Tu de ce ai nevoie de Ziua Bărbatului?

Aprilie 30, 2007 at 19:47 (În general)

36 comentarii

  1. ovvyblabla said,

    N-am.

  2. eloa said,

    de ce?

  3. Sirg said,

    n-am nevoie de ceva, eu nu sunt materialist 😛

  4. ovvyblabla said,

    Pentru ca nu am nevoie de o zi speciala ca sa ma simt fericit, iubit, respectat, implinit sau orice alta senzatie/stare asociata cu Ziua Barbatului.

    De asemenea, Ziua Femeii este la fel de inutila.

  5. memmories said,

    ca sa va ofticam pe voi

  6. Dr. de serviciu said,

    Mai, nu mai stiti ce zile sa inventati ca sa sedeti. Asa-i romanu’, hai la petrecere, stat si dormit, lasa-i pe altii sa munceasca. Care altii, asta nu se stie.

  7. gORE said,

    Da tu de ce nu ai ? Da noi crezi ca avem ? Dau la pariu ca aceasta campanie a avut o initiatoare, nu un initiator. Sa speram ca e aia care stiu cu cricul. A, si sa multumiti alora care au facut reclama aia. Poate asa aflati si voi unde e roata de rezerva 🙂

  8. Alex Trusk said,

    Am ziua mea, mi-e de ajuns.

  9. blackmetal said,

    ziua mea e în fiecare zi. pentru că întotdeauna voi face doar ce-mi va place şi nu voi accepta compromisuri, neavând, ulterior, mustrări de conştiinţă sau regrete.

  10. bornedbored said,

    nope

  11. alexino said,

    cine a zis ca are nevoie? eu unul, n-am!

  12. briciu said,

    de tine.

  13. Misu said,

    eloa nu are nevoie de ziua femeii!

  14. blowfish said,

    pentru ca nu ne trebuie o zi decretata … avem orice zi la indemana sa fie a noastra
    😛

  15. Giant said,

    Happy unimaginative, consumerist-oriented and entirely arbitrary, manipulative and shallow interpretation of something or other day!*… Neeeh, n-am nevoie de asta…

    Chill… sunt p’aci da’ nu prea mai semnez condica…

    *usoara adaptare dupa meish.org/vd/

    P.S. Nu-s programator. De unde-ti veni ideea?

  16. cartman said,

    Stiti bancul cu 1 mai? ;))

  17. morbo said,

    unu mai prost decât altul

  18. blackmetal said,

    dar pe ăla cu sâni îl ştii???

  19. rashela said,

    @ eloa

    la modul cel mai serios: tu sigur nu esti studenta la psihologie, sociologie ceva sau pur si simplu pasionata de studiul humanoizilor? iti urmaresc blogul de ceva vreme si teoria asta incepe sa fie din ce in ce mai probabila, am senzatia citind tot ce declansezi cu buna stiinta ca acest blog este un experiment, adica economisesti f mult timp si f multe experiente pentru a te edifica pe niste chestii, cu atat mai mult cu cat gradul de expunere e 0.

  20. blogatu said,

    D-aia de prosti. Numai aia au nevoie sa-si petreaca ziua intr-o bauta si cam atat.

  21. Sir Alex Ice said,

    „De tine”

  22. crash said,

    @rashela

    Imi permit eu sa-ti dau un raspuns. Nu stiu daca Eloa e studenta la psihologie dar in mod sigur vrea sa vada ce pot barbatii. Si cu cat afla mai multe, cu atat vre sa stie si mai multe. Numai ca face o gresala majora. Barbatii care reactioneaza aici, nu constituie un esantion demn de luat in seama.

    @Eloa, te-ai gandit sa incerci si alt tip de abordare?

  23. entity said,

    Pentru ca trebuie recuperata investitia facuta de barbati in martaloage, atentii, flori…etc!

  24. Giant said,

    Mai bag si eu un comment din an in paste si tocmai ala e filtrat…

  25. plecatbou'intorsvaca said,

    @Eloa: offtopic, am nevoie de un sfat…treaba este cam in felu’ urmator, acu’ cv vreme am cunoscut una pe net (stau pe net din lipsa de ocupatie la lucru), si acuma m’am enervat pe viata din cauza referundumului concluzionand prin emigrare inca nu stiu unde, oricum ideea e k tipa mi’a propus sa ne intalnim neaparat inainte de plecare, problema e ca eu sunt cam sceptic si avand in vedere k ne despart vreo 1000 km, dupa cum spune ea si dupa ce’am consultat harta rom nu sunt sigur dak s’ar merita sau nu si pe de alta parte dak ea exista k la telefon mi se pare o voce cam groasa pt o fata adolescenta…

  26. icecrew said,

    flori, bere si… rrrrrrr!

  27. briciu said,

    eh, a exagerat. sunt de fapt vreo 850km.

  28. Raqzvan Exarhu scrie said,

    „maraiala e in firea cainelui.
    lamentarea este evantaiul purtatorului de lesa.

    daca toata lumea se da cu tuhasul de asfalt, hai si noi, ca de-aia avem un suflet.

    avantajul revolutionarilor este ca pot sa arunce orice pe jos.

    cand apare un prost care turuie mama-mama, prostii-destepti sar sa-l contrazica, fara sa simta ca specimenul e facut din reactiune pura, ca se hraneste din suturi, ca-i creste hemoglobina de la invective si antidemonstratii logice.

    daca cineva a aratat lumii ca esti un bou, nu pierde vremea, spune ca-l admiri.”

  29. Giant said,

    Ah, şi încă ceva… programator, eu… de când?!

  30. morbo said,

    maestră eloa! azi mi-am lăsat la vedere din nou latura porcină! iertare, încep ziua cu gânduri ascete (adică nu chiar când o încep, un pic mai târziu), dar până seara mă scald în noroi şi mănânc gunoaie ! cum să ne vindecăm?, o, spune-ne! ne-ai criticat atât dar, pentru cei care vor să se schimbe, luminează-ne, arată-ne calea!

  31. tonysss said,

    ce conteaza pentru femei? 🙂

  32. me. said,

    eu am nevoie de un buchet de flori, perechea mea sa ma rasfete. nimic mai mult.

  33. rashela said,

    @crash

    subscriu, de multe ori atragi/te indrepti spre barbatii/femeile cu care rezonezi, si de multe ori nu rezonezi in beneficiul tau

  34. BKL said,

    pentru ca noi suntem primii in materie de femei

  35. Iulian said,

    in fiecare zi e ziua noastra, astazi e doar asa… ca vor ce de la Bergenbier. si 1 si 8 martie sunt tot ale noastre dar sunteti prea fraiere sa va dati seama.

    La multi ani noua!

  36. gigi muschi said,

    oare sunt barbat? nu stiu… desi am aproape 21 de ani, prefer sa ma conside copil, acum, maine, si la 30 de ani la fel, dar avand ceva intre picioare sunt barbat. ziua mea e o data pe an si se intampla ca atunci sa nu fiu fericit, deci zilele in care sunt fericit ar trebui sa le consider ziua barbatului din mine, dornic de fericire negasita, iubire pierduta pe google earth, bani pierduti la caritas (bine ca eram prea mic atunci)…

Lasă un răspuns

