Femeia independentă

Mai 15, 2007 at 15:14 (Şăd şi cujăt)

Până la urmă, dacă prietena ta n-are apucături feministe, poţi să fii cât de misogin vrei. Dacă ea acceptă să subscrie by default la toate părerile tale şi să-şi trăiască viaţa de robot de bucătărie şi sex machine part-time, no brains attached, e alegerea ei.

Cred că, pentru un bărbat, faptul că apreciază femeile independente e un semn de mare clasă. Sunt rari, dar partea bună e că nu trebuie să te chinui să-i găseşti. Te vor găsi ei, pentru că din turma de gospodine ratate, e greu să nu le vadă pe puţinele care îi sfidează. S-a spus dintotdeauna că trebuie să-l provoci să te cucerească dacă vrei să-l păstrezi. Eu zic că playing hard to get ştie toată lumea. Să rămâi o provocare e mai greu. Iar dacă el nu are nevoie de o provocare, ci de un aparat de bucătărie cu forme moi, atunci dă-i ce vrea şi stai la cratiţă. Până la urmă, tu l-ai ales.

27 comentarii

  1. oedip said,

    Era poanta aia ca de ce se imbraca femeile in alb la nunta… pt ca e culoarea clasica a aparatelor de bucatarie! Anyway…

    ideea e ca esti prea alb/negru, nu crezi ca omul, in genere, fie femeie, fie barbat, e un pic mai complicat de atata? in fond vremea conformismului familial a cam trecut. Ai vazut filmul little children? ti-l recomand, ca o ultima sechela a conformismului de tip…

    nu’s de acord nici cu hard to get pt ca e dejaba, cel putin pentru mine. ce sens are sa faci pe inabordabila cand vri si tu ceva. cine vrea vrea si -mi arata ca vrea, iar io fac la fel, cine nu… balta-i mare si pescuitul e deschis!

    te las sa sezi si sa ma cujeti, pa

  2. cartman said,

    Independenta da, feminista… nu!

  3. Dr. de serviciu said,

    „faptul că apreciază femeile independente e un semn de mare clasă” – de acord
    „Eu zic că playing hard to get ştie toată lumea.” – nu-s deacord
    „turma de gospodine ratate” – Eloa/Ana a intrat intr-o noua tabara: cea a izolatilor de umanitate; pana acuma ura barbatii, dar in sfarsit a vazut ca nici femeile nu ii depasesc (no offence dar nespalati/nesimtiti/necrescuti/etc. gasesti la ambele „sexe” in mod egal).

  4. Woland said,

    citind asta imi tot venea in minte reclama aia veche si naspa la Connex, parca…reinventeaza-te…in fiecare zi…

  5. io said,

    Un om cumsecade si de mare caracter, Woland asta.
    Eloa, şăzi şi cujeta in continuare, vad ca-ti prieste.

  6. Woland said,

    andy, esti aglomerat complet, amice.

  7. cartman said,

    OMFG, andy de unde ai aparut? Si asa a mai facut eloa rost de un nou topic :))

  8. pasarica said,

    @andy s***-te!

    @eloa,
    confunzi femeia independenta cu femeia barbat! (adica aia care si-a luat teapa si crede cu tarie ca „barbatii ie porci” si vrea sa le-o traga cu orice pret, culmea …crede ea, cu armele lor :)))), trezireeeeea!),
    problema de fond e ca nu stii sa fii femeie, si pana la urma urmei „ai grija ce doresti pentru ca s-ar putea sa se intample”,
    daca mai aveai un neuron anticipai singurica si fara sbateri diareice online,
    fa rost de un pic de respect de sine inainte sa devii lesbiana si sa transformi blogul in cat de rele sunt femeile.

  9. pasarica said,

    completetare …femeia ta independenta e lesbiana, trebuie sa se remarce prin pareri contra (ce chestie …la cat se reduce atitudinea la tine),
    hai sa lamurim un mic secret, noi barbati avem agresivitatea in singe, indiferent de genul celui care ne sfideaza reactia nu variaza, am vazut femei incredibil de proaste care amenitau barbatii cu palme, bataie ..alea isi merita soarta, deci daca vii tu ca „femeie independenda” si sfidezi nu o sa obtii nimic sexi, o sa obtii exact acelasi lucru pe care l-ai fi obtinut fiind barbat in situatia respectiva, esti atat de proasta incat uiti un lucru fundamental, barbatii sunt cei agresivi si puternici si femeile sunt cele subtile su arme infinit mai cizelate si mai eficiente, dar nu, tu ai ales sa fii femeia imitatie de barbat !,
    ca sa reconcluzionez: esti proasta!
    invata sa fii femeie!
    nu esti „independenta” ci doar misandra

    Dap , ai remarcat bine, injur pe blogu tau pentru ca postu iti este dedicat si orice comentarii viitoare sunt inutile si sunt convins ca esti si prea fudula pentru a schimba ceva, te banuiam de subtilitate …….

  10. entity said,

    [quote]
    Cred că, pentru un bărbat, faptul că apreciază femeile independente e un semn de mare clasă.
    [/quote]
    Barbatii au stiut intotdeauna sa se adapteze! Nu ca sunt dati pe spate de vreuna (exceptand creaturile disperate de viata). Din partea mea o femeie poate sa imi spuna ca ma uraste in timp ce inghite…i don’t care!

    Fiinte complexe, independente, razvratite impotriva umanitatii…parca sunteti cyborgi! Desi, nu cred ca ai iq-ul mai mare de 90…Scrii putin si aiurea! Esti undeva la nivelul lu’ zoso!

  11. catalinar said,

    de ce te rezumi doar la „gospodina de la cratita”? ai uitat de femeia decorativa, barby girl, tacuta, cumintzica, zambitoare, care clipeste mult si des dar care „face toti banii”-tinuta pe post de insigna-

  12. Sirg said,

    Trebuie să dau linkul la nişte femei independente ca să zică ele mai bine.

  13. pasarica said,

    addenda :
    femeia care vrea sa faca cariera ? =)))
    „femeia independenta” e tot un soi de curvulita, dar cu pretentii, e femeia care totusi il asteapta pe mos craciun intr-un punct oarecare al carierei, ea renunta cu mare usurinta la valorile care niciodata nu i-au fost propii ci doar o au servit pe post de maciuca de selectie,
    deci, ce dracu e atat de greu de priceput ? femeia cauta un producator indiferent de forma in care imbraca asta, iar barbatii sa aiba cat mai multe, indiferent ce spun
    tot blogu’ asta e laturi produs de o individa cu mintea ingusta care crede ca e trendy sa fii „femeie independenta” (ironia e ca face asta pentru a atrage un posibil partener muhahahaha), desi nici macar nu stie ce e aia (aici ma autocitez 🙂 ),

    relatia monogama ? e un mare fals, nici macar zana zanelor nu poate convinge un barbat (adevarat 😉 ),
    si totusi traim vremuri triste, barbatii au devenit niste pampalai-plangaciosi care nu prea stiu cum sa fie barbati adevarati, iar femeile au devenit femei-barbati, care au uitat cum e sa fii intradevar femeie
    si iote dom’le drama gata cu bloguri de doi lei …despre ratare!

  14. Alexandra said,

    Nu e prima data cand exagerezi, dar nu ma mai pot abtine.
    Chiar nu inteleg de ce zici ca sunt rari barbatii care apreciaza femeia adevarata
    pana acum nu am intalnit nici un tip care sa nu admire o femeie din toate punctele de vedre. Si nici unul nu ma vroiau la cratita.
    Te-ai gandit ca poate cauti unde nu trebuie.

  15. Marlene said,

    Scumpa mea, a zis cineva ca esti proasta ?
    No, of course not ! Esti o feminista isterica. Intr-o relatie e nevoie de concesii, nu de stat-cu-coada-pe-sus ! Esti femeie… Si eu ! Siiii ? Asta inseamna ca esti superioara ? Ma indoiesc. Nici inferioara nu trebuie sa fii, intr-adevar, dar asta depinde de tine ! Suferi ca nu sunt femei in politica ? Ai incercat vreodata sa te duci sa faci politica si ai fost refuzata pe motiv ca ai pizda ? Probabil ca ai fost respinsa pentru ca aveai idei imbecile si tu, debarasandu-te complet de modestie, spui acum ca ei toti is nebuni si tu sanatoasa ! C’mon ! Trezeste-te la realitate si gandeste-te ca o sa crapi singura si in loc de priveghi o sa ai o petrecere a tuturor oamenilor normali care ti-au citit vreodata blogul !

  16. gmmail said,

    scriu de ceva vreme pe tema asta. fetita are nevoie de fani. nici ea nu crede in afirmatiile facute. oricum e si asta o metoda. si e buna. la blog. in restul timpului, e discutabila…

  17. Maddy said,

    defineste femeia independenta in viziunea ta te rog.

  18. eloa said,

    gmmail said,

    scriu de ceva vreme pe tema asta. fetita are nevoie de fani. nici ea nu crede in afirmatiile facute

    Hai, mergi şi joacă-te la tine pe blog cu cei 2 vizitatori.

  19. Woland said,

    Alexandra a zis:

    „Si nici unul nu ma vroiau la cratita.”

    sa inteleg ca tu esti un exemplu de femeie adevarata, nu? sau ar trebui sa zic „tu este”?

  20. multumitu said,

    mare e gradina !

  21. Bianca said,

    am si eu sau mai bine zis am avut o relatie de 5 luni cu un tip din bucuresti 22 ani eu am 17 si sunt din galati….la inceput totul bine si frumos pana a cam inceput sa se obisnuiesca ca eu sa-i fac totul si a inceput sa-ai dea arama pe fata….de fiecare data cand imi cerea ceva eu ii ofeream indiferent de ceea ce cerea…chiar indiferent, i-am oferit chiar totul….in astea 5 luni nu ne-am vazut decat de 5 ori ceea ce este foare dureros pt mine mai tot timpul plang k mi-e dor de el chestii blaa bla….vine in galati sta la mine. Dar totul s-a schimbat de la o mica conditie pe care mi-a pus-o si pe care eu nu am mai suportat-o si am zis stop! acuma eu sufar ca proasta din cauza lui i-am dat papucii dar o mica parte din mine tot vrea ca el sa se schimbe si ca totul sa revina la normal…. e greu sa am o relatie la distanta si acuma stau si ma gandesc ce sa fac…el ma suna mereu zice ca ii este dor de mine si k vrea sa se schimbe dar nu stiu daca sa-l cred sau nu, imi este greu sa renunt de tot la el pt k il iubesc prea mult…si ma gandeam ca daca ma adresez tie poate nu stiu..imi luminezi putin calea ca am vazut k te cam pricepi la barbati si stii cum sa le dai peste bot…..pt asta sincer te admir….si nu stiu…poate imi dai si mie un sfat la cat de ocupata esti m-as mira daca mi-ai citi comentu 😦 astept un raspuns de la tine (daca vrei, k ai zis intr-un post k nu raspunzi acuma la toti fanii tai sper ca voi fi o exceptie caci am mare nevoie de ajutor) 😦 ms anticipat te pup keep it up :*

  22. eloa said,

    Bianca said,

    Dar totul s-a schimbat de la o mica conditie pe care mi-a pus-o si pe care eu nu am mai suportat-o si am zis stop!

    Şi care ar fi condiţia aia mică? Adresa mea de mail se găseşte la contact.

  23. gadjo said,

    „te banuiam de subtilitate …….”
    „te banuiam de subtilitate …….”
    „te banuiam de subtilitate …….”

    😀

    btw. ce este aia o femeie independenta? pt ca tre sa definesti clar conceptul pana sa discutam despre. de fapt daca s-ar putea defini clar, nu ar mai fi loc de discutii asa ca…

    „te banuiam de subtilitate …….”

    (ma amuza teribil faza, scuze)

  24. yo2007 said,

    @eloa
    defineste independenta ….
    daca zici de independenta financiar bravo lor dar asta nu inseamna ca acelei femei nu ii poti face cadouri , sa o scoti la un suc sau chestii de acest gen. Daca consideri ca nu trebuie sa accepte nimic atunci e clar ca e independenta total nu are nevoie nici de altceva de la orice barbat.
    Cat despre femeia la cratita , gospodina si alte treburi de casa atata timp cat nu se procedeaza de forma „hai ca imi e foame” sau de ce nu ai facut ce am zis atunci sa zicem ca iti dau 50% dreptate dar citeste ultima fraza de jos si poate …
    Cred ca poate o sa intelegi ca odata ce ai permis cuiva ceva numai ai cum sa schimbi …

  25. viata e de cacao said,

    A avea „apucaturi feministe” = a vrea mai mult. Strigator la zei.Domnisoara maturizeaza-te! Independenta se castiga numai prin inteligenta ,copilule.

  26. xpcro said,

    Excelent !

    Sunt doi care pot juca jocul „hard to get” dar asta este pe langa ce vreau sa zic eu in comment. Ma intreb daca cei care scriu aici s-au prins despre ce este vorba, pentru ca din punctul meu de vedere este vorba de SEX si modificam usor sintagma de inceput cu „hard to get laid”.
    Pe bune acuma, cu cat o femeie ajunge mai usor in patul unui barbat cu atat ii scade valoarea. Pe cealalta parte a globului cu cat este mai intepata, dura si greu de cucerit, ea devine mai dorita si mai interesanta, spre exemplu … TU.

    O femeie trebuie sa provoace barbatul sa o cucereasca, that’s the fun .

  27. Lilia said,

    cum sai dau peste bot unui baiat care 3 ani de zile imi tot facea complimente, se intorcea si pleca cu alta , apoi incepe o relatie cu mine care dureaza vreo 4 luni, zice ca eu is de vina aproape ca uita de mine, ii dau papucii, apoi ne impacam, dupa care peste vreo trei luni imi zice ca nu mai simte nimc penru mine si ca ii pare rau dar sa impacat cu fosta, acum imi trimite msg raspuns si ma intreaba ce mai fac…. cum sa-l fac sa-mi manince din palma? 😦

Lasă un răspuns

