care rappaie pe tema ‘am bani deci am clip deci imi vei cumpara albumul deci mai scot niste bani iar daca nu-ti place ceva, ‘ur just hatin”’
    Iti doresc sa urci cu vizitele pana la 2 la puterea cati biti are counteru 😉 si apoi poate te linistesti si incepi sa imparti iertare impacare si armonie, asa cum urmeaza sa se lase intre pd si psd, fereasca sfantul.

  8. bornedbored said,

    So, it’s all about traffic afteral. Eh?

    On topic. Cred ca cineva nu este suficient de sincer cu mine. Care va sa zica tu ai creat un blog doar asa ca sa avem noi unde sa ne descarcam ura? Esti o scumpa. Si eu care am crezut tot timpul ca esti doar o alta scorpie. 😉

  9. gORE said,

    Bun, pentru cresterea nivelului de informatie pe neuron, cele 2 calitati din titulu nu se exclud intre ele. Chiar, de la o anumita varsta, a 2-a este o consecinta a primei.
    In sfarsit … acu nu se mai numesc refulari ale frustrarilor personale (remember partea cu job-ul ?), se numesc experimente.
    Loc sa ne desertam ura, ah ? 🙂 Destui de aici iti pot inchide gura … dar stim ca asta nu este o provocare pentru tine.

  10. stefantalpalaru said,

    @eloa: da

  11. yo2007 said,

    [quote=eloa]A, şi la comentarii idioate NU RĂSPUND. E unul care tocmai mi-a zis pe blog că sunt proastă şi apoi mi-a dat mail să-mi scoată ochii că nu-mi susţin ideile în continuare, că nu răspund la provocări. A scrie “eşti proastă” nu înseamnă a lansa o provocare. La aşa ceva nu răspund.[/quote]

    Eu am dat acest mail „Buna!
    Ar fi bine sa si raspunzi la provocarile din topicuri daca tot le deschizi , sau pur si simplu le creezi ca sa faci scandal dar nu iti sustii parerea in continuare …”
    si nu am zis ca esti proasta pe BLOG si e problema ta daca as fi zis ca esti … si ai fi considerat buna parerea mea la cat de perfecta te consideri si toti ceilalti sunt cazuti din pom

  12. ana said,

    hahahahaaaaaaaaa
    ce ma distreaza Eloa…adica acest cub de gheata…
    trebuie sa fii foaaaaarrtee frustrata ca sa scrii asa ceva
    oricum iti multumim pt acest blog
    asa vedem si noi oameni mai frustrati ca noi :)) rofl

  13. Vanghelie Almanahe said,

  14. Maddy said,

    daca tu scrii despre situatii extreme, de ce te oftici cand altii te incadreaza in categorii extreme ?

  15. yo2007 said,

    face acest topicuri de kkt , la plesneala ca noi sa ne agitam pt. a ii face trafic si useri , nu are ea atatea probleme sau daca nu e asa ar trebui sa o ia in serios si sa vorbeasca cu un psiholog(dar nu prea cred …).

  16. claudiu said,

    Ori virgina, ori frustrata, ori amandoua, ori cu totul si cu totul altceva… Pana la urma astea sunt optiunile tale, iar la dezbaterea lor iei parte singura. Nu vad, pana la urma care este legatura intre acuzatiile aduse si posturile tale. Pana la urma, daca scrii despre stele nu inseamna ca esti astronom.
    Asadar, comentatorilor tai le transmit doar un lucru:
    …cand scrii un post intr-un blog porti o masca. Una care exista chiar daca tu nu o accepti. Asta nu o face nici adevarata nici falsa. E doar firea umana, sau, mai bine spus acea parte din noi care ne obliga sa ne adaptam fiecarei situatii in parte….Iar un post de blog poate fi incadrat la capitolul „situatie” foarte bine.
    Atat am avut de spus!

  17. dAdA said,

    eloa esti belea. [punct] ma faci fericita sa fiu femeie. se pare ca noi n-avem voie sa vorbim ce vrem si in nici un caz sa gandim. cei de aici va rog stati in banca voastra si nu mai criticati aiurea orice femeie care nu este de acord cu mentalitatea pe care o aveti.

  18. yo2007 said,

    nu e ca nu aveti voie , dar numai generalizati tot ce vi se intampla …

  19. dAdA said,

    si voi generalizati tot ce fac reprezentantele sexului feminin. daca una v-a inselat, inseamna ca toate’st panarame, daca una e mai naiva, inseamna ca toate sunt proaste, si tot asa… voi ganditi ca „toate’s la fel” ceea ce nu e adevarat.

  20. Giant said,

    Comentariile apar pentru că trebuie să avem dovada vie că voi chiar sunteţi idioţi

    zise eloa

    … da’ de ce nu apar toate comment-urile mele? Tăinuirea probelor nu e infracţiune urmarită penal?

  21. yo2007 said,

    @dada iar generalizezi :)) dar in fine daca traiti in lumea perfecta si identica va urez succes

  22. vasile said,

    probabil ar trebui. pacat ca te-as tampi la cap si m-ai uri pentru asta. dar ce-am scris ramane valabil.

  23. un monstrulec said,

    Stai linistita, Eloa, cat timp gORE va mai scrie comentarii aici, nu vei ajunge cu traficul zero. Voi avea grija personal de asta 🙂

  24. marcus said,

    „Nu trebuia decât să vă ating într-un punct sensibil, post după post.”

    Sper ca nu vrei sa ne si omori … data viitoare … blog dupa blog

  25. namtigari said,

    stiti ce e cel mai misto? pe net poti sa fii cine vrei tu sa fii. pentru ca nu te stie nimeni.
    respect postul tau Eloa

  26. oedip said,

    io nu pricep de ce te stresezi? da-i in pula de tampiti… scrie ce vrei si ce te face sa te simti bine. mai nou am inteles ca anda (aia la care-i place s-o suga pe blogul ei personal) a inceput sa primeasca amenintari si-n posta… pana mea, pana la urma unde ajungem. oamenii astia nu pricep ca pe pagina mea scriu ce vreau si daca nu le place sa n-o citeasca? whatever.

    succes

    ps.
    baieti, cu Monty Python nu sunteti singuri 😛

  27. DeMaio said,

    M-am abţinut de ceva vreme să îţi scriu şi poate că trebuie să o fac şi de data asta. Sunt încredinţat că am să-mi primesc porţia, dar…trecem mai departe.
    În primul rând, nu ştiu dacă era nevoie să răspunzi afirmaţiilor acelei domnişoare. Bun. Că nu ai avut vreodată un bărbat, că eşti frustrată de la ăla pe care îl ai, că faci trotuarul la margine de drum, este problema ta. M-am săturat, sunt sătul de doctorii ăştia care apar peste tot, punând diagnostice. Dacă există un punct comun pentru toţi măscăricii ăştia, este acela că fiecare are senzaţia că ştie psihologie şi, culmea, o mai şi aplică. Şi asta este cea mai mare problemă. Trei vorbe adunate din Libertatea, două din Stiletto, mai vine o frază de la Kudika, şi gata, intrăm pe blog şi aplicăm etichete.
    Apoi…generalizarea. Generalizarea este bună. În primul rând pentru că poate trage un semnal de alarmă. Atunci când un om este atât de dezamăgit de ceva sau cineva, încât ajunge să aplice acea etichetă la tot regnul ce reprezintă obiectul sau individul, trebuie să te gândeşti că ceva merge prost, că ceva nu este în regulă. Aş putea spune că sumt sătul de femei, aşa cum tu eşti sătulă de bărbaţi. Eu nu generalizez, şi asta din dorinţa de a nu fi eu, un greşit, cel care aruncă cu piatra.
    Aş putea fi rău şi aş putea să mă iau de un post de mai sus, în care o individă îţi spune că o faci fericită să fie femeie. Sincer, dacă un om, în cazul de faţă o femeie, devine fericită de propria existenţă prin intermediul unei alte persoane, atunci, din punctul meu de vedere, este grav. Nu am să pun o etichetă, deşi poate fi aplicată al dracului de uşor. Exact ce spuneam…uneori lucrurile se nimeresc al naibii de bine să îţi susţină derapajele de la normalitate.
    Ştii ce, Eloa? Scrie. Dă-i dracului de bărbaţi. Mai ales dacă scrii pentru tine. Nu am să-ţi adresez respect, aşa cum fac fumătorii, dar am să spun că sunt pe aici şi că citesc de fiecare dată cu plăcere, deşi poate puţini din cei care mă cunosc s-ar aştepta la asta. Şi lasă răfuielile cu psihologii de internet. Poartă-le doar pe cele care merită să fie purtate. Bye…

  28. DeMaio said,

    De acord cu tine, până la procent. S-ar putea să te înşeli, şi să nu fie vorba de 1%, cu chiar de 1,5%…

  29. DeMaio said,

    greşeala mea…”ci chiar de 1,5%”…eram emoţionat când scriam procentul şi mă gândeam dacă acesta mă suspendă automat din funcţiile mele…

  30. cartman said,

    Si eu tot pe 1,5% merg 😀

  31. Catalin said,

    Citisem undeva că toţi bărbaţii de pe net sunt bărbaţi, toate femeile de pe net sunt bărbaţi, şi toţi copiii de pe net sunt de la FBI. Era un banc desigur. Eu încă încerc să găsesc atacurile la adresa bărbaţilor…. 🙂

  32. eloa said,

    @deMaio: frate, cu andaa si curtezana în blogroll, ce vrei să mai cred despre tine?

  33. Sirg said,

    Dacă urăşti pe cineva sau ceva, înseamnă că îi dai prea multă atenţie, chestie care aproape mereu nu o merită. Nu m-am obosit niciodată să urăsc pe cineva, sau să simt că am acumulat ură sau frustrări ca sa am nevoie de un loc de refulare. Deci eu unul, nu am comentat din ură sau nevoie de refulare. Mă întreb Eloa, dacă crezi că toţi sau majoritatea te vizitează din ură şi dacă te motivează într-un fel ura altora.

  34. DeMaio said,

    Văd că postul meu anterior nu a mai apărut. Aşa de rău te-ai supărat pe mine? 🙂

  35. DeMaio said,

    Bun…iată că merge. Bun. Cu Andaa şi Curtezana în blogroll trebuie să crezi despre mine că le citesc şi atât, ca şi pe tine. Cu unele lucruri sunt de acord, cu altele nu, unele îmi plac, altele nu, la fel ca şi în cazul tău. Ca exemplu, Zoso este în blogroll-ul meu, dar îmi este interzis să fac vreun comentariu pe blogul lui. Îl apreciez pentru unele păreri şi atunci consider că este util să fie regăsit acolo. Atât şi nimic mai mult. Restul face parte din diagnosticele de care discutam mai sus…

  36. DeMaio said,

    Să crezi că le sunt cititor. Şi că apreciez unele lucruri, că nu apreciez altele, la fel ca şi în cazul tău. Asta trebuie să înţelegi. Orice altceva ar ţine de postul de mai sus, cu diagnosticele…

  37. ovidiugabriel said,

    la un blog ca asta nu ai cum sa obtii trafic nul 😀 pe ce punem pariu?

  38. ovidiugabriel said,

    Da, Sirg, Hate is a waste of force. Pe mine nu ma deruteaza titlul, totusi.

  39. Andaa are probleme cu moralii... « DeMaio said,

    […] ce în ce mai falşi, asta dacă avem palidul noroc de a fi noi înşine acolo. Acum câteva zile, Eloa mă întreba ce poate ea să creadă despre mine dacă am în blogroll-ul meu persoane ca Andaa şi […]

  40. balauru said,

    al cui e bre blogul asta? Selebriti ceva? Ca e circulat mai mult decit Calea Victoriei. 🙂

  41. Mixomatoza said,

    Aleka, esti o papusa gonflabila din cauciuc de proasta calitate. Ia sezi tu frumos si cuminte cu gura deschisa, pentru ca sigur se va face coada de admiratori in fata ta !
    Fata asta Eloa e subiectiva (nu stiu proportia ca nu am citit chiar tot ce a scris pe aici), vorbeste din experienta EI, isi exprima PROPRIILE sentimente, descrie PROPRIILE senzatii!

    Sunteti morti dupa ea iar mandria voastra de kkt se zbate sa iasa la inaintare prin tot felul de injurii. Cu vorba buna nu puteti sa va exprimati dezumflatilor!

  42. aditzayo said,

    e subiectiva pt ce secol sau generatie , iesiti odata din casa si numai visati la lumea perfecta , lasati calculatoru’ ca apoi o sa cereti vizite la 9 si o sa aveti iar frustrari si pareri subiective tot timpul generalizate , par example daca 9 din 10 au tras teapa si numarul 10 e tot la fel.

  43. Mixomatoza said,

    wow, ce sclipitor ai fost! Ne-ai orbit!

  44. aditzayo said,

    fii incuiat la minte ca toata viata o sa iti expui frustrarile pe blog , si peste ceva timp poate o sa recitesti acest post dar de asa e cand te simti mai presus de toti si mergi pe teoria eu am dreptate si ceilalti nu , mergi asa si o sa mai vedem ce zici peste ceva timp daca iti revine creieru’ in stare constienta.

  45. Mixomatoza said,

    Doamne, mare ti-e gradina si multi au sarit gardul! Adi Wonder Kinder ce esti, cand am dat eu de inteles chestia asta? Tocmai RETARDEL am spus ca fiecare gandeste cum vrea si face dupa cum il duce capul, nimeni n-are dreptul sa-ti spuna sa traiesti sau cum sa te exprimi sau cum sa stai (in cap, in cazul tau, lipsit de oxigen, pentru ca alfel nu-mi explic cum de poti fi atat de limitat). Iar daca asta nu intra in tiparele bunelor maniere este perfect treaba fiecaruia. Ca in cazul Eloei. La cate femei sunt pe cap de locuitor ce mai conteaza una in plus sau in minus ptr tine, CAPISCI?????? Sigur vei da un reply si de data aceasta, ptr ca neuronul tau constipat nu poate sa treaca peste contradictiile mele.

  46. aditzayo said,

    pai ce mai pot zice ceva , ma abtin ca apoi iar scoti perle din ala de sus plin cu tarate …
    si din moment ce tu ai inceput sa jignesti ti se pare anormal sa iti raspund la fel.
    Ca sa ma pun la mintea ta de baietas inteligent iti explic cateva lucruri si dupa numai am nevoie de replicile tale ca am vazut unde incepi si unde termini
    Nu ai stat la gaoaza mea sa iti permiti sa ma jignesti asa ca dai drumu’ in pula mea cu retardatii tai , te simti ? „RETARDEL” mamicii tale iai spus ca a nascut un copil retardat plin de viata si totusi viata in Romania e de cacat dar nu e problema la cati nespalati sunt unu’ in plus care pute.
    Am incheiat, pt ceilalti vizitatori sa imi ignore limbajul dar pt. unele persoane nu se poate decat sa te dai jos de pe scara sa fii la acelasi nivel de cultura si caracter.

  47. aditzayo said,

    eloa o rugaminte am , sa imi apara postul dedicat meseriasului „RETARDEL” de mai sus

  48. Mixomatoza said,

    ROFL, e clar, si uite cine spunea de limbajul de cartier.
    „Meseriasul” -ai invatat un cuvant gospodaresc. Mai staruie ca esti tare anagramat AdyTu

  49. aditzayo said,

    decat sa facem discutii offtopic , o sa cedez eu vorba aia …

  50. viata e de cacao said,

    Tipic feminin

  51. Gena said,

    Câta risipă de energie. FETELOR invatati un singur lucru, că BARBATII nu merita sa-ţi consumi nici un strop de energie pentru ei.FITI EGOISTE la fel ca ei si traiti numai pentru VOI.

Lasă un răspuns

