You don’t mean anything to me

Mai 8, 2007 at 21:30 (Autopsia unei obsesii)

Contrar aşteptărilor voastre, nu e vorba de tipul de la Fântână.

Nu contează de câte ori ne-am întâlnit şi nici de câte ori ne-am tras-o. De fapt, nu contează nici măcar cât de bine a fost. Dacă-mi rup o unghie în momentul ăsta, îmi pasă mai mult decât dacă nu te-aş mai vedea niciodată. Atât de mult însemni pentru mine. Tu eşti un accesoriu. Am un hobby şi se numeşte dating. Îmi plac întâlnirile inedite, în locuri ciudate. Nu merg niciodată în acelaşi loc de două ori şi în nici un caz în acelaşi loc cu tipi diferiţi. Sunt săptămâni întregi în care nu ies cu nimeni şi perioade în care mă văd cu 3 tipi/săptămână. Unii mă părăsesc. Alţii insistă prea mult. Cred că secretul e să mă facă să-l vreau încontinuu, să-mi intre în minte şi să rămână acolo.

Next thing you know I’m writing about an obsession.

25 comentarii

  1. andaa said,

    am o intrebare: porti unghii false?

  2. fountainhead said,

    This is an ignore post.

  3. cartman said,

    Daca eloa ar fi un barbat pe care l-ar chema eloul, cu personalitatea asta ar fi cu sigurantza in prin-planul topicurilor de pe blog-u de aici de la eloa. 🙂

  4. cartman said,

    Hehe…eloa vorbeste exact ca genul ala de barbat pe care il uraste.
    Nice!

  5. AFGAN insetat said,

    Mah… cineva are nevoie de mult alcoooooool.. De unde atata rautate?
    DE CE? CE A FACUT ? TU de ce ai nevoie? Probabil un halat alb… halatul, halatul cat e halatu….Cred ca cineva a gasit un loc special in mintea TA…. Si chiar a ramas o perioada acolo…Asta pana a venit El… Un doctor cu un halat… Da ai ghicit ALB…. Halatu halatu cat e? 😀

  6. Pirahna said,

    Nu merg niciodată în acelaşi loc de două ori şi în nici un caz în acelaşi loc cu tipi diferiţi.

    ehm ??? n-am inteles.

  7. Dr. de serviciu said,

    „Am un hobby şi se numeşte dating… perioade în care mă văd cu 3 tipi/săptămână” – Cu cat dai intalnirea? (scuzati cacofonia) Ii pe gratis?

  8. gORE said,

    Cred că secretul e să mă facă să-l vreau încontinuu, să-mi intre în minte şi să rămână acolo.

    SI eu la randul meu cred ca daca ai zis ca secretul e ca etc, tocmai nu mai e un secret. Auzi, da tu crezi sau esti sigura?

    Nu contează de câte ori ne-am întâlnit şi nici de câte ori ne-am tras-o. De fapt, nu contează nici măcar cât de bine a fost.

    Oh, tocmai tu, aia care tunai si fulgerai ca barbatii alearga dupe femei sa le-o traga in vederea colectionarii de trofee … Sincer sa fiu, cred ca mi-as rupe o unghie numai ca sa vad cum arata asa un personaj, care invarte pe degete barbatii ….
    Dating hobby, ah ? Ma duc sa citesc comentariile de pe gsp sau prosport, macar aia sunt convinsi de ceea ce spun.

  9. bitterbluechronicles said,

    =))) eu tot vreau poze cu tine 😀

  10. entity said,

    [quote]
    Nu merg niciodată în acelaşi loc de două ori şi în nici un caz în acelaşi loc cu tipi diferiţi.
    [/quote]
    Nu pot sa cred ca nu dai pe acasa…sau esti boschetara? 😕 Cand iesi undeva inseamna ca te muti? Nu mergi de mai multe ori in acelasi tufis? :-s

    Apropo…parintii tai stiu ce faci tu? 😛

  11. plecatbou'intorsvaca said,

    your mother should be proud…

  12. pasarica said,

    asteptarile noastre ….muhahahahha…de ce dracu ne scrii ganduri pe care zici tu ca ar trebui sa le avem ? asteptarile noastre e sa inchizi blogul ! nu e nevoie de nici o explicatie, de nici un anunt oficial, il inchizi gata, ca si cand n-ar fi existat, move the fuck on!

  13. Giant said,

    I LOL’D

  14. Labeeba said,

    Un nou genre de succes : telenovele pentru femei „inteligente”…..>:)

  15. Emotii said,

    femeie usoara?

  16. Giant said,

    cineva impartaseste si inteligenta celei careia i-a furat titulatura…

  17. blackmetal said,

    să intre în mintea ta şi să rămână acolo? muhuhahahahahhahaahhahahahaha
    ştiu eu o cale spre mintea ta şi nu e cea în mod obişnuit abordată de băieţii de aici. numai că trebuie un mijloc de atragere a atenţiei foarte bine dimensionat şi capabil să ajungă până la acea „minte”.. odată ajuns acolo ai să uiţi de toate motivele pentru care „urăşti” bărbaţii şi de blog şi de „fani”. îţi urez să-l găseşti cât mai repede.
    @Dr. de serviciu: nu e cacofonie.

  18. Gradient said,

    :)) cool!

  19. io said,

    Writing about an obsession again?

  20. Giant said,

    alea pe care le-ai sters nu-s suficiente… al meu a ramas ca-n pom…

  21. gadjo said,

    se poate sa nu citezi din Timbaland ?

    si de ce petreci atat de mult timp cu gugumani de care nu-ti pasa? de fapt stai, toti facem asta.

  22. Sirg said,

    [quote]Dacă-mi rup o unghie în momentul ăsta, îmi pasă mai mult decât dacă nu te-aş mai vedea niciodată[/quote]
    orgoliu şi fiţe, dar te cred

  23. Maddy said,

    ce text trist. ce te face sa crezi ca esti mai buna decat pe „porcii” de barbati in care arunci cu noroi?
    nu ai parut deloc dura si detasata scriind astea, ai parut mai degraba ca o boarfa de 2 lei care nu are nici un respect pentru mintea si sufletul ei.

  24. multumitu said,

    Plictisitoooooooooooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!1

  25. wow. said,

    de a dreptul si pur si simplu. as rade, dar nu m am decis inca pentru care aiureala sa rad mai intai.mi e mai usor sa ti plang de mila. aaaaa, sau mai bine,…..unghiei. ce vina are, saraca? ca -n dreptul tau……..e trasa doar o linie.
    condoleante………cam accentuata nota neimplinirii, desi te kinui tu sa o imbraci in greata si aroganta.

Lasă un răspuns

