Pentru că sunt invidioşi pe femeile inteligente

Martie 29, 2007 at 0:24 (Mişeilor)

Există femei, puţine şi greu de găsit, atât de inteligente şi avide de cunoaştere (unele sunt pasionate de web, ca mine, altele de literatură, altele de filosofie, altele de teatru sau de PR) încât primul lucru care-ţi vine în cap când le cunoşti e cum să le desfiinţezi. Pur şi simplu îţi stă în cale, în cap, în creier, în sistemul sangvin, că ea e mai bună ca tine la ceva. Nu contează niciodată la ce. Atâta timp cât există un segmenţel nenorocit de activitate pe care ea te-a depăşit, nu poţi să dormi liniştit până n-o vezi distrusă, plângând cu capul în mâini, cuibărită în braţele prietenului, unde speră că uită de toţi şi de toate (apropo, chiar trebuie să dormi când am nevoie de tine? Adică la ora asta?). Pentru că aşa sunteţi voi, laşi, viermi, scârboşi, târâtori, oportunişti, răzbunători, mincinoşi, ranchiunoşi, frustraţi, orgolioşi, impotenţi, bătuţi în cap, idioţi, imbecili invidioşi pe orice femeie care e în stare să facă paşi puţini mai mari ca voi. Pentru că e inteligentă, pentru că poate, pentru că vrea, pentru că a avut şansa să înveţe mai multe… acum chiar încerc să găsesc scuze că unele dintre noi suntem MULT mai inteligente decât o droaie dintre voi. Nu vă puteţi împăca nicicum cu gândul. Aşa că o săpaţi. Lopăţiţi până daţi de punctul slab. Şi când l-aţi găsit, după ce savuraţi momentul, cu ochii scăpărând, vă luaţi având şi loviţi cu putere. E imposibil să rataţi. E imposibil să vrei să-i faci rău unui om şi să nu găseşti cum. Femeile sunt mult mai uşor de rănit. Sunt mult mai sensibile, mai credule, mai idioate.

Asta e pentru toţi viermii din lume, pentru fiecare vierme care a făcut o femeie să plângă vreodată:
– Târâtorule, O SĂ TE STRIVESC!

76 comentarii

  1. io said,

    Ca te-am facut eu sa plangi se pune?

  2. Alex said,

    Post-ul conţine o eroare care-l face nul de la bun început: nu există femei care să aibă caracteristicile pe care le menţionezi d-tale în începutul post-ului. Sau este un banc cum era ăla cu blonda deşteaptă şi Moş Crăciun? 😀

  3. Dorin said,

    chiar crezi ca trebuie sa gasesti justificari pentru proprile esecuri ? sa shtii ca nu conspira nimeni nici impotriva ta si nici impotriva femeilor in general, asa e viata. toti avem esecuri, toti avem perioade proaste. Important e sa te ridici de jos, nu sa cauti justificari

  4. phRa said,

    iara te inseli .. sunt barbati care aprecieaza femeile ( nu ma refer la aia gay ) . Eu sunt unul care aprecieaza munca unei femei. Poate ca am crescut pe langa 3 si de aia ( mama si 2 surori mai mari ). Cat despre femeile care au fost „doborate” de barbati .. parerea mea … ca este mai glorios sa te ridici din nou decat sa nu fii cazut vrodata ( write that down ) . Si daca tu nu ma crezi ca eu stiu sa apreciez femeile inteligente te inseli .. si iti pot si dovedi ( .. cred .. ) am apreciat multe lucururi la mute fete .. la prietene de ale mele ( si nu zic de cele care au fost implicate in o relatie cu mine ) la amice .. ai grait adevarul in postul asta sunt putine femeile inteligente si poate de aia eu incerc sa le pretuiesc .. dar poate ma insel …

  5. samurai said,

    pai stai! sunt „atat de inteligente” (cat, adica?) sau sunt „mai credule, mai idioate”. cum ar putea?
    @Alex, eu de mult o suspectez pe eloa ca ar fi de sex (ups, fara intentie) masculin…

  6. Giant said,

    Shit, I’d better hide!!

  7. pasarica said,

    cand o sa gasesc o femeie inteligenta ….o s-o impaiez!, ar fi pacat sa nu ramana marturie peste generatii ca exista si exceptii,
    sau oi fi si tu intelihenta ? ,
    neah, daca erai blogul asta nu exista,
    fireste ..nu esti nici macar frumoasa

    asta e un blog despre revolta omului mic :p (sau a masinii de spalat)

  8. pasarica said,

    ce usor e sa gasesti scuze …nu e asa eloa ?!,
    de ce vrei tu sa fii barbat ?
    ,oare pentru ca ai esuat ca femeie ?

  9. Alex said,

    1. Cine zice ăla e!
    2. Hai, te rog, să faci un calcul. Cam câți bărbați ai de strivit? După niște „statistici”, 83 % din bărbații din lume sunt exact cum descrii tu. Ai mult de muncă, tanti.
    3. Nu e bun ăla al tău, schimbă-l, again and again! Trebuie să dai de unul pe gustul tău, într-un final…

  10. briciu said,

    it’s like poking a dragon with a stick.

  11. Dorin said,

    Doar pentru că unele femei sunt mai inteligente decît 90% (să zicem) din bărbaţi nu înseamnă că femeile sunt mai inteligente decît bărbaţii. Faci rău generalizarea asta, dar am început să mă obişnuiesc cu stilul.
    Bărbaţii invidioşi pe femeile inteligente sunt ca femeile invidioase pe bărbaţii frumoşi. Puţini, da’ da, avem şi d-ăştia.

  12. O politista cititoare si altele « Terorism de cititoare said,

    […] pe balcon. Ii procopsesc la rindul meu pe: vio (mersi pentru o hiperbola haioasa, stie ea care), eloa (care vrea sa-i striveasca pe toti viermii care au facut vreodata o femeie sa plinga – u go, […]

  13. gORE said,

    Există femei, puţine şi greu de găsit, atât de inteligente şi avide de cunoaştere (unele sunt pasionate de web, ca mine, altele de literatură, altele de filosofie, altele de teatru sau de PR) încât primul lucru care-ţi vine în cap când le cunoşti e cum să le desfiinţezi

    Inteligenta e una, aviditatea de cunoastere e cu totul alta. E o perseverenta care se vede in stadii incipiente la tocilari. Pasiunea nu are treaba cu inteligenta. Asa cum inteligenta nu are nici o treaba cu nivelul de instruire. Primul lucru ….. imi vine sa ma rofl. Asta in urma carei analize ai mai scos-o ? Cumva experienta ta personala ? Barbatii isi doresc o ( sau mai multe) femei inteligente pe langa ei .Stiu ca o sa ma contrazici, dar e vorba de inteligenta, nu de experienta sau fler in relatie.

    Pentru că aşa sunteţi voi, laşi, viermi, scârboşi, târâtori, oportunişti, răzbunători, mincinoşi, ranchiunoşi, frustraţi, orgolioşi, impotenţi, bătuţi în cap, idioţi, imbecili invidioşi pe orice femeie care e în stare să facă paşi puţini mai mari ca voi.

    Ehe …. cate am putea spune si noi despre voi … prima ar fi ca toate sunteti inteligente si frumoase, pana si blondele natural.

    … acum chiar încerc să găsesc scuze că unele dintre noi suntem MULT mai inteligente decât o droaie dintre voi

    Orice om are dreptul de a-si sustine parerea. Dar statistic vorbind, tu ai ales un esantion nereprezentativ.
    Sincer sa fiu, mie asta imi suna a clasica „magarul m-a lucrat ca sa-l promoveze pe el in locul meu”. Clasica problema a workoholicului.

    Asta e pentru toţi viermii din lume, pentru fiecare vierme care a făcut o femeie să plângă vreodată:
    – Târâtorule, O SĂ TE STRIVESC!

    Favorita mea. Amenintarea de la distanta. Cu cat mai crunta, cu atat mai hilara. Sarind peste evidentul O SA – forma aia de recunoastere indirecta a incapacitatii – , imi place mult cui o adresezi. Ehe, fata mosului, o sa ai de strivit muuuuuuuuuuuult. Pe unii chiar de mai muuuuuuuuuuuuuuulte ori.

  14. v-twin said,

    O să fiu invidios când o să găsesc una mai bună ca mine.

  15. Alex said,

    mda…lipsa de sex provoaca blogging intens

  16. Fata din pom said,

    Există femei deştepte aşa cum le descrie Eloa, numai că voi bărbaţii nu vreţi să recunoaşteţi asta, iar asta pentru că sunteţi foarte orgolioşi când e vorba de aşa ceva. Şi sincer, nu pot înţelege de ce unii dintre voi (cei mai mulţi) sunt împotriva la tot ceea ce scrie ea pe aici. A, şi încă ceva… de unde ştiţi voi dacă duce ea lipsă de sex sau nu. La urma urmei e viaţa ei personală şi n-ar avea nicio treabă cu blogging-ul.
    Cheers!

  17. morbo said,

    ă virciuăl hag eloa

  18. Maddy said,

    mi`a placut postul! mai putin partea cu strivitul taratorului.

  19. maus said,

    hmm… frate unde ii femeia aia mentionata in post-ul tau!?! „acum chiar încerc să găsesc scuze că unele dintre noi suntem MULT mai inteligente decât o droaie dintre voi.”
    NU inteleg dc nu ai scris UNELE cu caps?! ;;) da cu viermele c ai avut?

  20. blackmetal said,

    Wow! Sunt atâtea lucruri de spus încât trebuie să încep prin a mă scuza dacă voi uita vreunul din ele.
    Primul gând: nu am fost niciodată invidios pe o femeie, indiferent de nivelul ei intelectual. Doar încântat de perspectiva unei relaţii interesante. Sunt enorm de fericit că sunt bărbat şi, chiar de aş fi cel mai prost din lume, tot nu aş fi invidios. Ca o paranteză, nu am întâlnit o femeie „atât de” inteligentă (nu ştiam că a fi inteligent se poate cuantifica şi ierarhiza) încât să mă facă să mă simt prost. Poate jenat, uneori…
    A doua chestie e, de fapt, un semn discret, complice, cu ochiul. Poate că n-a fost intenţionat, dar ai reuşit să te incadrezi subtil la categoria femei inteligente: „atât de inteligente şi avide de cunoaştere … [ ] … ca mine”. Mi-a plăcut. 😉 Măcar, eşti şmecheră.
    În al treilea rând, sunt de părere că oricine poate să înveţe, să aibă cultură generală, experienţă de viaţă şa.m.d. Nu înseamnă că e şi un om inteligent. Aici e o mare confuzie pe care o fac unii. A fi inteligent nu e tot aia cu a fi înţelept, nu e tot aia cu a fi viclean etc. Mulţi oameni înţelepţi sunt aşa pentru că au trecut prin viaţă şi au avut o memorie bună. Alţii sunt vicleni pentru că le merge mintea la anumite chestii – să înşele oamenii, au talent la „îmbârligăciuni”. Pentru mine, asta nu implică inteligenţă. Faptul că tu ai scris aceste lucruri nu e o dovadă de lipsă de inteligenţă. E doar o dovadă de comportament pueril din partea ta. Eşti cam nesăbuită. Nu înseamnă, însă, că-ţi lipsesc capacităţile intelectuale. Doar că le foloseşti aiurea.
    Recunosc, există bărbaţi mai puţin dotaţi la etaj, dar tu te arunci şi insulţi, fără discernământ. Şi eu am făcut femei să plângă. Pentru că am preferat să le văd plângând şi întorcându-mi spatele, pentru că le-am dezamăgit, decât să le văd plângând de disperarea că le-am părasit. Şi asta, pentru că deveniseră nişte nesimţite, delăsătoare şi umflate de dulciuri şi de mulţumirea că au un bărbat care le iubeşte lângă ele. Mi-ar plăcea să te văd încercând să mă striveşti. Eşti ilară, draga mea. Şi, oricum, lucrurile nu sunt întotdeauna albe sau negre. Majoritaea sunt pe nuanţe de gri. Aşa că fereşte-te să generalizezi. E o dovadă de inteligenţă.
    Altă fază mişto e incadrarea acestui „PR” în activităţi ce demonstrează inteligenţa. HAHAHAHAHA. Hai că eşti comică. Eu am considerat întotdeauna domeniul ăsta pentru fufele care n-au nici un viitor şi se apucă şi ele de o facultate. Ca şi alea cu sociologia, psiho-pedago-smântânologia. Să zică şi ele că au o diplomă. De unde şi până unde duma? Aici ai fost gâsculiţă.
    Ultimele observaţii ar fi:
    Briciule, bine grăişi!
    Şi bărbaţii sunt la fel de uşor de rănit, dar sunt mai bine antrenaţi să o ascundă.
    Exprimarea corectă este „să facă paşi PUŢIN (nu „puţini”) mai mari ca voi”. Prezenţa unor virgule, care ar justifica folosirea cuvântului aşa cum l-ai scris, o cred imposibilă: „să facă paşi puţini, mai mari, ca voi.” Nu cred că ai afirma vreodată că bărbaţii sunt atât de buni, încât să facă paşi mari. 😀
    Iar expresia „vă luaţi având” este deasemenea greşită. corect este „a-şi lua AVÂNT”, cu „t”, adică „elan”.
    Fătuco din pom, chestia cu sexul e menţionată chiar de autoare, în text: „apropo, chiar trebuie să dormi când am nevoie de tine? Adică la ora asta?”. Tipul doarme şi ea, neavând somn, bate câmpii pe blog. Iar chestia cu bărbaţii care nu recunosc, e trasă de păr. Îţi dau acelaşi sfat ca şi domnişoarei scriitoare: nu generaliza! Există oameni deştepţi peste tot. Şi femei, şi bărbaţi. Femeile deştepte recunosc că există bărbaţi deştepţi şi viceversa. Dimpotrivă, cei mai puţin dăruiţi de cel de sus cu materie cenuşie, au tendinţa de a ne băga pe toţi în aceeaşi oală. E metoda lor de a ne trage în jos, la nivelul lor. „Know what I mean?” 😉
    A bientot!

  21. cody said,

    barbatii pe care spui ca-i depasesti in inteligenta, inventivitate, desteptaciune, spontaneitate sau cum mai vrei tu sa-i spui sunt doar alte femei deghizate, doar, in barbati.

    pe bune, sa controlezi. e o mare conspiratie.

    daca se numeste barbat, iti este superior.

    in zadar incerci sa darami o axioma.

    tot ce poti spera este sa dai peste un barbat care nu te va privi cu superioritate ci mai degraba cu mila. Unu’ care sa fie pregatit sa investeasca timp in educatia ta (ca femeie, desigur) si sa te ridice din inutilitatea profund umanista in care te zbati.

    teoria axiomelor si incercarea de a le confirma sau infirma e cam stufoasa pentru un banal comment…

    intuiesc deja un blog… cronici misogine

    ne intrecem in pamflete? si, desigur, cine ar ramane primul fara idei?

  22. ion said,

    „- Târâtorule, O SĂ TE STRIVESC!”

    ce patetic, hahahaha!!! asta e strigatul unui invins 🙂

  23. qqq said,

    Mi-a placut finalul. Nu e de invins, e de luptator. Dar, mai mult decat atat, e al unui luptator pentru o cauza pe care o stie pierduta. Cu atat mai meritoriu asadar demersul.
    Intr-un Termopile mereu reinventat si mereu acelasi, nu am cum sa simpatizez decat cu spartanii.
    Asadar kill’em all, lonely warrior! Orice alta atitudine va face ca moartea-ti sa fie uitata. Nimic mai de nedorit, atunci cand vrei sa transmiti un mesaj.

  24. io said,

    Cand imi raspunzi la comment?

  25. two ears to hear, one mouth to speak said,

    Cateva mici completari la ce s-a mai spus mai sus:

    Există femei, puţine şi greu de găsit, atât de bla-bla

    ->tags: Cialdini, false scarcity. E deja obositoare faza cu putine si greu de gasit, s-a demonetizat profund, try something else, it’s boring, deja ne orientam catre prezumtiva submultime a celor multe si usor de gasit, e foarte probabil sa gasim lucruri noi si interesante acolo.

    încât primul lucru care-ţi vine în cap când le cunoşti e cum să le desfiinţezi.Pur şi simplu îţi stă în cale, în cap, în creier, în sistemul sangvin, că ea e mai bună ca tine la ceva.

    -> pentru ca tie lucrurile nu ti se intampla in mod natural , asta este tipic pentru schema ta mentala (aggressive type spre bullying type behaviour relationships) pentru ca altfel nu ai nicio sansa…

    unele sunt pasionate de web

    -> tu nu esti pasionata de web, dimpotriva, exista niste factori care te predispun la utilizarea web-ului ca substitut al realitatii, you live too much in your head.

    Lopăţiţi până daţi de punctul slab.

    -> dexonline.ro si pruteanu de serviciu nu au auzit de a lopati

    ____
    Educating a beautiful woman is like pouring honey into a fine Swiss watch: everything stops, dar la tine nici asta nu se aplica, prietenii stiu prea bine de ce.

  26. gabriel said,

    pai bine soro…cu o atitudine ca asta vei ramane vesnic acra si neimplinita. sau esti de alta orientare iar hiperaciditatea ta contramasculina e doar story pe blog?
    esecul in dragoste e o platutudine…un adevar general valabil din gama „soarele rasare”. Transformarea lui in tragedie e un semn de instabilitate, in loc sa te intareasca te darama. In plus, protestez in fata generalizarii. Ridici exceptia la nivel de regula. Ceea ce nu e normal. Inchipuie-ti ca mai sunt si masculi care apreciaza inteligenta feminina.
    Iar cum tu te consideri o femeie inteligenta, explica-mi de ce faceti o tragedie din gasirea capacului la buda ridicat?!
    la buna citire!

  27. Sobolan Mort said,

    In principiu, nu conteaza ca la un segmentel de activitate e mai buna, pentru ca de obicei compenseaza in celelalte domenii.

    Femeia, scumpa mea D’aia, are (extrem de) rar capacitatea (intelectuala) de a fi „succesful” in mai multe domenii. DeAia nu avem de ce sa le invidiem. Femeia pasionata de cariera are o viata sentimentala de kkt (sau de fapt, n-are); sau sexul e undeva departe; sau, sau, sau. Devine aia care la 65 de ani sta cu 5 pisici si isi numara banii, si se uita dupa baiatul de 25 (de ani, sau cm) care spala piscina.

    Asa ca atunci cand vad o femeie avida de cunoastere, imi pare rau pentru ea. N-am nici un motiv sa o ranesc eu, o face mult mai bine singura.

    Cat despre strivirea viermilor care fac femeile sa planga, hmm…sunt sigur ca medicii in general ar avea o mare problema cu asta. Mai ales cei oftalmologi.

  28. petru said,

    Esti bolnava la suflet. Poti excela in cite segmentele vrei tu. Degeaba. Mintea ti-a otravit sufletul. Esti singura pe drumul pe care mergi.

  29. Sobolan Mort said,

    Pai e simplu, draga mea D’aia. Femeia are (extrem de) rar capacitatea (intelectuala) de a fi „succesful” in mai multe domenii. Ceea ce reuseste intr-un domeniu e compensat din plin de nerealizarile din celelalte domenii. Cea care e „avida de cunoastere”, sau „femeia de cariera” are o viata sentimentala de kkt, sau sex, sau sau sau.

    E tipul de femeie care ajunge la 60 de ani sa isi numere banii, singura sau eventual cu 3 pisici langa ea, adorme cu XanaX-ul langa perna, si ziua se holbeaza la baiatul de 25 de ani (sau cm) care spala piscina.

    DeAia pe mine nu ma fascineaza ideea de a rani o femeie „de cariera”. Stie sa se raneasca mult mai bine singura.

    Cat despre strivit viermii care fac femeile sa planga, sunt sigur ca medicii, de exemplu, nu ar fi foarte incantati de asta. Inclusiv cei oftalmologi.

  30. Giant said,

    You said:

    (unele sunt pasionate de web, ca mine, altele de literatură, altele de filosofie, altele de teatru sau de PR)

    Hmm… stop for a minute and think… dacă ar exista una pasionată de toate cele enumerate?!?! So much power in one being… she might destroy the universe… or she might just be THE ONE!! Dar e imposibil să găsim aşa o fiinţă, nu?! 😉

  31. cetateanu' turmentat said,

    De unde stii? De la tine (experienta proprie) sau de la altii (barfe, forumuri, ziare, reviste etc.)?

  32. viermele dracu' said,

    give me a goddamn break…. :-))) ca era sa ma aia pe mine – de ras, evident…

    oricum, ia sa vedem care-i norocoasa care va plange azi…. ca a inceput bine ziua 🙂

  33. Defektu said,

    mi-e ca de tine si-au batut destui joc si acum faci pe nebuna…..oricum esti cam frustrata asa de felul tau…..ma distreaza ce scrii si ma bucur k ma faci vierme etc…….sunt curios daca simti cu adevarat ce scrii…..BAGA MARE!! zi cu din alea cu „porci ordinari nu stiti sa ne pretuiti adevarata valoare……TARATURI NENOROCITE”…..

    si stii care e paradoxul? NOI SUNTEM MAI CURVE CA VOI! 😀

  34. potzekalnikov said,

    „atât de inteligente şi avide de cunoaştere (unele sunt pasionate de web, ca mine”
    mi’a plăcut!

  35. Iulian said,

    Cred ca sunt ele bolnave si traiesc mereu cu impresia asta. Oricum compatimesc femeile.

  36. psiheea said,

    eu incep sa ma enervez. 😐 singurii tai combatanti sunt barbatii… de ce sunt toate tipele de acord cu tine??? ce-aveti, fetelor? de unde atata frustrare?
    trebuie sa dau nota 10 lu’ dorin pentru comment! zis scurt, la obiect si foarte foarte bine!
    eloa, trecand peste pasiunea ta pentru generalizari, iti spun ca ma consider si sunt considerata o tipa al naibii de desteapta si ca de cand ma stiu am trait /invatat /lucrat etc in medii majoritar masculine. niciodata nu am intalnit un oparit din asta de care descrii tu. nici un barbat nu s-a invinetit ca am castigat eu nu stiu ce chestie pentru care concuram amandoi. unele femei – me included – au convingerea, fundamentata de nenumarate experiente in acest sens, ca barbatii ne sunt prieteni, ca se poarta foarte bine cu noi, ca ne vor /admira /respecta /iubesc si ca ne fac sa ne simtit grozav! acum nu stiu, poate eu si tipele din jurul meu reprezentam o minoritate si tu cu fanele tale majoritatea, dar daca se pune problema unei generalizari, eu as generaliza observatiile mele, nu pe ale tale.
    in rest, te admir mult pentru inversunarea si pasiunea cu care scrii, chiar daca imi displace continutul. take it easy(er)!

  37. psiheea said,

    incep sa ma enervez 😐 singurii tai combatanti sunt barbatii? toate tipele care citesc asta sunt de acord cu tine??? ce-aveti fetelor? de unde atata frustrare?
    foarte misto commentul lu’ dorin! scurt, la obiect si foarte foarte bine zis!
    eloa, trecand peste pasiunea ta pentru generalizari inadecvate, trebuie sa-ti spun ca ma consider si sunt considerata o tipa a naibii de desteapta si ca de cand ma stiu am trait /invatat /lucrat etc in medii majoritar masculine. niciodata nu am intalnit un oparit ca asta pe care il descrii tu. nici un tip nu s-a inverzit ca am luat eu nu stiu ce chestie pentru care ne luptam amandoi. unele femei – me included – au convingerea, convingere fundamentata pe numeroase experiente in sensul asta, ca barbatii ne respecta /admira /iubesc si ne fac sa ne simtim absolut grozav. probabil eu si tipele din jurul meu suntem minoritare, iar tu si fanele tale majoritare. cu toate astea, daca se pune problema unei generalizari, cred ca observatiile noastre au castig de cauza. 😉
    in rest, te admir foarte mult pentru inversunarea si pasiunea cu care scrii, chiar daca imi displace continutul.

  38. joju said,

    Cred ca este victima omoloaga victimei lui Ciomu….. a ramas fara organul placerii … si nu poate merge la manastire ..din cauza ca are pe cineva din familie grav bolnav si tre’ sa „work hard for hospital bills”… dar asta nu o poate retine de la a musca virtual din ce nu mai poate avea… sad …so sad (machiavelic something). But keep going, this will bring you comments, and that is all that you need for now

  39. Giant said,

    C’mon… interact… (

  40. Sir Alex Ice said,

    Pentru cat de destepte sunt, prea sunt multe care plang de ce idioti si-au ales pe eva.ro, ele.ro ca sa nu cobor la nivelul bravo.ro sau coolgirl.ro
    Tot ceea ce imi doresc este o femei in stare sa ma rupa in multiplayer si in pat 😉

  41. Defektu said,

    =))))))))prea tare „sa ma rupa in multiplayer si in pat” eu as ptrefera sa ma rupa 2-3 in „multyplayer in pat” si deja devine o fantezie de a mea sa profit de o frustrata de genu….si dupaia sa vad post : „m-a futut mi-a placut si m-a parasit porcu dracului dar dak ma mai suna nu l-as as refuza „…..

  42. danielle said,

    Eloa, iar incepi cu vesnica paranoia? Ba ca toti nu vor decat sa te f..a, ba ca sunt invidiosi pt. inteligenta ta si urmaresc sa te calce in picioare…. Barbatii destepti prefera femeile destepte, care sa fie o provocare, alaturi de care sa nu se plictiseasca. Si nu e de ajuns sa fii o enciclopedie ambulanta sau sa te pricepi f. bine la ceva ca sa fii un om destept si cu capul pe umeri (tu esti cel mai bun exemplu). Asa ca mai lasa generalizarile duse la extrem si paranoia care te bantuie pt. ca nici femeile nu sunt de acord cu tine (exceptie fac cele frustrate).

  43. Xorcistu (8-3=1) said,

    Ma intreb daca respectul reciproc si egalitatea dintre barbati si femei ar trebui sa se manifeste nu numai in domenii „de lux” precum literatura, filosofia, teatrul etc. dar simultan si in alte domenii din zona banalului in care barbatii si-au impus „dominatia exclusiva”: depanatori, mineri, vidanjori, gunoieri…what do U say?

    Nu suntem invidiosi pe femeile inteligente, doar nu ne mai plac femeile metamorfozate in barbati dupa ce dau de primele carti…

  44. Geo Atreides said,

    Jesus, eloa, da’ ditamai troll-festu’ ce fuse aici. Ciudat cum s-au inflamat toti asa; de fapt, bag seama ca nu-i chiar asa de ciudat, s-or simtii oamenii insecure (you know what i mean 😀 ).
    Sfatul meu de libertin batran si care le-a vazut pe toate e sa nu mai pui la inima tot ce spune lumea, si mai ales romanashii, care sunt sunt dezastru cand se strang la barfit online.

    G.

  45. Sex contra hrana-un compromis istoric sau teoria dresajului acceptat « Gabriel.Blogg-Net said,

    […] mie, lui Florin si unei prietene dragi, Mihaela. In acelasi timp e si o replica la frustarile Eloei. Nu o sa fac o analiza a celor scrise de Eloa, e dreptul ei sa aiba o opinie, chiar si eronata, […]

  46. Pirahna said,

    imbecili invidioşi pe orice femeie care e în stare să facă paşi puţini mai mari ca voi.

    Eu nu ma simt amenintat de femei la capitolul „cat de bun sunt la nu-stiu-ce”, pentru ca stiu ca orice ar face nu o sa fie mai bune ca mine.
    Si daca printr-un miracol sunt mai bune ca mine la ceva, o sa am grija sa ma ambitionez si sa imi reiau locul undeva deasupra ei.

    Poate ca femeile sunt in stare sa faca pasi mai mari ca mine, problema e ca ii fac inapoi.

  47. Barbatul ideal « Gabriel.Blogg-Net said,

    […] 31 03 2007 Si pentru ca Eloa m-a pedepsit, interzicandu-mi posibilitatea de a comenta ineptiile ei misogine si rautacioase, ma […]

  48. mistic said,

    Cata dreptate poti sa ai. Doar ca e dreptatea pe care ai tu impresia ca o ai. Adevarul nu e cel pe care crezi ca-l stii tu. Cu toate astea, ai dreptate.

  49. Barbatul ideal « Terorism de cititoare said,

    […] mea (de femeie „inteligenta”) despre „barbatul ideal” si despre postarea aia in care eloa vrea sa-i striveasca pe viermii care le fac pe femei sa plinga. N-am nici o parere despre barbatul […]

  50. Johnny said,

    Las’ mami ca nici fomeile nu este mai bune. Nu stii CFRu cum zice: „Baietii n-are noroc la fomei, da’ nici fomeile nu e oameni”? Daca ti se urca una d’asta mica in cap nu mai scapi, ba si’nca una feminista, sau misandrita sau cum i’o zice. Ia sa mai lase fomeile bloggingu si sa se’ntoarca la cratita si la copii lor, si barbatii sa mai lase sticla din mana si sa se duca la sfanta munculita, si sa vezi cum dau faliment bloggerii. S’or opri razboaiele atunci, s’or pupa politicienii si o zbura porcu pana la soare.

  51. EyeOnyou said,

    Asa….e duminica,01 aprilie 2007,m-am nimerit pe calculatorul surorii mele,am nimerit tot din greseala aici.Ce am citit m-a dus cu gandul la Planeta Maimutelor.Toata lumea a aderat la moda „barbatii sunt de pe Venus,femeile de pe Marte”.Incep sa cred ca femeile care au intrat,intra si vor intra pe acest „site”,”blog”,”url”,etc nu au intrat-din pacate pentru ele-in contact cu un barbat adevarat,sau poate cu nici un barbat.Banuiesc genul:cand era adolescenta le invidia pe colegele ei dezinhibate si care mai schimbau o vorba cu „baietii”,in facultate se visa o militanta a drepturilor femeii oropsite de „sistem” iar mai departe……Mai departe de fiecare cand un barbat i se adresa avea impresia ca vrea sa o corupa,sa o minta,sa o insele,ea fiind o fiinta asa de gingasa si de fragila…..Stiti ce?M-am saturat de genul vostru!!!Vreau o femei care sa accepte ca avem nevoi si dorinte diferite,care sa isi asume responsabilitatile ei si sa poata sa isi accepte barbatul asa cum e el,atata timp cat se iubesc si se respecta reciproc.Ati vazut vreodata 3 sau 4 femei convietuind intr-o camera sau apartament?In 4 cazuri din 5 e o murdarie si un jeg de nedescris.La fel si in cazul barbatilor.Asta spune multe?Chiar numai la deosebiri va ganditi?Asemanarile cui le lasati?Nef….elor!!!!Si nu va ganditi la prostii!E NEFERICITELOR!!!

  52. serghei said,

    dude, you’re twisted. 🙂

  53. alienatu » Americanii stiu mai bine… said,

    […] pentru ca vor sa fie altfel. Unele se considera superioare si incep sa declare sus si tare ca barbatii sunt invidiosi pe femeile inteligente, altele inferioare (n-am link dar cunosc personal femei care au recunoscut ca barbatii sunt mai […]

  54. un cititor said,

    Presupun k ai mai auzit asta pana acum, dar barbatul a devenit in mintea acestei fiinte numite ELOA elementul tuturor rautatilor din lumea asta.
    Nu faci decat sa generalizezi, sa compari, sa judeci si sa identifici acest „vierme, egoist etc” care se numeste barbat. Silogismele nu isi au locul in viata asta. Daca unii barbati sunt idioti etc., asta nu inseamna ca TOTI barbatii sunt idioti[…].

    Momentan atat …

  55. cezar said,

    cu mici exceptii, eu vreau sa i-o trag 😀

  56. Versatil said,

    pentru ca sunt toti retarzi cei care posteaza des pe aici si se intreaba lucuri despre femei pe care n-au cum sa le descopere in viata reala

  57. "Că te-am făcut eu să plângi se pune?" « De ce urâm bărbaţii said,

    […] 3rd, 2007 at 0:19 (Autopsia unei obsesii) E un comentariu năucitor. Eu scriu despre bărbaţii care nu suportă ca o femeie să fie mai bună ca ei la ceva şi el înţelege […]

  58. Gabriela Cretu » Feminista care tace said,

    […] Eloa […]

  59. dislexicdog said,

    Tipul care a zis ca femeia pasionata de cariera (sau mai bine zis care incearca sa compenseze prin cariera) are o viata de rahat a pus punctul pe i. Vezi Condoleeza Rice si Margaret Thatcher. Groaznice femei. E suficient sa te uiti la ele. Zero feminitate. Degeaba au toata puterea aia. Sigur autoarea o sa spuna ca vezi doamne barbatii se simt amenintati de o asemenea femeie. Eu as zice ca nu. Atata timp cat imi platesc impozitele nici o femeie premier nu are ce sa-mi faca, deci nu-mi e frica de ele.

  60. Bogdan Mateescu said,

    Imi pare rau ca ai avut parte de astfel de barbati. Si ca prietene si amice si cunostinte ale tale au parte de astfel de barbati.

    Din pacate, TE-AU strivit EI pe tine abia in momentul in care te-au adus la nivelul de a scrie ASA CEVA!

    Nu un esec te doboara cu adevarat. Ci momentul cand nu mai gasesti curajul sa INCERCI din nou. Cand preferi sa STRIVESTI in loc sa imbratisezi.

    Pentru un colt de zambet si speranta si fericire… iti ofer macar un Blog De Succes

  61. m said,

    strivesti … cu buzele

  62. ralucel said,

    as indrazni o remarca: si femeile inteligente au tendinta de a-si arata superioritatea mintala in fata barbatului…. si cu cit nivelul ambilor e mai ridicat si mai apropiat totodata, „competitia” e mai inclestata si mai savurata.

  63. razvan said,

    lumea e plina de femei inteligente.
    in aceeasi masura e plina de proaste, de snoabe, de isterice, de vaci (la figurat) samd.
    prostia sau desteptaciunea nu tine de sex. tine de om.

  64. Siderite said,

    Si cind esti barbat incearca toata lumea sa te striveasca. Tipii incearca sa arate cit sint ei mai buni, femeile incearca sa demonstreze ca tot sexul lor este mai bun. Doar ca noi nu prea plingem si majoritatea nu avem prieteni in bratele carora sa fugim. Cred ca asta explica totul.

  65. emma said,

    Exista foarte multi barbati prosti care-s mai prosti decat o femeie desteapta…Si foarte multe femei proaste care-s mai proaste decat un barbat destept. Nu mai conteaza, prosti sunt si de-o parte si de alta indiferent de sex. Si destepti la fel…depinde cat esti de norocos ,pentru ca ,daca Inteligenta este infinita,domeniul mintii fiind infinit dezvoltabil,frumusetea se duce de rapa o data cu varsta,fiind o valoare perisabila.

  66. fiona~ said,

    mare dreptate,foarte mare…dar nu prea te a inteles lumea pe aici

  67. viata e de cacao said,

    Nimic mai mult si nimic mai putin decat aroganta.O persoana inteligenta nu fuge cu coada intre picioare la primul prieten(nu dati dovada de inteligenta cand faceti asta ci de instabilitate).Paranoica (toata lumea o ataca si viata e nedreapta cu ea pentru ca e femeie si are numai de pierdut din cauza asta) crede ca este privita cu importanta si invidie de catre cei din jurul ei .O salcie care se apleaca numai in directia in care bate vantul.Disperarea celui slab .Naivitatea este o calitate n-o pierde!

  68. cristina said,

    multumesc, eola

  69. lumierre said,

    dar daca lumea in care traiesti nu e una competitoare…>>??

    voi ashtia heterosexualii faceti competitie intre voi si cand vreti sa va imprieteniti si cand va cautati unul pe altul…. chiar reflectam astazi la: de ce persoanele cu orientare homosexuala nu se pot integra in lumea obisnnuita, nu pot accede aceleasi activitati, nu pot intra in lume, … si am ajuns la concluzia ca, printre altele, datorita homofobiei care se poate ivi fara sa te gandesti de unde, ei nu se pot face vizibili, nu se pot afisa, si atunci toata constructia bazata pe competitiva a lumii voastre heterosexuale este inutila pt noi…. nu putem concura cu nimeni atata timp cat trebuie sa ne ascundem… si astfel, din elementuil negativ care ne marcheaza viata se metamorfozeaza pozitivul lumii noastra speciale, care devine o lume in care lipseste cu desavarsire competitia care o nemulteste pe eloa ////…..

    altfel… e distrativ sa urmaresc sirul zicerii (femeia curajoasa), al contrazicerii (masculul plin de sine dar cam gol), si al conformarii (femeia care se conformeaza opiniei masculine)….

    😉

  70. F.M. said,

    Doamne, ce timpita esti!

  71. xepo said,

    Asta e pentru toţi viermii din lume, pentru fiecare vierme care a făcut o femeie să plângă vreodată:
    – Târâtorule, O SĂ TE STRIVESC!

    (eloa)

    Exista foarte multi barbati prosti care-s mai prosti decat o femeie desteapta…
    (emma)

    traiasca femeile noastre barbate, cu tzatzele in bataia gloantelor si turnand benzina pe rugul de sutiene!!!
    barbatii e porci, noi suntem dashtepte ca ne cumparam dildo-uri, cica ca se da si-n rate!
    haidatzi la lupta cea mare, haidatzi la juganit barbatii, pen’ ca noi n-am avut orgazm cu nici unul si e clar ca nici o femeie n-a avut! alea care spune c-a avut, alea minte!!
    ai reaq de barbati!…pa ei, pa mama lor!

    angelu’ raios

  72. Diana said,

    Femeile sunt mai inteligente, dar normal că nu o recunoaşteţi niciodată !!!

  73. Ovidiu said,

  74. marius said,

    Da ce pot spune nu generalizez dar o femeie inteligenta ”excita” orice barbat cred sau ar trebui macar, lasand la o partea atractia fizica care vine din prima privire, comunicarea ulterioara va face sau nu ca atractia sa mearga sau nu mai departe. Cu o femeie inteligenta langa tine nu ai cum sa te plictisesti niciodata,si evident o femeie inteligenta(dar nu o inteligenta perversa ) este atrasa tot de un barbat inteligent .
    Iar ca femeile sunt mai inteligente sau invers barbatii sunt mai inteligenti E DOVADA de imbecilitate din partea cui o sustine, ca tu ca femeie reusesti sa pacalesti un barbat in vreun fel sau altu nu e dovada de inteligenta aia e VICLENIE.
    Iar daca nu intelegi asta inseamna ca inteligenta te-a ratat pe putin, dar cine stie in ”next life” poate o prinzi si tu.
    E absolut normal sa recunosti INTELIGENTA si sa o apreciezi acolo unde o gasesti, dar cum bine spunea cineva mai sus INTELIGENTA nu tine de SEX. La un moment in viata toti putem fi si prosti proaste facand ceva nepotrivit, dar daca inveti din acel lucru ceva dai dovada ca ceva la tine in ”cutiuta” s-a miscat. Daca nu risti sa te repeti in prostie la infinit…………..Ar fi multe de spus un sigur lucru rog si pe Ei si pe Ele nu mai faceti afirmatii gratuite la adresa barbatilor sau femeilor mangaindu-va propriul orgoliu .

  75. Rada said,

    Suuuuuuuuper blogul, am intalnit si eu muuuuuuulti idioti, si ceea ce ai spus tu despre ei, ca le este atat de ciuda pe femeile care au ceva mai bun decat au ei, orice, chiar daca nici macar nu e real, da` li se pare lor ca esti mai buna decat ei, si trebuie sa distruga „competitia„, am trait pe pielea mea.
    Din pacate, asa sunt crescuti, taratorii, gandacii, si mai e si partea in care trebuie sa recunosc ca fiind barbati, ei gandesc, (si din nou, asa sunt invatati), sa gandeasca in mod egoist, doar la la ei, sau la ei in primul rand, si dupa aia, POATE se gandesc la ceilalti.
    Asta e, poate o sa gasesti unul care sa merite sa iti pierzi vremea cu el.
    Poate nu, eu iti doresc succes. Sa ma anunti si pe mine, daca l-ai gasit, eu ink nu. 😦 Da` nici nu imi pun prea mari sperante k o sa-l gasesc pe cel cu care ma voi intelege, si care nu va incerca sa imi demonstreze k el trebuie sa fie cel mai tare din parcare in relatia noastra.

  76. Rada said,

    Asa cum zice Xepo.
    Xepo, sper k nu esti un …ugh..„.tarator„ si faci misto, k atunci nu ai inteles nik din blogul asta.:)

Lasă un răspuns

