Ce să vorbeşti cu Eloa pe mess

Martie 27, 2007 at 14:48 (Răspunsuri fanilor mei)

În jur de 8 Martie, într-o noapte târzie…

spulberica: u should go sleep, unless u-re working that is….
dolceanna19: mi-e silă
dolceanna19: tre să termin ceva până mâine
dolceanna19: şi mi-e o silă nesfârşită
dolceanna19: aş vrea să stau degeaba
dolceanna19: să nu fac nimicuţ
spulberica: daca-mi zici ca-i si viscerala, m-ai terminat…
spulberica: te las sa termini sau mai calarim oleak campii?
dolceanna19: să călărim, te rog
spulberica: sunt foarte curios in ceea te priveste
spulberica: evident, si in ce ma priveste, dar asta-i alt subiect
dolceanna19: câţi ani ai?
dolceanna19: fii inventiv
spulberica: 147
dolceanna19: şi cu ce te ocupi?
dolceanna19: fii inventiv
spulberica: pai hai s-o luam invers
spulberica: tu ai 22 si te ocupi cu sucitul mintilor
spulberica: eu am 25 si ma ocup de cheltuitul banilor
spulberica: a se observa conjunctia
dolceanna19: aaaaaa
spulberica: u write for a living?
dolceanna19: eci lău
dolceanna19: şi da şi ba
spulberica: expliciteaza-te
dolceanna19: e mai bine aşa
dolceanna19: să zicem că nu numai
dolceanna19: de fapt, sunt stripperiţă
dolceanna19: şi o să-mi public o carte cu aventurile mele sexuale
dolceanna19: ceea ce e deja clişeu
spulberica: a woman’s misteries, foileton cu intermezzo….
dolceanna19: să sperăm că nu s-au prins ăştia în România care e faza
dolceanna19: a, apoi
dolceanna19: o să declar, desigur, că sunt bărbat
spulberica: tu si belle de nuit
dolceanna19: că n-o să cumpere nimeni cartea scrisă de o curvă
dolceanna19: da
dolceanna19: şi o să mor filthy rich
spulberica: si n-o sa ai nepoti simbiotici cu banii, ca ai fost o femeie barbat… ca de, nu cumpara nimeni o carte scrisa de o curva
spulberica: k then, sa trecem pe partea asta a monitorului
spulberica: eu chiar scriu for a living
spulberica: dar n-are nici o legatura cu beletristica sau jurnalismul
dolceanna19: dar cu ce
spulberica: ciupercuta intr-un picior, ghici ciuperca ce-i
spulberica: cu cheltuitul banilor
dolceanna19: eşti programator!
spulberica: bineinteles
spulberica: nu
spulberica: imi plac liniile dar nu in limbaje pe care le intelege doar o tagma atent selectionata de zeul bitilor….
spulberica: si-n plus… nu-mi place baletul de 8 martie
spulberica: de mic am avut un talent deosebit in a convinge diverse persoane sa-mi dea bani de cheltuiala
spulberica: sa zicem ca acum mi-am schimbat grupul tinta
dolceanna19: te hotărăşti odată?
dolceanna19: ştiu!
dolceanna19: eşti secretară!
spulberica: da
spulberica: !
dolceanna19: secretarele cheltuie mulţi bani
dolceanna19: ai altora
spulberica: nu chiar asa de multi ca mine
dolceanna19: băutura ta preferată
spulberica: Merlot 2003 din colectia sec de murfatlar
spulberica: tu?
spulberica: simt ca ma apropii de un monolog
dolceanna19: am găsit post-ul
dolceanna19: în care spuneai că e un mare mister ce faci tu
spulberica: in care ziceam ca….
dolceanna19: că nu eşti nici jurnalist
dolceanna19: hai inventează ceva
dolceanna19: eu vreau să fii recuperator
dolceanna19: se poate?
spulberica: nu
dolceanna19: hai te rog
dolceanna19: pls
spulberica: ma cheama spulberica nu Igor
spulberica: sau svetlana, dupa caz
dolceanna19: ?
dolceanna19: cine sunt igor şi svetlana
spulberica: need a sketch?
spulberica: faceam desene dragute printr-a patra
spulberica: igor si svetlana nu sunt spublerica
spulberica: de unde rezulta ca spulberica nu este recuperator
spulberica: intotdeauna am apreciat logica de fier
dolceanna19: din moment ce nu ştiu cine sunt igor şi svetlana, raţionamentul tău nu mă ajută cu nimic
spulberica: si limba de lemn
dolceanna19: aham
dolceanna19: deci eşti programator, am înţeles
dolceanna19: NU!
dolceanna19: auditor
dolceanna19: aşa se numesc ăia
spulberica: incepe sa se incalzeasca tastatura
spulberica: simti?
dolceanna19: nu chiar
dolceanna19: so?
dolceanna19: un audit to go vă rog
dolceanna19: şi NU sunt beată!
dolceanna19: îmi mai trebuie câteva pahare pt asta
dolceanna19: auditul meu la pachet?
dolceanna19: să nu-mi spui că s-a răcit
dolceanna19: ce mişto e ghicitoarea asta
spulberica: doriti si o portie mare de cartofi prajiti cu auditul?
spulberica: se seversc cu maioneza inclusa
dolceanna19: and a large coke
spulberica: and u’re goin’ to be supersized instantly
spulberica: si apoi n-o sa mai poti face avere cu cartea scrisa de o curva
spulberica: barbatii cu bani nu apreciaza curvele grase
spulberica: deci n-o sa ai ce povesti
spulberica: ha!
dolceanna19: gata.
dolceanna19: pot să mor
dolceanna19: http://prolibro.wordpress.com/colaboratori/
spulberica: ?
dolceanna19: acum că şi-au făcut ăştia blog de biblioteconomie şi ştiinţa informării
dolceanna19: existenţa mea poate lua liniştită sfârşit
dolceanna19: să revenim la auditul meu
dolceanna19: diet nu aveţi?
spulberica: they only come in large and triple xl sizes
dolceanna19: deci eşti programator!
dolceanna19: ştiam eu
spulberica: mda
spulberica: e si asta o tehnica
dolceanna19: eu de fapt
spulberica: te dai programator s-o lasi paf cu creierul tau supradimensionat
dolceanna19: sunt portăriţa de la Litere
dolceanna19: aia grasă de 40 de ani
spulberica: obtuz si trist………
dolceanna19: nemăritată
dolceanna19: da
dolceanna19: stau şi simt cum mi se lăţeşte curul pe scaun pe zi ce trece
dolceanna19: mi-e din ce în ce mai greu să mă ridic
dolceanna19: De ce oare?
dolceanna19: mai ţii minte spotul ăla cu „Pot să ud şi canapeaua. Mama nu se supără. De ce oare?”
spulberica: poate pentru ca porti colanti peste cele 1987078465 de kilograme de masa adipoasa?
spulberica: mda
dolceanna19: ptiu, drace
dolceanna19: să mi-i dau jos
spulberica: cam slabut spotu ala
dolceanna19: cred că trebuie extirpaţi
spulberica: nu-i da jos ca ne apuca plansu’
dolceanna19: la ce fac. ai fost?
spulberica: tine-i acolo si sa „ave-ti” o viata draguta impreuna
spulberica: care dintre ele?
dolceanna19: toate 4
spulberica: n-am decat 25
spulberica: …….
dolceanna19: deci lucrezi la REBU
spulberica: kinetoterapie
spulberica: si am lucrati si ca maturator
spulberica: da nu la rebu si nu in romania
dolceanna19: aoleu
dolceanna19: adică
dolceanna19: a, da, f. bine
dolceanna19: nici o meserie nu e ruşinoasă
spulberica: acum, datorita experientei extinse de peste hotare, sunt trainer la ROSAL
dolceanna19: nici măcar aia de curvă, pentru că poţi să-ţi faci blog şi să scrii cărţi care au mari şanse să devină best-seller
spulberica: [mai exista ROSAL?]
spulberica: good point
dolceanna19: [wtf is ROSAL?]
spulberica: [un fel de REBU]
dolceanna19: ămmm
spulberica: esti cam tinerica
dolceanna19: nu trebuia să ştii atât de multe despre măturători, nenea
dolceanna19: dar e în regulă
dolceanna19: să zicem că ai mers de multe ori beat pe străzi
dolceanna19: şi te-ai întâlnit cu măturătorii
dolceanna19: sau scria pe pubele
dolceanna19: nici nu mai ştiu
spulberica: ma gandeam ca poate-ti fac cinste cu o cina romantica la glina dupa ce te scot in oras cu tomberoniera din dotare
spulberica: merge?

31 comentarii

  1. Woland said,

    ai avut dreptate aseara. mi-am stricat rotita de scroll de la mouse. :))

  2. Eloa said,

    Discuţia e mişto pentru cine e capabil s-o aprecieze.
    PS: şi mai lasă geloziile

  3. Giant said,

    Ştiam eu că te fac alţii să râzi mai mult…

  4. Eloa said,

    Mai aştept şi alte gelozii. Octav de exemplu.

  5. octavian said,

    intereant

  6. samurai said,

    asa, si?

  7. cezar said,

    mda…nu aveai ce face si te-ai gandit sa mai cauti prin ”archive” dupa conversatii misto.
    8 marite ….tic tac…27…damn ce te-a mai bantuit baietashul asta :p

  8. nepal said,

    Tu foloseşti diacritice şi pe messenger? Respect.

  9. BLFP said,

    Mda.. sub asteptari.
    Discutiile astea interactive.. they don’t quite get the best of you, do they?

  10. Sir Alex Ice said,

    Aha, deci viitorul de striperita e cea mai noua scuza ca sa nu iti faci lucrarea aia de licenta pentru facultate 😉

  11. Eloa said,

    I HATE SAI

  12. gORE said,

    melteanul vs. nu-stie-sa-faca-misto-macar-pentru-utilizari-ulterioare

  13. Eloa said,

    gORE, iluminează-mă, frate. Tradu.

  14. gORE said,

    meltean – grobian, argou
    Parerea mea e ca spulberica e un meltean. Asa cataloghez eu oamenii care, in definitiv, se baga cu picioarele in chestii oarecum personale. Blogul ajunge.
    Prestatia ta insa a fost subtire ….. sa nu zic penibila, na ca am zis. Daca il provocai la o viitoare discutie (mai multa inspiratie ptr ambii), ar fi fost ceva in ton perfect cu ideea blogului.
    Eh, fiecare cu ideile proprii, nu ?

  15. eloa said,

    @bORE: aşa şi eu eram”nu-stie-sa-faca-misto-macar-pentru-utilizari-ulterioare”(Cum adică utilizări?) Băi, ce jalnică sunt,mă! Noroc că vine nea gORE să îmrpăştie lumina înţelepciunii sale.

  16. ion said,

    vai, eloa, pana la urma te reduci tot la o „fufa care pune botu'”, in sensul ca monologurile tale de pe blog sunt mediocre, insa dialogurile sunt sub orice critica. la cratita cu tine 😛

  17. Florin Salam said,

    spulberica tata, esti pe cale sa faci cea mai proasta investitie din viata ta, daca totusi insisti pe linia asta, in ultima instanta ti-as sugera un hedging ceva , sa nu zici ca nu te-am avertizat din timp…

  18. pasarica said,

    spulberica nu e meltean, dar tu esti penibila !, cica o femeie cand nu stie ce sa mai spuna se dezbraca, exact asta ai facut tu pe messenger, ai bagat conversatia in gard ….so, hai cu suncile pe masa poate macar la asta ai talent.

  19. spulberica said,

    haios :)))))
    in special partea cu „vs.”
    hihihihihihihihi

  20. blueswan said,

    spulberica, zi-mi ca nu scrii texte publicitare pt Toyota 😛

  21. spulberica said,

    nope :))

  22. Cris said,

    cat dai spulberika sa nu te denunt?

  23. spulberica said,

    un Sec merge? rosu. cand te intorci 😀

  24. blackmetal said,

    nu prea văd ce găseşti interesant în conversaţia asta. el încearcă să pară oarecum secretos, poate pentru a-ţi da impresia că se lasă greu. tu baţi câmpii cu brio. nu mi se pare că ai scos o singură propoziţie cu adevărat inteligentă. exagerări care nu au nici un sens. astfel, celălalt nu înţelege (nici nu are ce) şi tu te simţi foarte deşteaptă, iar el, poate, dacă e mai slab de înger, se sperie şi intră la griji că nu-ţi face faţă. am văzut din astea destule. you’re faking it, baby!!!! oricât ai încerca tu să spui ce „frumoase sunt hainele împăratului”, ar trebui să recunoşti că nu e nimic „de apreciat”, chiar pentru cine ştie s-o facă.
    şi, apropos de un comment, şi eu scriu cu „ş” şi „ţ” pe messenger. 😛 😉
    😀

  25. Pirahna said,

    bai eloa … tu in loc sa dormi vorbesti cu toti ciudatii … :p

    no zi si tu … ce barbat e ala care prefera vinul in loc de o bere rece ??? 😀

  26. wehaveheaven said,

    @Pirahna: E bărbat, interesat de funk şi Hendrix, l-a tuns taică-său cu maşina de curând, m-a invitat să construim o formaţie experimentală la toamnă, îl cheamă Andrei şi spune: „oricum, vinul e de bază.”

  27. Giant said,

    Piry… Pinot Noir rulează!!

  28. cris said,

    @Piry: umm… orice barbat ceva mai inteligent decat un cocalar burtos de bloc?
    Eloa, din dialogul ala reiese ca nu te pricepi la vrajit barbati. Ciudat, m-asteptam la altceva

  29. cris said,

    ps @ Piry: rafinat am vrut sa zic, ceea ce tine oarecum si de inteligenta
    completare @ Eloa: daca-mi raspunzi ca nu intentionai sa-l vrajesti voi fi de 2 ori mai dezamagita 😛

  30. wehaveheaven said,

    Ziceam eu asta mai devreme, dar s-a pierdut dintr-o eroare tehnică pe reţea.
    @Pirahna: [Cel care preferă vinul în loc de o bere rece] e bărbat, interesat de funk şi Hendrix, l-a tuns taică-său cu maşina de curând, m-a invitat să construim o formaţie experimentală la toamnă, îl cheamă Andrei şi îţi spune: „oricum, vinul e de bază.”

  31. MIHAI said,

    ce mai faci

Lasă un răspuns

