3 things I hate about You

Martie 22, 2007 at 15:54 (Leapşa pe blog)

Să jucăm leapşa pe blog (dacă iubita nu vă citeşte blogul, poate aveţi oaie să şi răspundeţi). I go first. 

  1. Nu mergi niciodată unde vreau eu, mă târăşti numai în cluburile fiţoase, să ascult DJ pe care îi venerezi şi de care n-am auzit niciodată şi să mă prefac că-mi place.
  2. Vrei să ne-o tragem numai în locuri publice.
  3. Te vaiţi tot timpul că n-ai bani.

I’m gonna tag Woland, Piticu şi un epuroi care n-o ţă lăspundă pentlu că e supălat.

Later tags: RudeGirl,  SiempreContra, Kawakawa.

34 comentarii

  1. Pirahna said,

    hai sa ma bag si eu ca … piry.

    1. Nu e adevarat.
    2. Nu numai …
    3. Pentru ca mi-i papi tu pe toti … stii ca prostituatele sunt mai ieftine si ofera aceleasi servicii (poate chiar mai bune) ?

    Poate poti sa incluzi si raspunsurile celor 3 magnifici intr-un edit al acestui post.
    Have a jolly lovely blood-free day.

  2. Inn0cente said,

    Ah… Piticu.ro nu cred că va avea „oaie” să comenteze 😛

    Lasă că răspund eu în locul lui

    1. Un categoric NU
    2. E doar la stadiul de propunere
    3. Parţial adevărat…

  3. eloa said,

    @Inn0cente: nu erau întrebări, astea erau 3 chestii pe care le urăsc eu la tipul cu care ies acum. Ei ar trebui să scrie 3 chestii pe care le urăsc la prietenele lor.

  4. janacroitoreasa said,

    1 E prea destept si ma enerveaza cu toate sfaturile alea ale lui.
    2 E inebunit dupa oral dar refuza cu incrancenare analul. WTF?!
    3 Este mereu obosit. Mereu!

  5. Maddy said,

    te deranjeaza partea 1 ? de ce oare? esti fata, distreaza`te, imbraca`te fain, bea un cocktail si danseaza. ce`i rau in a te duce in cluburi? vad ca nici baletul nu`ti place :p
    de celalalte 2 puncte nu ma pronunt ca nu am pareri.

  6. Piticu21 said,

    oh da … sa termin backup-ul asta si sa stau la o cafea 🙂

  7. Piticu21 said,

    JANA …. lol … e clar … nu-l atragi 😉

  8. breaking news from the past said,

    Man Gives Up On Women
    April 10, 2003 – Atlanta, USA
    Atlanta native auto mechanic Michael Ross publicly declares that he has given up the life long struggle to figure out what women really want. This came after a recently published report estimating American corporations had spent over $1 billion dollars in 2001 to determine what want women want from their products and marketing, and had largely failed. „If combining rooms full of highly skilled experts and truckloads of money can’t figure these women out, how on earth is the typical blue collar man with $28,000 after tax dollars a year supposed to?” said Mr. Ross during an interview with Atlanta news reporters. „It may be that these women themselves have no idea what they are looking for or what will win them over.

  9. piticu.ro » Ce urasc? said,

    […] tag de la eloa, care are […]

  10. gORE said,

    🙂
    adica
    1. ma, asta e blogul de aia uram femeile si io nu stiu ?
    2. eh …. e misto daca e bine in particular
    3. ziceai ca esti studenta ? sigur ?

    @Inn0cente: nu erau întrebări, astea erau 3 chestii pe care le urăsc eu la tipul cu care ies acum.

    Neesential @. Da dc pm (palarie, pana, etc) mai iesi cu el, e evident ca astea nu sunt chestii corijabile.
    Propuneri :

    1. Do u love me ?
    2. Fuck off
    3. DEATH TO THE ENEMIES

    A, sa nu uit. In loc de aveti xoaie (pardon, e langa c) e mai bine sange in instalatie. Efectul e garantat.

    Moment publicitar. Colina Dacilor – cred.

  11. Sir Alex Ice said,

    1. nu e cazul, ba chiar din contra
    2. vinovat, recunosc
    3. din nou nu e cazul, ba chiar din contra

  12. Giant said,

    Băăăăă… sunteţi cu capul?!?! NU v-a întrebat nimic!!

  13. patric said,

    Te rog eu frumos, zi si mie sa nu mor prost, ce inseamna „se cauta de oaie”? Ca am vazut asta si in insemnarea precedenta…. acum stiu ca imbatrinesc si nu mai sint la curent cu ultimele expresii ale tineretului, dar chiar vreau sa stiu!

  14. janacroitoreasa said,

    @Giant:

    Jana are blog da’ n-are tag. Deasemenea Jana doreste sa se exprime. Chiar si Voiculescu Felix ar considera asta ca fiind perfect constitutional. Un anal?

  15. janacroitoreasa said,

    Jana e si uituca si a uitat ca blogul nu-i poarta numele. 😀

  16. Darius said,

    Ahahaha.

    1. Îi spumos cum s-or repezit toţi să răspundă.
    2. Cum ai reuşit tu să rezumi tot blogul tău în 3 puncte succinte. Deci îl închizi?
    3. „care n-o ţă lăspundă pentlu că e supălat” – What the p*** mă-sii was this?!

  17. cezar said,

    @janacroitoreasa> 2 E inebunit dupa oral dar refuza cu incrancenare analul. WTF?!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  18. eloa said,

    Cezare, lasă femeia în durerea ei.

  19. janacroitoreasa said,

    Da.

  20. petru said,

    @eloaaaaa
    eloa said,
    March 23, 2007 at 15:09

    Cezare, lasă femeia în durerea ei.
    ––––––––––––––––
    Poate nu o mai doare, poate e doar placere. Try it baby, eventual in locuri publice 😀

  21. Siempre Contra » 3 things I hate about you said,

    […] Leapsa a venit de la Eloa. I`m not very into this tagga-tagga thing, but: […]

  22. Giant said,

    Giant îşi cere scuze că nu a specificat clar că se referă la SAI… dar nu am vrut să se simtă arătat cu degetul. Plus că Giant era deja cam afumat şi oricum nu citea prea bine ce scrie p’aci…

  23. cezar said,

    nu am nimic cu femeia :p…
    radeam de ironia situatiei

    …si cica lumea zice ca barbatii sunt perversi &shit…

  24. Eloa said,

    @cezar: mă rog, „lasă femeia în pace, că are şi aşa destule probleme”

  25. janacroitoreasa said,

    @eloa: esti doar geloasa. 🙂

  26. morbo said,

    yawn

  27. blackmetal said,

    Ai dreptate. Mai putin faza cu cluburile (ca mi-e lene sa ies din casa), aia cu sexul in locuri publice (ca nu mai am 22 de ani) si aia cu banii pentru ca oricum nu-i cheltui pe femeie (am masina si e mai scumpa).
    Cand vine vorba de ce nu-mi place la ea… nu cred ca ajung 3:
    1. Practica „Santajul P**dei” – daca nu fac cum vrea ea nu mai primesc. Putin imi pasa. Si asa nu mai stiu cum s-o mai dau cotita sa ma mai lase in pace. Mai ales ca am masina si aia cere timp si atentie.
    2. Orice fac sau zic se intoarce impotriva mea. Invariabil, actiunile mele sunt un atac (crede ea) asupra ei. Si, mereu, intrebarea aia rostita sau nu: „nu ma mai iubesti?”. In stilul asta ajung repede la concluzia ca, intradevar, n-o mai iubesc.
    3. Vrea sa ma faca sa renunt la obiceiurile mele. Sa ma las de fumat (in your dreams baby!), sa nu mai scuip pe strada (cat timp fumez scuip, ca n-am chef sa inghit gudronul ala; imi ajunge ca-mi nenorocesc plamanii, macar stomacul sa mi-l protejez, cat de cat), sa nu mai injur (yeah, right!), sa o tin de mana in public (ce-s eu copil? daca vrea sa se tina de bratul meu, cum mi se pare mai elegant, bine… nu? asta e.) etc…..
    ar mai fi… astea ies in evidenta. sunt insa altele care tin si de persoana, de nivel intelectual, educatie etc.

  28. genial american said,

    ufffff…..nici nu ne cunoastem si deja ai 3 lucruri care nu-ti plac despre mine…

  29. gORE said,

    Ce tare !! pentru unii masina tine loc de penis („Frate, asta e masina cu care f&^^ „), pentru altii de femeie („nu mai imi trebe p#$&%, am masina si nu mai am timp”). Baietii destepti sunt pietoni.

  30. cris said,

    din unele commenturi de aici eu nu pot decat sa trag concluzia ca o cantitate considerabila de oameni stau cu parteneri pe care nu-i (mai) iubesc, ceea ce este foarte trist, si denota disperare /comoditate /orice alt defect absolut condamnabil. Ok, ca you’re wasting your own time and life e treaba vostra, da’ nu le mai irositi bre si pe ale partenerilor.
    Eloa, umbli cu un tip care vrea sex in locuri publice? >:) Uau, sunt chiar curioasa cum de n-ai depistat la timp aceasta meteahna, sau dac-ai depistat-o, de ce nu i-ai taxat-o /:)
    ceva-mi spune ca in real life esti mult mai toleranta decat pe blog, ceea ce e intr-un fel naspa, ca la o adica, If you wanna be mean, de ce nu ti-ai permite?

  31. notalent369 said,

    cris, eu cred ca acest post,tocmai prin faptul ca ne arata ca f multi sunt in relatii moarte, isi atinge scopul!…e chiar o idee buna…te face sa cauti defectele majore pe care tu le gasesti in celalalt…si daca poti sa le suporti…ok, daca nu…dump him/her!

  32. Sky-Hunter said,

    Super tare postul asta … terapie in grup:

    Trei lucruri pe care le uras la prietena mea:

    1. Gelozia (sau mai bine zic Nebunia) care explodeaza de fiecare data cand intru in contact cu orice femeie. Dar nu contact oral sau anal.
    2. Crede-ma dureaza intre 2 si 3 ore de aranjat tzinuta, sprancenutzele, fustitza si alte accesorii care foare usor le poti pune pe tine in maxim 45 de minute.
    3. Dupa 4 ani, pasiunea sa dus la gara (recunosc din cauza amandorura) si sexul este ceva de genul …. „Ai platit intretinerea pe luna asta”?

    FUCK FUCK FUCK FUCK FUUUUUUUCCCCKKK …..

    uhhh … that was better 🙂

  33. byrev said,

    1. O iubesc si i’mi place sa cred ca si ea ma iubeste la fel, dar cat de adevarat poate fi asta nu o stie decat ea
    2. Este foarte ambitioasa si asta’mi place la ea ce nu’mi place la e este probabil acelasi lucru, abitia o face uneori oarba!
    3. Este prea sexoasa si asta ma face tot timpul sa o doresc 😉 ce ma oftica e ca nu ma tine dricu s’o satisfac de N ori ci de N-1 ;))

  34. Sky-Hunter said,

    byrev … 3 Things I hate about you …. intelegi ?!
    O iubesc, tzin la ea enorm, cred ca ma iubeste, insa e posibil sa nu ma iubeasca 😦 😦 😦 … iarta-ma ca iti spun: „asta e o dilema sau este un lucru pe care il detesti la prietena ta” ?
    2. Este ambitioasa si asta iti place ?! Dar uneori ambitia o face oarba ?! Asta e un lucru care iti place sau il detesti ?! Detesti ca e oarba ? si iti place ca e ambitioasa ?!
    P.S. Bine ca n-ai nimerit o surdo-muta frate sa vezi acolo comunicare.
    3. Iar virilitatea si apetitul ei sexual pentru tine nu cred ca are vreo legatura cu „3 Things I hate about you” …..

    🙂 Pace … NO HARD FEELINGS oki ?!

Lasă un răspuns

