Testul celui mai bun prieten

Martie 18, 2007 at 22:01 (În general)

Keep out! Ladies only! 

Fiecare bărbat are o soacră de suportat. Deşi ai crede că şi femeile la fel, de fapt – nu. Până s-ajungi la viaţa de chin pe care ţi-o pregăteşte soacră-ta încă de când îşi purta odorul în pântece, trebuie să treci Testul celui mai bun prieten al lui, aka Cerber. Acest personaj a fost inventat ca să străjuiască porţile inimii lui. În caz că te lasă să treci, îţi şi face un training pentru perioada post-pirostrii, o poveste minunată înţesată cu peripeţii năstruşnice de Persefona aka mă-sa.

Cert e că trebuie să treci de mai bun prieten şi apoi mai vedem dacă se va petrece vreun fericit eveniment. El veghează evoluţia relaţiei tale pas cu pas. După prima întâlnire, el ştie totul despre impresia pe care i-ai făcut-o potenţialului tău iubit. După prima dată, află cum eşti în pat. Pe parcursul relaţiei, îţi aude constant iubitul văicărindu-se despre tabieturile tale nesuferite şi despre toate lucrurile enervante pe care le faci.

Prima impresie pe care i-o faci celui mai bun prieten îţi poate fi fatală. Vorbindu-i despre tine iubitului tău, îl va lovi fix acolo unde-l doare, adică în orogliu. Fiecare are un fix despre cum nu ar trebui să fie prietena lui, iar dacă cel mai bun prieten al lui te percepe aşa, ar fi bine să-ţi faci bagajele. Dacă faci o impresie un pic prea bună, iar nu e bine, pentru că înseamnă că îi faci ochi dulci, ca să nu zic că te dai la el. Cel mai bine e să eviţi contactul cu cel mai bun prieten, să nu-l critici niciodată, să nu-l lauzi niciodată, să nu pară că-l deteşti, dar nici că-l aprobi prea tare.

Aşa sunt bărbaţii, nu pot decide pentru ei. Trebuie să fie mereu acolo cineva cu care să-şi împartă orgoliul.

34 comentarii

  1. Giant said,

    Hei hei… vezi c-ai început să furi din tabăra voastră… cliseul ăsta nu prea ne aparţine…

  2. briciu said,

    pe mine parintii fetei ma plac foarte foarte mult, indiferent ca e vorba de mama ei sau de tatal ei. amandoi ma apreciaza si ma iubesc, uneori mai mult decat propria lor fata 😦

  3. spulberica said,

    ai incercat si cu vertebrati?

  4. krossfire said,

    Tu cauti in mod deosebit tot felul de ”non-barbati” pentru a-ti face blogul ? Nu mai am nimic impotriva blogului tau, pentru ca il citesc extrem de rar…dar ca reprezentanta a femeilor (cred), faci un mare deserviciu clasei tale.

    De cele mai multe ori situatia sta in felul urmator. Domnisoara se cupleaza cu un individ mai mare si infinit mai prost. Individul o deceptioneaza dupa ce o baga in pat de cateva ori => Desi ar fi avut multe alte alegeri posibile, domnisoara concluzioneaza : Toti barbatii sunt porci !

  5. samurai said,

    tu ai trecut prin furcile caudine? vorbesti din experienta?

  6. Andrei za "Artist" said,

    Off-topic
    A aparut colectia de link-uri numita NIUSURI. Esti prezent astazi acolo ! Daca iti place ideea, da curs invitatie mele si poate va iesi ceva frumos !
    Spor la bloguit !
    Andrei… 😉

  7. briciu said,

    Eloa e fetiţă. Poate fi prezentă dar în nici un caz prezent.

  8. Pirahna said,

    eu nu faca asa ceva.

  9. danielle said,

    Eloa, reciproca nu e valabila? Sau nu ai tu o cea mai buna prietena cu care sa despici firul in 4? Sa fim sinceri, toata lumea stie ca la fete e si mai grav. Unele fac sezatoare si analizeaza fiecare gest al lui. 🙂

  10. casargoz said,

    Si uite asa strategia oricarei femei este de a elimina inamicul, unul cate unul, incepand cu prietenii cei mai buni si apoi termininand cu cei numiti amici. Prin acesta strategie barbatul devine tot mai legat de familie. Indiferent de cat de buni sunt, mai devreme sau mai tarziu prietenii vor face o greseala care va fi exploatata de femeia vampir, iar ea draguta ii va executa unul cate unul, pana cand fericit de trezesti singur langa ea femeia iubita, iar odata ce planul a fost dus la indeplinire, mult iubita va trece la faza a doua a planului, si uite asa intr-o zi te cand iti vine sa te urci pe pereti ca n-ai mai iesit de nu stiu cati ani, iubita iti da un telefon sa-ti aminteasca:
    „Iubitule, nu treci si tu pe la Cora?, nu uita sa iei si niste pampersi!”
    Unde or fi prietenii mei? Ce-or face ei acuma in Canada departe de fiintele lor dragi?
    LUATI-MA si pe mine, nu ma lasati fratilor…

    Degeaba. Prietenii mei au fost indepartati de mult de langa mine, acu stau si ma intreb chiar am avut prieteni?
    Multumesc ELOA, tu ma faci sa inteleg 🙂

  11. Claudiu said,

    Cred ca asta se aplica mai mult la fete. Nu spun ca baietii nu fac asta, dar fetele sunt si mai si.

  12. Sharyel said,

    Paradoxul este ca o femeie n-are cum sa perceapa orgoliul masculin. Nu datorita existentei unui sistemu de valori diferit, ci pentru ca nu poate trai experiente similare.

    Desigur, poate CREDE asta, after all is a free world, dar nu e decat un substituent.

    Si un barbat poate vorbi mult si bine despre menstruatie sau sarcina, dar nu va intelege niciodata ce inseamna cu adevarat. Va decoji superficial cateva amanunte, pe care, grobian sau elevat le va ignora, sau ma rog – in cazuri fericite, cu o doza superioara de empatie fata de femeie – analiza.

    Orgoliul masculin este o chestiune implicita. Nativa. Genetica. Ca o axioma a testosteronului. O stare care vine cu reactii pavloviene la nivelul muschilor. Un tic aproape ritualic… insotit de juisarea cognitiva aferenta.

    Asa ca:-)

  13. vietnam said,

    de ce simt ca citesc un articol dintr-o revista .Cat despre casargoz ,saracu de tine

  14. gORE said,

    Barbatul este intotdeauna de vina, mai putin in momentele in care de vina este alt barbat.

    El veghează evoluţia relaţiei tale pas cu pas.

    In calitate de cel mai bun prieten, nu ar trebui sa zica nimic indiferent de gravitatea lucrurilor pe care le vede, nu ? Doar ce il doare pe el ….

    După prima dată, află cum eşti în pat.

    In general,. intins/a. Oricum, imi place textul asta …. se aplica ambelor sexe, dar oare cine divulga informatia ….

    Acu sa trecem la critica. Prietena cea mai buna a prietenei. Cum iti dai seama care e ? Alegi una la intamplare. Voi nu sunteti mojice ca noi, sa catalogati lumea in cel/cea mai, prieteni, amici si cunostinte. SI , evident, apar categoriile :
    A. Cea mai buna prietena – singurica
    O faptura careia, in 90% din cazuri, ii scrie pe frunte „born to be alone”. Inca de la prima vizionare se remarca profundul contrast intre „vai, sa vezi ce fata draguta si finuta e!!” si realitate. Cosmarurile din copilarie provocate de povestile cu Baba Cloanta, Muma Padurii, cei 3 zmei si alte personaje revin. De fapt, respectiva trebuie sa aiba ceva din toti cei de mai sus plus din alte aparitii din mitologia nordica. Ce mai, iti vine sa te imbeti sa cazi sub masa numai pentru a nu fi vazut in compania ei. Chit ca e doar cea mai buna prietena e prietenei. In restul de 10% ori e tampita cu diploma ori camera ei este capitonata.
    Alegerea localului in care se va desfasura intalnirea este un adevarat ritual. Ar putea arata cam asa :
    „Buna, ne intalnim azi ?”
    „Da, dc nu”
    „Ia zi …. te deranjeaza daca vine si X, sa o cunosti si tu, ca doar mi-ai promis”
    Ce dracu sa mai zici ….. daca tot ai promis – desi data la care s-a intamplat asta e incerta – , normal ca iti face o deosebita placere.
    „Ok, unde mergem?”
    Urmeaza niste momente de acalmie in care se rostesc tot felul de nume de locasuri (nu de cult) la stadiu de propunere. Dar …. te pui cu fatalitatea ?
    „Gata, stiu, hai acolo”
    Deja te intrebi ce pacate au avut stramosii …. Exact acolo unde NU vrei, vrea ea. Nu ai insa timp sa zici nimic
    „Am vorbit cu X si a zis ca la ora z e acolo”
    Deci …. totul era stabilit. Si de cine, de X. Fara sa iti dai seama, incepi sa o detesti.
    Dupa formala intalnire si facutul de cunostinta, se risca pupatul …. de ce, nu se stie !! Un motiv perfect pentru a fi apostrofat ca nu te-ai barbierit indeajuns de mult ca sa nu-i zgarii fetei mustata cu barba ta de om de Neanderthal. Deja te gandesti la nenea Iancu. Bubico mai exact.
    Evident, ca necombinata, are 2 variante – melancolica sau parasuta.
    1. meloncolica
    Dupa putin timp va incepe sa planga ca e singura, etc. In general isi va aduce aminte de ultimul ei prieten. Evident, el a parasit-o pe ea. Te cuprinde o mila profunda, dar nu de ea, cat de sarmanul care a suportat monstrisorul pe care il studiezi ca pe un exemplar rar. Urmeaza dusul la baie. De acolo se aude un urlet. Nu te speria, a vazut in oglinda ce efect au avut lacrimile asupra machiajului. La intoarcere, va declara ca vrea sa se imbete, dorinta pe care si-o va indeplini cu prisosinta. Va sta in asteptarea lui Fat Frumos pana o va birui somnul. Vei avea de carat un maldar uniform de haine si carne in stare de inconstienta pana la taxi si de la taxi la locuinta.
    2. parasuta
    Este cunoscuta si sub denumirea de „e o fata care stie sa se distreze”. De la un barbat doreste 66% din ce isi doreste un barbat de la pestisorul de aur, adica doar banii si masina de fite. Cea de a 3-a dorinta este materializata in viziunea ei prin prezenta cerintelor doua. Deja radarul ei a detectat toti barbatii bine din zona si deja cere pareri care e cel mai. Prietena ta refuza cu indrajire sa recunoasca in acest comportament unul de zdreanta („ia vezi cum vorbesti despre X, ti-am zis ca e prietena mea cea mai buna”) pana cand i se va pune pata ca intre tine si X e ceva, concret sau nu inca. Oricum, pana atunci, ai toate sansele sa ajungi badigard. Mai mult ca sigur va starni atentia cuiva care nu este in lista de barbati bine. Va trebui la insistentele onoratei asistente sa ii atragi atentia respectivului sa lase fata (???) in pace. Vei ajunge, daca nu in fata lotului de rugby al Angliei, macar in fata badigarzilor lui JJ. Daca te-a inzestrat Dumnezeu cu darul diplomatiei, esti un las pentru ca ai discutat amical cu ei. Daca cele descrise mai sus nu se intampla, vei ajunge petitor. Nu poate sa reziste fara baiatul „ala” (descris printr-o aratare cu degetul) in aceasta seara, iar ea nu poate sa se duca la el sa ii propuna, sa nu o judece gresit. Iti vine sa te duci si sa fii sincer. Oricum ea se va lauda ca i-a dat un numar aiurea de telefon, doar nu credea distrusul ala ca ea ramane cu el.
    B. Cea mai buna prietena – combinata
    Intotdeauna cuplul perfect – tusea si junghiul. Prietena iti va reprosa intotdeauna prima parte – „ei de ce pot?”, nu sfatuiesc insa pe nimeni sa foloseasca partea a 2-a. Daca ai nenorocul ca la prima intalnirea cu EA EL-ul ei nu e de fata, te vei simti complexat. El e EL. Ala perfect.
    Mic dictionar.
    „E simpatic si dragut” – o scobitoare cu fata umana, un ochelarist caruia i-ar sta mai bine la breloc decat pe scaun. Mai mult ca sigur ca daca nu are buletinul la el nu poate sa ia de baut, pentru ca se interzice comercializarea bauturilor alcoolice minorilor. Evident ca va incerca sa iti arate ca e mai destept si ca locul lui de munca nu este si nu va fi de nasul tau. Profesia ta este pentru muritorii de rand. Vorbeste incet, doar e bine crescut, chit ca nu il aude nici dracu. Totul ii pute in jur, nu face un secret din faptul ca ii displace sa iasa.
    „E genul de sportiv” – cine stie ce taranoi care trage de fiare cat poate (evident ca e diform, ca el trage pentru biceps si piept ca da bine, restul ce mai conteaza), de principiu badigard care toata seara isi va povesti vitejiile de pe campul de lupta cu unii pe sfert cat el. Va cauta toata seara scandal pe diverse si cele mai stupide motive numai ca sa nu isi iasa din mana. Daca il lasi sa primeasca ce merita, esti un las, doar ai iesit cu el (cine , io, tu m-ai adus aici – nu are valoare, doar e prietenul celei mai bune prietene a prietenei tale). Daca te bagi, ori ti se va reprosa ca mai ai de invatat in ale bataii, ori te va invita la un box ceva sa iti arate ca seara aia a fost o intamplare. Daca ai putin noroc, prietena lui va zice ceva si isi va lua o bucata sau mai multe, dupa caz, dupa care seara este compromisa, nu si din punctul tau de vedere.
    „E de viata, stie sa se distreze” – houser obosit, plin de haine de firma, chit ca se potrivesc locului sau nu. Toata seara iti va spune ce masina are, cu ce e echipata si mai ales la ce curse – evident ilegale – se duce. Prietena lui e martor … desi nu chiar la tot. Visul lui este o masina din The Fast And The Furious. Nu incerca sa ii explici ca raportul calitate/pret este naspa la masinile alea, doar nu te duci la curse ca el. Ca houser, se va da cu capul de toti peretii deoarece refuza sa renunte la ochelarii de soare. Spre deosebire de sportiv, el e smecher prin numarul de cunostinte. Doar spune pe cine cunoaste si toti dispar. Ce vrei, un fel de David Blane.
    „e un baiat serios, munceste pentru a se intretine” – aiurea, un sofer, un agent de distributie in alimentatie, chestii d-astea. Manelist convins, aur pe el, numai combinatii in cap, genul care toata saptamana nu da 1 leu pe mancare/bautura pentru a putea sa sparga in weekend. SI el asculta pe vremuri muzica suparata (BUG Mafia, La Familia etc) dar acum s-a potolit si ii place muzica de pahar aka manele. Nu se recomanda intrarea in discutii – parerile lui sunt putine, dar fixe. Tot ce nu este in concordanta cu opiniile lui este o tampenie sinistra. Uraste rockerii pentru ca asculta muzica cu scheleti. Uraste rapperii pentru ca au haine largi si pentru ca injura cand canta. Uraste hous-erii pentru ca se drogheaza. Limbajul lui are in mod obligatoriu accent de Rahova/Ferentari pentru ca acolo s-au nascut toti smecherii din Romania.
    Dupa intalnire, macar ai o satisfactie. Prietena ta iti va spune „Hai ca a fost de nota 10, mai facem asta cu prima ocazie, tot cu ei, da ?”. Iti vine sa ramai singur, Daca esti baiat destept treci la fapte.

    Cam pesimista perspectiva,nu ? Eu nu cred ca lumea este asa de sinistra. Poate ai face si tu bine sa nu mai pleci de la premiza ca cel mai mare dusman al tau intr-o relatie este cel mai bun prieten al lui. Suna a un fel de cronica a unui esec prevazut. Asta suna a un fel de drobul de sare. Stii cum se numeste povestea aia ?

  15. briciu said,

    ştii ce e mai rău decât „cel mai bun prieten”? cea mai bună prietenă.

  16. Maddy said,

    o „cea mai buna prietena” ostila si seaca atunci cand esti tu si iubitul poate demola o relatie cand incepe sa bage strambe si comentarii acre.

  17. cris said,

    io n-am inteles postu asta (la propriu, e prea alambicat scris, incepea ceva cu o soacra, apoi cu un „el”, cu cerberi si manevre…mintea mea de domnisorica a cedat pe drum). oricum, pe mine ma place orice parinte al oricui. ma dau la inchiriat pentru impresionat socri, daca vreti :))
    casargoz, poate prietenii tai te-au parasit din vina ta…e usor sa dai vina pe cei din jur, nu? sau poate ca ei au avut ceva mai multa vointa decat tine, care n-ai ajuns in nici o canada desi ai fi vrut, da preferi sa nu faci nimic si sa dai vina pe nevasta si pe scutece

  18. petru said,

    Fata draga, uite cum se intimpla cu majoritatea de pe planeta asta: dupa 2,3,4 incercari au noroc si isi traiesc viata. Si imbatrinesc frumos. Altii, mai norocosi, nu au nevoie de incercari si isi traiesc fericiti viata de prima data. In momentul asta nu e nevoie sa te intrebi care om e mai fericit, din prima categorie sau cealalta?
    Tu faci ce vrei…
    p.s. Am intilnit o femeie extraordinara pe nume Ana. Si ne-am indragostit unul de celalat. Ea era cu prietenul ei (primul) de 6 ani. Eu aveam 6 ani oficiali… Nu e o nicio tragedie (in cele de urma) ca s-a intimplat. In final, dupa o perioada grea, am invatat amindoi ca viata trebuie traita, asumindu-ne deciziile… Ea e fericita ca se va marita cu el si eu sint fericit ca cineva acolo sus ma iubeste, ca eu, la rindul meu sa ii iubesc pe cei dragi…

  19. eloa said,

    @gORE: cineva, nu spunem cine, un prieten vechi, comentator pe blogul acesta din cele mai vechi timpuri, mi-a spus că i-ar ajunge blogul dacă m-aş certa doar eu cu gORE; felicitările mele, e minunat tot ce spui, sublim aş putea spune, dar asta nu contrazice cu nimic teoria mea. Cel mai bun prieten al lui e acolo ca să mă judece, să-mi dea note, să mă facă să pic examenul and there’s nothing I can do about it, că pe el îl ştie din copilărie and shit şi părerea lui e singura care conteaza. Eu sunt doar o femeie. Mai sunt o grămadă ca mine. El e unic. El trebuie să aleagă. El e un zeu, iar eu o biată muritoare şi îmi face o imensă favoare dacă mă atinge măcar, aşa că trebuie să trec prin tot felul de cazne şi de teste ca să mi se permită să mă apropii de zeitatea sa.

  20. casargoz said,

    @cris visul meu este sa-mi organizez o vacanta la munte undeva la spin boldack sau pe aproape, canada nu e un loc la care sa visez, o vacanta la munte cu prietenii pe care ma pot baza, Spin Boldack is Da Place. Din pacate nu prea exista doritori…Si n-am gasit sponsori.Dar asta e visul meu, sa ajung acolo unde a fost si Alexandru Macedon.
    Paranoia curata. dar daca tot ai adus vorba am crezut ca vrei sa stii.
    Si apoi chestia cu vina mea 🙂 Totul se petrece din vina ta, inca de la inceput sti ca ai de ales intre scorpie si prieteni, si cum nu am trecut de partea cealalta, am ales scorpia, toti barbatii o fac, in mod responsabil 🙂

  21. Sir Alex Ice said,

    Tu presupui ca exista un cel mai bun prieten. Fals.
    Tu presupui ca saraca fata nu e in stare sa ii manipuleze pe amandoi, sa-i manance din palma. Fals.
    Tu presupui orice iti convine ca sa iti dovedesti teoriile in ciuda evidentei empirice pentru contrariu.

  22. briciu said,

    [quote comment=”5470″]El e unic. El trebuie să aleagă. El e un zeu, iar eu o biată muritoare şi îmi face o imensă favoare dacă mă atinge măcar, aşa că trebuie să trec prin tot felul de cazne şi de teste ca să mi se permită să mă apropii de zeitatea sa.[/quote] Orice Superman are kryptonita lui, asa ca nu e cazul sa iti faci atatea griji.

  23. gogoshica said,

    Si cand ti-o trage tot dupa sfaturile celui mai bun prieten ti-o trage:)

  24. briciu said,

    saraca gogoshica, prin cate a trecut :))

  25. wehaveheaven said,

    Eu credeam că la altceva ai să te referi în articol şi, decât să spun că testul celui mai bun prieten e la fel de valabil ca testul celei mai bune prietene, prefer să-ţi spun o snoavă pe care am auzit-o de curând şi aş vrea s-o vadă şi cititorii tăi.
    « Un străin caută gazdă în sat şi întâlneşte-ntr-o casă un nămiloi de bărbat, lung de doi metri şi pe nevastă-sa, pirpirie de doi coţi. Şi întreabă călătorul:
    – Oameni buni, cine e stăpân în casa asta?
    – Eu, răspunde vocea groasă a bărbatului.
    – Dar dacă vă las buiestraşul ăsta, mă primiţi în ospeţie?
    Bărbatul se uită la nevastă-sa:
    – Ce zici, mamă, să-l luăm? »

  26. blackmetal said,

    mda. mi se pare normal sa ceara omul parerea celui mai bun prieten. si femeile fac la fel. asta e omul care il cunoaste cel mai bine pe „potentialul”. uneori mai bine decat parintii. din pacate nu toate sfaturile acestui prieten sunt ascultate. eu am avut ocazia sa sfatuiesc prieteni de-ai mei impotriva unor relatii si n-am fost ascultat, doar pentru ca, mai tarziu respectivii sa vina sa mi se planga ce tampiti au fost ca nu m-au crezut. de obicei prea tarziu.
    pe de alta parte mi-a fost si mie dat sa aflu dupa ani si ani ca tipa cu care fusesem se destainuise nu numai prietenei cele mai bune ci si altora, dand amanunte pe care eu le credeam intime. asa ca nu mai vorbi prostii.

  27. Sobolan Mort said,

    Sa inteleg ca in ultimul timp sursa de inspiratie sunt filmele. Dupa Wedding crashers (vezi postul cu „natural si proaspat”), sursa de acum e Hitch.

    Cand o sa ajungi acolo unde vrei, tu o sa fii cel mai bun prieten al lui. Si pana atunci, nu o sa aiba un „cel mai bun prieten” (cel putin in sensul mentionat de tine).

  28. cavalera noii lumi said,

    Mai chiar daca are un cel mai bun prieten in care se increde, oare merita barbatul caruia ii pasa mai mult de opinia unui tert (prietenu) decat propria opinie (in caz ca o are). Unele momente in viata le hotarasti singur, si asta trebuie sa fie unul din ele. Daca ii e prieten adevarat te va accepta oricum ai fi. (sau in fine pe aproape, sunt si cazuri gen – curva, batuta in cap, materialista,etc)

  29. Defektu said,

    ha ha ha!! dar voi nu aveti acea prietena cea mai buna….care tre sa-si dea acordul.? sa fim seriosi….si care ori zice : fata asta e un terminat…(pe buna dreptate) ori zice acelasi lucru doar de frica…….pt k isi poate pierde locul in inima respectivei? adica noul prieten sa fie mai importatnt decat erai tu (prietena ei cea mai buna?)

    si voi sunteti la fel….

  30. antonovici elena said,

    nu ma gandesc inca la nunta

  31. antonovici elena said,

    viata-i cruda cautatima pe yahoo la adresa leni_volo

  32. DjMeero said,

    Bah nu aveti sa imi imprumutati un sac.Pt ca varamea face parada modei din haine reciclabile…:))) E dusa Rau Putin NU… DA ce sai faci ca are doar 11 ani…:)))

  33. ~aNnka~ said,

    NajPhAa` :)):))):)))=))

  34. ella said,

    aiurea

Lasă un răspuns

